Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi frumos butrosica am sa incerc cu toate ca nu este normal ....

Mai face la cineva problema asta ,sa se opreasca la relantiu ?

Da cristtt5 este ca un fel de filtru de benzina ,care zic eu ca am trebui curatat periodic ,mai ales daca nu ai o sursa sigura de unde alimentezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi frumos butrosica am sa incerc cu toate ca nu este normal ....

Mai face la cineva problema asta ,sa se opreasca la relantiu ?

Da cristtt5 este ca un fel de filtru de benzina ,care zic eu ca am trebui curatat periodic ,mai ales daca nu ai o sursa sigura de unde alimentezi...

 

La mine nu face( din ce ai verificat tu mai ramane doar aprinderea) ... desi parca merge un pic cam neregulat la relanti pana se incalzeste f f bine. .Pornea cam greu dar am bagat un aditiv de benzina (pt curatat carburator, supape etc) si porneste f repede acuma. Sunt multumit. Si e si ieftin.

 

 

Cum se curata filtru ala de benzina? Daca il desfac curge multa benzina?

 

 

 

Bafta.

Editat de cristtt5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga benzina 98 si se rezolva. Si la mine facea din cand in cand asa si din cate stiu eu la mai toate freewindurile.

Filtru de aer curatat si cam atat.

 

Dragi compatrioti eu vreau sa imi vand motorul. Daca auzi pe cineva care vrea va rog sa il indrumati catre forum sau catre bikeshop. Motorul merge perfect tocmai m-am intors din traseu Transalpina si ardeal. Il dau pentru ca vreau sa trec la categoria vaca DL 1000. Cauciucurile 80% placute tocmai ce le-am schimbat in Sibiu, cric central, topcase, priza bricheta 12v pt gps si multe altele.

Astept doritorii sa ma contacteze.

Mersi mult.

 

combien d'argents ?

ca idee...poate auzim ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu face( din ce ai verificat tu mai ramane doar aprinderea) ... desi parca merge un pic cam neregulat la relanti pana se incalzeste f f bine. .Pornea cam greu dar am bagat un aditiv de benzina (pt curatat carburator, supape etc) si porneste f repede acuma. Sunt multumit. Si e si ieftin.

Cum se curata filtru ala de benzina? Daca il desfac curge multa benzina?

Bafta.

Asta e filtru de care va ziceam...Unde gasesc???

post-65361-0-40900300-1319120645_thumb.jpg

post-65361-0-38872300-1319120706_thumb.jpg

Editat de cristtt5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e filtru de care va ziceam...Unde gasesc???

Eu vb despre sita/filtru din furtunasul care vine din rezervor si intra in carburator...este ceva pe furtun care se vede decat cand desfaci furtunul..

Din cate stiu eu ala din poza ce arati tu nu este filtru...(poate iti spun colegi ce este ala)

Nu cred ca este vb de aprindere sigur pt ca imi porneste fara probleme si se opreste si dupa 20 de km de mers...

si carburatia este facuta,curata si reglata cu ceasuri...am alta problema sigur...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este filtru !! Este camera de vacum.

 

Nu mai umblati la motoare fara un minim de cunostinte si documentatie tehnica...veti plati mult reparatiile ulterioare !

Multam de sfat. Imi parea ca este un filtru.

 

 

 

 

Am alta problema. Nu mai indica viteza. Imi arata 0. Am incercat sa urmaresc cablu de kilometraj de pe stanga rotii din fata dar de fapt sunt niste fire care intra intr-o mufa. cum e posibil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am alta problema. Nu mai indica viteza. Imi arata 0. Am incercat sa urmaresc cablu de kilometraj de pe stanga rotii din fata dar de fapt sunt niste fire care intra intr-o mufa. cum e posibil?

 

 

Incearca sa dai roata fata jos si acolo in melcul ala ai o " saiba" cu 2 urechiuse e ceva magnet, posibil sa fie urechiusele rupte, am patit si eu in iarna... aceeasi problema ( m-a costat 140 Ron magnetul ala ) Si ... pentru ca e magnet nu e nevoie de cablu obisnuit de kilometraj, transmite ceva impulsuri magnetul ala ...

Editat de razvan12
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Probabil v-ati obisnuit cu mine sa va pun tot felul de intrebari asa ca o sa continui :D:D

 

M-am apuat de intretinerea de iarna si am zis ca incep cu verificarea supapelor, deoacere motorul il am de cateva luni si nu stiu ce s-a facut inainte la el.

 

Ce se intampla! La admisie aveam 0.10 respectiv 0.11, iar la evacuare aveam 0.05 pe amandoua supapele !!!! da...exact 0.05..de ce oare nu stiu.!

 

Am reglat evacuarea la 0.20. si facand proba am observat ca clincane/tacane incet/subtire ( nu prea rau..mai ales pe relanti ca in mers nu imi dau seama ca e zgomotul prea puternic).

 

Intrebare este..ce se intampla? Nu prea ma pricep dar e posibil sa fie culbutorii tociti? In cazul in care are culbutori ca nu stiu.

 

 

Bafta.

Editat de cristtt5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc de tine ca mai dai pagina la topicul asta :) Un sfat prietenesc ( pentru ca si eu la inceput am facut la fel ca tine, mi-am bagat nasul in mecanica fara sa stiu prea multe ) lasa pe cineva care cunoaste mecanica sa umble la motor la inceput ( un prieten, unu de la service ) si invata de la el. Dupa ce ai habar de fiecare piesa ce este si cu ce se mananca apucate de desfacut. Altfel ai ocazia sa ajungi la concluzia ca ai avut un motor bun si ai reusit sa-l dereglezi :)

 

In schimb daca vrei ca motorul tau sa fie pe post de material didactic ... succes la demontare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc de tine ca mai dai pagina la topicul asta :) Un sfat prietenesc ( pentru ca si eu la inceput am facut la fel ca tine, mi-am bagat nasul in mecanica fara sa stiu prea multe ) lasa pe cineva care cunoaste mecanica sa umble la motor la inceput ( un prieten, unu de la service ) si invata de la el. Dupa ce ai habar de fiecare piesa ce este si cu ce se mananca apucate de desfacut. Altfel ai ocazia sa ajungi la concluzia ca ai avut un motor bun si ai reusit sa-l dereglezi :)

 

In schimb daca vrei ca motorul tau sa fie pe post de material didactic ... succes la demontare.

 

Ce se strica se repara :). Nu este problema ca le pot regla inapoi si o sa scad treptat distanta. Eram curios de ce tacane si de ce erau reglate aiurea.

Editat de cristtt5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vb despre sita/filtru din furtunasul care vine din rezervor si intra in carburator...este ceva pe furtun care se vede decat cand desfaci furtunul..

Din cate stiu eu ala din poza ce arati tu nu este filtru...(poate iti spun colegi ce este ala)

Nu cred ca este vb de aprindere sigur pt ca imi porneste fara probleme si se opreste si dupa 20 de km de mers...

si carburatia este facuta,curata si reglata cu ceasuri...am alta problema sigur...

Ala este filtru intradevar. E bine sa il cureti daca e murdar suflat nu scos de acolo pentru ca i se strica marginea si nu e bine. Camera de vacum este altceva. Mai exista intradevar pe furtul dar este cat o nuca si este o valva.

 

Salut,

 

Probabil v-ati obisnuit cu mine sa va pun tot felul de intrebari asa ca o sa continui :D:D

 

M-am apuat de intretinerea de iarna si am zis ca incep cu verificarea supapelor, deoacere motorul il am de cateva luni si nu stiu ce s-a facut inainte la el.

 

Ce se intampla! La admisie aveam 0.10 respectiv 0.11, iar la evacuare aveam 0.05 pe amandoua supapele !!!! da...exact 0.05..de ce oare nu stiu.!

 

Am reglat evacuarea la 0.20. si facand proba am observat ca clincane/tacane incet/subtire ( nu prea rau..mai ales pe relanti ca in mers nu imi dau seama ca e zgomotul prea puternic).

 

Intrebare este..ce se intampla? Nu prea ma pricep dar e posibil sa fie culbutorii tociti? In cazul in care are culbutori ca nu stiu.

 

 

Bafta.

 

Micsoreaza distanta. Daca bat putin o sa iti traga motorul mai tare dar se duc mai repede. Si eu le-am avut asa si le-am dat mai jos. Ia manualul de service si vezi ce distanta trebuie sa ai, Alege din interval valoarea mai mica. Daca nu te bagi nu inveti.

 

combien d'argents ?

ca idee...poate auzim ceva...

eu zic ca 2000 este un pret rezonabil. Il las si la 1900 daca ii gasesti un defect. Daca nu atunci 2000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ala este filtru intradevar. E bine sa il cureti daca e murdar suflat nu scos de acolo pentru ca i se strica marginea si nu e bine. Camera de vacum este altceva. Mai exista intradevar pe furtul dar este cat o nuca si este o valva.

 

 

 

Micsoreaza distanta. Daca bat putin o sa iti traga motorul mai tare dar se duc mai repede. Si eu le-am avut asa si le-am dat mai jos. Ia manualul de service si vezi ce distanta trebuie sa ai, Alege din interval valoarea mai mica. Daca nu te bagi nu inveti.

 

 

eu zic ca 2000 este un pret rezonabil. Il las si la 1900 daca ii gasesti un defect. Daca nu atunci 2000.

 

 

Se vorbeste de vanzare ca ma bag si eu.

 

De unde pot cumpara magnetul de la roata care indica kilometrajul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vorbeste de vanzare ca ma bag si eu.

 

De unde pot cumpara magnetul de la roata care indica kilometrajul ?

 

Motocycles Empire Srl <motocycles.empire@yahoo.com>

de aici am comandat si eu ... din auzite. Suntem 2 din Tg Mures care am comandat magnetul respectiv.

nu il au prezentat dar le poti trimite un email cu ce ai nevoie , modelul motocicletei, anul fabricatiei si iti vor raspunde.

140 Ron cu transport inclus m-a costat.

Bafta

Editat de razvan12
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. A comandat cineva piese in ultima perioada de la http://www.motoempire.ro/ ? Sunt seriosi, stie cineva de ei ?

 

 

salut, mi-am comandat viziera la casca prin primavara , ideea e ca mi-au spus initial 2 saptamani, iar in final au fost cam 6 sapt... cica s-a pierdut in depozit, bla-bla... nu stiu care o fii adevarul,

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, mi-am comandat viziera la casca prin primavara , ideea e ca mi-au spus initial 2 saptamani, iar in final au fost cam 6 sapt... cica s-a pierdut in depozit, bla-bla... nu stiu care o fii adevarul,

Bafta

 

:)) oricum nu ma grabesc. Ideea este sa ajunga la mine piesa comandata si sa nu astept pana la primavara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super dezmorteala Razvan! :ok: :ok:

 

Vin si eu cu o intrebare: Se poate monta, sau se potriveste, o janta fata de aprilia pegaso 650 pe butuc+spite de freewind? Cu alte cuvinte se potrivesta janta fata de pegaso 650 cu janta fata de freewind?

Tot anul 2011 am cautat o roata/janta de freewind si va las pe voi sa ghiciti daca am gasit. :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super dezmorteala Razvan! :ok: :ok:

 

Vin si eu cu o intrebare: Se poate monta, sau se potriveste, o janta fata de aprilia pegaso 650 pe butuc+spite de freewind? Cu alte cuvinte se potrivesta janta fata de pegaso 650 cu janta fata de freewind?

Tot anul 2011 am cautat o roata/janta de freewind si va las pe voi sa ghiciti daca am gasit. :nono:

 

 

http://www.ebay.de/itm/Vorderradfelge-Vorderrad-Felge-Rad-Suzuki-XF-650-Freewind-/300618848127?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item45fe47977f

http://www.ebay.de/itm/Suzuki-XF-650-Freewind-Felge-vorne-Vorderrad-2-50x19-/300603741508?pt=Kraftrad_Felgen&hash=item45fd611544

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o janta fata de aprilia pegaso 650 pe butuc+spite de freewind?

Stai asa ca abia acum mi-am dat seama ce vrei tu sa faci. Daca e sa schimbi doar cercul, o poti face fara nici o problema atata timp cat au acelasi numar de spite. Altceva nu poate fi diferit la ele.

 

poate culoarea

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Exact asta vreau sa fac: sa iau cercul de pegaso 650 si sa-l pun pe butuc si spite de freewind.

Culoarea nu este o preoblema ca o vopsesc.

Nu stiu ce latime are janta de pegaso ca de freewind este de 2.50" ... sa nu fie mai ingusta!

 

 

 

 

 

 

 

 

Salutare tuturor,

 

Mai zilele trecute am dat o tura si am observat ca neutralul face figuri, mai exact se aprinde cand vrea el, mai misc/violentez putin schimbatorul de viteze si isi revine. De la ce sa fie oare? :unsure:

Editat de stefanson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...