razvan12 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Lamureste-mi curiozitatea, de ce ai dat freewindu pe freewind ? Ca diferentele intre cele 2 modele is vax (strict ceva plastic si faru). Vroiam sa-mi iau dl650 dar.. imi vor fi limitate iesirile pe offroad si atunci am preferat tot freewind....km mai putini, 4 ani diferenta , am gasit si o oferta bunicica la cumparare. Diferente stiu ca nu sunt intre ele decat farul , dar nu cautam diferente imi place asa cum e. Celalalt il vand pentru ca nu am ce face cu 2 motoare , e in stare buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 (editat) In carena farului ai cate o gaura de fiecare parte, introduci o cheie fixa de 10 si vei strange sau desface cele doua suruburi care iti vor pozitiona oglinda din far. Prin gaurile carenelor bagi surubelnita cruce nu cheie! Daca nu reusesti, sau nu mai merge mecanismul, poti incerca cu cheie(tubulara sau fixa)prin spatele carenelor (naspa). Nici Razvan nu a zis bine: nu trebuie demontate carenele pentru reglaj ci numai daca vrei sa demontezi farul si sa-l cureti. In cazul de fata, fiind far model nou e posibil sa existe suruburi separate pt. faza mare/mica. Manual nu ai ? Editat Septembrie 20, 2011 de sorin 666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanson Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) Vin si eu cu cateva poze de la "Marea intrunire", mai bine mai tarziu decat niciodata Editat Septembrie 21, 2011 de stefanson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Prin gaurile carenelor bagi surubelnita cruce nu cheie! Daca nu reusesti, sau nu mai merge mecanismul, poti incerca cu cheie(tubulara sau fixa)prin spatele carenelor (naspa). Nici Razvan nu a zis bine: nu trebuie demontate carenele pentru reglaj ci numai daca vrei sa demontezi farul si sa-l cureti. In cazul de fata, fiind far model nou e posibil sa existe suruburi separate pt. faza mare/mica. Manual nu ai ? n-am manual, am downloadat de pe net ceva, inca nu m-am uitat. Cred ca mecanismul nu merge. De aceea eram asa de derutat. va trebui sa-l desfac sa vad ce-i acolo. Is curios cat o sa dureze. Si ca sa schimb becul din spate ( s-a ars pozitia) a trebuit sa demontez o granada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 n-am manual, am downloadat de pe net ceva, inca nu m-am uitat. Cred ca mecanismul nu merge. De aceea eram asa de derutat. va trebui sa-l desfac sa vad ce-i acolo. Is curios cat o sa dureze. Si ca sa schimb becul din spate ( s-a ars pozitia) a trebuit sa demontez o granada. Pentru becul din spate nu trebuia decat sa scoti garnitura de cauciuc din aripa spate! Si eu am luat aceeasi teapa ca tine am demontat multe si ulterior am vazut acel capac de cauciuc care iti permite sa inlocuiesti becul! Cercetand si demontand invatam cu totii! Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 scurt. duminica,iesire offroad. 10 motorete - 3 nepre cu atas, 2 f650,2 pegaso,1 dominator si bineinteles 2 freewind-uri am dominat clar urcarile si coborarile de ziceai ca avem aripi in loc de roti. un f 650 si cele 2 pegaso au avut probleme electrice din cauza vibratiilor... freewind-urile noastre n-au avut nici pe dreaq. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 scurt. duminica,iesire offroad. 10 motorete - 3 nepre cu atas, 2 f650,2 pegaso,1 dominator si bineinteles 2 freewind-uri am dominat clar urcarile si coborarile de ziceai ca avem aripi in loc de roti. un f 650 si cele 2 pegaso au avut probleme electrice din cauza vibratiilor... freewind-urile noastre n-au avut nici pe dreaq. Frumos va distrati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 multumim!chiar a fo fain de tot!iar suzele...no comment! p.s. respectele mele si multa multa sanatate celui mai nerabdator dintre cei care am fo duminica! domnului cu dnepra care ne zorea de mama focului cu toate ca avea numai vreo 70 si de anisori!e bestial nenea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Salutare, Filtru ala de aer (buretele) chiar trebuie uns cu ulei? L-am schimbat acuma ca aveam unu de hartie (nu era original) si l-am pus asa uscat. Am schimbat si bujiile am pus cu iridium. Totusi de cand am pus filtru de aer mi se pare ca merge intrerupt cand o tin in turatie constanta de ex. 4000 ture. Sa fie de la filtru? De unde stiu daca amestecul aer/benzina e corect??? Relantiul e pe la 1600 ture. Am fost ieri pe transalpina. Bestial. O sa pun niste poze aici. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 (editat) filtrul de aer, da, trebuie uns cu ulei de motor. Il scufunzi in ulei, si apoi il storci bine prin presare Editat Octombrie 3, 2011 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 fratilor am avut parte azi de prima problemuta cu suza!mi s-a rupt bujia fix de unde incepe filetul ei.senzatia e de nedescris...am crezut ca mi-a aruncat roata din fata vreo bucata de asfalt iar zgomotul...de nedescris! tocmai il depaseam pe raducanescovan cand buuuum!am gasit pana la urma o bujie de la o honda si am putut pleca.nu mai stiu ce natie era da va zic cand mai incolo ca a ramas la tipu' care mi-a schimbat-o!recomandati-mi una tzeapana va rog! desi cred ca ala care a montat-o a strans de au luat-o dracii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 filtrul de aer, da, trebuie uns cu ulei de motor. Il scufunzi in ulei, si apoi il storci bine prin presare Ok. Are vreun suport... ceva... filtru asta de aer? Ca la mine se prinde doar cu un surub mai lung...Ma gandesc ca poate lipseste vreo piesa...de plastic pe care se prinde filtrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 p.s. senzatia aia naspa a venit de la decompresie!am simtit o lovitura nasoala in genunchiul stang!defectiunea in comparatie cu senzatia e un fleac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 p.s. senzatia aia naspa a venit de la decompresie!am simtit o lovitura nasoala in genunchiul stang!defectiunea in comparatie cu senzatia e un fleac! Ciudat! Neuronul meu gandeste astfel: fie bujia a fost de foarte, foarte, foarte proasta calitate, fie nu a a fost stransa suficient, fie reglajul culbutorilor nu a fost ok. Altfel nu imi explic!? Am 67000 de km cu motorul asta si asa ceva nu mi s-a intamplat ever! Probabil tu esti un ghinionist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Ok. Are vreun suport... ceva... filtru asta de aer? Ca la mine se prinde doar cu un surub mai lung...Ma gandesc ca poate lipseste vreo piesa...de plastic pe care se prinde filtrul. Da, buretele este asezat pe un schelet de plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) pai de aia am si postat!mi s-a parut mie ca e ceva inedit! Editat Octombrie 4, 2011 de dragunov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_beny Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Ciudat! Neuronul meu gandeste astfel: fie bujia a fost de foarte, foarte, foarte proasta calitate, fie nu a a fost stransa suficient, fie reglajul culbutorilor nu a fost ok. Altfel nu imi explic!? Am 67000 de km cu motorul asta si asa ceva nu mi s-a intamplat ever! Probabil tu esti un ghinionist. S-au poate esti tu foarte norocos ,ca si mie mi sa rupt bujia imediat dupa ce am cumparat motoreta la doar 6700 km Apropo voi ce bujii folositi ?m-am uitat pe net si am inteles ca NGK CR10E sunt recomandate pt modelul nostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Ciudat! Neuronul meu gandeste astfel: fie bujia a fost de foarte, foarte, foarte proasta calitate, fie nu a a fost stransa suficient, fie reglajul culbutorilor nu a fost ok. Altfel nu imi explic!? Am 67000 de km cu motorul asta si asa ceva nu mi s-a intamplat ever! Probabil tu esti un ghinionist. eu zic ca daca nu era stransa suficient , pierdea compresie si se auzea un suierat ceva... in cazul asta sigur a fost stransa de au luat-o dracii....ca era fisurata chiar de sus de la inceputul filetului... anyway...senzatia a fost destul de ciudata... si da...in ultima perioada e cam ghinionist... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 S-au poate esti tu foarte norocos ,ca si mie mi sa rupt bujia imediat dupa ce am cumparat motoreta la doar 6700 km Apropo voi ce bujii folositi ?m-am uitat pe net si am inteles ca NGK CR10E sunt recomandate pt modelul nostru Eu mi-am luat bujii CR10EIX - NGK Iridium de pe motovip. Problema e ca de cand le-am schimbat (bine cred ca e o coincidenta am pus si filtru de aer original ca avea unu de hartie ) mi se pare ca merge un pic intrerupt cand o tin in turatie constanta de 4000rot/min. Pana acum nu am observat probabil pt ca nu prea merg constant de obicei... adik accelerez / decelerez repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Eu mi-am luat bujii CR10EIX - NGK Iridium de pe motovip. Problema e ca de cand le-am schimbat (bine cred ca e o coincidenta am pus si filtru de aer original ca avea unu de hartie ) mi se pare ca merge un pic intrerupt cand o tin in turatie constanta de 4000rot/min. Pana acum nu am observat probabil pt ca nu prea merg constant de obicei... adik accelerez / decelerez repede. vezi ca intreruperea asta de care vorbesti poate sa fie si de la carburatoare .... curata-le si sincronizeaza-le... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) vezi ca intreruperea asta de care vorbesti poate sa fie si de la carburatoare .... curata-le si sincronizeaza-le... cum? e greu? merg curatate cu aditiv de benzina? Editat Octombrie 6, 2011 de cristtt5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Eu zic sa pui mai intai bujiile de le-ai dat jos sa vezi daca face la fel si cu alea. Bujiile Iridiu nu merg intotdeauna "Plug&play" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Eu zic sa pui mai intai bujiile de le-ai dat jos sa vezi daca face la fel si cu alea. Bujiile Iridiu nu merg intotdeauna "Plug&play" Le-am aruncat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Iata am profitat de vremea frumoasa si am facut aproape 2000 km in perioada asta. M-am obisnuit cu ea, am fost si la drum lung cu...monocilindrul, merge frumos, am combinat asfalt/macadam/ offroad/ cam tot ce se poate. Jos palaria, la banii astia am facut o buna afacere. Este o motocicleta polivalenta, fara pretentii deosebite dar plina de-un farmec aparte. Este comoda si usoara. Din pacate cu farul va trebui sa rezolv problema proiectorului care nu mai are practic oglinda, nu stiu ce a putut face fostul detinator de-a curatat-o de depunerea metalica. Probabil a incercat s-o curete cu ce nu trebuie. In plus are un bec de 60w/24 v (!) care cred ca-i muuult prea mare. Nu-i de mirare ca abia arde. Totusi soclul e ...potrivit. Sigur exista becuri de 35-40w/12v cu soclu identic. Lentila e ok, dar una mai curata n-ar strica. Asa ca merg momentan doar cu faza scurta si nu ma prinde noaptea afara din localitate. Cam nasol, dar asta e...Asa ca cei care aveti idei in sensul asta, puteti sa-mi sugerati tot felul de chestii. As putea instala un alt proiector cu totul, doar sa incapa la locul din far, sa caut unul second, care sa-l folosesc pana-l pun la punct pe celalalt, vreau sa-i fac rost de cric central si de bari laterale. Iata si motorasul meu, noua mea achizitie...Precum si peisaje de pe drum, cei care ma cunosc stiu ca pictez si motoarele (de regula enduro-touring) ma ajuta sa ajung in locuri pitoresti care ma inspira. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Iata am profitat de vremea frumoasa si am facut aproape 2000 km in perioada asta. M-am obisnuit cu ea, am fost si la drum lung cu...monocilindrul, merge frumos, am combinat asfalt/macadam/ offroad/ cam tot ce se poate. Jos palaria, la banii astia am facut o buna afacere. Este o motocicleta polivalenta, fara pretentii deosebite dar Arata bine motorul.... Cum ai reusit sa o feresti de zgarieturi, ca mi se pare foarte greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.