Jump to content

Ij (izh)


Guest moto_comuniste
 Share

Recommended Posts

  • Replies 5.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest VULPOIU

Ooo :blink: are K68 Âşi nu-i mulțumit... face a batae? ce ziceți?

Dany, spune-i tu cum e cu 68-ul, eu am 65.

 

mad_max: dăi-le Âşi pe ale mele lui Pedros, tot acolo ne întîlnim.

 

dany: la fel, adă Âşi tu alea acolo.

ÂŞi am spus mă! îl strîngi de tot Âşi îi dai drumul o tură. 360 grade.

Link to comment
Share on other sites

Vezi tu ? nu sunt sigur ca e 68, abia cand am intrat in casa si am descarcat pozele am vazut acel K si am dat-o cu presupusul (motiv pentru care am pus si pozele) :)) Acu uitandu-ma la un 65 tind sa cred ca si al meu e 65.

Edited by Pepsz
Link to comment
Share on other sites

salutate Pepsz, bine ai venit in gasca cu Planete

Vad ca esti din Botosani, cand vii la iasi poate dai un semnal sa le facem cunostiinta la mobre.

 

Cu reglajul carbelitorului vei avea probleme tot timpul, azi merge super, maine nu prea.

joaca te cu acul de dojaz, mai sus, mai jos, cu nivelul de benzina din carburator Âşi vezi sa fie intins bine cablul de acceleratie 3mm de cablu te pacalesc rau personal cred că nici o planeta nu urcă cu viteza in treapta a IV fara sa mareasca vizibil consumul.

la a mea se manifesta identic, in treapta a IV pe rampe usoare, daca intri subturat pierzi imediat inertia, daca accelerezi motorul se ineacă iar daca reduci in a III motorul de tureaza in draci.

daca ai chef de o proba incearcă sa ii pui benzina de 98, doar 2-3 litri in rezervorul gol, si dă te la ea sunt curios daca exista o diferenta, consumul nu cred ca scade dar s-ar putea sa fii surprins cum se comporta motorul.

 

bafta, drumuri bune si ai rabdare cu ea. e cea mai fiabile motocicleta socialista.

Link to comment
Share on other sites

Salut, thegerman ! Desigur poate ne vedem intr-o zi in apropiere de Iasi :D Problema majora la mine nu e faptul ca nu pot urca rampa cu a IV-a ci faptul ca moare in panta intr-a IV a daca o accelerez, ceva mi-o franeaza are loc un fel de frana de motor in PANTA si de multe ori imi sare acul de la 80 de ex la 50 :)) si problema de la care am inceput "cercetarile" e faptul ca desi am pinion de 19 pe drum drept nu sare de 60 cu greu o pot duce la 65 asta daca o turez tare si nu cred ca e tocmai normal, nu ?

Link to comment
Share on other sites

Ma poate ajuta cineva cu un reglaj pentru un carburator K65 ? beer.gif

 

pozele fac cat 1000 de cuvinte........ai in poze reglajul nivelului de benzina, cuiul de dozaj.........

 

 

reglajul aerului il faci cu motorul cald .......inchizi surubul la maxim atunci ai sa observi ca motorul da sa moara atunci incepi si desfaci pana ce motorul incepe sa ia in turatie.......nu 1 tura nu 2 nu 100........cel putin asa il fac eu si imi merge destul de bine.......apoi reglezi relantiul dupa cum vrei.........verifica si cuiul ( cablu) de la soclu .......poate il ai blocat ( o idee)......dar inainte de toate astea curata si tu carburatorul..........pozele le gaseai cateva posturi mai in urma ........spor la treaba.....

 

post-54201-0-34052500-1346952275_thumb.jpg

post-54201-0-01659200-1346952341_thumb.jpg

post-54201-0-24954400-1346952382_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Este un pdf mare - nu merge atasat aici. Dati pe PM metoda preferata pt transfer

 

Cred ca ai casuta plina, nu ma lasa sa-ti trimit mesaj. Incearca pe transfer.ro sau alte siteuri de gen. Ai adresa mea de mail la profil daca preferi mailul. Multam

Link to comment
Share on other sites

Salut, thegerman ! Desigur poate ne vedem intr-o zi in apropiere de Iasi :D Problema majora la mine nu e faptul ca nu pot urca rampa cu a IV-a ci faptul ca moare in panta intr-a IV a daca o accelerez, ceva mi-o franeaza are loc un fel de frana de motor in PANTA si de multe ori imi sare acul de la 80 de ex la 50 :)) si problema de la care am inceput "cercetarile" e faptul ca desi am pinion de 19 pe drum drept nu sare de 60 cu greu o pot duce la 65 asta daca o turez tare si nu cred ca e tocmai normal, nu ?

patineaza ambreiajul la greu, daca erai cu ea la Bucuresti te invatam s-o faci

Link to comment
Share on other sites

Va salut cu respect pe toti motoristii

Urmaresc cu real interes posturile Motociclism.ro de ceva vreme(2 ani)

In urma cu mai bine de un an am initiat impreuna cu citiva tovarasi de suferinta, care intre timp mi-au devenit prieteni,restaurarea unui 56.Eu mai mult cu logistica,ei cu mecanica.Iata ce a iesit :friends:

post-60401-0-38940600-1348166398_thumb.jpg

post-60401-0-47751300-1348166456_thumb.jpg

post-60401-0-53499500-1348166544_thumb.jpg

post-60401-0-92272000-1348166590_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Superb..de mult nu am vazut un ij asa ok facut.Saua de pe spate pare cam inalta dar cred ca este comoda :)si un stop original..asta asa ca sa fie perfect.In rest felicitari, poate pui si un filmulet cu el mergand.

Toate bune...

Edited by master_alexut
Link to comment
Share on other sites

Va salut cu respect pe toti motoristii

Urmaresc cu real interes posturile Motociclism.ro de ceva vreme(2 ani)

In urma cu mai bine de un an am initiat impreuna cu citiva tovarasi de suferinta, care intre timp mi-au devenit prieteni,restaurarea unui 56.Eu mai mult cu logistica,ei cu mecanica.Iata ce a iesit :friends:

 

Te rog povesteste cum ai facut dungile albe. Tre' sa fac si eu la a mea.

Link to comment
Share on other sites

@Razvan 17 si celor interesati

 

Am vrut eu sa trag dungile,dar am esuat cautind pensula adecvata;trebuie sa fie zic batrinii ,de veverita,coada scurta(a pensulei) si par de 6-7 cm.Nu am gasit Asa ca am procedat in felul urmator.Am intrebat un prieten mai in virsta (mare meserias in de toate)daca nu stie pe cineva sa faca treaba.Stia.

Se numeste Dl Balog,este din Satu Marea ,fost decorator vitrinier pe vremea lui Ceasca.El le-a tras,manual.Mi-a aratat vreo doua biciclete cu o gramada de dungi si dungulite-erau la moda pe vremuri,asa ca demo,ca stie ce vorbeste.

Pt cei interesati -0746 889374.Dungile nu sint absolut perfecte(circotasii)dar tocmai in asta sta autenticitatea,faptul ca sint trase manual.

 

Inca o data multumesc de aprecieri

 

Mai sint in asteptare un 56 si doua 49.Dar ma apuca groaza la cit e de lucru cu ele

 

Sper ca v-am fost de folos

Cele bune

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi metoda, cu o pensula cu parul lung am vazut-o intru-un film despre fabrica Ural. Doamna de acolo trasa dungile manual pe un atas. Din pacate, Satu Mare este cam departe de mine.

 

S-a inventat Posta Romana.In ,hai,3 zile ajunge pachetul unde vrei la bani de nimic.Sau curier,ceva mai scump

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...