Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

...

3. cu cheia impinsa in contact am tensiune pe "b" intors si pe borna "C"

4. cu cheia impinsa in contact si spre dreapta/ stanga am tensiune pe bornele de la pozitia 3

Este clar ca Lolo are dreptate, dar nu mai conteaza...

Deci daca am inteles bine ai doar doua pozitii:

1. cheie infipta - teniune pe "C". Ciudat este faptul ca aici trebuia sa ai tensiune cat timp este cheia infipta(adica in orice pozitie)

2. cheie rasucita - tensiune la pozitia 3. Sa inteleg ca daca scoti cheia ramane tensiune? Aici trebuia sa ai tensiune si la "C" pana scoti cheia.

 

Daca este asa, atunci ori cumperi alt contact sau daca vrei sa-l pastrezi pe acesta trebuie modificata schema.

In cazul in care doresti sa-l pastrezi, o sa-ti fac un desen cu modificarile necesare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna ziua, oameni buni. Oare gasesc la un om de bine un telescop fata dreapta ptr Planeta mea ? Vreau sa cumpar.


» Post actualizat in 28 Sep 2014 18:24

Buna ziua, oameni buni. Oare gasesc la un om de bine un telescop fata dreapta ptr Planeta mea ? Vreau sa cumpar.

La planeta am reglat avansul la 3.5 mm, am reglat carburatia, oare de ce trage greu ? Nu am pe nicaieri aer fals, sunt bune toate garniturile, am omis ceva la reglaje ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, a zis un tip care are atelier sa se poate desface sudura din partea de jos

Sj daca se desface nu putea s-o refaca ? In fine mai ai o sansa dar trebuie sa dai peste un mester priceput. Frezezi telescopul in zona prinderii dinspre roata sa scoti fata paralela cu telescopul nu inclinata cum e acum pe urma gauresit peste filet la 90 drade, incet si cu rabdare sa nu te fure gaura stramba.Gaura o dai cu spiral de dimensiunea axului, Axul il strangi pe urma cu piulita ca vad ca in stanga are rezerva.Eventual daca are o parte mai groasa in stanga si nu merge sa iasa in dreapta ca sa prinda piulita trebuie strunjit in lungime cu grosimea piulitei. Dar vezi ca si partea stanga ar trebui prelucrata ca imposibil fata dinspr roata sa nu fie si ea stramba.

Daca erai din Bucuresti iti recomandam omul care s-ar fi priceput sa ti-o faca, asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este clar ca Lolo are dreptate, dar nu mai conteaza...

Deci daca am inteles bine ai doar doua pozitii:

1. cheie infipta - teniune pe "C". Ciudat este faptul ca aici trebuia sa ai tensiune cat timp este cheia infipta(adica in orice pozitie)

2. cheie rasucita - tensiune la pozitia 3. Sa inteleg ca daca scoti cheia ramane tensiune? Aici trebuia sa ai tensiune si la "C" pana scoti cheia.

Daca este asa, atunci ori cumperi alt contact sau daca vrei sa-l pastrezi pe acesta trebuie modificata schema.

In cazul in care doresti sa-l pastrezi, o sa-ti fac un desen cu modificarile necesare.

salut si multumesc de sfaturi maine fac rost de un contact de ij vechi sa vad cum se comporta. tensiune e pe C atata timp cat cheia este in contact apasata si in orice pozitie ar fi iar daca scot cheia nu am tensiune nicaieri in afara de b.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sj daca se desface nu putea s-o refaca ? In fine mai ai o sansa dar trebuie sa dai peste un mester priceput. Frezezi telescopul in zona prinderii dinspre roata sa scoti fata paralela cu telescopul nu inclinata cum e acum pe urma gauresit peste filet la 90 drade, incet si cu rabdare sa nu te fure gaura stramba.Gaura o dai cu spiral de dimensiunea axului, Axul il strangi pe urma cu piulita ca vad ca in stanga are rezerva.Eventual daca are o parte mai groasa in stanga si nu merge sa iasa in dreapta ca sa prinda piulita trebuie strunjit in lungime cu grosimea piulitei. Dar vezi ca si partea stanga ar trebui prelucrata ca imposibil fata dinspr roata sa nu fie si ea stramba.

Daca erai din Bucuresti iti recomandam omul care s-ar fi priceput sa ti-o faca, asa...

Multumesc, caut pe cineva si ii voi explica cum mi-ai zis. Dar putine sanse dupa cum cunosc eu pe aici mesterii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa prezint si sa cer SCUZE celor pe care i-am suparat in special lui LOLO caruia i-am sarit in cap cu contactul si caliatea acistuia. astazi am intrat in posesia unui contact de ij vechi si decum am legat firele (ca si la cel de la gaspar care a luat automat directia tomberon) surpriza instalatia mea merge brici. deci oameni buni si ingelegatori va rog iertate. iertare, iertare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...in special lui LOLO caruia i-am sarit in cap...

Frumos gest sefu'....!!! Acum esti curat ca lacrima, Lolo cred ca da si o bere daca ajungeti sa va intalniti(e baiat bun, nu tine supararea, apoi se pricepe la bucatareala de campanie si are si o tuica buna)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa prezint si sa cer SCUZE celor pe care i-am suparat in special lui LOLO caruia i-am sarit in cap cu contactul si caliatea acistuia. astazi am intrat in posesia unui contact de ij vechi si decum am legat firele (ca si la cel de la gaspar care a luat automat directia tomberon) surpriza instalatia mea merge brici. deci oameni buni si ingelegatori va rog iertate. iertare, iertare.

 

Vezi boierule....ce bine ca omu sa judece inainte de a da cu paru'. Oricum te felicit ptr gest.

» Post actualizat in 30 Sep 2014 06:21

Vand IJ 56 reconditionat 100% "caroserie", motor 50% plus piese schimb. Telefon 0746702076. Pret 600 Ron.

Frumusica asa cum este. Mi-ar trebui sa iau numai farul si rezervorul. daca te hotarasti trimite-mi un privat (specifica si pretul). Multumesc.

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă poate ajuta cineva cu o informație? Cum funcționează filtrul de aer de la ij 56? Nu are nimic înăuntru de genul sită sau element filtrant de carton sau alt material

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă poate ajuta cineva cu o informație? Cum funcționează filtrul de aer de la ij 56? Nu are nimic înăuntru de genul sită sau element filtrant de carton sau alt material

Din cate stiu eu, si nu sunt un expert in domeniu, in paharele din partea de jos a filtrului se pune putin ulei, peste aceste "pahare" ar trebui sa ai cate 1 capacel care are o gaurica pe unde intra gunoaiele. Aerul tras prin lamelele filtrului (din partea de sus) primeste o directie/rotatie cumva gen vartej, iar gunoaiele se decanteaza si raman in ulei. Expertii sa ma corecteze/completeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa (re)pornesc IJ-ul cu ajutorul lui 'nea Cezar,cu care nu ma mai vazusem de fo 15 ani :). Ii povestesc pe scurt : am cumparat motocicleta si am constatat ca are acel tacanit specific de joc bolt in bucsa biela si dupa ce se incalzeste motorul moare. De capul meu am desfacut motorul si am constatat ca jocul era bolt in piston. In consecinta am cumparat pistoane, segmenti si bolturi si le-am montat singur ( bineinteles ca am incalzit pistoanele pe aragaz ca sa intre bolturile usor ) plus set garnituri . Am cumparat si clingherit pentru garnituri carburator spre carter si le-am confectionat. Normal, totul nou,frumos,trebuia sa porneasca. Pe naiba.....vine 'nea Cezar, da o pedala la motor si spune : - Motorul asta nu porneste in veci decat impins....pistoane si segmenti noi, cilindri folositi...pana nu se formeaza oglinda, gazul nu poate fi aspirat in motor. Am impins motorul si a pornit :) Am facut cativa kilometri si totul este in regula :07Biker:


» Post actualizat in 02 Oct 2014 16:14

Doar de curiozitate, cati posesori de Ij Jupiter 5 mai sunt in Iasi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara. Am facut ce-am facut, cand am facut si jale: nu mai am functionala lumina pe spate de la pedala de frana si de la frana din fata. Toate sunt la locul lor. Ati patit asa ceva ? Becurile sunt ok, cablaraia la fel. cand farul este inchis, cu contactul pus, apas pedala de frana si se aprinde becul de pozitie. daca aprind farul, nu mai functioneaza niciun bec pe spate. Ce-am facut oare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...