v4life Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Salut,va rog daca ma poate ajuta cineva cu o schema electrica pentru ij planeta.Mentionez ca am puntecu 6 diode,aprindere electronica gotronic,un singur cilindru, releu de incarcare de dacie.va multumesc anticipat.daca se poate o schema desenata de mana nu din manuale si cat mai usor de folosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 .daca se poate o schema desenata de mana Cine crezi ca face asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Eu am montat dupa schema asta, pe un Simson (adaptare cu alternator de IJ si aprindere Gotronic si senzor Gotronic) si merge super....Sper sa-ti fie de folos... Pfuiiiii, mama lui de net.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 v4life, din ce zici, parcă ți-aÂş fi făcut-o io tare m-aÂş uita într-însa.. ia zi, ce nu-ți merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v4life Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Multumesc Vulpoiule pentru grija,schema lui Morriss mia rezolvat toate problemele.Simplu,scurt si la obiect.Multumesc mult Morriss tare schema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Nu nu! Ăsta ("b ta huiu...." =)) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkianny Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Salutare. Sunt nou pe aici si, de curand, proprietar de o frumusete - IJ Jupiter 3 din 1975. Va rog sa ma ajutati daca se poate cu cateva sfaturi daca este posibil, cum ar fi: este mai rentabil sa ii cumpar dinamul complet si releul de incarcare (mergand pe varianta originala) sau sa ii adaptez un alt sistem si ce sa ii adaptez? Pe aici, pe forum, am citit ca se potriveste ceva de Minsk + o flansa? Rog un sfat bun ptr ca in targul Vitan ma cam luat inima de la pretul unui dinam(350 lei) si trebuie sa recunosc ca nici aprindere de Minsk (250 lei) nu-i chiar ieftina. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Daca te intereseaza un dinam de 6 v rebobinat si statorul si rotorul fara perii la 80 lei.Bobinajul este refacut in atelier si este lucrare de calitate. Pot fi contactat la tel 0740105751.Daca nu raspund inseamna ca nu am semnal dar revin eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobra86 Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=b0_orSTlikE&feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Moldoveni. De dincolo. Ha, de-asta ajungea Tîrfa mea la a 4-a în 2 timpi....Âşi trei schimbări ÂŞi dacă tot am desfăcut, verificat Âşi buleftrica. Impecabil... doar e făcută de mine ÂŞi acum, întrebare: de cîți dinți să-i pun pentru solo :?: ca să fie în regulă să nu atingă, frece, etc dar să se Âşi comporte ca atare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amendatu` Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 ÂŞi acum, întrebare: de cîți dinți să-i pun pentru solo :?: ca să fie în regulă să nu atingă, frece, etc dar să se Âşi comporte ca atare. de 19 cum am pus la a mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Salutare. Sunt nou pe aici si, de curand, proprietar de o frumusete - IJ Jupiter 3 din 1975. Va rog sa ma ajutati daca se poate cu cateva sfaturi daca este posibil, cum ar fi: este mai rentabil sa ii cumpar dinamul complet si releul de incarcare (mergand pe varianta originala) sau sa ii adaptez un alt sistem si ce sa ii adaptez? Pe aici, pe forum, am citit ca se potriveste ceva de Minsk + o flansa? Rog un sfat bun ptr ca in targul Vitan ma cam luat inima de la pretul unui dinam(350 lei) si trebuie sa recunosc ca nici aprindere de Minsk (250 lei) nu-i chiar ieftina. Multumesc. Parerea mea sincera e sa o aduci la starea initiala , si nu doar de amorul artei ci pentru a pastra valorea ei , sant multe modificate dar putine in stare originala. Poti sa ai in vedere postul scris de userul Zidu Sau Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 ÂŞi acum, întrebare: de cîți dinți să-i pun pentru solo :?: ca să fie în regulă să nu atingă, frece, etc dar să se Âşi comporte ca atare \ Poti pune si de 21 dinti dar pierzi din tractiune si demaraj.Acum cel mai bine e sai pui 19 pt solo,,,,,,,,,daca ai vrea sa pui atas de ea trebui sal schimbi ca o sa traga greu de el si consuma ceva mai mult...eu pe motorul de planeta(intre timp sa inlocuit cu unul de jupiter) am avut de 21 si mergea bine numai k erea cam greu la deal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Să mă bată jelea dacă te-am înțeles am avut de 21 si mergea bine numai k erea cam greu la deal. Cu ataÂş sau fără ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 (editat) Patroane pinionul care il ai tu acum e pentru tractiune(atas) cu cat pui pinion cu mai multi dinti nu o sa mai ai tractiune forta ,,,,,,,,,daca pui un pinion de 19(solo) acest pinion nu isi mai face treaba daca pui atas de ea.Ca sa intelegi mai bine fenomenul e la fel ca la o bicicleta cu viteze .....comprende aora????? cu pinion de 21 e greu si solo sa urci un deal cu atas nicio sansa Editat August 11, 2012 de danny_motor86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 no jales aoro mancatias Mă rog... nimic nou sub soare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 MINDENIT punei de 19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Salut. Un prieten i-mi spune ca motociclistii vor fi cei mai buni soferi, vor specula din plin puterea motorului masinii. Ce te face sa crezi asta? l-am intrebat. Tu nu te vezi pe tine? Cind ai simtit ca scade puterea motorului in panta ce ai facut? Ai schimbat treapta de viteza cu una inferioara. Viteza a ramas constanta. Datorita faptului ca motoarele voastre au putere mica voi compensati asta prin folosirea treptelor de viteza. Ce te opreste sa dai a3a, a2a, a1a? E cumva rusinos? Aaaa... consumi o lingura de benzina in plus. Dar poti face pagube mult mai mari decit 1/2 litru de benzina consumata in plus la 100km parcursi. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 (editat) practica ne omoara pe toti pune pinion de 21 dinti leaga atas de planeta si apoi vezi daca poti urca de la Brasov la Predeal.............vorbim de prezent ..cu motor de jupiter 4 pinion de 21 + atas cand dau treapta 4 trage greu in linie dreapta... ps: @vulpoiu....cu pinionul ala care il ai acum ce viteza ai mers maxim??? ps: varule ma omoaraaaaaa aici explica carei treaba Editat August 11, 2012 de danny_motor86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 (editat) treaba cu pinioanele e simpla, cu cat ai mai mic, cu atat castigi "forta", daca ai de 15 poti sa cari si 10 insi in atas cu 50 la ora, cu cat creste numarul dintilor, scade "forta" dar creste viteza maxima, eu am pinion de 19 si mi se pare ok si ca demaraj si ca viteza maxima, am avut si de 17 si de 18, cu cel de 17 te ridici intr-o roata dar mai mult de 80 nu merge fara sa urle motorul, pentru atas sunt bune de 15,16,si 17 mai la limita , depinde si de ce vrei sa cari si de tipul de atas pune-i pinion de 22 ca ala e maximul care incape, vei avea viteza de croaziera undeva la 120, dar pana ajungi acolo te plictisesti tragand de ea, sper ca s-a lamurit treaba Editat August 11, 2012 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 (editat) Ma primiti si pe mine....cu atas cu tot... salut de unde pot face rost de o sea gen chopper (ca la ij 56)? Editat August 12, 2012 de emster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 cu pinion de 21 e greu si solo sa urci un deal cu atas nicio sansa Bine zis, si stie ce zice. Ptr cei cu pinion de 22.Nu am vazut asa ceva, iar de intrat pe priza ,,,,nici o sansa din cauza peretelui despartitor de la alternator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 (editat) 22??? De unde l-ați scos fraților ??? Momentan Tîrfa are, cum s-a văzut, de 15. De-aia are "plajă largă" la turație, chiar dacă sunt într-a 4-a subturat, cînd îi dau, se duce. Dar, la drum întins....... ÂŞi cum nu mai am de gînd să-i pun ataÂşul decît peste aproape 2 ani la ITP... Am comandat unul de 20 Âşi unul de 21. Diferență mare între ele nu va fi, dar, pentru... siguranță (defecte de fabricație, lanț rupt Âşi altele) Care e logica, după cum se vede în ilustrație, la aceiaÂşi turație a axului, cu un pinion mic se parcurge o distanță x , cu un pinion mare se parcurge o distanță y, vizibil mai mare ca x. Adică la aceiaÂşi turație a motorului, roata spate se va învîrti mai mult. De-aia fuge, însă fără forță (cuplul aplicat scade invers proporțional cu brațul forței.... chestie de fizică de cls. VII). Editat August 13, 2012 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 (editat) Io tot n-am inteles... Editat August 13, 2012 de bachus_21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.