Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

problema cu acceleratia continua. Am pus 33ml ulei/l benzina, am ridicat cuiul la a 2-a linie de jos (din 5 in total) si tot nu vrea sa accelereze. Cu socul tras merge la relanti, dar cand il las moare instant. Parca nu trage aer destul. Iar acceleratia e lesinata, parca nu lucreaza. Am incercat sa plec de pe loc cu socul tras si tot nimic. Ma poate ajuta cineva cu reglajele la carburator (cred ca de acolo e buba) ? Moto e in zona Hala Traian...

ai dereglat tot prietene :) cuiul se regleaza la al doilea sant de sut , , cu socul tras nu va pleca niciodata , ,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand imi palpaie destul de serios luminile (mai ales cu farul aprins, dar se remediaza in ture peste... 1000rpm, as zice eu) si motorul pierde destul din turatie cu consumatorii cuplati (la ralanti), unde ma uit mai intai: baterie (mentionez ca am o baterie de sursa de ups, de vreo 3 luni pe moto), alternator, releu? pana acum era relativ ok treaba si numai de la o vreme incoace am inceput sa observ.. multumesc anticipat!

referitor la chestia cu carburatorul si restul dilemelor: am mai mers, dar fara nici un fel de garnitura la cuiul ala cu un design atat de imposibil. daca nu la robinetul deschis dupa oprirea motorului, tine fara probleme in mers si, uimitor, chiar nu curge!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara. Planeta mea se comporta admirabil. de vreo 3 zile tot merg si nu se deregleaza nimic la motor. Oare ce-o fi ? Maine primesc toba noua de la rusi (200 lei).

Sper sa fie ok. Am pus garnitura de bricheta la cui sapt trecuta, si azi cand am ajuns aproape de casa., mergea intrerupt motorul. A zis bine cine-a a zis. Mi-a infundat vreun jigleor. Desfac maine dim carburatorul. Dau jos garnitura (ce-a mai ramas din ea). In stationare opresc robinetul si gata

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand imi palpaie destul de serios luminile (mai ales cu farul aprins, dar se remediaza in ture peste... 1000rpm, as zice eu) si motorul pierde destul din turatie cu consumatorii cuplati (la ralanti), unde ma uit mai intai: baterie (mentionez ca am o baterie de sursa de ups, de vreo 3 luni pe moto), alternator, releu? pana acum era relativ ok treaba si numai de la o vreme incoace am inceput sa observ.. multumesc anticipat!

referitor la chestia cu carburatorul si restul dilemelor: am mai mers, dar fara nici un fel de garnitura la cuiul ala cu un design atat de imposibil. daca nu la robinetul deschis dupa oprirea motorului, tine fara probleme in mers si, uimitor, chiar nu curge!

verifica si starea bateriei, daca are tensiune nu inseamna ca are si capacitate, daca bateria este sub capacitate cu 25% devine consumator :))0nehalit :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iti merge cu socul tras nu iti vine destula benzina prin jiglerul principal si pe ralanti. Prima chestie de verificat ar fi nivelul in carburator urmat de cantitatea de gunoaie din jiglere

 

 

Eu cred că dintr-un motiv sau altul nu-ți ajunge benzină în cilindru.un motiv bun ar fi jiglere înfundate.

» Post actualizat in 12 Oct 2014 08:30

He,he sunt pe aceeași lungime de undă cu Zidu

 

Am desfacut carburatorul din toate maruntaiele. Nu pare nimic infundat. O sa-l curat si il suflu si cu compresorul peste toate orificiile. Intrebare de incepator, in urmatoarea poza, care e cablul actionat de soc si care de acceleratie? Cum ar trebui sa lucreze corect? Iar la partea de reglaje, sunt suruburile de sus dar si doua suruburi pe corpul carburatorului (din ce m-am prins eu cel orizontal e pt aer si cel orientat in diagonal-sus e pt benzina?!?)? Cum se regleaza corect la relanti / sarcina? (cred ca sunt informatii de interes general, pot folosi pe viitor si altora) Multam anticipat

post-67720-0-86967400-1413380947_thumb.jpg

Editat de daniancu06
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut carburatorul din toate maruntaiele. Nu pare nimic infundat. O sa-l curat si il suflu si cu compresorul peste toate orificiile. Intrebare de incepator, in urmatoarea poza, care e cablul actionat de soc si care de acceleratie? Cum ar trebui sa lucreze corect? Iar la partea de reglaje, sunt suruburile de sus dar si doua suruburi pe corpul carburatorului (din ce m-am prins eu cel orizontal e pt aer si cel orientat in diagonal-sus e pt benzina?!?)? Cum se regleaza corect la relanti / sarcina? (cred ca sunt informatii de interes general, pot folosi pe viitor si altora) Multam anticipat

Cablu' din stanga cum se vede in poza este acela de acceleratie,iar cel din dreapta este de soc ( inchide aerul si iti vine mai multa benzina+ulei=amestec bogat)

Editat de EmanuelEmy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala pare sa fie un k28 daca vad eu bine. La k28 cablul de soc sta tras in pozitia de mers si ii dai drumu cand e rece si la pornire

Sa ma corecteze careva daca gresezc, nu am folosit asa ceva decat putina vreme acum mult timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala pare sa fie un k28 daca vad eu bine. La k28 cablul de soc sta tras in pozitia de mers si ii dai drumu cand e rece si la pornire

Sa ma corecteze careva daca gresezc, nu am folosit asa ceva decat putina vreme acum mult timp.

Asa e.Este exact ca si la mz es 175/250 ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e, este k28. Cand trag d maneta se ridica acea piesa si banuiesc ca intra mai multa benzina. Dar doar asa porneste, cu socul tras. Cu maneta impinsa dau o ora la pedala:-)

cand coboara "chestia aia" , defapt tot ce face este sa inchida aerul si cum ai zis si tu, si intra amestec mai bogat ( mai multa benzina ).Aia e toata smecheria ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasi socul,, dai doua pedale la rece, pui contact si tre so ia din prima , dupa care tragi manetuta, daca o lasi slaba merge inecat :)0 e tocmai pe invers comanda la k28 :)

 

Asa am facut. Am dat mereu 2 pedale inainte sa pun contactul. O sa incerc si cum zici tu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, oameni buni. Iata ce dilema am. Porneste cu socul tras, apoi inchid socul si se tureaza la greu. Oare cum sa fac, sau ce-am dereglat ?

Am mai intalnit undeva o explicatie, insa nu mai gasesc postarea.

Mai am o intrebare. La jigleoare, cand suflu in el, merge greu aerul, asa trebuie, sau este infundat ? (la cel unde intra cuiul dozator zic)

Editat de VasileBote
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, oameni buni. Iata ce dilema am. Porneste cu socul tras, apoi inchid socul si se tureaza la greu. Oare cum sa fac, sau ce-am dereglat ?

Am mai intalnit undeva o explicatie, insa nu mai gasesc postarea.

Mai am o intrebare. La jigleoare, cand suflu in el, merge greu aerul, asa trebuie, sau este infundat ? (la cel unde intra cuiul dozator zic)

Cu socul sa nu fie cumva invers cand tu zici ca-i actionat sa nu fie si cand tu zici ca nu-i actionat sa fie, jicloarele au niste gaurele mici cam cum ai vrea sa treaca aerul prin ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu socul sa nu fie cumva invers cand tu zici ca-i actionat sa nu fie si cand tu zici ca nu-i actionat sa fie, jicloarele au niste gaurele mici cam cum ai vrea sa treaca aerul prin ele?

Am verificat socul. In pozitia normala (impins inainte), este inchis. cand trag de parghia de la ghidon se deschide aerul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu care e sistemul dar daca e cel din pozele anterioare sa nu cumva sa-ti agate sertarul si s-al ridice

» Post actualizat in 17 Oct 2014 10:41

Acum imi dau seama,Nu pui cumva caruta inaintea boilor.Porneste-o incalzeste-o si regleaza ralantiul.

Ceva s-a deregla Vlade. Care este procedura corecta ptr reglarea relatiului. Spune-mi odata si bag la cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...