Emanuel Iancu Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Ala pare sa fie un k28 daca vad eu bine. La k28 cablul de soc sta tras in pozitia de mers si ii dai drumu cand e rece si la pornire Sa ma corecteze careva daca gresezc, nu am folosit asa ceva decat putina vreme acum mult timp. Asa e.Este exact ca si la mz es 175/250 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Asa e, este k28. Cand trag d maneta se ridica acea piesa si banuiesc ca intra mai multa benzina. Dar doar asa porneste, cu socul tras. Cu maneta impinsa dau o ora la pedala:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Asa e, este k28. Cand trag d maneta se ridica acea piesa si banuiesc ca intra mai multa benzina. Dar doar asa porneste, cu socul tras. Cu maneta impinsa dau o ora la pedala:-) cand coboara "chestia aia" , defapt tot ce face este sa inchida aerul si cum ai zis si tu, si intra amestec mai bogat ( mai multa benzina ).Aia e toata smecheria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 lasi socul,, dai doua pedale la rece, pui contact si tre so ia din prima , dupa care tragi manetuta, daca o lasi slaba merge inecat :)0 e tocmai pe invers comanda la k28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 lasi socul,, dai doua pedale la rece, pui contact si tre so ia din prima , dupa care tragi manetuta, daca o lasi slaba merge inecat :)0 e tocmai pe invers comanda la k28 Asa am facut. Am dat mereu 2 pedale inainte sa pun contactul. O sa incerc si cum zici tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 (editat) Buna, oameni buni. Iata ce dilema am. Porneste cu socul tras, apoi inchid socul si se tureaza la greu. Oare cum sa fac, sau ce-am dereglat ? Am mai intalnit undeva o explicatie, insa nu mai gasesc postarea. Mai am o intrebare. La jigleoare, cand suflu in el, merge greu aerul, asa trebuie, sau este infundat ? (la cel unde intra cuiul dozator zic) Editat Octombrie 17, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Buna, oameni buni. Iata ce dilema am. Porneste cu socul tras, apoi inchid socul si se tureaza la greu. Oare cum sa fac, sau ce-am dereglat ? Am mai intalnit undeva o explicatie, insa nu mai gasesc postarea. Mai am o intrebare. La jigleoare, cand suflu in el, merge greu aerul, asa trebuie, sau este infundat ? (la cel unde intra cuiul dozator zic) Cu socul sa nu fie cumva invers cand tu zici ca-i actionat sa nu fie si cand tu zici ca nu-i actionat sa fie, jicloarele au niste gaurele mici cam cum ai vrea sa treaca aerul prin ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Cu socul sa nu fie cumva invers cand tu zici ca-i actionat sa nu fie si cand tu zici ca nu-i actionat sa fie, jicloarele au niste gaurele mici cam cum ai vrea sa treaca aerul prin ele? Am verificat socul. In pozitia normala (impins inainte), este inchis. cand trag de parghia de la ghidon se deschide aerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Nu stiu care e sistemul dar daca e cel din pozele anterioare sa nu cumva sa-ti agate sertarul si s-al ridice » Post actualizat in 17 Oct 2014 10:41Acum imi dau seama,Nu pui cumva caruta inaintea boilor.Porneste-o incalzeste-o si regleaza ralantiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Nu stiu care e sistemul dar daca e cel din pozele anterioare sa nu cumva sa-ti agate sertarul si s-al ridice » Post actualizat in 17 Oct 2014 10:41 Acum imi dau seama,Nu pui cumva caruta inaintea boilor.Porneste-o incalzeste-o si regleaza ralantiul. Ceva s-a deregla Vlade. Care este procedura corecta ptr reglarea relatiului. Spune-mi odata si bag la cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 (editat) Intai ar trebui sa stiu daca tu ai surub de reglaj amestec aer sau benzina. Eu o sa presupun ca ai surub de amestec ce dozeaza aerul.Daca esti sigur ca ai carburatorul curat, nivelul de benzina ok si cuiul pontou inchide bine, filtrul de aer si toba curata. poti sa treci la reglat ralanti.Pentru asta ai doua suruburi unul care-ti ridica practic sertarul insuruband (ridica turatia) si desuruband coboara sertarul (scade turatia). Celalalt surub e pentru amestec la ralanti si banuiesc ca al tau e de aer.Insuruband iei din aer deci creste bezina desuruband dai aer si scade benzina. Toata treaba e ca din acel surub de aer trebuie sa determini o plaja in care motorul e stabil la ralanti.Ce iti propun eu, asa cum e acum o pornesti, o incalzesti scazi ralantiul din surubul respectiv( ala de actioneaza sertarul) si incepi sa te joci cu surubul de dozaj aer.Se fac pasi mici de 1/2 ture.Presupunem ca insurubezi de el.Faci 1/2 astepti sa vezi ce se intampla. 1 nimic, mergi mai departe 2 turatia scade sau incepe sa devina instabila , inapoi si treci la varianta cu desurubatul 3 turatia creste, mergi mai departe La desurubare ai tot punctele 1,2,3, dar la punctul 2 treci la insurubat Sper ca ai inteles ceva Spor la treaba. » Post actualizat in 17 Oct 2014 15:13Am uitat sa spun, sau repet ca sa se inteleaga, reglajul optim e la mijloc plajei dintre varianta insurubarii pct2 si varianta desurubarii pct2 Editat Octombrie 17, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 (editat) Intai ar trebui sa stiu daca tu ai surub de reglaj amestec aer sau benzina. Eu o sa presupun ca ai surub de amestec ce dozeaza aerul.Daca esti sigur ca ai carburatorul curat, nivelul de benzina ok si cuiul pontou inchide bine, filtrul de aer si toba curata. poti sa treci la reglat ralanti.Pentru asta ai doua suruburi unul care-ti ridica practic sertarul insuruband (ridica turatia) si desuruband coboara sertarul (scade turatia). Celalalt surub e pentru amestec la ralanti si banuiesc ca al tau e de aer.Insuruband iei din aer deci creste bezina desuruband dai aer si scade benzina. Toata treaba e ca din acel surub de aer trebuie sa determini o plaja in care motorul e stabil la ralanti.Ce iti propun eu, asa cum e acum o pornesti, o incalzesti scazi ralantiul din surubul respectiv( ala de actioneaza sertarul) si incepi sa te joci cu surubul de dozaj aer.Se fac pasi mici de 1/2 ture.Presupunem ca insurubezi de el.Faci 1/2 astepti sa vezi ce se intampla. 1 nimic, mergi mai departe 2 turatia scade sau incepe sa devina instabila , inapoi si treci la varianta cu desurubatul 3 turatia creste, mergi mai departe La desurubare ai tot punctele 1,2,3, dar la punctul 2 treci la insurubat Sper ca ai inteles ceva Spor la treaba. » Post actualizat in 17 Oct 2014 15:13 Am uitat sa spun, sau repet ca sa se inteleaga, reglajul optim e la mijloc plajei dintre varianta insurubarii pct2 si varianta desurubarii pct2 Am carburator K-65. Multumesc mult. Maine ma apuc sa fac reglajele Editat Octombrie 17, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Cum pot curata pe interior de calamina coturile de la evacuare, cele care ies primele din motor ?eu le-am pus astăzi în foc.s-a dus toată calamina,sunt și mult mai ușoare » Post actualizat in 17 Oct 2014 16:11 eu le-am pus astăzi în foc.s-a dus toată calamina,sunt și mult mai ușoare eu le-am pus astăzi în foc.s-a dus toată calamina,sunt și mult mai ușoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 (editat) Am carburator K-65. Multumesc mult. Maine ma apuc sa fac reglajele Nu am inteles ceva aici : - 'unul care-ti ridica practic sertarul insuruband (ridica turatia) si desuruband coboara sertarul (scade turatia)'. Te referi la surubul care ridica cuiul pontou cu sertarasul acela ? nu este invers ? daca desurubez nu se ridica sertarul ? » Post actualizat in 17 Oct 2014 16:47 Nu am inteles ceva aici : - 'unul care-ti ridica practic sertarul insuruband (ridica turatia) si desuruband coboara sertarul (scade turatia)'. Te referi la surubul care ridica cuiul pontou cu sertarasul acela ? nu este invers ? daca desurubez nu se ridica sertarul ? Cu capac negru este surubul care ridica sertarul (acceleratia), nu ? iar cel cu arc ptr dozare aer. Am zis bine ? Editat Octombrie 17, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Am nevoie de ajutorul vostru. Am reusit sa-l inmatriculez pe Ivan. Si am iesit in sfarsit pe drum. Toate bune si frumoase, la relanti sta cuminte, se tureaza ok, intra frumos in viteza, dar cand ii dau si gaz parca ramane fara vlaga, parca accelerez in gol, fara sa aiba nici un efect. Stiu ca sunt cele 2 suruburi de la carburator (unul cumva in sus si unul orizontal) din care trebuie sa reglez, dar nu stiu cum ar trebui sa fie. Sfaturi, idei? (motor cald/rece, relanti, amestec benzina, etc...) Si 2) legatura intre cot si toba: ce pot sa pun/sa fac ca sa nu mai scoata fum si pe acolo? am pus la coturi inele de cauciuc rezistent(bla..bla) e super brici.nush cît va ține.timpul îmi va da o notă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 cu capac negru iti intra cablul de la aceleratie, cel de langa el de sus este pentru relanti si cel de langa stutul de benzina iti regleaza amestecul de aer-benzina. o metoda mai simpla de reglat carbul este sa pornesti motorul, il incalzesti, dupa aceea strangi de tot surubul de amestec, daca da sa moara ii dai relantiul mai mare, dupa aceea incepi si desurubezi incet incet pana cand turatia motorului incepe sa creasca, te opresti acolo cu desurubatul si dupa aceea ii reglezi relantiul din surubul de sus si cam aia e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Multumesc. » Post actualizat in 17 Oct 2014 17:10 cu capac negru iti intra cablul de la aceleratie, cel de langa el de sus este pentru relanti si cel de langa stutul de benzina iti regleaza amestecul de aer-benzina. o metoda mai simpla de reglat carbul este sa pornesti motorul, il incalzesti, dupa aceea strangi de tot surubul de amestec, daca da sa moara ii dai relantiul mai mare, dupa aceea incepi si desurubezi incet incet pana cand turatia motorului incepe sa creasca, te opresti acolo cu desurubatul si dupa aceea ii reglezi relantiul din surubul de sus si cam aia e » Post actualizat in 17 Oct 2014 17:10 Multumesc. » Post actualizat in 17 Oct 2014 17:10 Am notat bine pe carburator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 da ai inteles bine, acu practica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 da ai inteles bine, acu practica Nu ma las nici cum. » Post actualizat in 17 Oct 2014 17:33 da ai inteles bine, acu practica Multumesc tare mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 (editat) Multumesc. » Post actualizat in 17 Oct 2014 17:10 » Post actualizat in 17 Oct 2014 17:10 Am notat bine pe carburator ? O mica erata la notatiile tale.Cel negru unde iti intra cablul, da e adevarat ridica sertarul dar nu e folosit pentru asta ci pentru reglarea jocului in cablu. Celalat da este pentru nivelul ralantiului, cel de care iti spuneam ca actioneaza asupra sertarului acum vezi si tu cum actioneaza asupra ralantiului. M-am uitat si eu pe net si K65 are surubul de amestec pe dozare benzina nu pe aer cum am presupus, oricum asta nu-ti complica exzistenta indicatiile raman valabile Editat Octombrie 17, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 O mica erata la notatiile tale.Cel negru unde iti intra cablul, da e adevarat ridica sertarul dar nu e folosit pentru asta ci pentru reglarea jocului in cablu. Celalat da este pentru nivelul ralantiului, cel de care iti spuneam ca actioneaza asupra sertarului acum vezi si tu cum actioneaza asupra ralantiului. M-am uitat si eu pe net si K65 are surubul de amestec pe dozare benzina nu pe aer cum am presupus, oricum asta nu-ti complica exzistenta indicatiile raman valabile Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 azi, alta: s-a auzit intai incet, apoi din ce in ce mai insistent.. la ralanti e un zgomot din cutie sau, oricum, din partea inferioara a motorului, din zona carterelor. e un carait ca si cum ar agata, cu mici intermitente, un pinion de altul. cand accelerez, inceteaza, la fel si in sarcina. am zis sa verific uleiul si este. apoi am observat, prin gaura de la busonul de umplere, ca lantul principal e destul de slab.. e posibil sa se fi slabit intr-atat incat, in sarcina, tensionandu-se, sa nu se mai auda, dar la ralanti, si la cum merge si motorul, in suturi, sa fie prea slab si sa atinga de carter, de capacul cutiei? stiu, trebuie sa desfac pana la urma, insa nu prea am vreme zilele astea si ma gandeam sa-mi pronosticati un grad de risc. sau, daca ati intalnit fix aceeasi chestie, sa-mi ziceti ce e de facut! va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 se poate sa fie cazul dar nu se intampla peste noapte asa ceva. daca atinge de capac - schimbi lantul si eventual oala si sau pinionul primar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Salutare, Intrucat m-am apucat de desfacut spitele si multe din ele vor ajunge la gunoi v-as intreba pe unde gasesc spite ok eventual gata cromate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Salutare, Intrucat m-am apucat de desfacut spitele si multe din ele vor ajunge la gunoi v-as intreba pe unde gasesc spite ok eventual gata cromate. Eu am comandat de la moldovenii din piata de aici. Ei aduc de la ucraineni. Costa 30 lei un set/roata. (planeta 5) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.