pinnochio Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 cautati ma oameni buni,cuie pontoaie de pe la scutere,se potrivesc. eu asa am facut,si adio nacazuri ...cea mai buna varianta,si eu am pus un cui pontoi de nush ce piaggio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Fratilor, din experienta voastra, la un IJ (in speta al meu model 56- 1960 - 350cmc) care e mixul corect de ulei-benzina??? Am gasit aici pe forum 3-4 variante, care e cea corecta? 25/40/100 ml la 2-3-4 L ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Fratilor, din experienta voastra, la un IJ (in speta al meu model 56- 1960 - 350cmc) care e mixul corect de ulei-benzina??? Am gasit aici pe forum 3-4 variante, care e cea corecta? 25/40/100 ml la 2-3-4 L ?? La Planeta 5 a mea folosesc 25 ml la 1 litru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 e dubios. se pare ca ar fi 40ml/lt, din ce ziceau baietii (si fetele) nitel mai sus cu cateva pagini. eu asa am pus. e drept, pare a fi cam mult.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 La Planeta 5 a mea folosesc 25 ml la 1 litru. Nu e prea putin? 1la 40.La mobra 50 se folosea 1la 25 pentru rodaj adica 40 ml/l si 1 la 30 normal adica 33ml/l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Eu pun 25 ml ulei amestec pentru 1l benzină.(IJ 56) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 25 ml ulei la 1 l benzina la motoare mici gen drujba, la motoare mai mari mai mult ulei, cu cat e motorul mai mare, daca e de 600 si e in doi timpi va merge probabil 70 - 80 militri la litru. la 350 ca e ij ca e jawa ca e aprilia ca e forst bike cam 100 ml la 3 litri vine cam 33 ml la litru. pe paharul din rezervorul de ij scrie 100mlambda la 4 lambda unde lambda e rusescul L de la litru dar la benzina de 75 acum benzina e 95 98 şi ulei ul e foarte bun cel la bidon verde jumate de litru. arai parca, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Buna seara oameni buni. In sfarsit azi a fost ziua cea mare. M-am urcat pe Planeta 5 a mea si Comanesti - M.Ciuc si inapoi. (80 km + 80). Incredibil. S-a comportat exemplar. Toarce frumos, intra in viteze corect, nu se intrerupe nimic, nu curge benzina, mare bucurie. Am indraznit un 95 km/ora, pe vreo 2 km. superb. Am mers fara ulei in telescoapele din fata. Datorita voua am pus-o la punct asa cum trebuie. MULTUMESC TUTUROR !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Buna seara oameni buni. In sfarsit azi a fost ziua cea mare. M-am urcat pe Planeta 5 a mea si Comanesti - M.Ciuc si inapoi. (80 km + 80). Incredibil. S-a comportat exemplar. Toarce frumos, intra in viteze corect, nu se intrerupe nimic, nu curge benzina, mare bucurie. Am indraznit un 95 km/ora, pe vreo 2 km. superb. Am mers fara ulei in telescoapele din fata. Datorita voua am pus-o la punct asa cum trebuie. MULTUMESC TUTUROR !!! LA CAT MAI MULTI KILOMETRII.ASFALT USCAT. » Post actualizat in 10 Oct 2014 20:16 baga ulei in telescoape,ele sunt facute sa functioneze cu ulei nu cu aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 (editat) LA CAT MAI MULTI KILOMETRII.ASFALT USCAT. » Post actualizat in 10 Oct 2014 20:16 baga ulei in telescoape,ele sunt facute sa functioneze cu ulei nu cu aer. Curg prin partea de jos si nu pot scoate suruburile. Vreau sa cumpar noi si nu gasesc. Editat Octombrie 10, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Cît ulei se pune în telescoape? Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Cît ulei se pune în telescoape? Mulțumesc! La Planeta 5, 150 ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Daca ai pinuon de 20 la lant 90-100 km e viteza de drum. Croaiziera cum se spune acum ca la vapoare. Merge si 120 la are 23 de cai in manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 @pinocchio - la ij se pun 40 ml la kilu de ulei - asa zice cartea. ca va merge o vreme si cu mai putin e una, dar vremea aia e mult mai scurta decat normalul @vasileBote - ti-am mai explicat acum cateva saptamani cum se procedeaza cu o bormasina. da-i bataie cu incredere » Post actualizat in 11 Oct 2014 09:26Important referitor la amestecul de ulei. Procentul de ulei in benzina nu depinde de capacitatea motorului, de cifra octanica a benzinei sau alte chestii de genul asta. Depinde doar de tolerantele si materialele folosite in onstructia interna a motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 nu comparam volumul unei carter de drujba volumul unui motor cel putin de ij. de unde ulei din 25 ml la atita suprafata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 (editat) care te intereseaza am multe piese de ij, si de jupiter maj cutii viteza, furca mixta aer/ulei pt planeta 5/jupiter, roti 18, roti 19, cuti laterale m cadru complet cu furca aripa spate stop semnale bascula si amortizoare spate ,rezervor modificat, coturi lungi de inox pt planeta ij 56/49 fara cele doua piese furca si coturile , care vrei vi cu o dubita sau dacie papuc , la un pret de 500 ron iei tot, uitasem de un cilindru ij 56 pe cota 0 cu uzura superminima ) deci dau tot ce inseamna piese de ij/jupiter, cu exceptiile specificate mai sus , furca 250 ron ,coturile 200 ron Editat Octombrie 11, 2014 de deceneu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Referitor la raportul ulei/benzina, nu o conta oare si faptul ca astazi sunt alte uleiuri de amestec? Tin minte ca pe vremea cand aveam Jupiter si puneam 40ml la litru am facut rost de ulei strain, e, atunci s-a schimbat treaba! La aceeasi cantitate nu se mai accelera cum trebuie, "da in nas"......am bagat 25 parca si era alta viata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Referitor la raportul ulei/benzina, nu o conta oare si faptul ca astazi sunt alte uleiuri de amestec? Tin minte ca pe vremea cand aveam Jupiter si puneam 40ml la litru am facut rost de ulei strain, e, atunci s-a schimbat treaba! La aceeasi cantitate nu se mai accelera cum trebuie, "da in nas"......am bagat 25 parca si era alta viata! am folosit de la mineral pin la sintetic texaco am bagat mereu acea-s doza 35 mll la litru , diferenta era ca la amestec cu sintetic nu mai scoate fum pe toba decat foarte putin, si ai camera de ardere mai curata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 nu comparam volumul unei carter de drujba volumul unui motor cel putin de ij. de unde ulei din 25 ml la atita suprafata Hai ca esti tare nene, mai te lauzi ca ai experienta. cum de unde? pai ce ...tu crezi ca IJ-ul trage pe admisie aceiasi cantitate de benzina ca si drujba? daca fabricantul da un dozaj de 25ml/L la un motor cu cilindrul cat galeata....stie el de ce....nu trebuie sa-ti bati capu cu nimicuri. ce a spus @Zidu mai sus e perfect corect si trebuie tinut cont de ce spune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 care te intereseaza am multe piese de ij, si de jupiter maj cutii viteza, furca mixta aer/ulei pt planeta 5/jupiter, roti 18, roti 19, cuti laterale m cadru complet cu furca aripa spate stop semnale bascula si amortizoare spate ,rezervor modificat, coturi lungi de inox pt planeta ij 56/49 fara cele doua piese furca si coturile , care vrei vi cu o dubita sau dacie papuc , la un pret de 500 ron iei tot, uitasem de un cilindru ij 56 pe cota 0 cu uzura superminima ) deci dau tot ce inseamna piese de ij/jupiter, cu exceptiile specificate mai sus , furca 250 ron ,coturile 200 ron Salut, ai cumva cric central, cilinru cu aripioare ok sau set motor , cutia electrica si cheia de contact pentru ij 49 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 (editat) Salut, ai cumva cric central, cilinru cu aripioare ok sau set motor , cutia electrica si cheia de contact pentru ij 49 ? nu mai am dar cred ca-ti pot face rost de un motor intreg de ij/49 cu cilindru DKW,este alezat ,nu mai stiu cota dar are si piston si segmenti , daca-l mai are iti comunic il are maine aflu cat vrea pe el Editat Octombrie 11, 2014 de deceneu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emilare Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Cum pot curata pe interior de calamina coturile de la evacuare, cele care ies primele din motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Am nevoie de ajutorul vostru. Am reusit sa-l inmatriculez pe Ivan. Si am iesit in sfarsit pe drum. Toate bune si frumoase, la relanti sta cuminte, se tureaza ok, intra frumos in viteza, dar cand ii dau si gaz parca ramane fara vlaga, parca accelerez in gol, fara sa aiba nici un efect. Stiu ca sunt cele 2 suruburi de la carburator (unul cumva in sus si unul orizontal) din care trebuie sa reglez, dar nu stiu cum ar trebui sa fie. Sfaturi, idei? (motor cald/rece, relanti, amestec benzina, etc...) Si 2) legatura intre cot si toba: ce pot sa pun/sa fac ca sa nu mai scoata fum si pe acolo? problema cu acceleratia continua. Am pus 33ml ulei/l benzina, am ridicat cuiul la a 2-a linie de jos (din 5 in total) si tot nu vrea sa accelereze. Cu socul tras merge la relanti, dar cand il las moare instant. Parca nu trage aer destul. Iar acceleratia e lesinata, parca nu lucreaza. Am incercat sa plec de pe loc cu socul tras si tot nimic. Ma poate ajuta cineva cu reglajele la carburator (cred ca de acolo e buba) ? Moto e in zona Hala Traian... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 daca iti merge cu socul tras nu iti vine destula benzina prin jiglerul principal si pe ralanti. Prima chestie de verificat ar fi nivelul in carburator urmat de cantitatea de gunoaie din jiglere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Eu cred că dintr-un motiv sau altul nu-ți ajunge benzină în cilindru.un motiv bun ar fi jiglere înfundate. » Post actualizat in 12 Oct 2014 08:30 He,he sunt pe aceeași lungime de undă cu Zidu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.