Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

...astept si parerile celorlalti posesori sau fosti posesori de jawe.

Fost si actual posesor de Jawe si multe CZ-uri (surori cu Jawa)...iar parerea mea, partinitoare, este ca nu poti compara Jawa cu oricare alta motocicleta comunista! Consuma putin, fuge tare, are destula putere cit sa te lipeasca de garduri cind scapi friul din mina, usor de intretinut, dar cum mecanica si electrica moto nu se pun pe piine precum magiunul, pentru multi motoarele de Jawa ramin niste necunoscute, motiv pentru care prefera IJ-ul sau alte rijnite neterminate sau copii nereusite care consuma cit un Hummer, trag ca motosapa si arata ca Siberia! Daca vrei un motor cuminte, frumos, care sa consume putin,...invata motorul si hibele Jawei si vei zimbi zilnic! :bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fost si actual posesor de Jawe si multe CZ-uri (surori cu Jawa)...iar parerea mea, partinitoare, este ca nu poti compara Jawa cu oricare alta motocicleta comunista! Consuma putin, fuge tare, are destula putere cit sa te lipeasca de garduri cind scapi friul din mina, usor de intretinut, dar cum mecanica si electrica moto nu se pun pe piine precum magiunul, pentru multi motoarele de Jawa ramin niste necunoscute, motiv pentru care prefera IJ-ul sau alte rijnite neterminate sau copii nereusite care consuma cit un Hummer, trag ca motosapa si arata ca Siberia! Daca vrei un motor cuminte, frumos, care sa consume putin,...invata motorul si hibele Jawei si vei zimbi zilnic! :bike-037:

 

 

Pentru jawa PRO: demaraj viteza

CONTRA: ciclistica proasta usoara de spate

cutie de viteze ....mereu probleme la treapta a 2 a

ambreiaj

aprindere

consuma 2% si 10 galeti

 

daca nu ai avut raznita cumpara una si ai sa uiti de jawa ..... :crack: :143:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru jawa PRO: demaraj viteza

CONTRA: ciclistica proasta usoara de spate

cutie de viteze ....mereu probleme la treapta a 2 a

ambreiaj

aprindere

consuma 2% si 10 galeti

daca nu ai avut raznita cumpara-ti IJ si ai sa uiti de jawa .....

Nu cred o iota din cele scrise de tine, poate reproduse din folclorul popular cules de pe sant, de la nea Gheorghe tractoristu'!

Si uite de ce (scriu din experienta proprie, nu din basme!):

-ciclistica este excelenta daca reglajul rotilor este corect (adica nu merge pe doua carari!);

-cutia de viteze crapa la orice motor daca nu reglezi bine ambreiajul, daca uleiul folosit este Floriol, daca porti mai mult de 45 la bocanc... Si culmea, mie abia la ultima motocicleta Jawa am descoperit defectiunea la viteza a doua (asa am cumparat-o!), iar de-a lungul anilor imi crapa doar viteza intii;

-ambreiajul nu m-a lasat niciodata, eventual cind placile au fost foarte uzate, a patinat, dar m-a adus acasa;

-aprinderea este un cui al lui Pepelea, iar pentru paralelii in materie este bine sa-l ocoleasca...sau sa-si monteze aprindere Gotronic;

-din cauza aprinderii dereglate consumul poate ajunge la max. 5,5-6 litri/100km, dar nu mai mult, iar cu o aprindere bine reglata, consumul nu trece de 4,5 litri/100km...consum la viteze de croaziera de peste 90km/h, cu pasager si bagaje. Si aici vorbesc despre Jawa 350 TS. Alte modele sint mai modeste la viteza maxima, dar si consumul este mult mai mic.

Dar nu vreau sa conving sau sa combat pe nimeni, initiatorul acestui topic a cerut pareri, am scris parerile mele, personale. Si n-am chef sa ma cert aici cu speriatii modelului, cu paralelii sau cu aceia cu doua miini stingi, ori picatii la bac'!

Nu uitati: "Jawa-i Jawa!" :mexicanwave:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred o iota din cele scrise de tine, poate reproduse din folclorul popular cules de pe sant, de la nea Gheorghe tractoristu'!

Si uite de ce (scriu din experienta proprie, nu din basme!):

-ciclistica este excelenta daca reglajul rotilor este corect (adica nu merge pe doua carari!);

-cutia de viteze crapa la orice motor daca nu reglezi bine ambreiajul, daca uleiul folosit este Floriol, daca porti mai mult de 45 la bocanc... Si culmea, mie abia la ultima motocicleta Jawa am descoperit defectiunea la viteza a doua (asa am cumparat-o!), iar de-a lungul anilor imi crapa doar viteza intii;

-ambreiajul nu m-a lasat niciodata, eventual cind placile au fost foarte uzate, a patinat, dar m-a adus acasa;

-aprinderea este un cui al lui Pepelea, iar pentru paralelii in materie este bine sa-l ocoleasca...sau sa-si monteze aprindere Gotronic;

-din cauza aprinderii dereglate consumul poate ajunge la max. 5,5-6 litri/100km, dar nu mai mult, iar cu o aprindere bine reglata, consumul nu trece de 4,5 litri/100km...consum la viteze de croaziera de peste 90km/h, cu pasager si bagaje. Si aici vorbesc despre Jawa 350 TS. Alte modele sint mai modeste la viteza maxima, dar si consumul este mult mai mic.

Dar nu vreau sa conving sau sa combat pe nimeni, initiatorul acestui topic a cerut pareri, am scris parerile mele, personale. Si n-am chef sa ma cert aici cu speriatii modelului, cu paralelii sau cu aceia cu doua miini stingi, ori picatii la bac'!

Nu uitati: "Jawa-i Jawa!" :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt baiat cu bun simt si nu vreau sa fac vreun scandal pe aici nu imi sta in caracter asa ceva ...Ma deranjat vorba cu RAJNITA....................aveti dublu varsta mea si tin cont de asta.....Am avut jawa si am ramas cu un gust amar ....

post-54201-0-64128000-1350664708_thumb.jpg

Editat de danny_motor86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt baiat cu bun simt si carte putina... :rtfm:

Pastreaza gustul...si mergi sanatos cu IJ-ul...repet, nu vreau sa conving pe nimeni de nimic, nu am procent din vinzarea de Jawe! E parerea mea expusa pentru cel care a cerut-o, la fel cum parerea ta ti-ai expus-o, dar fara argumente, fiindca n-ai...sau te incadrezi in cele citeva puncte enumerate mai sus de mine!

Punct! :thanks:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea despre jawa, cat am avut, aprinderea este calcaiul lui ahile, daca nu o reglezi bine n-o sa mearga in veci, si rulmentii din mijlocul ambielajui mai au tendinta sa crape, in rest, cutie finuta, viespoasa, silentioasa daca are filtrul de aer original si tobele cu tot ce trebe in ele

si cel mai important: sa gasesti una neciobanita de alde nea spirica

duce jawa mult si bine, exemplu: nea liche de la ploiesti, cine il cunoaste, sa stea de vorba cu el

Editat de schumydan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pastreaza gustul...si mergi sanatos cu IJ-ul...repet, nu vreau sa conving pe nimeni de nimic, nu am procent din vinzarea de Jawe! E parerea mea expusa pentru cel care a cerut-o, la fel cum parerea ta ti-ai expus-o, dar fara argumente, fiindca n-ai...sau te incadrezi in cele citeva puncte enumerate mai sus de mine!

Punct! :thanks:

 

 

Asa sunt oamenii in partile gorjului??? se aprind asa de repede .....??? respect pt d-voastra ca om cat despre jawa e alta discutie............daca de la oamenii mai experimentati , noi astia mai pustani primim astfel de cuvinte ce sa zic........... educatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ma aprind repede, am aprinderea bine reglata! Nu inteleg ce te deranjeaza? Adevarul?!

Cit despre Jawa, parerea mea inseamna ani de zile in care am calarit-o, am surghiunit-o si batjocorit-o...si nu m-a lasat in drum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Copile draga, parerea mea e ca daca n-ai nimic de spus, e de preferat sa stai in bancuta ta, sa mai citesti niste almanahe...fiindca pe mine unu' m-ai convins! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum spuneam educatie.................esti om in varsta fi serios ..........ce erea daca incepeam si io cu jigniri si alte cele????????? incepi si dumneata cu dalea : eu cand ma plimbam cu jawa tu nici nu ereai sau altele????

ei bine nu existam ce sai fac daca nu m-am nascut mai devreme .......de comun acord inchidem aceasta discutie despre aceasta motocicleta numita jawa?

Editat de danny_motor86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba, da' tu vrei sa ma aduci la nivelul tau ca sa ma poti bate cu experienta?!

Ti-a cerut cineva, ceva?! Da exemple cite vrei, cui vrei...fiindca filmulete cu ametiti care nu stiu sa ocoleasca un jalon sint cu miile pe Youtube, cu Jawe, cu IJ-uri, cu Honde...dar asta nu inseamna ca daca tu ai gasit un clip cu unu' beat care trinteste capra, Jawa nu are ciclistica! Ori chiar, tu stii ce-i aia ciclistica?! La modul cum te exprimi, cum scrii, ma faci sa cred ca pierd timpul sa citesc ce te scremi sa indrugi, motiv pentru care incetez sa-ti mai raspund! Umple forumul cu ineptii, poate va aprecia cineva munca ta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ce v-am zis? User cu 4 posturi arunca o pastila previzibila si lumea sta sa sara la bataie. Circ gratis nene. Lasati-l sa se purifice initiatorul mai intai, sa puna poze cu jawa lui. Poate e doar un bot de spam, baga afirmatii random si voi va luptati ca chiorii.

 

Hai noroc :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam Ij Planeta 5 si m-am suit pe o Jawa TS, mi s-a parut mai putin manevrabila si mai putin inchegata. Dar ati spus bine,aveti despre Jawa o parere partinitoare, poate nu ati condus un Dnepr solo (comparabil probabil la caracter cu un BMW R 60/2). Poate Jawele mai vechi aveau mai multa clasa decat TS-ul asa cum si ES-ul e mai elegant decat eficientul ETZ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu era vorba despre Jawa vs Mz, Jawa vs Dnepr, Jawa vs Honda...era vorba despre Jawa...si-atit! Parerea mea prea putin conteaza, daca in tara nu mai exista decit Jawa mea functionala! :bike-037:

Ah, da...daca cel care a iscat discutia in cauza solicita sfaturi despre cum se comporta una fata de alta, puteam sa-i spun sincer, ca MZ 251 ETZ m-a impresionat mai mult decit Jawa 350 TS...dar nu mai mult decit Jawa 350 Ogar! Sau cea de 500, in patru timpi! :ChopperEmo:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Are cineva de vanzare un carburator pentru o Jawa 175 ? (al meu are plutitorul spart si jiglerele + cuie pontou duse)

 

Multumesc,

Marius

asta ar fii bun?

post-53313-0-34309900-1350711041_thumb.jpg

post-53313-0-52679100-1350711061_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In filmulet apare o Jawa 634 si nu TS. Diferentele nu sunt enorme [ in principal e vb de furca telescopica, care la TS este mai tapana si are cursa mai mare], dar totusi initiatorul topicului intreba de Jawa 350 TS. Sa ramanem ontopic.

Jawa 350 Ogar [type 12] este modelul fara bascula pe spate, derivat direct din Jawa 250 Perak si numit asa pentru ca initial a fost produs in fosta fabrica Ogar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...