B60cmb Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Eu am scos mufa aia din senzor,am mers prin oras vreo 10-20km dupa care la intoarcere ralantiul urcase aproape la 2000rpm si a consumat ceva benzina iar putere n-am sesizat,am pus la loc mufa si dupa ce s-a mai racit, ralantiul a revenit la 1100-1200rpm. Din pacate eu nu am apucat sa o testez prea mult. De tras mi se parea ca trage mai bine dar consumul nu am apucat sa-l fac. Sper totusi ca in cateva saptamani sa o repar si sa vad daca chiar merita diferenta de putere raportata la consum si daca chiar e o diferenta. In service mi-au facut un deviz de 13900 ron+TVA, asa ca sigur va fi dauna totala. Acum astept sa vad si care este valoarea de despagubire pentru dauna totala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popescus Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 La mine e posibil sa fi crescut ralantiul si din cauza evacuarii gaurite de fostul proprietar,eu am pus mufa la loc ca nu mi s-a parut asa crestere mare si oricum sunt incepator si multumit de putere. Multa bafta cu reparatia! In regim casco ar fi 70-85%(atat era la groupama unde am avut asigurare auto) din valoarea asigurata dar nu stiu la RCA cum se calculeaza,oricum nu cred ca iti vor da mai mult de 4000lei si aia cine stie cand.Chiar asa,unde avea soferul polita incheiata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Salutare, Am si eu un Freewind si sunt la al doilea sezon pe motocicleta si ca tot neatentul am culcat-o in spatele blocului. Pe langa zgarieturile de rigoare am reusit sa rup suportul pentru scaritele pasagerului pe partea dreapta. Vre-un sfat daca o pot suda sau trebuie sa o inlocuiesc? Orice informatie e bine venita. Multumesc anticipat. eu am luat mobra cu scarita deja sudata si tot am scapat-o de cateva ori dar n-a cedat!deci mere' sudata fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Red&BlueCristi Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Merg sudate, doar ca iti trebuie cineva cu scule pt aluminiu Merci frumos, am gasit in cluj pe Caracal care sudeaza in aluminiu. Maine dimineata le fac. Programul lor e intre 7 am si 3 pm pentru cine mai are nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B60cmb Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 La mine e posibil sa fi crescut ralantiul si din cauza evacuarii gaurite de fostul proprietar,eu am pus mufa la loc ca nu mi s-a parut asa crestere mare si oricum sunt incepator si multumit de putere. Multa bafta cu reparatia! In regim casco ar fi 70-85%(atat era la groupama unde am avut asigurare auto) din valoarea asigurata dar nu stiu la RCA cum se calculeaza,oricum nu cred ca iti vor da mai mult de 4000lei si aia cine stie cand.Chiar asa,unde avea soferul polita incheiata? Asirom. Astept zilele astea un raspuns de la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciocan_rocky Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 salut.am o problema...tre sa schimb simeringurile la furca si gasesc 2 dimensiuni si nu stiu de care sa dau comanda...am un freewind din 1998. Gasesc 43x55.1x9,5/10,5 si 43x55x9,5/10 . voi ce ziceti? de care trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popescus Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 (editat) Nu cred ca 55.1(micron) conteaza deci oricare varianta e la fel de buna,poti sa demontezi,masori cu micrometrul si vezi exact dar sa iei in calcul o marja de cativa microni daca vrei sa fii inginer:)) L.E-10.5 daca nu ma insel este grosimea,difera arcul(simeringului) dar nu afecteaza cu nimic etanseitatea Editat Aprilie 23, 2013 de Popescus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Nu cred ca 55.1(micron) conteaza deci oricare varianta e la fel de buna,poti sa demontezi,masori cu micrometrul si vezi exact dar sa iei in calcul o marja de cativa microni daca vrei sa fii inginer:)) L.E-10.5 daca nu ma insel este grosimea,difera arcul(simeringului) dar nu afecteaza cu nimic etanseitatea 55,1...adica 55,o zecime ... o zecime care e mult. cu amortizoarele la locul lor pe motoreta ridici usor simeringul de praf ,scoti siguranta si citesti ce scrie pe simeringul care e montat pe amortizor si faci comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciocan_rocky Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Mersi, cred ca ridicatul semeringului de praf si de vazut care e exact, e cea mai buna varianta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Salutare prieteni,Tocmai m-am intorc cu bine din aventura moto de anul acesta , Mures-Dakar 2013 ! Cu Freewind-ul , desigur.Traseul fiind Tirgu Mures-Genova( Italia)-Feribot pana in Tanger ( Marocco) - Vest Sahara- Mauritania-Senegal ( Dakar) si retur pe acelasi traseu pana in Marocco, intoarcerea fiind prin anti Atlas si Muntii Atlas- Tanger-Genova-Slovenia-Croatia-Muntenegru-Serbia-Tirgu Mures, in total 12 500 km si 43 de zile !Motocicleta s-a comportat foarte bine, nici ce-a mai mica problema nu am avut.Am sa mai revin cu detalii de pe traseu mai tarziu .Apropos de consum, un plus de putere la motor.... parerea mea este ca daca motocicleta merge bine , las-o asa, nici un plus de putere fara mufe si alte improvizatii pentru ca nu tin. ( parerea mea personala) Iar in ceea ce priveste consumul a fost cam asa : la intoarcere pe Sahara de Vest cu vant din fata ( ~50-60 km/h) + viteza de croaziera 90-100 km/h + 50 kg de bagaje si mult nisip in aer, a cosumat 6.6 l /100 km , iar in muntii Atlas si pe Europa in regim normal , fara vant puternic din fata a cosumat 3.6 - 3.8 l/ 100 km , zilnic, facand intre 350-550 km / zi . Coasta Atlanticului foarte spectaculoasa - Mauritania, zona foarte arida ( 43 grade celsius) Parcul Natural Diawling, situat in sudul Mauritaniei, de-alungul Raului Senegal Dakar , Capul Verde Baobabul - arbust comun in peisajul Senegalez Imposibil de inaintat pe nisip cu atatea bagaje si motor asa greu Muntii Atlas in zona Oarzazate Celebra serpentina din Cheile DADES - mtii Atlas Am parcurs toata coasta marii Adriatice din Croatia, superba si drumul excelent pentru motociclete Am sa mai adaug poze interesante de pe parcurs dupa ce imi sortez putin miile de poze. Salutare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Bine ai revenit Razvane! Asteptam povestea calatoriei tale. Felicitari! Freewindul .....indestructibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 uelcom bac Razvan!bine v-ati intors sanatosi!asteptam povestea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aiulian2000 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Salutare tuturor. Ce pot sa zic... Razvan, mi s-a facut pielea de gaina citind si imaginandu-mi pe unde ai fost, vazand si pozele... Felicitari pentru excursie. In alta ordine de idei eu din pacate trebuie sa o vand pe a mea. Deja vreau ceva mai mare. Dar da! Freewindul nu mi-a fcut niciodata probleme si mi se pare o motocicleta foarte prietenoasa. Si chiar imi pare rau ca trebuie sa o dau. Dar asta e! Se cheama evolutie nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Salutare prieteni, Tocmai m-am intorc cu bine din aventura moto de anul acesta , Mures-Dakar 2013 ! Cu Freewind-ul , desigur. Traseul fiind Tirgu Mures-Genova( Italia)-Feribot pana in Tanger ( Marocco) - Vest Sahara- Mauritania-Senegal ( Dakar) si retur pe acelasi traseu pana in Marocco, intoarcerea fiind prin anti Atlas si Muntii Atlas- Tanger-Genova-Slovenia-Croatia-Muntenegru-Serbia-Tirgu Mures, in total 12 500 km si 43 de zile ! Motocicleta s-a comportat foarte bine, nici ce-a mai mica problema nu am avut. Am sa mai revin cu detalii de pe traseu mai tarziu . Apropos de consum, un plus de putere la motor.... parerea mea este ca daca motocicleta merge bine , las-o asa, nici un plus de putere fara mufe si alte improvizatii pentru ca nu tin. ( parerea mea personala) Iar in ceea ce priveste consumul a fost cam asa : la intoarcere pe Sahara de Vest cu vant din fata ( ~50-60 km/h) + viteza de croaziera 90-100 km/h + 50 kg de bagaje si mult nisip in aer, a cosumat 6.6 l /100 km , iar in muntii Atlas si pe Europa in regim normal , fara vant puternic din fata a cosumat 3.6 - 3.8 l/ 100 km , zilnic, facand intre 350-550 km / zi . Coasta Atlanticului foarte spectaculoasa -DSCN0454.JPG Mauritania, zona foarte arida ( 43 grade celsius) DSCN0515.JPG DSCN0534.JPG Parcul Natural Diawling, situat in sudul Mauritaniei, de-alungul Raului Senegal DSCN0577.JPG Dakar , Capul Verde DSCN0649.JPG DSCN0663.JPG Baobabul - arbust comun in peisajul Senegalez DSCN0692.JPG Imposibil de inaintat pe nisip cu atatea bagaje si motor asa greu DSCN0755.JPG Muntii Atlas in zona Oarzazate DSCN0956.JPG Celebra serpentina din Cheile DADES - mtii Atlas DSCN1192.JPG Am parcurs toata coasta marii Adriatice din Croatia, superba si drumul excelent pentru motociclete DSCN0983.JPG Am sa mai adaug poze interesante de pe parcurs dupa ce imi sortez putin miile de poze. Salutare ! frumoasa si indrazneta excursie, felicitari pentru excursie PS se pare ca se poate si daca nu ai GS sa faci astfel de excursii Editat Mai 10, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Razvane.... povestea.....?!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Din pacate nu am reusit sa scriu nici o poveste, nici macar un film scurt nu am reusit sa fac , am foarte mult de lucru si nu am timp deocamdata. Am sa incerc cat mai repede sa fac un filmulet . - Bir Ganduz, Western Sahara. -Tizi n Test Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoleegester Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Stie cineva de unde as putea cumpara suport eventual side case si crash bar la un Suzuki Freewind? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shooty13cris Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Salutare ! Am avut doua probleme dintre care una e rezolvata. 1. Imi pornea din ce in ce mai greu, in sensul ca apasam starter-ul si nu se intampla nimic. trebuia sa tot misc ghidonul sa gasesc o pozitie in care sa faca contact. si era din ce in ce mai rau. Odata mi s-a oprit la semafor,se facuse verde iar pana am reusit sa pornesc mobra era iar rosu.Urata situatie sa patesti asa ceva in mijlocul intersectiei . Am desfacut tot ansamblul unde e starter-ul si contactul de lumini, ca sa-l curat sau sa dau cu un spray contact... nimic. M-am gandit ca o fi rupt cablul pe undeva ,am cautat,am verificat...nimic. Ca pe urma sa-mi zica un prieten mecanic ca poate fi senzorul de la ambreiaj . Ala era !!! plin de praf,noroi,etc (cum fac eu mult offroad) 2. Imi porneste inecat ! Trebuie sa duca mult bateria pana o ia, si tuseste cumva pana ce porneste prima data intr-o zi , apoi nu mai e problema. Am descoperit ca robinetul de benzina nu inchide cum trebuie. Daca scot furtunul, picura bine de tot, indiferent ca e pe ON,RES sau PRI . INTREBARE : stie cineva unde gasesc un kit de reparatie pt rahatul ala de robinet ??? ca eu am cautat pe tot net-ul si n-am gasit nimic de genu ! Si garnitura e prea complexa ca sa fie facuta manual ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Deja cu al meu merg din toamna lui 2011. La mine este a sasea motocicleta, luata intr- o perioada foarte dificila si cu multe provocari. Dupa ce m-am obisnuit cu ea imi pare un excelent tovaras de drum si...sa stiti, in ciuda varstei (2001) este de incredere si nu m-a lasat vre-o data in drum (in afara de o pana de cauciuc - aia nu se pune )) ) si acuma se bucura de un suflu proaspat "la nivel celular", are furca refacuta, cauciucuri noi, schimbate toate lichidele, arata ca noua si farul- problema de care m-am ocupat personal poate sa-mi asigure circulatia pe timp de noapte in conditii decente. Prin faptul ca este polivalenta ma ajuta ca o folosesc zi de zi la orice drum, fie la lucru, fie in excursie off-road, chiar si la drumuri lungi care inseamna reprize a cate 200-300 km pana pui motoru' jos si deschizi o bere. Si, spre deosebire de Kawasaki nu face mofturi la benzina de 95 (9x) , merge la fel si cu 98, si cu 95, cea de 100 de la OMW parca-i schimba sunetul dar n-am simtit o crestere semnificativa de putere. De fapt cifra octanica nu creste puterea, ea ( daca e mare0 ajuta motoarele foarte comprimate sa nu faca autoaprindere. Deci, normal n-ar tebui sa ne tenteze sa folosim benzina de 98 sau 100...dar eu totusi am incercat . Anul asta voi face niste drumuri mai lungi, o sa comunic traseul in speranta ca mai cunosc din voi si altfel decat pe forum> Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Salutare ! Am avut doua probleme dintre care una e rezolvata. 1. Imi pornea din ce in ce mai greu, in sensul ca apasam starter-ul si nu se intampla nimic. trebuia sa tot misc ghidonul sa gasesc o pozitie in care sa faca contact. si era din ce in ce mai rau. Odata mi s-a oprit la semafor,se facuse verde iar pana am reusit sa pornesc mobra era iar rosu.Urata situatie sa patesti asa ceva in mijlocul intersectiei . Am desfacut tot ansamblul unde e starter-ul si contactul de lumini, ca sa-l curat sau sa dau cu un spray contact... nimic. M-am gandit ca o fi rupt cablul pe undeva ,am cautat,am verificat...nimic. Ca pe urma sa-mi zica un prieten mecanic ca poate fi senzorul de la ambreiaj . Ala era !!! plin de praf,noroi,etc (cum fac eu mult offroad) 2. Imi porneste inecat ! Trebuie sa duca mult bateria pana o ia, si tuseste cumva pana ce porneste prima data intr-o zi , apoi nu mai e problema. Am descoperit ca robinetul de benzina nu inchide cum trebuie. Daca scot furtunul, picura bine de tot, indiferent ca e pe ON,RES sau PRI . INTREBARE : stie cineva unde gasesc un kit de reparatie pt rahatul ala de robinet ??? ca eu am cautat pe tot net-ul si n-am gasit nimic de genu ! Si garnitura e prea complexa ca sa fie facuta manual ! Greu de tot. Eu am ajuns sa uzinez anumite componente personal, pentru ca variantele originale sunt si nefiabile si greu de gasit, iar daca totusi le gesesti sunt scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aiulian2000 Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Stie cineva de unde as putea cumpara suport eventual side case si crash bar la un Suzuki Freewind? Salut, Eu le am pe ale mele de pe Louis. http://www.louis.de/_1092436536a69dfeed8db2f607a719ca42/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10023350&typ_id=AC . Sunt Hepco & Becker. Le poti vedea aici: /index.php?/topic/695570-vand-suzuki-xf650/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_beny Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Fratiilor de unde cumpar si eu acel "magnet" de la kilometraj care vine la roata ? Am sunat la Romimoto si nu stie sigur care este piesa exacta ,a gasit ceva dar vreau sa fiu sigur ca nu iau alceva ,mai ales ca a zis ca nu poate sa mi-o schimbe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ghita D Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Salutare, sunt posesorul unui Freewind din 2001, si as dori sa ma ajutati daca se poate cu cateva poze pentru suport side case si crash bar am acces la un mic atelier si as dori sa le confectionez eu si mar interesa si punctele de prindere pe motocicleta, va multumesc anticipat toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ghita D Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 dupa o iarna Freewindul meu arata asa:P3230013.JPGP3230014.JPGP3230019.JPGP3230027.JPGP3230026.JPGP3230028.JPG salut, ai putea sa imi dai cateva poze in detaliu la crash bar? as dori sa imi confectionez si eu multumesc anticipat , a si locul in care se fixeaza pe motor toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ghita D Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Gata si intrunirea de la Rasnov. Pe fondul consumului "normal" de bere (ca la intruniri) mi-am dat seama tarziu ca am cunoscut-o pe Eliza, abia cand prietena mea mi-a atras atentia ca Freewindul ei are un Michael pe parbriz s-au procesat datele ) A doua zi am incercat mersul pe drum forestier cu rampe si pante destul de pronuntate (din piatra o portiune si din pamant pe alta portiune) in zona Moieciu - Sat Magura si intors prin alta parte (la final am vazut ca era interzis motocicletelor). Pot spune cu mana pe inima ca freewindul s-a comportat excelent pe astfel de drumuri Picture 138.jpg Picture 157.jpg Picture 140.jpgPicture 146.jpgPicture 154.jpg Picture 171.jpgPicture 187.jpgPicture 188.jpg Picture 205.jpgPicture 214.jpg salut, as dori sa ma ajutati daca se poate cu cateva poze pentru suport side case si crash bar, am acces la un mic atelier si as dori sa le confectionez eu si mar interesa si punctele de prindere pe motocicleta, va multumesc anticipat, toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.