kyvacka Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 pai ma gandeam ca e mai utila cu doua carburi in linie montate, si scapi si de problemele cu etanseizarea...plus ca o ajuta si la fuga, zic eu....cat despre cilindrii, ma gandeam ca merg pusi feliind aripioarele si bagandu-i acolo, dar m-am gandit mai bine, si e pacat, ca sunt rari, si poate cineva ar avea nevoie de un astfel de cilindru eu nu ii am momentan, dar, totusi, sunt pasionat de restaurare!asadar, m-am trezit, si asa cum am spus mereu, nu voi cioparti niciodata piese de oldtimer ideea cu doi cilindrii si doua carburi in linie imi surade inca vedem...om trai si-om vedea PS: exact chema aia am folosit-o, da era in mai multe limbi, si erau incurcate semnele de la baterie marfa aprinderea pe senzor cu bobina dubla...asa o sa fac si eu cu scanteia...bobina dubla, doua scantei simultan, una eficienta, alta moarta Ideea e ca vr sa scap de belelele care au facut-o consacrata, si nu fac modificarile de amorul artei, si chiar iti multumesc pt ajutor, atat tie cat si celorlalti poti sa pui doua carburatore si pe cilindrii originali nu te speria.la fel si valve Reed.iti trebuie doar o flansa noua si doua furtune groase de cauciuc cu diametrul interior cat cel exterior al carburatorului[da,iti mai trebuie inca un carburator].am vazut eu modificarea asta la cineva si mergea traznet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_ORL Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 poti sa pui doua carburatore si pe cilindrii originali nu te speria.la fel si valve Reed.iti trebuie doar o flansa noua si doua furtune groase de cauciuc cu diametrul interior cat cel exterior al carburatorului[da,iti mai trebuie inca un carburator].am vazut eu modificarea asta la cineva si mergea traznet! multam mult e super daca merge asa....asadar, doua carburi in linie pe jawa ts tre sa cumpar releele alea(semnalizare, si cel de far) si regulatorul de tensiune, pun bateria, si abia astept sa vad scanteie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stress_L&P Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 vezi sa le prinzi bine de carter, daca iti balangane chiar si putin din cauza furtunelor te kaci in ele carburatoare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_ORL Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 (edited) vezi sa le prinzi bine de carter, daca iti balangane chiar si putin din cauza furtunelor te kaci in ele carburatoare! stiu Asadar, uite ce aflam...se pot pune frumos doua carburi pe jawasaki, ar trebui sa mareasca si suparaciunea motorului, dar si consumul....ideea e ca incerc sa le fac eu prindere, si nu din furtun vedem...pana o fac sa porneasca, ca apoi sa incep munca la ea, mai e...si vremea-i tare urata modificarile pe care vreau sa i le fac o sa le anunt intr-un topic separat, al'dat' multam de sfaturi Edited October 29, 2007 by Mr_ORL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stress_L&P Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 stiu Asadar, uite ce aflam...se pot pune frumos doua carburi pe jawasaki, ar trebui sa mareasca si suparaciunea motorului, dar si consumul....ideea e ca incerc sa le fac eu prindere, si nu din furtun vedem...pana o fac sa porneasca, ca apoi sa incep munca la ea, mai e...si vremea-i tare urata modificarile pe care vreau sa i le fac o sa le anunt intr-un topic separat, al'dat' multam de sfaturi consumul nu dimpotriva o sa scada putin la aceleasi turatii. conditia e sa reglezi carburatia bine-bine ii pui electronica, deja ai avansul la fel dar avansul la fel nu inseamna nimic daca puterea exploziei nu e aproape la fel, cu un carb nu poti sa faci ambele motoare (ce de fapt asta sunt, 2 motoare legate) sa mearga uniform niciodata. p.s. incearca un colortune. vezi la cati kmh ai turatia "pe verde" in treapta a patra, ridica roata de spate si fixeaza motorul bine, porneste-l si tureaza-l in a 4-a pana ajunge la viteza respectiva. de obicei e 80-85 kmh la jawa. pune frana ca sa simulezi frecarea cu aerul si cu asfaltul. intelegi tu ce vreau sa spun. atunci vezi ce zice colortune-ul. consumul o sa fie mic, mic la drum lung si amestecul o sa fie bun in plaja aia de turatii. in rest n-o sa fie optim dar o sa fie destul de ok, in orice caz mai bine decat "dupa ureche" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_ORL Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 (edited) consumul nu dimpotriva o sa scada putin la aceleasi turatii. conditia e sa reglezi carburatia bine-bine ii pui electronica, deja ai avansul la fel dar avansul la fel nu inseamna nimic daca puterea exploziei nu e aproape la fel, cu un carb nu poti sa faci ambele motoare (ce de fapt asta sunt, 2 motoare legate) sa mearga uniform niciodata. pai la asta ma gandeam si eu, si d'aia sunt tentat sa bag doua-n linie....ai dreptate la faza cu consumul, dar asta s-ar simti in trepte superioare si viteze mai mici, cand stau cuiele deschise putin, adica la un drum lung si mers lejereanu cred ca la porniri rapide de la fiecare semafor in bucale o sa cam consume ceva...i think, dar, clar este mai bine si pt motor sa mearga in doua carburi separate(sau macar unu de oltic ), desi daca stau sa ma gandesc, si dintr-un carb ar trage ok, ca trag pe rand fiecare piston.... vreau sa vad diferentele, si apoi o sa ma decid si da, daca o sa recurg la montarea a doua carb-uri nu o voi face decat dupa ce voi da ceva km cu unul singur(sa imi fac eu o idee de diferente atat la tras cat si la consum), si le voi regla pe ceas, ca doar vreau sa mearga ceas explozia o sa o dau cu o bobina dubla de japnoeza si ceva bujii pe iridium conform prospectului japonezei deja am cumparat piesele si m-am apucat de facut aprinderea(schema momentan), si pot spune ca e foarte low cost da cam incep sa spun aci modificarile....las' ca-i bine, sa vada tot omu ca se pot face diverse chestii pe jawa si fara sa bagi garla de bani in ele multam mult Edited October 30, 2007 by Mr_ORL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordash Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 sal...am garnituri de chiuloasa ,carter , capace si parca un carburel nu prea funtionabil de 638...daca e cineva interesat le donez cu mare placere (garniturile sunt noi). cine le vrea.....un PM...bafta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_ORL Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 (edited) sal...am garnituri de chiuloasa ,carter , capace si parca un carburel nu prea funtionabil de 638...daca e cineva interesat le donez cu mare placere (garniturile sunt noi). cine le vrea.....un PM...bafta ai PM multam si vb Edited November 12, 2007 by Mr_ORL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mishu_dark Posted November 19, 2007 Share Posted November 19, 2007 sal am o problema noua la jawra ,, daca imi puteti da un pic de ajutor astia mai vechi care va mai stiti ,, u tiu ce are dar cand ii dau gaz prin a treia nu stiu sare din viteza sau ce ca imi cam smaceste cam nasol cred ca e ceva la ambreeaj sau la cutia de viteze nu stiu , dar daca ma puteti ajuta cu un sfat careva ,, sper ca in weekend sa-i dau jos motoru sa ma uit la el ,, mersi si asfalt uscat desi pe vremea asta nu prea am vazut pe multi sa circule mersi fain papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danutza Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 pai ce face de fapt ca nu am inteles nimic... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_ORL Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 (edited) pai ce face de fapt ca nu am inteles nimic... pai ce intelegi tu? o zis omu ca-i sare din treapta, si fuge Edited November 20, 2007 by Mr_ORL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mishu_dark Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 cam asa ar parea ca sare din treapta ,,parerea mea,, si tinde o sec sa franeze, iar accelereaza , iar zmaceste si franeaza nu stiu sigur ce ar putea fi . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danutza Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 vezi bucsa de la oala de ambreiaj, e pozibil sa fie dusa. RAU! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyvacka Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 cam asa ar parea ca sare din treapta ,,parerea mea,, si tinde o sec sa franeze, iar accelereaza , iar zmaceste si franeaza nu stiu sigur ce ar putea fi . probabil ca ai o furca din cutie rupta sau indoita si vrea sa angreneze doua viteze simultan.vezi ca s-ar putea s-o patesti rau daca prinde vreodata doua viteze deodata[se blocheaza cutia si te arunca de nu te vezi,am patit-o si eu cu Jawa].furcile sunt de toata jena.ca sa remediezi trebuie sa crapi motorul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrew_i Posted November 23, 2007 Share Posted November 23, 2007 cam asa ar parea ca sare din treapta ,,parerea mea,, si tinde o sec sa franeze, iar accelereaza , iar zmaceste si franeaza nu stiu sigur ce ar putea fi . Salut! Am patit si eu o chestie asemanatoare. La mine am rezolvat schimband lantul ala dublu de la ambreiaj(care la mine era foarte foarte larg) + o relgare (facuta cu dracii de rigoare ) la ambreiaj. Sper sa iti rezolvi treaba cat mai repede si cat mai ieftin. Las acum loc parerilor celor care sunt mai cunoscatori decat mine. Bafta ai asfalt uscat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorj Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 De ceva timp cochetez cu ideea de a transforma propria Jawa intr-un tourer iar pentru asta as vrea sa-i montez un parbriz de Suzuki Gs 500 care ar arata bestial pe ea. Am vazut montat pe un voshod si e super look-ul plus si protectia impotriva vantului de rigoare. Mai sunt care au incercat asa ceva, e posibil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazYRaveN Posted December 12, 2007 Author Share Posted December 12, 2007 De ceva timp cochetez cu ideea de a transforma propria Jawa intr-un tourer iar pentru asta as vrea sa-i montez un parbriz de Suzuki Gs 500 care ar arata bestial pe ea. Am vazut montat pe un voshod si e super look-ul plus si protectia impotriva vantului de rigoare. Mai sunt care au incercat asa ceva, e posibil? Orice e posibil la o comunista! las sa vorbeasca pozele.....De la ......La Asa ca da-i drumu la prajitura o sa arate super!!! Parerea mea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaduI Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Orice e posibil la o comunista! las sa vorbeasca pozele..... frumos si curat, in a doua poza ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorj Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Din experienta voastra care sunt cele mai potrivite bujii pentru Jawa 350, din ce se gaseste pe piata la noi? Eu merg acum pe mana celor de la NGK dar impresia ca se poate si mai bine... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazYRaveN Posted December 14, 2007 Author Share Posted December 14, 2007 Din experienta voastra care sunt cele mai potrivite bujii pentru Jawa 350, din ce se gaseste pe piata la noi? Eu merg acum pe mana celor de la NGK dar impresia ca se poate si mai bine... Bosch!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HondaSan Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Din pacate trebuie sa-i dezamagesc pe iubitorii de Jawa 350.Pentru mine aceasta motocicleta a facut un singur lucru bun.Datorita toanelor de tot felul si a materialelor foarte proaste din care e construita am hotarit sa-mi cumpar MOTOCICLETA iar pe 350 sa-l trec la colectia de motoare de decor.Adevarul e ca frecventa cu care vezi pe marginea soselei posesori de Jawa 350 reparind de zor la ele,spune totul despre aceasta motocicleta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyvacka Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Din pacate trebuie sa-i dezamagesc pe iubitorii de Jawa 350.Pentru mine aceasta motocicleta a facut un singur lucru bun.Datorita toanelor de tot felul si a materialelor foarte proaste din care e construita am hotarit sa-mi cumpar MOTOCICLETA iar pe 350 sa-l trec la colectia de motoare de decor.Adevarul e ca frecventa cu care vezi pe marginea soselei posesori de Jawa 350 reparind de zor la ele,spune totul despre aceasta motocicleta. care ii frecventa?50 Hz?poate o prind si eu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danutza Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 (edited) eu am avut una uzata in ULTIMUL HAL de uzura cu care am facut 16.876 de km in cap. urmatorul proprietar a mai scos 11.244 de km din ea. ulei sintetic in amestec, Repsol full-synt 2t, uleiul cel mai prost in cutie a fost liqui-moly 80(85)w90 in cutie si avansul reglat la 500 km cel mult. incalzita vara pe loc cel putin 5 minute, iarna (chiar si la -20 de grade) 15 si mers usor in primii 5 km inca mai ducea dupa aia tot timpul 80 kmh real cu pasager. pe ceasul ei arata 85+ un pic kmh. jawa nu e proasta. prosti sunt posesorii care nu stiu neam sa le repare, chiar daca li se pare ca sunt mari experti. jawa 350 TS (638) Edited December 14, 2007 by danutza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gabrielradulescu Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 toata treaba e din avans, platine, si ambielajul ala "jmecher" care nu suporta abatere mai mare de 1 sutime de mm ..... OARE RD-urile de 350 de ce mortii lor merg?! ...si la ce piese "NOI" de jawa se gasesc... EU ZIC DOAR : "NO COMMENT" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c0zmin Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 eu consider ca punct slab al jawei doar aprinderea... in rest e ok... ai grija de ea, are grija de tine... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.