vetruvius Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Arata bine motorul.... Cum ai reusit sa o feresti de zgarieturi, ca mi se pare foarte greu Am reusit pana duminica seara, cand in oras m-a lovit unu cu o dacie supernova la stop, din spate. Asta in timp ce eu stationam! Vorbea la telefon. Aud numa' o frana, si m-am si trezit saltat pe sus. Motocicleta a cazut pe dreapta, asa ca voi inlocui aripa din plastic, aia "ciudata", pedala si maneta de frana ( ambele strambe) lampa semnalizare dreapta, aparatoare toba, revopsit carena dreapta spate, suport numar. Sper ca nu s-a strambat ceva mai ascuns ( ax roata sau...cine stie, eu nu simt nimic diferit). Mi-a dat omu' asigurarea...acuma am factura proforma, care-i vre-o 3000 ron. Cu ea ma duc la asigurari. Eu am scapat cu bine, ma doare numai degetul mare de la picior, oi fi dat tare in ceva de si prin bocanc l-am lovit asa. Asta e...unii"e cascati"...noroc ca eram "blindat" ca tocmai veneam de la Zalau. daca eram in hainele de oras eram si julit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 In plus are un bec de 60w/24 v (!) care cred ca-i muuult prea mare. Nu-i de mirare ca abia arde. Totusi soclul e ...potrivit. Sigur exista becuri de 35-40w/12v cu soclu identic. Schimba becul cu unul 55/60 de 12 V. e un bec uzual, gasesti pe la orice magazin de piese auto sau chiar si la benzinarii. Nu stiu de ce dar motorul asta are ceva probleme la far, intra praf in el ca la balamuc. Baga un ghemotoc de carpa umed in far (prin soclul becului) si agita-l bine sa mai aduni din praf. Evident, asta presupune sa dai farul jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Nu dati cu apa pe oglinda farului pt ca se va sterge poleala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Oglinda respectiva(la freewind) e o tabla cromata. Ca sa se stearga cromul de pe ea trebuie sa fie deja varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 fratilor,ieri am cumparat astea : http://www.louis.de/_40b0d46cb3345714877777c7d240b571db/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=470&wgr=390&list_total=20&anzeige=0&artnr_gr=10019601 acu m-am tot uitat dar trebuie facute ceva modificari pentru prinderea lor pe ghidon... are cineva asa ceva montat? si daca aveti,ne puteti ajuta cu niste poze cu sit de prindere ..samd? merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 pai daca la asa ceva ai nevoie de sfaturi!ce sa spun succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 pai daca la asa ceva ai nevoie de sfaturi!ce sa spun succes! poate sunt unii care desfac motorete de la 2-3 ani.... eu nu am avut ocazia... de aia ma adresam colegilor .... imi cer scuze daca pe unii zei ai mecanicii ii ofensez cu umilele si penibilele mele cereri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) fratilor,ieri am cumparat astea : http://www.louis.de/...tnr_gr=10019601 daca stau bine si ma gandesc (pt.ca mi-am luat si eu )tampeniile alea se potrivesc mai mult la biciclete de moment ce sistemul de prindere e identic pe ambele!insa am plecat de la o poza de la o intl.moto pe la pag.128 unde unul din fratiorii nostri avea asa ceva montat!si am dedus deci ca se potrivesc!dar cum socoteala de pe net nu se potriveste cu cea reala...ne-am luat-o! ei si dupa ce m-am uitat atent am vazut ca si Eliza are ceva la fel...cred ca o sa improvizam ceva,doar suntem romani,ne adaptam oricand si oriunde.dar totusi o idee nu strica!multamim! Editat Octombrie 10, 2011 de dragunov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 daca stau bine si ma gandesc (pt.ca mi-am luat si eu )tampeniile alea se potrivesc mai mult la biciclete de moment ce sistemul de prindere e identic pe ambele! Si eu am cumparat acum cateva luni de zile... dar nu am reusit sa le montez , pana la urma le-am stricat ( prea multe adaptari) si le-am aruncat. Se inchideau dupa maneta de frana si nu vreau sa risc. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 daca stau bine si ma gandesc (pt.ca mi-am luat si eu )tampeniile alea se potrivesc mai mult la biciclete de moment ce sistemul de prindere e identic pe ambele! Si eu am cumparat acum cateva luni de zile... dar nu am reusit sa le montez , pana la urma le-am stricat ( prea multe adaptari) si le-am aruncat. Se inchideau dupa maneta de frana si nu vreau sa risc. Bafta ! exact de asta si ceream opinii... si totusi nu ne dezvaluie si noua secretul nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 fratilor,ieri am cumparat astea : http://www.louis.de/_40b0d46cb3345714877777c7d240b571db/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=470&wgr=390&list_total=20&anzeige=0&artnr_gr=10019601 acu m-am tot uitat dar trebuie facute ceva modificari pentru prinderea lor pe ghidon... are cineva asa ceva montat? si daca aveti,ne puteti ajuta cu niste poze cu sit de prindere ..samd? merci anticipat Initial, am avut si eu asa ceva dar sunt naspa rau si le-am inlocuit cu http://www.louis.de/_308332a3b952060bc2bcb5153879c25014/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=470&wgr=390&list_total=20&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10019646 si http://www.louis.de/_308332a3b952060bc2bcb5153879c25014/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=470&wgr=390&list_total=20&anzeige=0&page=2&artnr_gr=10019645 exact de asta si ceream opinii... si totusi nu ne dezvaluie si noua secretul nimeni? Initial am avut si eu asa ceva... nu se potrivesc ne-am si pe langa asta trebuie sa tot tai din ele in special pe cea de la maneta de frana! Am renuntat la ele si am cumparat: http://www.louis.de/_308332a3b952060bc2bcb5153879c25014/shop/shop_article_big.php?IMG=10019645_850_FR_07&TITLE=10019645 (atat handguarduri cat si acele "spoilere" cum le numesc ei) si sunt foarte multumit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 adevaru' e ca dai un ban dar stii ca face!sau vb.lu' raducanescovan dai un ban si nu-l mai ai!eh,asa mai invata omu'!alea le-am vazut din prima dar ne-a "speriat" un pic scoru asa ca am zis sa facem o incercare!mai bine intrebam...multumim oricum.numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wlaaad Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Salutare tuturor! sunt si eu mandrul posesor al unui permis cat. A de vreo doua luni si al unui freewind din 2000 de vreo doua saptamani si m-am gandit sa ma dau si eu mare pe forumul asta deocamdata sunt in stadiul pregatirii pentru inmatriculare si al unor scurte plimbari prin zona ciolpani (caci acolo o tin deocamdata). am deja o tranta la activ (doar a motocicletei, eu am cazut in picioare ) si niste probleme cu pornitul ei dupa aceasta tranta, dar totul este ok acum. fratilor,ieri am cumparat astea : http://www.louis.de/...tnr_gr=10019601 acu m-am tot uitat dar trebuie facute ceva modificari pentru prinderea lor pe ghidon... are cineva asa ceva montat? si daca aveti,ne puteti ajuta cu niste poze cu sit de prindere ..samd? merci anticipat un mic sfat pentru cei care cumpara de pe louis.de: daca intrati la sectiunea "bike database" si alegeti modelul vostru de motocicleta va afiseaza toate produsele pe care le au ei pentru modelul respectiv. astfel aveti mai multe sanse sa vi se potriveasca piesele pe care le comandati asfalt cat mai uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Initial, am avut si eu asa ceva dar sunt naspa rau si le-am inlocuit cu http://www.louis.de/...tnr_gr=10019646 si http://www.louis.de/...tnr_gr=10019645 Initial am avut si eu asa ceva... nu se potrivesc ne-am si pe langa asta trebuie sa tot tai din ele in special pe cea de la maneta de frana! Am renuntat la ele si am cumparat: http://www.louis.de/...&TITLE=10019645 (atat handguarduri cat si acele "spoilere" cum le numesc ei) si sunt foarte multumit de ele. cred ca am sa-l conving si pe dragunov si facem o treaba buna cu acerbis-ul... initial si noi ne-am uitat tot la modelul asta pe care ni l-ai aratat dar , romani fiind , ne-am uitat intai la pret... merci de sfaturi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Bine v-am regasit! Cristian, eu am reglat supapele la 64000 de km. Operatiune nu este foarte complicata. Mi-as fi dorit sa am si poze ca sa iti arat dar in momentul in care le-am reglat nu m-am gandit la asta. Cam cum se face: 1.Se dau carenele si rezervorul jos. 2. se scot bujiile. 3.Sunt cele doua capace ale culbutorilor pozitionate cam la 75 de grade (cred) care au cate doua suruburi. 4. desfaci suruburile si vei vedea culbutorii. Cele dispre carburatoare sunt supapele de admisie, iar logic celelalte sunt de evacuare. 5. pe partea cu schimbatorul de viteze exista acel capac cu un orificiu cu cap de imbus, acela se desface (destul de greu, si iti trebuie un imbus de buna calitate in asa fel incat sa nu se strice forma de imbus din capac.)NU UITA ESTE DIN ALUMINIU. 6. dupa ce vei desface acel capac, vei folosi o tubulara de dimensiunea piulitei din interior, 19 cred, si cu ajutorul unei surubelnite introduse in orificiul oricarei dintre bujii, rasucind cheia tubulara vei gasi punctul mort superior. NU UITA: schimbatorul va fi pe neutral. 7. Dupa ce aduci pistonul in punctul mort superior, poti face reglajul la supapele de admisie cu ajutorul unei lere si o cheie de zece. 8. Se desface piulita de 10, se introduce lera intre capatul supapei si surubul de reglaj, se potriveste la dimensiunea dorita si apoi se strange surubul de 10. Reglajul eu l-am facut la 0,10 pe admisie. 8. apoi vei proceda la fel pe evacuare. Reglajuleu l-am facut la 0,20 pe evacuare. Ulterior se monteaza toate in sens invers. Sper sa fi fost suficient de explicit. DUpa ce am reglat supapele, la un mers constant de 100-110 la suta mi-a consumat 3,7-3,9l/100km. O intrebare de incepator:)... Cum adunci pistonul in punctul mort superior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 as putea sa-ti explic dar nu e corect nu se poate face mecanica asa!apeleaza la cineva care stie sa nu strici ceva ! si invata cel putin cum functioneaza un motor in 4 timpi ce inseamna fiecare timp in parte repet cauta pe cineva din zona ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_beny Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Fratilor am o problema care nu reusesc sa ii dau de cap ,am un Freewind din 00 care nu are nici 10.000 de km . Cand tin motorul la relantiu chiar si la 1700-1800 de ture, uneori moare motorul ,i-am schimbat bujiile carbutaria am facuto,tacheti sunt verificati,distributia e ok,amestecul de benzina l-am facut,motorul moare ramane farul si restul aprins si daca ii dau la automat porneste fara probleme... ce ma sfatuiti sa fac? ce sa mai verific ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 si totusi nu ne dezvaluie si noua secretul nimeni? Am cumparat astazi hand guard din aluminiu 59 E, se potrivesc, le-am montat , sunt rezistente... etc. (endurogaraj e magazinul, din Ernei/ Tg Mures) pun si cateva poze.. nu foarte clare ca s-a intunecat.... - asta cred ca e marca hand guardu-rilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Am cumparat astazi hand guard din aluminiu 59 E, se potrivesc, le-am montat , sunt rezistente... etc. (endurogaraj e magazinul, din Ernei/ Tg Mures) pun si cateva poze.. nu foarte clare ca s-a intunecat.... - asta cred ca e marca hand guardu-rilor. aha faine iti da si prinderea de ghidon cu handguard-ul? merci frumos de poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 iti da si prinderea de ghidon cu handguard-ul? E inclusa si prinderea de ghidon in pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 ei, asa da mai zic si eu!par foarte tzapene!multumim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 (editat) as putea sa-ti explic dar nu e corect nu se poate face mecanica asa!apeleaza la cineva care stie sa nu strici ceva ! si invata cel putin cum functioneaza un motor in 4 timpi ce inseamna fiecare timp in parte repet cauta pe cineva din zona ta. He he ..asta nu e greu ....google + 5 min de citit pe internet....problema e cum adunci pistonul in punctul mort sup ?? se baga in viteza si se impinge pana ajunge pistonul unde trebuie??? Ok am vazut aici cum se face la DR650. E asemanator. Nu prea se aude bine dar e destul de explicit. SI explica binisor si in manual. Totusi nu inteleg daca se scoate uleiul din motor? Desi nu cred - in manual nu zice nimik. Bafta. Editat Octombrie 18, 2011 de cristtt5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 He he ..asta nu e greu ....google + 5 min de citit pe internet....problema e cum adunci pistonul in punctul mort sup ?? se baga in viteza si se impinge pana ajunge pistonul unde trebuie??? Ok am vazut aici cum se face la DR650. E asemanator. Nu prea se aude bine dar e destul de explicit. SI explica binisor si in manual. Totusi nu inteleg daca se scoate uleiul din motor? Desi nu cred - in manual nu zice nimik. Bafta. Nu e nevoie nici sa dai uleiul jos si nici nu se baga in viteza. dai capacul acela rotund mic de pe partea stanga a motorului (cel cu o gaura sub forma de imbus) iar apoi cu o tubulara cred de 24 daca imi aduc bine aminte rotesti ambielajul pana in punctul mort. In punctul mort pistonul culiseaza putin in sus si in jos. Atunci cand este in partea de sus atunci este in punctul mort superior. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 (editat) Nu e nevoie nici sa dai uleiul jos si nici nu se baga in viteza. dai capacul acela rotund mic de pe partea stanga a motorului (cel cu o gaura sub forma de imbus) iar apoi cu o tubulara cred de 24 daca imi aduc bine aminte rotesti ambielajul pana in punctul mort. In punctul mort pistonul culiseaza putin in sus si in jos. Atunci cand este in partea de sus atunci este in punctul mort superior. Bafta! Daa...sau scrie in manual ca te uiti dupa semnul in forma de T(sau ce o fi) de pe arbore sa ajunga in dreptul gaurii de deasupra capacului si atuncea pistonul e in punctul mort sup. Te ajuta mult aca nu ai experienta. Nu sunt prosti japonezii astia. Editat Octombrie 18, 2011 de cristtt5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Fratilor am o problema care nu reusesc sa ii dau de cap ,am un Freewind din 00 care nu are nici 10.000 de km . Cand tin motorul la relantiu chiar si la 1700-1800 de ture, uneori moare motorul ,i-am schimbat bujiile carbutaria am facuto,tacheti sunt verificati,distributia e ok,amestecul de benzina l-am facut,motorul moare ramane farul si restul aprins si daca ii dau la automat porneste fara probleme... ce ma sfatuiti sa fac? ce sa mai verific ? Baga benzina 98 si se rezolva. Si la mine facea din cand in cand asa si din cate stiu eu la mai toate freewindurile. Filtru de aer curatat si cam atat. Dragi compatrioti eu vreau sa imi vand motorul. Daca auzi pe cineva care vrea va rog sa il indrumati catre forum sau catre bikeshop. Motorul merge perfect tocmai m-am intors din traseu Transalpina si ardeal. Il dau pentru ca vreau sa trec la categoria vaca DL 1000. Cauciucurile 80% placute tocmai ce le-am schimbat in Sibiu, cric central, topcase, priza bricheta 12v pt gps si multe altele. Astept doritorii sa ma contacteze. Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.