Jump to content
Sign in to follow this  
alexxx

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)

Recommended Posts

Salutare Freewindistilor!! astazi mi-am terminat suportu' de bagaje,care o sa-mi inlocuiasca Top Case-ul cand mai plec pe ici pe colo si am nevoie de rucsac de munte,cort si izopren/izoprene!

m-am tot gandit la o alternativa mai ieftina acutiilor,si deocamdata mi-a iesit asta....



are cam 2,5 kg.e facut din teava trasa de gaz dimensiune 3/8. indoit "pe genunchi" la colturi...evident se vad si semnele loviturilor de ciocan!

ca dimensiune are 44cm x 32. eu zic ca pot sa leg un rucsac,un cort,un izopren....sau chiar doi rucsaci de 40-50 litri!



ca si rezistenta, cred ca tine cel putin 60 kg...:))

ca si pret,am platit 22 lei pe teava(am folosit aproape 2 metri,desi am fost nevoit sa cumpar la bara de 6 metri-66lei bara) ,8 lei platbandul pe care l-am folosit...10 lei niste electrozi din Obor...si spray-ul de vospit mi l-a dat colegul de apartament!

plus cinstea unui Tovaras ca m-a lasat sa mesteresc la el in curte!



si chiunuiala pe care am tras-o la suduri..ca sunt cam afon!



din restul tevii,m-am gandit sa imi fac un cric central....desi teava pare subtire are pereti de 3mm!

si eventual sa mai cumpar daca nu-mi ajunge ce mai am sa fac si un crash bar!



teaza am indoit-o pe o teava mai groasa de langa bloc dupa ce am inrosit-o bine cu o lampa Rottenberger cu butelie ce incalzeste pana la 1800 grade,zic ei! n-a iesit perfect,insa dupa 2-3 ciocane la colturi,s-a mai "rotunjit" !

stiu ca se decaleste daca o incalzesti,dar celelalte tevi cred ca o intareste destul!



Suportul l-am facut sa nu dau banii pe cutii,ca iubitei mele nu pre ii place sa mearga pe motocicleta inca...iar mie nu cred ca o sa imi trebuiasca prea curand atata spatiu pt bagaj! insa pe viitor ma gandesc si la niste cutii hepco& beker din plastic!

post-78791-0-57031900-1399126166_thumb.jpg

post-78791-0-60189600-1399126178_thumb.jpg

post-78791-0-21973100-1399126193_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari!

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci,merci! acum urmeaza cricul! mi-am facut practica pe suport..sper sa ma descurc mai bine cu sudura...poate ca am avut si electrozi de 2,5 si am inteles ca trebe sa te pricepi cat de cat!! hai sa fiti Sanatosi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vand Suzuki Freewind 2001, stare f. buna, adusa in martie din Italia si inmatriculata, 37000 km, parbriz touring, cric central, top case mediu, consumabile f. bune, 2200 E

post-81613-0-26278000-1399201669_thumb.jpg

post-81613-0-62851000-1399201680_thumb.jpg

post-81613-0-73124800-1399201688_thumb.jpg

post-81613-0-53726900-1399201697_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa repede? nici nu te-ai obisnuit cu ea...

ce te deranjeaza la ea??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, motorul este impecabil, dar uneori mai vine norocul pe la noi, am dat de ceva gologani si sincer neasteptati asa de curand,,,,,,si tind spre ceva cel putin 2007.....Este un motor foarte fiabil, consum mic, pot spune ca are cel mai mic consum dintre motoarele cunoscute de mine, tinuta buna.......

Daca nu ies 2100 E nu o dau.....arata prea bn....

Edited by Pegasus73

Share this post


Link to post
Share on other sites

se mai fac bani prin Valcea si acum din Heckereala....??? :))



lasand gluma la o parte,mai bine de plimbi de diferenta de bani....! parerea mea! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, motorul este impecabil, dar uneori mai vine norocul pe la noi, am dat de ceva gologani si sincer neasteptati asa de curand,,,,,,si tind spre ceva cel putin 2007.....Este un motor foarte fiabil, consum mic, pot spune ca are cel mai mic consum dintre motoarele cunoscute de mine, tinuta buna.......

Daca nu ies 2100 E nu o dau.....arata prea bn....

 

Posesorii de freewind stiu cat de mult valoreaza o astfel de motocicleta, dar din pacate niciodata valoarea ei nu se va reflecta in pretul de revanzare.

Eu am cumparat aceasta motocicleta de la initiatorul acestui topic la valoarea de 2500 E in stare impecabila la 31000 de km. Acum are 82.000 de km si este tot in stare impecabila. Cei ce au vazut-o pot confirma.

Probabil in curand o sa achizitionez o alta motocicleta dar la Freewind n-am sa renunt niciodata.

Sorin SXN si acum regreta ca a vandut freewind-ul chiar daca detine acum altceva.

Motocicleta asta merita mult mai mult.

E doar o parere personala... fara huiduieli va rog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posesorii de freewind stiu cat de mult valoreaza o astfel de motocicleta, dar din pacate niciodata valoarea ei nu se va reflecta in pretul de revanzare.

Eu am cumparat aceasta motocicleta de la initiatorul acestui topic la valoarea de 2500 E in stare impecabila la 31000 de km. Acum are 82.000 de km si este tot in stare impecabila. Cei ce au vazut-o pot confirma.

Probabil in curand o sa achizitionez o alta motocicleta dar la Freewind n-am sa renunt niciodata.

Sorin SXN si acum regreta ca a vandut freewind-ul chiar daca detine acum altceva.

Motocicleta asta merita mult mai mult.

E doar o parere personala... fara huiduieli va rog.

Da asa este....frumos...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat o mica pauza de la motociclism dar cand va fi sa revin tot freewind imi voi lua.

Cea mai faina motocicleta care mi-a trecut prin mana :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il pusesem si eu pe al meu in vanzare. Vad ca in continuare pretul nu a scazut. Tot din 2001 il am si eu si ceream cam aceeasi bani. Se spune ca fiecare cioara isi vede copii ei ca fiind cei ma frumosi. iar toti parintii isi considea copii lor cei mai destepti. Poate, dar mie chiar imi e drag motorul asta si inca il mai pomenesc din cand in cand pe Butrosica :cheers: de la care l-am cumparat. Este un motor versatil, docil si cel mai important, foarte fiabil.

Edited by aiulian2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa verific in weekend din ce motiv imi picura ulei pe la surub. Un prieten mi-a spus ca (din cate stie el) ar trebui sa fie o saiba de cupru (sau ceva material mai moale) pe care o strange surubul. Este adevarat? Eu cand am schimbat uleiul nu-mi aduc aminte sa fi vazut vre-o saiba... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa verific in weekend din ce motiv imi picura ulei pe la surub. Un prieten mi-a spus ca (din cate stie el) ar trebui sa fie o saiba de cupru (sau ceva material mai moale) pe care o strange surubul. Este adevarat? Eu cand am schimbat uleiul nu-mi aduc aminte sa fi vazut vre-o saiba... :D

Este o saiba din cupru sau alt material relativ moale. Secretul e sa nu o strangi nici foarte tare pentru ca apoi nu o mai desfaci decat la cald sau cu flexul (nu spun de unde stiu :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa verific in weekend din ce motiv imi picura ulei pe la surub. Un prieten mi-a spus ca (din cate stie el) ar trebui sa fie o saiba de cupru (sau ceva material mai moale) pe care o strange surubul. Este adevarat? Eu cand am schimbat uleiul nu-mi aduc aminte sa fi vazut vre-o saiba... :D

Am pus şaiba de cupru, am pus şi bandă teflon, nu am strâns f tare. Se pare ca nu mai picura :) Multumesc pt ajutor.

 

Inca o intrebare. Merita sa investesc intr-o pereche de cizme moto (touring) sau ar fi suficient ghete impermeabile? este o diferenta destul de mare ca pret si nu as investi daca nu sunt diferente semnificabile gen siguranta/calitate. :)

Edited by ice_Cube

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca o intrebare. Merita sa investesc intr-o pereche de cizme moto (touring) sau ar fi suficient ghete impermeabile, am gasit in decathlon pe la 300 lei?

Nu e diferenta chiar asa mare. In jur de 300 gaseai ceva decent pe louis.com. Uite acilea, poate gasesti ceva sa iti placa: http://www.kronaumoto.ro/index.php/produse/cizme.html Ce nu au pe stoc, iti aduc in 7 zile maxim parca:

 

https://www.louis.de/_40462af6c8afbb66a26ef08a061b3929e2/index.php?topic=wgr&article_context=list&grwgr=190&wgr=821&new_sort=Preis

Edited by DaSchmutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ai dreptate, o sa-mi comand de pe louis. Merci de sfat.

Nu e diferenta chiar asa mare. In jur de 300 gaseai ceva decent pe louis.com. Uite acilea, poate gasesti ceva sa iti placa: http://www.kronaumoto.ro/index.php/produse/cizme.html Ce nu au pe stoc, iti aduc in 7 zile maxim parca:

 

https://www.louis.de/_40462af6c8afbb66a26ef08a061b3929e2/index.php?topic=wgr&article_context=list&grwgr=190&wgr=821&new_sort=Preis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu iti recomand sa te uiti si la TCX vandute de adam adrian aici pe forum. Eu am xdesert de la el si sun perfecte. Si preturile sunt perfecte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

are careva din Bucuresti , chef de duca...(pt duminica in special)?

:) eu am in plan 2 variante pt toata ziua!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Il pusesem si eu pe al meu in vanzare. Vad ca in continuare pretul nu a scazut. Tot din 2001 il am si eu si ceream cam aceeasi bani. Se spune ca fiecare cioara isi vede copii ei ca fiind cei ma frumosi. iar toti parintii isi considea copii lor cei mai destepti. Poate, dar mie chiar imi e drag motorul asta si inca il mai pomenesc din cand in cand pe Butros

ica :cheers: de la care l-am cumparat. Este un motor versatil, docil si cel mai important,

post-5888-0-90055500-1401390200_thumb.jpg

post-5888-0-81504700-1401390215_thumb.jpg

Edited by butrosica

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Il pusesem si eu pe al meu in vanzare. Vad ca in continuare pretul nu a scazut. Tot din 2001 il am si eu si ceream cam aceeasi bani. Se spune ca fiecare cioara isi vede copiii ei ca fiind cei mai frumosi. iar toti parintii isi considea copiii lor cei mai destepti. Poate, dar mie chiar imi e drag motorul asta si inca il mai pomenesc din cand in cand pe Butros

ica :cheers: de la care l-am cumparat. Este un motor versatil, docil si cel mai important,

 

Salut! Asta da surpriza! :) Dupa cum ai vazut, asta iarna de la frig, i-a crapat seaua! Deci mi-am facut programare la o retapitare, in iulie! Imi pare rau ca nu ne-am vazut la o bere acolo! Poate la urmatoarea intalnire.

Edited by aiulian2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti, as vrea sa postati cateva pareri in legatura cu - turatia motorului, de ex. la mine la 90 km la ora turatia este 4000 rot,in trepta 5, viteza max pe care am atins-o este 150, adevarat este ca era si vant destul de neprietenos , ii place sa traga de la aprox.3000 ture in sus, cel mai ok este la 4000, nu am facut pana acum un consum, dar cred ca este de 5 la suta(media)., franele destul de precise in comparatie cu alte motoare pe care am mers, cam cati km ati facut max. cu un plin pe asfalt, cum se comporta pe enduro, daca trancane ceva, cum se simt telescoapele in special.....asfalt uscat.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

In loc de Teflon , poti pune sfoara de azbest , gasesti in talcioc la Vitan duminica :) Cizmele sunt foarte bune pt drumurile lungi , sau cand ti'e fomica de forestiere, offroad&stuff .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ieftin ca Braga,ai nevoie de cativa lei si vointa de fier neruginit...:P



asta e asa ,doar ca nu se mai discuta nimic pe topic si sa nu stea neatins...imi mai trebe la cricul asta central arcurile,si suruburile cu care se strange,sunt pe pas mic si nu prea am gasit! am dat comanda de 2 bucati,ajung miercuri.apoi smirgheluit,vopsit si desi e din teava cam subtire e rezistent....dar nu-l folosesc ...sau foarte rar decat pentru reparatii !



copil crescut in Padure,sudurile mi-au iesit iarasi "din topor"...:)

drumuri bune si insorite,Freewind-istilor!

post-78791-0-06231000-1402329985_thumb.jpg

post-78791-0-99772700-1402330017_thumb.jpg

post-78791-0-29013200-1402330029_thumb.jpg

post-78791-0-72054500-1402330042_thumb.jpg

post-78791-0-50210700-1402330056_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru cei ce vor intampina o problema asemanatoare.

De cateva zile motorul nu mai pornea la prima apsare de buton, desi indicatoarele de bord functionau normal si claxonul/luminile demonstrau ca baterie exista. Pur si simplu cand apasam butonul de ignition nu se intampla nimic. Am verificat contactul de la cric - ok. Am apasat cu sarguinta butonul de start - nimic! Pana cand un prieten a indentifcat minusculul contact electric de sub maneta de ambreiaj, maneta ce trebuie apasata pentru a putea porni motorul. Se desface foarte usor, se curata contactele oxidate se remonteaza si totul functioneaza brici! Si uite asa am mai invatat ceva :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

are CAREVA chef de duca pt maine si Duminica? pana in PIATRA CRAIULUI,si o tura mica de 5-6 ore cu rucsacul in spate...si pana acolo ocolim pe dn1A...pt curbe?


sau pleaca ....careva pe undeva din Bucuresti pe Transalpina,transfagarasan....?


Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...