Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multam de site, dar nu gasesc deloc hand-guardurile, la ce sectiune sunt??

 

Am descoperit, intru pe louis.de ma uit acolo ce produse vreau si dau comanda pe kronau:D

au mag in bucuresti.la iesire din pasajul unirea spre vitan.este un fel de baraca vopsita in alb linga o curatatorie nufarul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu e cu suparare si ma puteti ajuta cu un sfat in cea ce priveste alegerea gumelor.Am un xf din 97 si as dori sa-l incalt,ca pe el inca mai are cauciucurile originale.Sunt ele bune 60-60% dar e bine sa le schimb ca sunt putin cam scoapte si pierd din aderenta.Rugamintea mea ar fi ce marca si ce profil mi-ati recomanda pentru cam un(60-40 asfalt-drum de tara).Daca aveti cunostinte de site-uri cu cauciucuri moto noi va raman indatorat. Cu respect pentru oameni care au ales libertatea de miscare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu e cu suparare si ma puteti ajuta cu un sfat in cea ce priveste alegerea gumelor.Am un xf din 97 si as dori sa-l incalt,ca pe el inca mai are cauciucurile originale.Sunt ele bune 60-60% dar e bine sa le schimb ca sunt putin cam scoapte si pierd din aderenta.Rugamintea mea ar fi ce marca si ce profil mi-ati recomanda pentru cam un(60-40 asfalt-drum de tara).Daca aveti cunostinte de site-uri cu cauciucuri moto noi va raman indatorat. Cu respect pentru oameni care au ales libertatea de miscare.

 

http://www.heidenau.ro/

 

k60 sunt ok... zic eu pentru ceea ce vrei tu sa faci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Postez si eu aici desi nu sunt un posesor al acestui model.Am un prieten care are un astfel de model pe care vrea sa-l vanda.Motorul a fost achizitionat in februarie 2011, si a rulat cam 1000 km in tara(mai mult am mers eu cu el). detalii aici: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-freewind%20650%20xf%20-din-2002-425120.html

Am o intrebare totusi: Credeti ca pretul e prea mare? El a dat 2600 pe el anul trecut.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.heidenau.ro/

 

k60 sunt ok... zic eu pentru ceea ce vrei tu sa faci.

 

daca e asfalt si doar drum de tara , poti lejer sa pui MITAS E08

 

Salut

 

Postez si eu aici desi nu sunt un posesor al acestui model.Am un prieten care are un astfel de model pe care vrea sa-l vanda.Motorul a fost achizitionat in februarie 2011, si a rulat cam 1000 km in tara(mai mult am mers eu cu el). detalii aici: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-freewind%20650%20xf%20-din-2002-425120.html

Am o intrebare totusi: Credeti ca pretul e prea mare? El a dat 2600 pe el anul trecut.

 

Multumesc

Din pacate motoarele noastre sunt prea bune pentru cat merita ! Sincer, eu nu am nimic ce sa-i reprosez ! M-a dus peste tot pe unde am vrut ! Mai degraba as indemna lumea sa cumpere freewind decat sa le vanda, pentru ca pot face f multe pt banii pe care-i primesti pe el ! Si ca sa incerc sa-ti raspund, cred ca l-a luat destul de scump si nu stiu daca o sa-l vanda cu 2300. Orice pret de la 2000 in sus e un pret bun pt el ! Si un motor perfect pentru cel care-l va lua :P

 

Salut

 

Postez si eu aici desi nu sunt un posesor al acestui model.Am un prieten care are un astfel de model pe care vrea sa-l vanda.Motorul a fost achizitionat in februarie 2011, si a rulat cam 1000 km in tara(mai mult am mers eu cu el). detalii aici: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-freewind%20650%20xf%20-din-2002-425120.html

Am o intrebare totusi: Credeti ca pretul e prea mare? El a dat 2600 pe el anul trecut.

 

Multumesc

Din pacate motoarele noastre sunt prea bune pentru cat merita ! Sincer, eu nu am nimic ce sa-i reprosez ! M-a dus peste tot pe unde am vrut ! Mai degraba as indemna lumea sa cumpere freewind decat sa le vanda, pentru ca pot face f multe pt banii pe care-i primesti pe el ! Si ca sa incerc sa-ti raspund, cred ca l-a luat destul de scump si nu stiu daca o sa-l vanda cu 2300. Orice pret de la 2000 in sus e un pret bun pt el ! Si un motor perfect pentru cel care-l va lua :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e ok motorul.Il vinde ca s-a luat un Vstrom de 1000.Altfel nu l-ar fi dat, mai ales ca si mie mi s-a parut ca a dat cam mult pe el si banii aia nu i-ar mai fii scos.Singura chestie care de fapt l-a incantat a fost ca a avut garantie la el (nu mai stiu cat, cred ca 6 luni, timp in care i-a cazut bateria si i-a schimbato pe garantie).L-a luat de la un dealer din Cta care i-a oferit si garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Daca nu deranjez,poate sa-mi spuna cineva daca trebuie desfacute complet amortizoarele fata pentru a le schimba uleiul.Daca trebuiesc desfacute atunci sa stiu sa ami iau din timp setul de semeringuri,sa nu le demontez de pe motor cu vreo doua saptamani inainte.In carte, daca nu gresesc,nu scrie de vreo schimbare a uleiului fara demontaj total.Daca se poate va rog sa-mi dati citeva indicii. Va multumesc.

Editat de haldan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Daca nu deranjez,poate sa-mi spuna cineva daca trebuie desfacute complet amortizoarele fata pentru a le schimba uleiul.Daca trebuiesc desfacute atunci sa stiu sa ami iau din timp setul de semeringuri,sa nu le demontez de pe motor cu vreo doua saptamani inainte.In carte, daca nu gresesc,nu scrie de vreo schimbare a uleiului fara demontaj total.Daca se poate va rog sa-mi dati citeva indicii. Va multumesc.

Mie mi le-a demontat complet cand mi-a schimbat uleiul, dar nu stiu procedura completa ca nu am stat acolo:)

Editat de cristtt5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simeringuri gasesti lejer, www.louis.de- comanzi prin kronaumoto.ro

sau www.romimoto-piese.ro

daca vrei sa schimbi doar uleiul, o poti face fara sa scoti /schimbi simeringurile.

 

ridici moto de fata, dai jos roata si aripa

scoti capacele de sus ale telescoapelor

scoti telescoapele din juguri

scoti arcul

versi uleiul, pompezi de cateva ori, lasi sa se scurga bine

pui ulei in telescoape (pompezi de cateva ori sa iasa bulele de aer) cat scrie in carte - masurat nivelul cu o ruleta, ceava nu cati mililitrii scrie ca te pacalesti usor.

pui arcul

pui capacul

pui telescoapele inapoi in juguri.

pui roata, aripa, benzina cheie, km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simeringuri gasesti lejer, www.louis.de- comanzi prin kronaumoto.ro

sau www.romimoto-piese.ro

daca vrei sa schimbi doar uleiul, o poti face fara sa scoti /schimbi simeringurile.

 

ridici moto de fata, dai jos roata si aripa

scoti capacele de sus ale telescoapelor

scoti telescoapele din juguri

scoti arcul

versi uleiul, pompezi de cateva ori, lasi sa se scurga bine

pui ulei in telescoape (pompezi de cateva ori sa iasa bulele de aer) cat scrie in carte - masurat nivelul cu o ruleta, ceava nu cati mililitrii scrie ca te pacalesti usor.

pui arcul

pui capacul

pui telescoapele inapoi in juguri.

pui roata, aripa, benzina cheie, km.

Multumessc. Pai acu cand ati scriu se aplica teorema.SANATATE!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baaaa, opriti-va cu tampeniile, furca se desface complet si se curata saibele de rebound si compresie, se inspecteaza uzura cuzinetilor si se curata bine tot ansamblul pompei. daca doar schimbi uleiul ca in descrierea sumara de mai sus o sa ai doua cozi de matura in loc de amortizoare. trebuie reglat SAG-ul in functie de greutatea ta, multa lume nu face treaba asta... nu e chiar asa simplu, pac-pac scoate arcu' jap-jap uleiul si gata domle, am facut furca... EXISTA MANUALE DE REPARATIE, FOLOSESTELE CU INCREDERE :friends:

 

Pentru intrebari si eventual piese ma poti contacta pe pm ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baaaa, opriti-va cu tampeniile, furca se desface complet si se curata saibele de rebound si compresie, se inspecteaza uzura cuzinetilor si se curata bine tot ansamblul pompei. daca doar schimbi uleiul ca in descrierea sumara de mai sus o sa ai doua cozi de matura in loc de amortizoare. trebuie reglat SAG-ul in functie de greutatea ta, multa lume nu face treaba asta... nu e chiar asa simplu, pac-pac scoate arcu' jap-jap uleiul si gata domle, am facut furca... EXISTA MANUALE DE REPARATIE, FOLOSESTELE CU INCREDERE :friends:

 

Pentru intrebari si eventual piese ma poti contacta pe pm ;)

Sa oprit activitatea.Sunt un pic bulversat cand ma adun revin cu intrebari daca este cu putinta.Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Daca nu deranjez,poate sa-mi spuna cineva daca trebuie desfacute complet amortizoarele fata pentru a le schimba uleiul.Daca trebuiesc desfacute atunci sa stiu sa ami iau din timp setul de semeringuri,sa nu le demontez de pe motor cu vreo doua saptamani inainte.In carte, daca nu gresesc,nu scrie de vreo schimbare a uleiului fara demontaj total.Daca se poate va rog sa-mi dati citeva indicii. Va multumesc.

 

Salutare.

Eu am schimbat semeringurile singur, fara sa mai fi facut vreodata aceasta operatiune.

Am intrat pe youtube, sunt destule tutoriale pentru aceasta operatiune.

Am pus exact cantitatea si tipul de ulei indicate in manual si merge beton.

Iti ia mai mult timp sa decarenezi,desfaci plastice, decat operatiunea in sine.

Raspunsul la intrebarea "trebuie desfacute complet amortizoarele fata pentru a le schimba uleiul" este DA

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie reglat SAG-ul in functie de greutatea ta, multa lume nu face treaba asta... .. EXISTA MANUALE DE REPARATIE, FOLOSESTELE CU INCREDERE :friends:

La furca de Freewind nu se regleaza nimic. Si daca omul vrea doar sa schimbe uleiul, poate sa-l schimbe linistit asa cum am scris. Evident, asta nu inseamna furca servisata, ci doar ulei schimbat. Asa cum schimbarea uleiului motor nu inseamna motor reconditionat si nici schimbarea lichidului de frana nu inseamna frane reconditionate. Este doar inlocuirea unui consumabil.

 

Iti ia mai mult timp sa decarenezi,desfaci plastice, decat operatiunea in sine.

Raspunsul la intrebarea "trebuie desfacute complet amortizoarele fata pentru a le schimba uleiul" este DA

Spor.

La nici o motocicleta nu este nevoie sa dai carene jos pentru aceasta operatie, trebuie doar sa ai scule potrivite, sa-ti incapa pe langa juguri.

De asemenea, la absolut toate furcile uleiul se poate schimba/completa fara a dezasambla complet amortizorul. Ca nu poti inspecta/curata temeinic componentele este cu totul alta poveste, insa uleiul se scoate si se baga cu amortizorul asamblat 90% - fara arc si capac.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nemaifacand aceasta operatiune si avand ca sursa de inspiratie tutoriale de pe youtube am dat plasticele si carenele jos (hai sa zic ~20-25 suruburi)pentru a avea acces simplu, fara a ma chinui sa bag lopetile prin spatii stramte.

Telescoapele le-am dat jos ca am facut si schimb de semeringuri.

Apropo, unde gasesc un senzor de neutral pentru freewind? Cam face figuri, se aprinde/stinge cand vrea muschiu' lui.

Editat de stefanson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impresionant!

Sa revenim la telescoape! Prezentarea lui Bulinu este PERFECT ADEVARATA si USOR DE REALIZAT!

Fara plastice date jos si alte super mega surubareli, asta daca nu vrei sa schimbi simeringurile! (daca telescoapele nu curg de ce le-ai schimba?)

Rspectele mele domnilor!

 

Avem motociclete foarte fiabile, aveti grija de ele!

Editat de topgun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mutumesc pt. recomandari.Un prieten de-al meu cu suzuki bandit si-a schimbat anul trecut uleiul in telescoape si mi-am adus aminte de el. L-am sunat si i-am spus povestea,iar el ma sfatuit sa le desfac complet ca asa a facut si el.A spus ca in partea inferioara a telescopului la pistonas se aduna un fel de depunere pe care nu ai cum so scoti decat daca desfaci complet telescopul si ca daca pui ulei nou si nu ai curatat bine depunera degeaba ai facut operatiunea :-L

In legatura cu setatul suspensiei fata cat si a celei spate;pe spate se stie ca tre sa dai jos telescopul si sa strangi arcul masurandu-l cu atentie sa nu depasesti limita, iar asta inseamna o suspensie mai rigida putin,avand posibilitatea de a incarca motorul nu si de a ridica motocicleta,intrucat telescopul asi pastreaza cursa initiala,dampingul se regleaza din butoias.OK.

Ceea ce vreau sa intreb este de unde se seteaza inaltimea motocicletei de care spun mai toate specificatiile astea ca eu unu nu vad,nici pe spate nici pe fata.La suspensia fata specificatiile unor site-uri scriu de o inaltime variabila in functie de setari.http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_xf_650_freewind_1998.php :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amortizorul spate are 2 gauri pe prinderea de jos. muti surubul. de asemenea, trebuie sa intorci bucsa pe care se sprijina arcul.

in amortizoarele fata ai cate un distantier deasupra arcului. acela se muta pe tija interioaracare trece prin tub si se fixeaza jos in capatul jambei. vezi ca gasesti manualul aici: http://www.manualedereparatie.info/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit, inaltimea se regleaza cum am zis eu. Cauta mai atent prin manualul acela. In tabelul respectiv iti spune doar cat ulei se baga in cele 2 variante de setari. 655 este pentru furca inalta. Daca pui 699, cat scrie pentru "low seat", cum ar putea asta sa scurteze furca? Dimensiunea este data de limitari strict mecanice, nu poate fi influentata de fluidul care circula prin tuburi. Cu 699ml intr-o furca setata pe high, nu vei obtine decat o furca mult mai teapana.

 

Iaca:

post-76-0-40892100-1329383584_thumb.jpg

capitolul 5-51, incepand cu pagina 189 in manualul de l-am mentionat anterior.

Daca nu ai/nu poti improviza acele scule speciale pe care le vezi in poze, este posibil sa nu reusesti sa desfaci furca.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...