Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

La mine e posibil sa fi crescut ralantiul si din cauza evacuarii gaurite de fostul proprietar,eu am pus mufa la loc ca nu mi s-a parut asa crestere mare si oricum sunt incepator si multumit de putere.

Multa bafta cu reparatia! In regim casco ar fi 70-85%(atat era la groupama unde am avut asigurare auto) din valoarea asigurata dar nu stiu la RCA cum se calculeaza,oricum nu cred ca iti vor da mai mult de 4000lei si aia cine stie cand.Chiar asa,unde avea soferul polita incheiata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, Am si eu un Freewind si sunt la al doilea sezon pe motocicleta si ca tot neatentul am culcat-o in spatele blocului. Pe langa zgarieturile de rigoare am reusit sa rup suportul pentru scaritele pasagerului pe partea dreapta.

Vre-un sfat daca o pot suda sau trebuie sa o inlocuiesc? Orice informatie e bine venita. Multumesc anticipat.

eu am luat mobra cu scarita deja sudata si tot am scapat-o de cateva ori dar n-a cedat!deci mere' sudata fara probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine e posibil sa fi crescut ralantiul si din cauza evacuarii gaurite de fostul proprietar,eu am pus mufa la loc ca nu mi s-a parut asa crestere mare si oricum sunt incepator si multumit de putere.

Multa bafta cu reparatia! In regim casco ar fi 70-85%(atat era la groupama unde am avut asigurare auto) din valoarea asigurata dar nu stiu la RCA cum se calculeaza,oricum nu cred ca iti vor da mai mult de 4000lei si aia cine stie cand.Chiar asa,unde avea soferul polita incheiata?

 

Asirom. Astept zilele astea un raspuns de la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca 55.1(micron) conteaza deci oricare varianta e la fel de buna,poti sa demontezi,masori cu micrometrul si vezi exact dar sa iei in calcul o marja de cativa microni daca vrei sa fii inginer:))

L.E-10.5 daca nu ma insel este grosimea,difera arcul(simeringului) dar nu afecteaza cu nimic etanseitatea

Editat de Popescus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca 55.1(micron) conteaza deci oricare varianta e la fel de buna,poti sa demontezi,masori cu micrometrul si vezi exact dar sa iei in calcul o marja de cativa microni daca vrei sa fii inginer:))

L.E-10.5 daca nu ma insel este grosimea,difera arcul(simeringului) dar nu afecteaza cu nimic etanseitatea

55,1...adica 55,o zecime ... o zecime care e mult.

 

cu amortizoarele la locul lor pe motoreta ridici usor simeringul de praf ,scoti siguranta si citesti ce scrie pe simeringul care e montat pe amortizor si faci comanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni,
Tocmai m-am intorc cu bine din aventura moto de anul acesta , Mures-Dakar 2013 ! Cu Freewind-ul , desigur.
Traseul fiind Tirgu Mures-Genova( Italia)-Feribot pana in Tanger ( Marocco) - Vest Sahara- Mauritania-Senegal ( Dakar) si retur pe acelasi traseu pana in Marocco, intoarcerea fiind prin anti Atlas si Muntii Atlas- Tanger-Genova-Slovenia-Croatia-Muntenegru-Serbia-Tirgu Mures, in total 12 500 km si 43 de zile !
Motocicleta s-a comportat foarte bine, nici ce-a mai mica problema nu am avut.
Am sa mai revin cu detalii de pe traseu mai tarziu .
Apropos de consum, un plus de putere la motor.... parerea mea este ca daca motocicleta merge bine , las-o asa, nici un plus de putere fara mufe si alte improvizatii pentru ca nu tin. ( parerea mea personala) Iar in ceea ce priveste consumul a fost cam asa : la intoarcere pe Sahara de Vest cu vant din fata ( ~50-60 km/h) + viteza de croaziera 90-100 km/h + 50 kg de bagaje si mult nisip in aer, a cosumat 6.6 l /100 km , iar in muntii Atlas si pe Europa in regim normal , fara vant puternic din fata a cosumat 3.6 - 3.8 l/ 100 km , zilnic, facand intre 350-550 km / zi .

 

Coasta Atlanticului foarte spectaculoasa -post-29370-0-08658600-1367251594_thumb.jpg

Mauritania, zona foarte arida ( 43 grade celsius) post-29370-0-87677400-1367251666_thumb.jpg

post-29370-0-13302600-1367251740_thumb.jpg

Parcul Natural Diawling, situat in sudul Mauritaniei, de-alungul Raului Senegal post-29370-0-07778400-1367251764_thumb.jpg

Dakar , Capul Verde post-29370-0-46469800-1367251860_thumb.jpg

post-29370-0-56412700-1367251941_thumb.jpg

Baobabul - arbust comun in peisajul Senegalez post-29370-0-01068400-1367251969_thumb.jpg

Imposibil de inaintat pe nisip cu atatea bagaje si motor asa greu post-29370-0-49071100-1367252042_thumb.jpg

Muntii Atlas in zona Oarzazate post-29370-0-37817000-1367252166_thumb.jpg

Celebra serpentina din Cheile DADES - mtii Atlas post-29370-0-31198100-1367252353_thumb.jpg

Am parcurs toata coasta marii Adriatice din Croatia, superba si drumul excelent pentru motociclete post-29370-0-60803100-1367252255_thumb.jpg

Am sa mai adaug poze interesante de pe parcurs dupa ce imi sortez putin miile de poze.

Salutare !

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor.

 

Ce pot sa zic... Razvan, mi s-a facut pielea de gaina citind si imaginandu-mi pe unde ai fost, vazand si pozele... Felicitari pentru excursie.

 

In alta ordine de idei eu din pacate trebuie sa o vand pe a mea. Deja vreau ceva mai mare. Dar da! Freewindul nu mi-a fcut niciodata probleme si mi se pare o motocicleta foarte prietenoasa. Si chiar imi pare rau ca trebuie sa o dau. Dar asta e! Se cheama evolutie nu? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni,

Tocmai m-am intorc cu bine din aventura moto de anul acesta , Mures-Dakar 2013 ! Cu Freewind-ul , desigur.

Traseul fiind Tirgu Mures-Genova( Italia)-Feribot pana in Tanger ( Marocco) - Vest Sahara- Mauritania-Senegal ( Dakar) si retur pe acelasi traseu pana in Marocco, intoarcerea fiind prin anti Atlas si Muntii Atlas- Tanger-Genova-Slovenia-Croatia-Muntenegru-Serbia-Tirgu Mures, in total 12 500 km si 43 de zile !

Motocicleta s-a comportat foarte bine, nici ce-a mai mica problema nu am avut.

Am sa mai revin cu detalii de pe traseu mai tarziu .

Apropos de consum, un plus de putere la motor.... parerea mea este ca daca motocicleta merge bine , las-o asa, nici un plus de putere fara mufe si alte improvizatii pentru ca nu tin. ( parerea mea personala) Iar in ceea ce priveste consumul a fost cam asa : la intoarcere pe Sahara de Vest cu vant din fata ( ~50-60 km/h) + viteza de croaziera 90-100 km/h + 50 kg de bagaje si mult nisip in aer, a cosumat 6.6 l /100 km , iar in muntii Atlas si pe Europa in regim normal , fara vant puternic din fata a cosumat 3.6 - 3.8 l/ 100 km , zilnic, facand intre 350-550 km / zi .

 

Coasta Atlanticului foarte spectaculoasa -attachicon.gifDSCN0454.JPG

Mauritania, zona foarte arida ( 43 grade celsius) attachicon.gifDSCN0515.JPG

attachicon.gifDSCN0534.JPG

Parcul Natural Diawling, situat in sudul Mauritaniei, de-alungul Raului Senegal attachicon.gifDSCN0577.JPG

Dakar , Capul Verde attachicon.gifDSCN0649.JPG

attachicon.gifDSCN0663.JPG

Baobabul - arbust comun in peisajul Senegalez attachicon.gifDSCN0692.JPG

Imposibil de inaintat pe nisip cu atatea bagaje si motor asa greu attachicon.gifDSCN0755.JPG

Muntii Atlas in zona Oarzazate attachicon.gifDSCN0956.JPG

Celebra serpentina din Cheile DADES - mtii Atlas attachicon.gifDSCN1192.JPG

Am parcurs toata coasta marii Adriatice din Croatia, superba si drumul excelent pentru motociclete attachicon.gifDSCN0983.JPG

Am sa mai adaug poze interesante de pe parcurs dupa ce imi sortez putin miile de poze.

Salutare !

frumoasa si indrazneta excursie, felicitari pentru excursie

 

PS se pare ca se poate si daca nu ai GS sa faci astfel de excursii :10:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salutare ! Am avut doua probleme dintre care una e rezolvata.

 

1. Imi pornea din ce in ce mai greu, in sensul ca apasam starter-ul si nu se intampla nimic. trebuia sa tot misc ghidonul sa gasesc o pozitie in care sa faca contact. si era din ce in ce mai rau. Odata mi s-a oprit la semafor,se facuse verde iar pana am reusit sa pornesc mobra era iar rosu.Urata situatie sa patesti asa ceva in mijlocul intersectiei :) . Am desfacut tot ansamblul unde e starter-ul si contactul de lumini, ca sa-l curat sau sa dau cu un spray contact... nimic. M-am gandit ca o fi rupt cablul pe undeva ,am cautat,am verificat...nimic. Ca pe urma sa-mi zica un prieten mecanic ca poate fi senzorul de la ambreiaj . Ala era !!! plin de praf,noroi,etc (cum fac eu mult offroad)

 

2. Imi porneste inecat ! Trebuie sa duca mult bateria pana o ia, si tuseste cumva pana ce porneste prima data intr-o zi , apoi nu mai e problema. Am descoperit ca robinetul de benzina nu inchide cum trebuie. Daca scot furtunul, picura bine de tot, indiferent ca e pe ON,RES sau PRI .

 

INTREBARE : stie cineva unde gasesc un kit de reparatie pt rahatul ala de robinet ??? ca eu am cautat pe tot net-ul si n-am gasit nimic de genu ! Si garnitura e prea complexa ca sa fie facuta manual !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja cu al meu merg din toamna lui 2011. La mine este a sasea motocicleta, luata intr- o perioada foarte dificila si cu multe provocari. Dupa ce m-am obisnuit cu ea imi pare un excelent tovaras de drum si...sa stiti, in ciuda varstei (2001) este de incredere si nu m-a lasat vre-o data in drum (in afara de o pana de cauciuc - aia nu se pune :))) ) si acuma se bucura de un suflu proaspat "la nivel celular", are furca refacuta, cauciucuri noi, schimbate toate lichidele, arata ca noua si farul- problema de care m-am ocupat personal poate sa-mi asigure circulatia pe timp de noapte in conditii decente. Prin faptul ca este polivalenta ma ajuta ca o folosesc zi de zi la orice drum, fie la lucru, fie in excursie off-road, chiar si la drumuri lungi care inseamna reprize a cate 200-300 km pana pui motoru' jos si deschizi o bere. Si, spre deosebire de Kawasaki nu face mofturi la benzina de 95 (9x) , merge la fel si cu 98, si cu 95, cea de 100 de la OMW parca-i schimba sunetul dar n-am simtit o crestere semnificativa de putere. De fapt cifra octanica nu creste puterea, ea ( daca e mare0 ajuta motoarele foarte comprimate sa nu faca autoaprindere. Deci, normal n-ar tebui sa ne tenteze sa folosim benzina de 98 sau 100...dar eu totusi am incercat :). Anul asta voi face niste drumuri mai lungi, o sa comunic traseul in speranta ca mai cunosc din voi si altfel decat pe forum> Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Am avut doua probleme dintre care una e rezolvata.

 

1. Imi pornea din ce in ce mai greu, in sensul ca apasam starter-ul si nu se intampla nimic. trebuia sa tot misc ghidonul sa gasesc o pozitie in care sa faca contact. si era din ce in ce mai rau. Odata mi s-a oprit la semafor,se facuse verde iar pana am reusit sa pornesc mobra era iar rosu.Urata situatie sa patesti asa ceva in mijlocul intersectiei :) . Am desfacut tot ansamblul unde e starter-ul si contactul de lumini, ca sa-l curat sau sa dau cu un spray contact... nimic. M-am gandit ca o fi rupt cablul pe undeva ,am cautat,am verificat...nimic. Ca pe urma sa-mi zica un prieten mecanic ca poate fi senzorul de la ambreiaj . Ala era !!! plin de praf,noroi,etc (cum fac eu mult offroad)

 

2. Imi porneste inecat ! Trebuie sa duca mult bateria pana o ia, si tuseste cumva pana ce porneste prima data intr-o zi , apoi nu mai e problema. Am descoperit ca robinetul de benzina nu inchide cum trebuie. Daca scot furtunul, picura bine de tot, indiferent ca e pe ON,RES sau PRI .

 

INTREBARE : stie cineva unde gasesc un kit de reparatie pt rahatul ala de robinet ??? ca eu am cautat pe tot net-ul si n-am gasit nimic de genu ! Si garnitura e prea complexa ca sa fie facuta manual !

Greu de tot. Eu am ajuns sa uzinez anumite componente personal, pentru ca variantele originale sunt si nefiabile si greu de gasit, iar daca totusi le gesesti sunt scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de unde as putea cumpara suport eventual side case si crash bar la un Suzuki Freewind?

 

 

Salut,

 

Eu le am pe ale mele de pe Louis. http://www.louis.de/_1092436536a69dfeed8db2f607a719ca42/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10023350&typ_id=AC . Sunt Hepco & Becker. Le poti vedea aici: /index.php?/topic/695570-vand-suzuki-xf650/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratiilor de unde cumpar si eu acel "magnet" de la kilometraj care vine la roata ?

Am sunat la Romimoto si nu stie sigur care este piesa exacta ,a gasit ceva dar vreau sa fiu sigur ca nu iau alceva ,mai ales ca a zis ca nu poate sa mi-o schimbe !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt posesorul unui Freewind din 2001, si as dori sa ma ajutati daca se poate cu cateva poze pentru suport side case si crash bar :) am acces la un mic atelier si as dori sa le confectionez eu :) si mar interesa si punctele de prindere pe motocicleta, va multumesc anticipat :) toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata si intrunirea de la Rasnov.

Pe fondul consumului "normal" de bere (ca la intruniri) mi-am dat seama tarziu ca am cunoscut-o pe Eliza, abia cand prietena mea mi-a atras atentia ca Freewindul ei are un Michael pe parbriz s-au procesat datele smile.gif)

 

A doua zi am incercat mersul pe drum forestier cu rampe si pante destul de pronuntate (din piatra o portiune si din pamant pe alta portiune) in zona Moieciu - Sat Magura si intors prin alta parte (la final am vazut ca era interzis motocicletelor).

Pot spune cu mana pe inima ca freewindul s-a comportat excelent pe astfel de drumuri smile.gif

attachicon.gifPicture 138.jpg

attachicon.gifPicture 157.jpg

 

 

 

attachicon.gifPicture 140.jpgattachicon.gifPicture 146.jpgattachicon.gifPicture 154.jpg

 

attachicon.gifPicture 171.jpgattachicon.gifPicture 187.jpgattachicon.gifPicture 188.jpg

 

 

attachicon.gifPicture 205.jpgattachicon.gifPicture 214.jpg

salut, as dori sa ma ajutati daca se poate cu cateva poze pentru suport side case si crash bar, am acces la un mic atelier si as dori sa le confectionez eu :) si mar interesa si punctele de prindere pe motocicleta, va multumesc anticipat, toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cum se comporta pe ud ? Foarte bine , are crampoane mari , nu imi da emotii deloc.

Chiar si pe gheata ma descurc smile.gif

salut, as dori sa ma ajutati daca se poate cu cateva poze pentru suport side case si crash bar, am acces la un mic atelier si as dori sa le confectionez eu,si mar interesa si punctele de prindere pe motocicleta, va multumesc anticipat :) toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...