1%1%1% Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 (editat) care te intereseaza am multe piese de ij, si de jupiter maj cutii viteza, furca mixta aer/ulei pt planeta 5/jupiter, roti 18, roti 19, cuti laterale m cadru complet cu furca aripa spate stop semnale bascula si amortizoare spate ,rezervor modificat, coturi lungi de inox pt planeta ij 56/49 fara cele doua piese furca si coturile , care vrei vi cu o dubita sau dacie papuc , la un pret de 500 ron iei tot, uitasem de un cilindru ij 56 pe cota 0 cu uzura superminima ) deci dau tot ce inseamna piese de ij/jupiter, cu exceptiile specificate mai sus , furca 250 ron ,coturile 200 ron Editat Octombrie 11, 2014 de deceneu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Referitor la raportul ulei/benzina, nu o conta oare si faptul ca astazi sunt alte uleiuri de amestec? Tin minte ca pe vremea cand aveam Jupiter si puneam 40ml la litru am facut rost de ulei strain, e, atunci s-a schimbat treaba! La aceeasi cantitate nu se mai accelera cum trebuie, "da in nas"......am bagat 25 parca si era alta viata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Referitor la raportul ulei/benzina, nu o conta oare si faptul ca astazi sunt alte uleiuri de amestec? Tin minte ca pe vremea cand aveam Jupiter si puneam 40ml la litru am facut rost de ulei strain, e, atunci s-a schimbat treaba! La aceeasi cantitate nu se mai accelera cum trebuie, "da in nas"......am bagat 25 parca si era alta viata! am folosit de la mineral pin la sintetic texaco am bagat mereu acea-s doza 35 mll la litru , diferenta era ca la amestec cu sintetic nu mai scoate fum pe toba decat foarte putin, si ai camera de ardere mai curata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 nu comparam volumul unei carter de drujba volumul unui motor cel putin de ij. de unde ulei din 25 ml la atita suprafata Hai ca esti tare nene, mai te lauzi ca ai experienta. cum de unde? pai ce ...tu crezi ca IJ-ul trage pe admisie aceiasi cantitate de benzina ca si drujba? daca fabricantul da un dozaj de 25ml/L la un motor cu cilindrul cat galeata....stie el de ce....nu trebuie sa-ti bati capu cu nimicuri. ce a spus @Zidu mai sus e perfect corect si trebuie tinut cont de ce spune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 care te intereseaza am multe piese de ij, si de jupiter maj cutii viteza, furca mixta aer/ulei pt planeta 5/jupiter, roti 18, roti 19, cuti laterale m cadru complet cu furca aripa spate stop semnale bascula si amortizoare spate ,rezervor modificat, coturi lungi de inox pt planeta ij 56/49 fara cele doua piese furca si coturile , care vrei vi cu o dubita sau dacie papuc , la un pret de 500 ron iei tot, uitasem de un cilindru ij 56 pe cota 0 cu uzura superminima ) deci dau tot ce inseamna piese de ij/jupiter, cu exceptiile specificate mai sus , furca 250 ron ,coturile 200 ron Salut, ai cumva cric central, cilinru cu aripioare ok sau set motor , cutia electrica si cheia de contact pentru ij 49 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 (editat) Salut, ai cumva cric central, cilinru cu aripioare ok sau set motor , cutia electrica si cheia de contact pentru ij 49 ? nu mai am dar cred ca-ti pot face rost de un motor intreg de ij/49 cu cilindru DKW,este alezat ,nu mai stiu cota dar are si piston si segmenti , daca-l mai are iti comunic il are maine aflu cat vrea pe el Editat Octombrie 11, 2014 de deceneu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emilare Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Cum pot curata pe interior de calamina coturile de la evacuare, cele care ies primele din motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Am nevoie de ajutorul vostru. Am reusit sa-l inmatriculez pe Ivan. Si am iesit in sfarsit pe drum. Toate bune si frumoase, la relanti sta cuminte, se tureaza ok, intra frumos in viteza, dar cand ii dau si gaz parca ramane fara vlaga, parca accelerez in gol, fara sa aiba nici un efect. Stiu ca sunt cele 2 suruburi de la carburator (unul cumva in sus si unul orizontal) din care trebuie sa reglez, dar nu stiu cum ar trebui sa fie. Sfaturi, idei? (motor cald/rece, relanti, amestec benzina, etc...) Si 2) legatura intre cot si toba: ce pot sa pun/sa fac ca sa nu mai scoata fum si pe acolo? problema cu acceleratia continua. Am pus 33ml ulei/l benzina, am ridicat cuiul la a 2-a linie de jos (din 5 in total) si tot nu vrea sa accelereze. Cu socul tras merge la relanti, dar cand il las moare instant. Parca nu trage aer destul. Iar acceleratia e lesinata, parca nu lucreaza. Am incercat sa plec de pe loc cu socul tras si tot nimic. Ma poate ajuta cineva cu reglajele la carburator (cred ca de acolo e buba) ? Moto e in zona Hala Traian... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 daca iti merge cu socul tras nu iti vine destula benzina prin jiglerul principal si pe ralanti. Prima chestie de verificat ar fi nivelul in carburator urmat de cantitatea de gunoaie din jiglere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Eu cred că dintr-un motiv sau altul nu-ți ajunge benzină în cilindru.un motiv bun ar fi jiglere înfundate. » Post actualizat in 12 Oct 2014 08:30 He,he sunt pe aceeași lungime de undă cu Zidu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 O sa fiu plecat 2-3 zile. Cand ma intorc o sa dau jos carbul si il curat iar. Il suflu si cu compresorul, e posibil sa se fi infundat intre timp. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 problema cu acceleratia continua. Am pus 33ml ulei/l benzina, am ridicat cuiul la a 2-a linie de jos (din 5 in total) si tot nu vrea sa accelereze. Cu socul tras merge la relanti, dar cand il las moare instant. Parca nu trage aer destul. Iar acceleratia e lesinata, parca nu lucreaza. Am incercat sa plec de pe loc cu socul tras si tot nimic. Ma poate ajuta cineva cu reglajele la carburator (cred ca de acolo e buba) ? Moto e in zona Hala Traian... ai dereglat tot prietene cuiul se regleaza la al doilea sant de sut , , cu socul tras nu va pleca niciodata , ,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Am coborat cuiul dupa sfatul cuiva de aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Vezi sa ai si teava de esapament curatata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Tobele sunt noi. Coatele sunt curatate de calamina. O sa incerc sa curat iar carburatorul zilele astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 iju meu pleaca elegant doar cu socu tras. ca la carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 cand imi palpaie destul de serios luminile (mai ales cu farul aprins, dar se remediaza in ture peste... 1000rpm, as zice eu) si motorul pierde destul din turatie cu consumatorii cuplati (la ralanti), unde ma uit mai intai: baterie (mentionez ca am o baterie de sursa de ups, de vreo 3 luni pe moto), alternator, releu? pana acum era relativ ok treaba si numai de la o vreme incoace am inceput sa observ.. multumesc anticipat! referitor la chestia cu carburatorul si restul dilemelor: am mai mers, dar fara nici un fel de garnitura la cuiul ala cu un design atat de imposibil. daca nu la robinetul deschis dupa oprirea motorului, tine fara probleme in mers si, uimitor, chiar nu curge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 1 - cum calca carbunii pe rotor 2 - puntea de diode Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 carbunii-s ok, tin minte, ca am avut grija de ei atunci cand am dat alternatorul jos, sa verific simeringul de pe ax. o sa iau un multimetru, sa vad ce zice despre diode. multumesc de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Buna seara. Planeta mea se comporta admirabil. de vreo 3 zile tot merg si nu se deregleaza nimic la motor. Oare ce-o fi ? Maine primesc toba noua de la rusi (200 lei). Sper sa fie ok. Am pus garnitura de bricheta la cui sapt trecuta, si azi cand am ajuns aproape de casa., mergea intrerupt motorul. A zis bine cine-a a zis. Mi-a infundat vreun jigleor. Desfac maine dim carburatorul. Dau jos garnitura (ce-a mai ramas din ea). In stationare opresc robinetul si gata Editat Octombrie 14, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 cand imi palpaie destul de serios luminile (mai ales cu farul aprins, dar se remediaza in ture peste... 1000rpm, as zice eu) si motorul pierde destul din turatie cu consumatorii cuplati (la ralanti), unde ma uit mai intai: baterie (mentionez ca am o baterie de sursa de ups, de vreo 3 luni pe moto), alternator, releu? pana acum era relativ ok treaba si numai de la o vreme incoace am inceput sa observ.. multumesc anticipat! referitor la chestia cu carburatorul si restul dilemelor: am mai mers, dar fara nici un fel de garnitura la cuiul ala cu un design atat de imposibil. daca nu la robinetul deschis dupa oprirea motorului, tine fara probleme in mers si, uimitor, chiar nu curge! verifica si starea bateriei, daca are tensiune nu inseamna ca are si capacitate, daca bateria este sub capacitate cu 25% devine consumator )0nehalit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 (editat) daca iti merge cu socul tras nu iti vine destula benzina prin jiglerul principal si pe ralanti. Prima chestie de verificat ar fi nivelul in carburator urmat de cantitatea de gunoaie din jiglere Eu cred că dintr-un motiv sau altul nu-ți ajunge benzină în cilindru.un motiv bun ar fi jiglere înfundate. » Post actualizat in 12 Oct 2014 08:30 He,he sunt pe aceeași lungime de undă cu Zidu Am desfacut carburatorul din toate maruntaiele. Nu pare nimic infundat. O sa-l curat si il suflu si cu compresorul peste toate orificiile. Intrebare de incepator, in urmatoarea poza, care e cablul actionat de soc si care de acceleratie? Cum ar trebui sa lucreze corect? Iar la partea de reglaje, sunt suruburile de sus dar si doua suruburi pe corpul carburatorului (din ce m-am prins eu cel orizontal e pt aer si cel orientat in diagonal-sus e pt benzina?!?)? Cum se regleaza corect la relanti / sarcina? (cred ca sunt informatii de interes general, pot folosi pe viitor si altora) Multam anticipat Editat Octombrie 15, 2014 de daniancu06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 (editat) Am desfacut carburatorul din toate maruntaiele. Nu pare nimic infundat. O sa-l curat si il suflu si cu compresorul peste toate orificiile. Intrebare de incepator, in urmatoarea poza, care e cablul actionat de soc si care de acceleratie? Cum ar trebui sa lucreze corect? Iar la partea de reglaje, sunt suruburile de sus dar si doua suruburi pe corpul carburatorului (din ce m-am prins eu cel orizontal e pt aer si cel orientat in diagonal-sus e pt benzina?!?)? Cum se regleaza corect la relanti / sarcina? (cred ca sunt informatii de interes general, pot folosi pe viitor si altora) Multam anticipat Cablu' din stanga cum se vede in poza este acela de acceleratie,iar cel din dreapta este de soc ( inchide aerul si iti vine mai multa benzina+ulei=amestec bogat) Editat Octombrie 15, 2014 de EmanuelEmy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Cablu' din stanga cum se vede in poza este acela de acceleratie,iar cel din dreapta este de soc ( inchide aerul si iti vine mai multa benzina+ulei=amestec bogat) Am vrut sa fiu sigur ca le-am pus corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Ala pare sa fie un k28 daca vad eu bine. La k28 cablul de soc sta tras in pozitia de mers si ii dai drumu cand e rece si la pornire Sa ma corecteze careva daca gresezc, nu am folosit asa ceva decat putina vreme acum mult timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.