Ketzien Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 cumpar urgent ghidon de ij 56,festival, doi sau trei nu mai sus de ij-jupiter sau planeta 3-ca deja is e schimba forma sal am eu un ghidon de ij56 dar ii cam ruginit daca te intereseaza,astept raspuns.o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian zcm Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 cumpar urgent ghidon de ij 56,festival, doi sau trei nu mai sus de ij-jupiter sau planeta 3-ca deja is e schimba forma da ce faci bre cu el?il pui la iaht? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incepator23 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 salut, ma poate ajuta cineva cu o crte tehnica de ij 56, sau ceva scheme ale cutiei de viteze/motor multumesc anticipat NUMA BINE SI ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Rizi tu Harap-Alb, dar cel putin teoretic, j3 poate porni cu electrostarter, pt ca are dinam. Nu stiu cit poate fi de forțos în functionarea ca motor, dar cel putin in teorie, poti porni jupiteru' cu dinamul. PS: acu' realizez ca pot face experimentul si sa aflu Am facut la Simson era grozav pornea la prima pacat ca nu a pornit decat de 5 ori si s-a ars rotorul asa ca nu recomantNumai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Am facut la Simson era grozav pornea la prima pacat ca nu a pornit decat de 5 ori si s-a ars rotorul asa ca nu recomantNumai bine Salut, Acuma domnilor, instalatia pe 6V are o gramada de probleme de compatibilitate. Nu mai gasesti becuri, nu se potriveste nici-o aprindere electronica, una home-made implica iar probleme datorita curentilor mari la tensiune mica (baterie, intr-adevar am gasit). Unii fosti utilizatori sustin (cel mai probabil) pe buna dreptate ca o astfel de instalatie e robusta. De acord, dar nu vad de ce ar fi mai robusta decit o instalatie pe 12V. Toate argumentele pentru trecerea la 12V sint pro mai putin unul: o instalatie functionala pe 6V (ceea ce nu e cazul ) Ceea ce nu inteleg, este cum de vi s-a ars voua rotorul Pentru ca rotorul lucreaza cca la fel ca pe 6V. Nici macar pierderile in bobinaj nu cred ca sint mai mari, iar curentul este acelasi. Deci nu se solicita nimic mai mult, nici macar colectorul. As intelege sa se arda statorul, ala e de patru ori mai solicitat. Ce sa mai, tre' sa-mi fac timp sa vad \ oricum daca se prajeste nu ma intereseaza; prin manevra asta s-ar evita elegant inlocuirea dinamului cu alternator si cirpacelile de rigoare, deci merita Ramine sa vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 sal am eu un ghidon de ij56 dar ii cam ruginit daca te intereseaza,astept raspuns.o zi buna poti sa ii faci o poza te rog si un pret ptr fier?pana la uram nu ar fi pb daca e ruginit ca l-as putea da cu negru da ce faci bre cu el?il pui la iaht? mah am eu o idee cu o compatibilitate intre ij si honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu_mobristu Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 cumpar aripa fata de ij festival .. 07321374541 0732137541 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shelby.rajmi Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 (editat) o mica excursie pe 2x doua roti in ploaie Ivona si Boris cele doua personaje principale... Editat Mai 31, 2009 de shelby.rajmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 (editat) salut, ma poate ajuta cineva cu o crte tehnica de ij 56, sau ceva scheme ale cutiei de viteze/motormultumesc anticipat NUMA BINE SI ASFALT USCAT pozele sant cam naspa dar poate te ajuta sau daca mai vrei altele specifica mai clar ce vrei Editat Mai 31, 2009 de VULCANOSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 salut,ma poate ajuta cineva cu informatii despre cum se realizeaza o matrita?vreau sa fac o aripa si am nevoie de informatii.Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incepator23 Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 salut, problema este am scos din greseala tija (cea oe care o indica sageata verde) si am bagat-o la loc dar dupa aceea am constatat ca nu mai pot sa o scot din viteza adika la punctul neutru, deci imi schimba vitezele da intre 1 si a 2 viteza nu mai am punctu mort.. si acma tre sa desfac cutia sa rezolv problema, cum nu prea ma pricep la mecanica mi-ar fi fost de ajutor ceva scheme sa stiu cum tre sa fie, pt ca de la cel care am cumparato i-a adus numai improvizati sa mearga sa o poata vinde acma io vreau sa o pun la punct sa o am pt plimbarea de duminica.... cam astea ar fi ... Numa bine si ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 salut,ma poate ajuta cineva cu informatii despre cum se realizeaza o matrita?vreau sa fac o aripa si am nevoie de informatii.Merci. Pai si nu e mai simplu sa cauti una gata facuta? Sau presupunind ca vrei sa faci ceva custom, nu poti adapta vreuna? Oricum, interesanta intentia ta, tine-ne la curent, nu se stie niciodata cum trebuie sa refaci una care nu se mai gseste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 salut, problema este am scos din greseala tija (cea oe care o indica sageata verde) si am bagat-o la loc dar dupa aceea am constatat ca nu mai pot sa o scot din viteza adika la punctul neutru, deci imi schimba vitezele da intre 1 si a 2 viteza nu mai am punctu mort.. si acma tre sa desfac cutia sa rezolv problema, cum nu prea ma pricep la mecanica mi-ar fi fost de ajutor ceva scheme sa stiu cum tre sa fie, pt ca de la cel care am cumparato i-a adus numai improvizati sa mearga sa o poata vinde acma io vreau sa o pun la punct sa o am pt plimbarea de duminica.... cam astea ar fi ... Numa bine si ASFALT USCAT E foarte simplu:scoti capacul cutiei,impingi tija in sus fixand in acelasi timp si la locul ei furca. dar trebuie sa scoti mai intai tablita care fixeaza tijele de pe partea stanga. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ketzien Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 primesc prin donatie cauciuc de 19'' in orce stare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 primesc prin donatie cauciuc de 19'' in orce stare Cu toate ca a trecut 1 Iunie am sa fac o fapta buna,am un cauciuc folosit de mine pe MZ RT 125 ,inca mai merge,e 3.25 /19 si ar fi bun doar pe fata ca e ingust. daca il vrei lasa adresa si til trimit,te-ar costa vreo 20,30 lei transportul. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 imi cer scuze din nou ca intreb fara sa citesc tot topicul am un ij jupiter 5 si nu reusec nici cum sa fac sa mearga ambii cilindri mai exact cel din stanga. am schimbat pistoanele, segmentii si cilindrii (toate noi luate de la dany), am inversat si aprinderea adica am schimbat fisele intre ele si firele de la platini intre ele, am schimbat bujii da degeaba numai cilindrul drept fumega. bujia care nu merge e uda asa ca presupun ca face admisie, compresie nu am cu ce masura da fiind noi toate sper sa fie buna , daca puteti sa ma ajutati cu o idee sau niste sfaturi in cazul in care ne intalmin nu raman dator. vorba ceea benzineste scanteieste da nu porneste asfalt uscat ca vine vara ) p.s. stiti cumva vreun serif in reparatii de comuniste prin brasov? ca daca exista il duc la doctor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ketzien Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Cu toate ca a trecut 1 Iunie am sa fac o fapta buna,am un cauciuc folosit de mine pe MZ RT 125 ,inca mai merge,e 3.25 /19 si ar fi bun doar pe fata ca e ingust. daca il vrei lasa adresa si til trimit,te-ar costa vreo 20,30 lei transportul. Numa bine. salut,si se poate prin posta?am adresa de mess:DNB20062000 SI MAI VB ACOLO merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 (editat) imi cer scuze din nou ca intreb fara sa citesc tot topiculam un ij jupiter 5 si nu reusec nici cum sa fac sa mearga ambii cilindri mai exact cel din stanga. am schimbat pistoanele, segmentii si cilindrii (toate noi luate de la dany), am inversat si aprinderea adica am schimbat fisele intre ele si firele de la platini intre ele, am schimbat bujii da degeaba numai cilindrul drept fumega. bujia care nu merge e uda asa ca presupun ca face admisie, compresie nu am cu ce masura da fiind noi toate sper sa fie buna , daca puteti sa ma ajutati cu o idee sau niste sfaturi in cazul in care ne intalmin nu raman dator. vorba ceea benzineste scanteieste da nu porneste asfalt uscat ca vine vara ) p.s. stiti cumva vreun serif in reparatii de comuniste prin brasov? ca daca exista il duc la doctor am compresiometru(sau cum ii spune) iti masor eu compresia..... Editat Iunie 4, 2009 de dns7ate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 am compresiometru(sau cum ii spune) iti masor eu compresia..... dupa ceva ore de chin am reusit sa il fac sa mearga ca am pus doar o bujie de pe o dacie veche si cred ca tragea si aer fals pe la admisie. inca nu stiu exact daca asta a fost problema principala da daca poti sa ma ajuti nu ar fi rau macar stiu daca face sau nu compresie mersi fain p.s. stie cineva daca pot sa pun vrio furca cu disc de frana (pe jupiter 5) fara sa modific cadrul si ce model de furca s-ar potrivi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 dupa ceva ore de chin am reusit sa il fac sa mearga ca am pus doar o bujie de pe o dacie veche si cred ca tragea si aer fals pe la admisie. inca nu stiu exact daca asta a fost problema principala da daca poti sa ma ajuti nu ar fi rau macar stiu daca face sau nu compresie mersi fain p.s. stie cineva daca pot sa pun vrio furca cu disc de frana (pe jupiter 5) fara sa modific cadrul si ce model de furca s-ar potrivi? Domne, fa cum mi-a zis mie cineva: scoti una dintre bujii, bagi calu' in viteza (4a) si pe cricul central rotesti roata spate cu mina. O sa simti daca are compresie pe cilindrul cu bujia pusa. Dupa care, vezi la fel pentru celalalt cilindru. Eu am facut altceva (credeam ca am motorul calat, si am vrut sa vad daca se roteste, dar din fericire n-a fost ). Am lasat bujiile la locul lor, am bagat in viteza a 4a si am antrenat roata spate cu mina. Se pare ca e mult mai bine asa, ca sa verifici compresia, pentru ca poti face si o comparatie cit de cit intre cei doi cilindrii. Nu numai ca il auzi cum galgaie pe la tobe - primul indiciu ca ai compresie ( o chestie care mie mi-a placut teribil ) dar poti vedea si ce rezistenta opune pe fiecare cilindru. Spor la treaba! PS: verifica aprinderea. Mie imi facea la fel pe cilindrul drept si cind am aruncat o privire la ruptor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 so nu mai are nimeni un ghidon de festival sau de ij unu sau doi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 salut,si se poate prin posta?am adresa de mess:DNB20062000 SI MAI VB ACOLO merci mult Buna,cu doi studenti care "topesc" tastatura nu prea mai am loc si eu dar poti sa-mi dai telefon sau mai comunicam aici. 0722255057. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Domne, fa cum mi-a zis mie cineva: scoti una dintre bujii, bagi calu' in viteza (4a) si pe cricul central rotesti roata spate cu mina. O sa simti daca are compresie pe cilindrul cu bujia pusa. Dupa care, vezi la fel pentru celalalt cilindru.Eu am facut altceva (credeam ca am motorul calat, si am vrut sa vad daca se roteste, dar din fericire n-a fost ). Am lasat bujiile la locul lor, am bagat in viteza a 4a si am antrenat roata spate cu mina. Se pare ca e mult mai bine asa, ca sa verifici compresia, pentru ca poti face si o comparatie cit de cit intre cei doi cilindrii. Nu numai ca il auzi cum galgaie pe la tobe - primul indiciu ca ai compresie ( o chestie care mie mi-a placut teribil ) dar poti vedea si ce rezistenta opune pe fiecare cilindru. Spor la treaba! PS: verifica aprinderea. Mie imi facea la fel pe cilindrul drept si cind am aruncat o privire la ruptor... mersi fain o sa incerc si treaba asta si uite asa mai invat cate ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 va salut! am si eu nevoie de ajutorul vostru in vederea identificarii ijului din foto! am vazut motociclete asemanatoare, dar care au denumiri diferite! ar fi binevenita si o parere in ceea ce priveste valoarea lui! va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 va salut! am si eu nevoie de ajutorul vostru in vederea identificarii ijului din foto! am vazut motociclete asemanatoare, dar care au denumiri diferite! ar fi binevenita si o parere in ceea ce priveste valoarea lui! va multumesc! Este vb de ij planeta 2 din 1961, 350 la 16 cp, cu roti pe 19 , am avut 3 buc prin'93-94. Ca valoare , mai putin ca de , nu e din 32-36-38 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.