daniancu06 Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 O sa fiu plecat 2-3 zile. Cand ma intorc o sa dau jos carbul si il curat iar. Il suflu si cu compresorul, e posibil sa se fi infundat intre timp. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 problema cu acceleratia continua. Am pus 33ml ulei/l benzina, am ridicat cuiul la a 2-a linie de jos (din 5 in total) si tot nu vrea sa accelereze. Cu socul tras merge la relanti, dar cand il las moare instant. Parca nu trage aer destul. Iar acceleratia e lesinata, parca nu lucreaza. Am incercat sa plec de pe loc cu socul tras si tot nimic. Ma poate ajuta cineva cu reglajele la carburator (cred ca de acolo e buba) ? Moto e in zona Hala Traian... ai dereglat tot prietene cuiul se regleaza la al doilea sant de sut , , cu socul tras nu va pleca niciodata , ,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Am coborat cuiul dupa sfatul cuiva de aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Vezi sa ai si teava de esapament curatata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Tobele sunt noi. Coatele sunt curatate de calamina. O sa incerc sa curat iar carburatorul zilele astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 iju meu pleaca elegant doar cu socu tras. ca la carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 cand imi palpaie destul de serios luminile (mai ales cu farul aprins, dar se remediaza in ture peste... 1000rpm, as zice eu) si motorul pierde destul din turatie cu consumatorii cuplati (la ralanti), unde ma uit mai intai: baterie (mentionez ca am o baterie de sursa de ups, de vreo 3 luni pe moto), alternator, releu? pana acum era relativ ok treaba si numai de la o vreme incoace am inceput sa observ.. multumesc anticipat! referitor la chestia cu carburatorul si restul dilemelor: am mai mers, dar fara nici un fel de garnitura la cuiul ala cu un design atat de imposibil. daca nu la robinetul deschis dupa oprirea motorului, tine fara probleme in mers si, uimitor, chiar nu curge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 1 - cum calca carbunii pe rotor 2 - puntea de diode Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 carbunii-s ok, tin minte, ca am avut grija de ei atunci cand am dat alternatorul jos, sa verific simeringul de pe ax. o sa iau un multimetru, sa vad ce zice despre diode. multumesc de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Buna seara. Planeta mea se comporta admirabil. de vreo 3 zile tot merg si nu se deregleaza nimic la motor. Oare ce-o fi ? Maine primesc toba noua de la rusi (200 lei). Sper sa fie ok. Am pus garnitura de bricheta la cui sapt trecuta, si azi cand am ajuns aproape de casa., mergea intrerupt motorul. A zis bine cine-a a zis. Mi-a infundat vreun jigleor. Desfac maine dim carburatorul. Dau jos garnitura (ce-a mai ramas din ea). In stationare opresc robinetul si gata Editat Octombrie 14, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 cand imi palpaie destul de serios luminile (mai ales cu farul aprins, dar se remediaza in ture peste... 1000rpm, as zice eu) si motorul pierde destul din turatie cu consumatorii cuplati (la ralanti), unde ma uit mai intai: baterie (mentionez ca am o baterie de sursa de ups, de vreo 3 luni pe moto), alternator, releu? pana acum era relativ ok treaba si numai de la o vreme incoace am inceput sa observ.. multumesc anticipat! referitor la chestia cu carburatorul si restul dilemelor: am mai mers, dar fara nici un fel de garnitura la cuiul ala cu un design atat de imposibil. daca nu la robinetul deschis dupa oprirea motorului, tine fara probleme in mers si, uimitor, chiar nu curge! verifica si starea bateriei, daca are tensiune nu inseamna ca are si capacitate, daca bateria este sub capacitate cu 25% devine consumator )0nehalit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 (editat) daca iti merge cu socul tras nu iti vine destula benzina prin jiglerul principal si pe ralanti. Prima chestie de verificat ar fi nivelul in carburator urmat de cantitatea de gunoaie din jiglere Eu cred că dintr-un motiv sau altul nu-ți ajunge benzină în cilindru.un motiv bun ar fi jiglere înfundate. » Post actualizat in 12 Oct 2014 08:30 He,he sunt pe aceeași lungime de undă cu Zidu Am desfacut carburatorul din toate maruntaiele. Nu pare nimic infundat. O sa-l curat si il suflu si cu compresorul peste toate orificiile. Intrebare de incepator, in urmatoarea poza, care e cablul actionat de soc si care de acceleratie? Cum ar trebui sa lucreze corect? Iar la partea de reglaje, sunt suruburile de sus dar si doua suruburi pe corpul carburatorului (din ce m-am prins eu cel orizontal e pt aer si cel orientat in diagonal-sus e pt benzina?!?)? Cum se regleaza corect la relanti / sarcina? (cred ca sunt informatii de interes general, pot folosi pe viitor si altora) Multam anticipat Editat Octombrie 15, 2014 de daniancu06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 (editat) Am desfacut carburatorul din toate maruntaiele. Nu pare nimic infundat. O sa-l curat si il suflu si cu compresorul peste toate orificiile. Intrebare de incepator, in urmatoarea poza, care e cablul actionat de soc si care de acceleratie? Cum ar trebui sa lucreze corect? Iar la partea de reglaje, sunt suruburile de sus dar si doua suruburi pe corpul carburatorului (din ce m-am prins eu cel orizontal e pt aer si cel orientat in diagonal-sus e pt benzina?!?)? Cum se regleaza corect la relanti / sarcina? (cred ca sunt informatii de interes general, pot folosi pe viitor si altora) Multam anticipat Cablu' din stanga cum se vede in poza este acela de acceleratie,iar cel din dreapta este de soc ( inchide aerul si iti vine mai multa benzina+ulei=amestec bogat) Editat Octombrie 15, 2014 de EmanuelEmy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Cablu' din stanga cum se vede in poza este acela de acceleratie,iar cel din dreapta este de soc ( inchide aerul si iti vine mai multa benzina+ulei=amestec bogat) Am vrut sa fiu sigur ca le-am pus corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Ala pare sa fie un k28 daca vad eu bine. La k28 cablul de soc sta tras in pozitia de mers si ii dai drumu cand e rece si la pornire Sa ma corecteze careva daca gresezc, nu am folosit asa ceva decat putina vreme acum mult timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Ala pare sa fie un k28 daca vad eu bine. La k28 cablul de soc sta tras in pozitia de mers si ii dai drumu cand e rece si la pornire Sa ma corecteze careva daca gresezc, nu am folosit asa ceva decat putina vreme acum mult timp. Asa e.Este exact ca si la mz es 175/250 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Asa e, este k28. Cand trag d maneta se ridica acea piesa si banuiesc ca intra mai multa benzina. Dar doar asa porneste, cu socul tras. Cu maneta impinsa dau o ora la pedala:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Asa e, este k28. Cand trag d maneta se ridica acea piesa si banuiesc ca intra mai multa benzina. Dar doar asa porneste, cu socul tras. Cu maneta impinsa dau o ora la pedala:-) cand coboara "chestia aia" , defapt tot ce face este sa inchida aerul si cum ai zis si tu, si intra amestec mai bogat ( mai multa benzina ).Aia e toata smecheria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 lasi socul,, dai doua pedale la rece, pui contact si tre so ia din prima , dupa care tragi manetuta, daca o lasi slaba merge inecat :)0 e tocmai pe invers comanda la k28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 lasi socul,, dai doua pedale la rece, pui contact si tre so ia din prima , dupa care tragi manetuta, daca o lasi slaba merge inecat :)0 e tocmai pe invers comanda la k28 Asa am facut. Am dat mereu 2 pedale inainte sa pun contactul. O sa incerc si cum zici tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 (editat) Buna, oameni buni. Iata ce dilema am. Porneste cu socul tras, apoi inchid socul si se tureaza la greu. Oare cum sa fac, sau ce-am dereglat ? Am mai intalnit undeva o explicatie, insa nu mai gasesc postarea. Mai am o intrebare. La jigleoare, cand suflu in el, merge greu aerul, asa trebuie, sau este infundat ? (la cel unde intra cuiul dozator zic) Editat Octombrie 17, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Buna, oameni buni. Iata ce dilema am. Porneste cu socul tras, apoi inchid socul si se tureaza la greu. Oare cum sa fac, sau ce-am dereglat ? Am mai intalnit undeva o explicatie, insa nu mai gasesc postarea. Mai am o intrebare. La jigleoare, cand suflu in el, merge greu aerul, asa trebuie, sau este infundat ? (la cel unde intra cuiul dozator zic) Cu socul sa nu fie cumva invers cand tu zici ca-i actionat sa nu fie si cand tu zici ca nu-i actionat sa fie, jicloarele au niste gaurele mici cam cum ai vrea sa treaca aerul prin ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Cu socul sa nu fie cumva invers cand tu zici ca-i actionat sa nu fie si cand tu zici ca nu-i actionat sa fie, jicloarele au niste gaurele mici cam cum ai vrea sa treaca aerul prin ele? Am verificat socul. In pozitia normala (impins inainte), este inchis. cand trag de parghia de la ghidon se deschide aerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Nu stiu care e sistemul dar daca e cel din pozele anterioare sa nu cumva sa-ti agate sertarul si s-al ridice » Post actualizat in 17 Oct 2014 10:41Acum imi dau seama,Nu pui cumva caruta inaintea boilor.Porneste-o incalzeste-o si regleaza ralantiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Nu stiu care e sistemul dar daca e cel din pozele anterioare sa nu cumva sa-ti agate sertarul si s-al ridice » Post actualizat in 17 Oct 2014 10:41 Acum imi dau seama,Nu pui cumva caruta inaintea boilor.Porneste-o incalzeste-o si regleaza ralantiul. Ceva s-a deregla Vlade. Care este procedura corecta ptr reglarea relatiului. Spune-mi odata si bag la cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.