Sari la conținut

Accidente Cu Scooteru


*adytza*
 Share

Postări Recomandate

Daca astepti dupa el sa se ridice, esti varsat demult :rusinica: Si cu cauciucurile noi derapezi cel mai rapid, ca se incalzesc greu!

si vrei sa merg cu alea slic?

mai sunt nishte cauciucuri 120/70-13 sau 120/60-13 subtiri ..is bune alea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 523
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

duminica vazui un accident .. stateam in fata blocului ma uitam in strada cum ploua si trece un scuter chinezesc nou cu 2 pe el (pasageru nu avea casca) .. se aud niste claxoane mult in urma lor (pe portiunea de drum unde se aflau ei nu era nici o masina in mers) .. pasageru intoarce capu sa se uite cine claxoneaza sau ce dracu se intamplase in urma lor .. acesta ii atrage atentia si conducatorului si intorc AMBII CAPU :rolleyes: nu mai mult de 1 secunda. In momentu ala pleaca un ford de pe dreapta si da sa intoarca ( cu 10-15m in fata lor) ..mi-am dat seama ca daca intoarce vreunu capu tot intra in masina..eee fix in mom in care a intors capu s-au ingramadit am2 cu tot cu scuter in masina (deci no frana nimic . norok k aveau cam 30/h) .. scuteru harmonica pasageru murdar jerpelit cu arcada sparta ..ala cu casca chiar daca a fost primu si a spart geamu al masina nu avea absolut nimic..

 

faza naspa e k am asteptat politia care s-a ocupat anapoda de tot... vehicuele erau trase pe margine desi a fost victima .. ei masurau unde erau plasticele imprastiate (cik scuteru mergea pe sina de tramvai .. cum puii mei cand ala nici macar nu se uita in fata...cum sa treaca peste sina cu rotitele alea..in fine) face 2 poze la strada goala si ia in seama un martor chior .. :banana:

 

scuteru nu avea nr ..cred k dabia fusese cumparat k avea folia pe el .. deci vinovati sunt toti 3 dupa parerea mea si auto si scuteristu si pasageru ca nu avea casca (+ k moral l-a facut pala sa se intoarca)

 

GHINION urat oricum.. NU VA MAI UITATI INAPOI :kali: si casca e sfanta

post-13217-1210020692_thumb.jpg

Editat de kidmeister
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

duminica vazui un accident .. stateam in fata blocului ma uitam in strada cum ploua si trece un scuter chinezesc nou cu 2 pe el (pasageru nu avea casca) .. se aud niste claxoane mult in urma lor (pe portiunea de drum unde se aflau ei nu era nici o masina in mers) .. pasageru intoarce capu sa se uite cine claxoneaza sau ce dracu se intamplase in urma lor .. acesta ii atrage atentia si conducatorului si intorc AMBII CAPU :rolleyes: nu mai mult de 1 secunda. In momentu ala pleaca un ford de pe dreapta si da sa intoarca ( cu 10-15m in fata lor) ..mi-am dat seama ca daca intoarce vreunu capu tot intra in masina..eee fix in mom in care a intors capu s-au ingramadit am2 cu tot cu scuter in masina (deci no frana nimic . norok k aveau cam 30/h) .. scuteru harmonica pasageru murdar jerpelit cu arcada sparta ..ala cu casca chiar daca a fost primu si a spart geamu al masina nu avea absolut nimic..

 

faza naspa e k am asteptat politia care s-a ocupat anapoda de tot... vehicuele erau trase pe margine desi a fost victima .. ei masurau unde erau plasticele imprastiate (cik scuteru mergea pe sina de tramvai .. cum puii mei cand ala nici macar nu se uita in fata...cum sa treaca peste sina cu rotitele alea..in fine) face 2 poze la strada goala si ia in seama un martor chior .. :banana:

 

scuteru nu avea nr ..cred k dabia fusese cumparat k avea folia pe el .. deci vinovati sunt toti 3 dupa parerea mea si auto si scuteristu si pasageru ca nu avea casca (+ k moral l-a facut pala sa se intoarca)

 

GHINION urat oricum.. NU VA MAI UITATI INAPOI :kali: si casca e sfanta

 

s-a ingramadit putin scuterul ala...inconstienti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a ingramadit putin scuterul ala...inconstienti

Tu vorbesti ma,saptamana trecuta cand ai facut Hayabusa aia praf,cum era ?

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu franez asa:

-in linie dreapta -> intai spate si dupaia fata

-in curba -> spate (am un scuter mic si prapadit si daca pun pe fata imi aluneca urat de tot)

 

 

Salut. Corect, in linie dreapta se franeaza intai cu spatele si apoi cu fata. La scuter la fel ca si la motocicleta aproape 90% din capacitatea de franare este exercitata pe roata din fata. Intotdeauna cand franati este bine sa aduceti inainte agregatul la verticala, altfel exista riscul sa derapati si daca spatele il mai redresezi cu fata, daca a fugit este mult mai greu. Situatia se inrautateste atunci cand pe jos exista praf, nisip sau pietris, pete de ulei, balega, noroi, etc, sau atunci cand soseaua este uda.

 

De ce se franeaza intai cu spatele, foarte simplu pentru a incarca ansamblul suspensie-roata fata cu greutate suplimentara, datorita miscarii centrului de greutate a ansamblului scuter-pilot/pasager inspre fata, miscare survenita in urma inertiei la franare. Atunci cand franati spatele veti observa ca suspensia fata se lasa putin, moment in care trebuie aplicata si frana fata. Acest tip de franare este foarte eficienta, daca este exercitata corect si daca vehiculul este in pozitie verticala. O franare violenta executata corect se termina de obicei intr-un stopie, deoarece datorita fortei de apasare si mutarii centrului de greutate pe roata din fata exista un contact suficient de bun intre roata din fata si asfalt, incat sa permita o forta mai mare de franare pe fata. In momentul in care frana de pe fata este actionata suficient de puternic incat spatele incepe sa se ridice, atunci capacitatea vehiculului de a frana cu roata din spate tinde la 0, moment in care trebuie eliberata treptat frana spate inainte de oprirea completa a rotii spate (adica roata spate trebuie sa se invarta), pentru a putea beneficia de efectul giroscopic si pentru a fi mai usoara aterizarea. Atentie in stopie trebuie sa va lasati pe spate pentru a modifica centrul de greutate si pentru a nu trece de punctul de echilibru (luati mana incet din frana fata), altfel se pica in cap. Dupa oprirea completa sau aproape completa trebuie mutat centrul de greutate inspre fata prin miscarea corpului, astfel aterizarea va fi mai usoara.

 

Pe scurt nu franati decat daca scuterul se afla in pozitie verticala. Nu atingeti franele in curba decat daca stiti ce faceti. Trebuie franat suficient inainte de curba, atunci cand inca esti perpendicular pe sol, daca apuci sa-l inclini ajustezi din acceleratie, repet nu atingi franele decat daca sti ce faci, altfel o sa faci o tarsa de toata frumusetea. Va recomand tuturor sa va reglati frana de spate in asa fel incat la o forta de apasare maxima sa nu obtineti blocarea rotii spate, dar in acelasi timp franarea sa fie eficienta. Incercati sa faceti asta macar la inceput pana prindeti experienta.

 

Bafta tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Corect, in linie dreapta se franeaza intai cu spatele si apoi cu fata. La scuter la fel ca si la motocicleta aproape 90% din capacitatea de franare este exercitata pe roata din fata. Intotdeauna cand franati este bine sa aduceti inainte agregatul la verticala, altfel exista riscul sa derapati si daca spatele il mai redresezi cu fata, daca a fugit este mult mai greu. Situatia se inrautateste atunci cand pe jos exista praf, nisip sau pietris, pete de ulei, balega, noroi, etc, sau atunci cand soseaua este uda.

 

De ce se franeaza intai cu spatele, foarte simplu pentru a incarca ansamblul suspensie-roata fata cu greutate suplimentara, datorita miscarii centrului de greutate a ansamblului scuter-pilot/pasager inspre fata, miscare survenita in urma inertiei la franare. Atunci cand franati spatele veti observa ca suspensia fata se lasa putin, moment in care trebuie aplicata si frana fata. Acest tip de franare este foarte eficienta, daca este exercitata corect si daca vehiculul este in pozitie verticala. O franare violenta executata corect se termina de obicei intr-un stopie, deoarece datorita fortei de apasare si mutarii centrului de greutate pe roata din fata exista un contact suficient de bun intre roata din fata si asfalt, incat sa permita o forta mai mare de franare pe fata. In momentul in care frana de pe fata este actionata suficient de puternic incat spatele incepe sa se ridice, atunci capacitatea vehiculului de a frana cu roata din spate tinde la 0, moment in care trebuie eliberata treptat frana spate inainte de oprirea completa a rotii spate (adica roata spate trebuie sa se invarta), pentru a putea beneficia de efectul giroscopic si pentru a fi mai usoara aterizarea. Atentie in stopie trebuie sa va lasati pe spate pentru a modifica centrul de greutate si pentru a nu trece de punctul de echilibru (luati mana incet din frana fata), altfel se pica in cap. Dupa oprirea completa sau aproape completa trebuie mutat centrul de greutate inspre fata prin miscarea corpului, astfel aterizarea va fi mai usoara.

 

Pe scurt nu franati decat daca scuterul se afla in pozitie verticala. Nu atingeti franele in curba decat daca stiti ce faceti. Trebuie franat suficient inainte de curba, atunci cand inca esti perpendicular pe sol, daca apuci sa-l inclini ajustezi din acceleratie, repet nu atingi franele decat daca sti ce faci, altfel o sa faci o tarsa de toata frumusetea. Va recomand tuturor sa va reglati frana de spate in asa fel incat la o forta de apasare maxima sa nu obtineti blocarea rotii spate, dar in acelasi timp franarea sa fie eficienta. Incercati sa faceti asta macar la inceput pana prindeti experienta.

 

Bafta tuturor!

foarte frumos explicat...ca sa inteleaga tot prostu`(cum zice profa mea de mate)

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit o chestie destul de urata din punctul me ude vedere in seara asta. Eram si eu bucuros ca tocmai mi-am inscris scuterul pe care il am de 1 an (si cu care am mers asa, fara numar :() asa ca am zis sa ies la o plimbare in seara asta, mai ales ca tocmai imi montasem numarul Am iesit pe la 21:50, si venind de pe podul Grant, la intersectia cu Ceahlaul,(in jurul ore 22) franeaza unul brusc in fata mea, pun si yo frana si ma loveste din spate unul cu o alfa romeo... se pare ca pusesem asa de bine frana incat scuterul meu nu s-a miscat, el s-a oprit in mine si mi-a rupt aparatoarea spate si mi-a indoit frumusete de numar. :) Problema acum era ca omu vroia sa plece....au sarit oamenii care erau pe acolo pe ala sa traga pe dreapta, l-am blocat, i-am notat nr de la masina (R 482 E - oare de unde o fi masina? Italia, cumva?), am chemat politia, dupa ce ne-au luat datele ne-au escortat baietii pana la 22, in militari. Acolo...balamuc. Am primit declaratiile alea pe care sa le completam, am completat alea si dupa vreo ora de asteptat (noi aveam nr 205 si 206, iar acolo intrau de-abia cei cu 120 si ceva) vine omu la mine si zice sa o rezolvam cumva ca sa nu stam pana dimineata. am acceptat sa-mi dea 100 de lei (cam putin pt paguba, mai ales ca nu o sa gasesc tot ansamblul ala pe care ar trebui sa-l inlocuiesc). Intrebarea mea ar fi asa....eu nu am asigurare RCA la scuter. Credeti ca e bine ca nu am mai stat sa constate politia ce si cum? mi-era frica sa nu am probleme din cauza ca nu am asigurare. ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara asigurare nu te baga nimeni in seama.

Nu pot sa zic ca ai procedat bine..............te sfatuiesc sa-ti faci RCA, chiar si Casco (nu e mult).

Bine ca nu a fost mai rau.

 

Cam cat costa RCA? Dar CASCO? Scuter: MBK Booster, 49 cc, an....probabil '96...'97...nu scrie in carte lui decat ca a fost omologat in 22-05-96.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt off topic, dar...

Cel mai ieftin RCA pe care l-am gasit eu, este la BCR Asigurari - 78 RON/6 luni

Casco - prima de asigurare 10% din valoarea scuterului, cu fransiza 20% in caz de dauna totala sau furt si 5% in caz de dauna partiala. Stiu ca pt motociclete nu se fac daca au mai mult de 10 ani. Nu cunosc pt scutere.

Ce este fransiza?

Fransiza este acea parte din valoarea fiecarei daune pe care o suporta proprietarul masinii. Fransiza poate fi stabilita:

- in valoare fixa, aplicabila la fiecare dauna

- in procent din suma asigurata, aplicabila la fiecare dauna;

- in procent din valoarea fiecarei daune.

!Atentie mare la fransizele pe care le acceptati in polita! Diferenta intre 5% din valoarea daunei si 5% din suma asigurata este mare si va puteti pacali. De exemplu: la o masina asigurata pentru 10.000 euro, cu o fransiza la avarie partiala de 2% din suma asigurata (deci, de 200 euro), in cazul unei avarii a carei reparatie costa 450 euro, asiguratorul va plati 250 euro, iar proprietarul 200 euro; la o a 2-a avarie de 150 euro, asiguratorul nu va plati nimic, iar propritarul va plati toti cei 150 euro. In aceeasi situatie, daca fransiza era de 2% din valoarea daunei, asiguratorul platea la prima dauna 441 euro si proprietarul 9 euro, iar la a 2-a dauna asiguratorul platea 196 euro si proprietarul 4 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt off topic, dar...

Cel mai ieftin RCA pe care l-am gasit eu, este la BCR Asigurari - 78 RON/6 luni

:( La mine la BCR zice ca nu exista incadrade pt. moped ...

Baiatu de acolo mi-a zis ca poate sa imi faca da pe tarif de motor mai mare ...

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiatul de acolo este un nestiutor, ca sa nu-l fac idiot. Uite pe site-ul lor: click si descarca fisierul excell. Mie cum mi-a facut?

Dar hai sa incheiem offtopicul aici. Imi cer scuze celorlalti.

Numai bine!

Editat de Clodius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiatul de acolo este un nestiutor, ca sa nu-l fac idiot. Uite pe site-ul lor: click si descarca fisierul excell. Mie cum mi-a facut?

Dar hai sa incheiem offtopicul aici. Imi cer scuze celorlalti.

Numai bine!

Multumesc

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Cine este interesat in a lucra ca livrator de pizza pentru "PHD by Pizza Hut" este invitat sa depuna CV la magazinul din Calea Vitan nr.23D sau in Calea Dorobanti 5-7 (Pizza Hut). Ne puteti contacta si pe www.PHDpizza.ro sau la telefon 021 201 17 60 sau 0749 099 041.

 

Multumim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se poate depune o plangere impotriva celor de la pizza hut pt. spam?

 

pana atunci:

n data de 17 mai, in jurul orelor 19.00, pe un drum judetean de pe raza satului Costuleni, a avut loc un accident rutier soldat cu victime omenesti: M. Gheorghe, de 38 ani, din com.Costuleni, jud.Iasi conducea un motoscuter fara numar de inregistrare, fara sa aiba absolvite cursurile de legislatie rutiera si fara a purta casca de protectie, avand ca pasager in spate pe fiul sau, de 11 ani. La un moment dat, pe partea carosabila i-a aparut in fata o pisica si efectuand manevra de evitare a derapat pierzand controlul motoscuterului. M. Gheorghe s-a accidentat avand ca prim diagnostic, traumatism cranio-cerebral, plaga profunda frontala, fiind transportat cu ambulanta la Spitalul de neurochirurgie Iasi, in vederea acordarii de igrijiri medicale. Minorul nu a suferit leziuni. In cauză se vor lua masuri legale, respectiv sancționarea conducătorului mopedului.

 

3 In după amiază zilei de 17 mai, I.Floris conducea o motocicleta marca Kymco pe Bld. N. Iorga, dinspre Pod de Piatra catre Gara Internationala. La intersectia semaforizata cu str.Hatman Sendrea, din cauza nepastrarii distantei corespunzatoare fata de autoturismul din fata sa a intrat in coliziune cu un autoturism marca Opel Astra condus regulamentar. Verificarile efectuat eau stabilita ca I. Floris nu poseda permis de conducere valabil pentru nici o categorie. In cauza s-a intocmit dosar penal.

 

4. In după amiaza zilei de 17 mai, o minora de 7 mai, din comuna Tomesti, s-a angajat in traversarea drumului comunal Paun-Tomesti, in fuga si fara sa se asigure si a fost accidentata usor de moped condus regulamentar. Atât copilul, cât Âşi conducătorul mopedului au fost raniti usor, insa nu a fost necesara internarea.

 

sursa: http://is.politiaromana.ro/ipj_iasi/Centru...ire.php?id=8387

Editat de Un_vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit-o si eu acum 2 ani.eram intr-o seara cu un prieten pe scuter si ne certam care sa conduca.si din greseala am apasat pe frana din fata fara sa imi dau seama,jos era pietris si ne-am dus aman2 pe burta:P

Editat de yanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit-o si eu acum 2 ani.eram intr-o seara cu un prieten pe scuter si ne certam care sa conduca.si din greseala am apasat pe frana din fata fara sa imi dau seama,jos era pietris si ne-am dus aman2 pe burta:P

 

si eu am cazut tot asa pe pietris dar eu din cauza ca mergeam prea tare daca nu aveam pantalonii de cross scutul manusile cizmele si casca cred ca eram plin de pietre :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Tocmai mi-a spus un prieten ca azi pe la 2 a murit un scuterist pe B-dul Basarabia (Muncii) in zona intrarii in stadionul national... Un taximetrist a intors in fata lui - probabil nu l-a vazut. Avea casca dar se pare ca nu era prinsa - era la cativa metri de el si capul lovit rau (creieri pe jos...). Probabil ca i-a sarit la impact si pe urma s-a lovit la cap...

Purtati casca ca element esential de siguranta nu doar ca sa vada politia ca aveti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai mi-a spus un prieten ca azi pe la 2 a murit un scuterist pe B-dul Basarabia (Muncii) in zona intrarii in stadionul national... Un taximetrist a intors in fata lui - probabil nu l-a vazut. Avea casca dar se pare ca nu era prinsa - era la cativa metri de el si capul lovit rau (creieri pe jos...). Probabil ca i-a sarit la impact si pe urma s-a lovit la cap...

Purtati casca ca element esential de siguranta nu doar ca sa vada politia ca aveti...

 

bine zis!

 

degeaba o porti ne prinsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi daca poarta casca ...nu mai pot vedea fetele ce creasta are :crack:) :friends: ..asa mor multi kamikazi ...desigur sunt si care mor si cu echipament...intr-un cuvant PURTATI ECHIPAMENT COMPLET(sau macar casca;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am scapat momentan din cateva tentative de accident. Aseara, dupa ce am fost martor la accidentul de pe bd.Basarabia, era s-o incasez si eu. Pe Calea Plevnei dupa intersectia cu Mircea Vulcanescu sens catre Orhideea in spatele meu o duba alba inscriptionata "Mobilier GEPA". Eu pe banda 1 pe mijlocul benzii. Il vad pe vitzel in oglinda ca deja fierbea la volan ca nu ma poate depasi, eu insa fara a face vrun efort de-al impiedica. In dreptul intrarii in Spitalul Militar ma depaseste vitzelul (cuvant urat) si cu creier fara sinapse la distanta atat de mica de mine incat aproape am simtit tabla masinii pe mana stanga. Ostentativa depasirea, cu siguranta. Am reusit sa stau calm si sa nu ma dezechilibrez, am oprit si intors catre vita care era pe banda 2 deja, deci ma depasise doar ca sa-mi arate ca el poate, dupa care a intrat pe 2 inapoi. Si stiti ce-mi zice tomberonul ala plin cu cacao : "De ce mergi ba pe mijlocul benzii, ce esti cu masina? Du-te ma mai in dreapta langa bordura, ca acolo e locul tau" . Feriti-va fratilor de hardaie din astea pline cu cacao care conduc dube albe inscrptionate "GEPA" ca nu se stie cat cacao au in loc de creier. Ulterior era s-o ia pe coaja, dar nu mai conteaza, el probabil ca face parte din lotul care si-a luat permisul in Arges sau Arad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...