Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P

n-are nici o tendinta sa te arunce in afara jawa, faceai tu la inceput target fixation si iti mai era si frica de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am ceva piese de jawa ...daca i trebuiesc la careva ...cilindri,pistoane ,[segmenti 1 lipsa] ,

cutia de viteze ,robinet rezervor,capac rezervor,chiloase,si mate de prin motor,capace aprindere,

ambreaj, pedala frana ,schimbator,manetele de ambreaj si frana,cric lateral,toate la 150............ calin ...as din cluj ,0746545692,as mai multe piese ,dar nu mai stiu exact ce mai am...sau la schimb pe piese de dnepr sau m...salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-are nici o tendinta sa te arunce in afara jawa, faceai tu la inceput target fixation si iti mai era si frica de ea.

 

Nu. :bounce: Pentru ca nu avea rost sa imi fie frica. Ma indoiesc ca ai fost acolo sa vezi tu cu ochii tai daca imi era frica ce iti garantez ca nu imi era. Dar daca tu stii mai bine atunci fie cum zici tu :cheers:

 

Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ceva piese de jawa ...daca i trebuiesc la careva ...cilindri,pistoane ,[segmenti 1 lipsa] ,

cutia de viteze ,robinet rezervor,capac rezervor,chiloase,si mate de prin motor,capace aprindere,

ambreaj, pedala frana ,schimbator,manetele de ambreaj si frana,cric lateral,toate la 150............ calin ...as din cluj ,0746545692,as mai multe piese ,dar nu mai stiu exact ce mai am...sau la schimb pe piese de dnepr sau m...salutari

salut....cat ar face robinetul de la rezervor si cutia de viteze?...bine din cutia de viteze nu as vrea decat furcile ,placa aia pe care urca furca de la schimbator,cam tot in afara de pinioane si axele pinioanelor....poate si pinionul de a 2 a ,oricum notez numarul si te sun maine sa iti spun mai exact...

cateva intrebari pentru posesorii de jawa ts ....intr-o zii a inceput sa imi caraie cand bagam a 2 a...de ce mi se intampla treaba asta?..de mentionat ca am mers cu ea vreo doua saptamani ...toate bune ...si deodata clanc...incepe si caraie a doua si dupa imi sare din viteza ...si am inceput sa merg cu a 1 a mai mult si dupa a 3 a ...dar e aiurea in oras :cheers:( ...astept raspunsuri ...e cald afara si nu imi place sa stau cu motorul facut bucati din cauza asta...spuneti-mi la ce sa ma uit prin el ...bafta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ce garnituri se folosesc la un 638 sub cilindru si de chiuloasa? Ce grosimi au, daca are inel de cupru garnitura de chiuloasa si daca se gasesc de cumparat pe undeva.

aduce dany ....set de garnituri... o sa imi fac garnitura de chiuloasa din cutie de bere :laugh: ....si aia de sub cilindru gasket :rolleyes: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ce garnituri se folosesc la un 638 sub cilindru si de chiuloasa? Ce grosimi au, daca are inel de cupru garnitura de chiuloasa si daca se gasesc de cumparat pe undeva.

 

Jawa nu are garnitura de chiulasa - cel putin la a mea nu avea si nici in manualul de reparatie nu gasisem sa aiba. Se potriveste f. bine chiulasa pe cilindru. Daca adaugi garnitura acolo se modifica si raportul de compresie in cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Jawa nu are garnitura de chiulasa - cel putin la a mea nu avea si nici in manualul de reparatie nu gasisem sa aiba. Se potriveste f. bine chiulasa pe cilindru. Daca adaugi garnitura acolo se modifica si raportul de compresie in cilindru.

 

Ba are. Numai ca se poate sa fie lipite si sa nu le observi. In mod normal se schimba la fiecare demontare a chiulaselor.

Si ca sa nu mai deschid alt topic: Ziceti-mi si mie unde dracu se afla(cat mai exact) seria cadrului(poansonata nu tablia). Motocicleta -638 fabricata in 90- a trecut printr-o revopsire si probabil ca a fost acoperita si seria atunci. Nu am putut sa fac ITP-ul din cauza asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba are. Numai ca se poate sa fie lipite si sa nu le observi. In mod normal se schimba la fiecare demontare a chiulaselor.

Si ca sa nu mai deschid alt topic: Ziceti-mi si mie unde dracu se afla(cat mai exact) seria cadrului(poansonata nu tablia). Motocicleta -638 fabricata in 90- a trecut printr-o revopsire si probabil ca a fost acoperita si seria atunci. Nu am putut sa fac ITP-ul din cauza asta.

 

Salut.La mine e chiar langa contactul franei de spate.Eu am ras un pic cu surubelnita si am gasit-o.Aceiasi problema am avut si eu :D Bafta la cautat. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.La mine e chiar langa contactul franei de spate.Eu am ras un pic cu surubelnita si am gasit-o.Aceiasi problema am avut si eu :D Bafta la cautat. ;)

 

Bai e incredibil cat de repede gasesti ceva cand stii unde sa cauti. Racaiam tot cadrul pana ajungeam acolo :D Multam si bafta multa. Ai o bere de la mine daca ne intalnim vreodata.

Editat de nomad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
stie cineva la cat se regleaza aprinderea la jawa ts?

 

stie cineva la cat se regleaza aprinderea la jawa ts?

http://www.motorlife.ro/

AI acolo rubrica motociclete>Jawa>Cum sa....

Sunt scrise frumos si pe inteles de @Axa cu Scame, mester mare in Jawe dar care rar mai posteaza pe forumuri, mai ales aici :unsure:

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am nevoie pentru capra unui bun prieten de un ambielaj de Jawa 350 model 1990-1992.

Nu trebuie sa sclipeasca de nou,dar sa fie functional,fara joc in biele sau lovituri laterale vizibile care sa-l descentreze,ori cu filetele sau rulmentul central duse!

Astept oferte decente aici sau pe PM! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vrut sa spun 3 ani. Eu o am citit aproape tot ce ati postat voi aici si pot sa va spun sincer ca nu am avut nici cea mai mica problema cu jawa dar trebuie sa stiti ca e o moto sensibila la bujii. Eu am avut pe ea bujii bosch cu filet lung (cu bucse de adaptat la filet) iar primavara cand le am schimbat am pus bujii BRISK made in cehia si vreau sa va spun ca se simte o mare imbunatatire.

Ca motorul sa se comporte normal in fiecare primavara schimb bujiile curat carburatorul si o data la 2 ani schimb acumulatorul. eu cu aprinderea nu am probleme pentru ca la platine in loc de condensatori am doua cipuri electronice cu led.In rest .....drum uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu poa sa faca Axa cu Scame este sa faca modelul asta de motor sa fie ,cit de cit fiabil sau consecvent sau constant .Ce sa-i fac?Cum o dau ,cum o rotesc,tot acolo ajung.Azi vorbesti frumos cu ea si crezi ca a inteles si miine ea face cum vrea ea.Ijul meu din 61 ,numa ii arat piciorul si porneste,Jawa din 90 nu vrea.Sa pornesca ,bineinteles.

Ca sa fiu in ton cu initiatorul topicului,am sa spun:am Uitat-o.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu poa sa faca Axa cu Scame este sa faca modelul asta de motor sa fie ,cit de cit fiabil sau consecvent sau constant .Ce sa-i fac?Cum o dau ,cum o rotesc,tot acolo ajung.Azi vorbesti frumos cu ea si crezi ca a inteles si miine ea face cum vrea ea.Ijul meu din 61 ,numa ii arat piciorul si porneste,Jawa din 90 nu vrea.Sa pornesca ,bineinteles.

Ca sa fiu in ton cu initiatorul topicului,am sa spun:am Uitat-o.Bunu.

Apai cred si eu ca o uiti, cand te dai cu Paneuropeanu :P

Dupa ce-a schimbat comunista pe japoneza, l-am intrebat odata pe Axa cum de s-a intamplat minunatia si mi-a raspuns sincer "Vroiam sa ma si plimb" :D

Oricum, sunt bune, nu zic nu, dar pt cine stie sa si mestereasca pe la ele, cum e valabil la majoritatea comunistelor...daca nu te pricepi catusi de putin si nici nu ai chef sa inveti sa te murdaresti reparand, mai bine alegi altceva..

 

mi-am recuperat din nou jawa dupa 5 ani....vreo metoda mai de anul 2009 referitoare la incarcare s-a gasit?

Da...piesele de Dacie :P

 

Si aprinderile pe senzori :rock:

 

Parerea mea e ca platina e buna, dar limitata, si in plus un senzor te scapa de smirghel, reglare la o anumita perioada, etc...dar si cand ala te lasa, te uiti la el ca muta la poarta noua

 

Multu' :P

Cu placere :rock:

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema la Jawa . Nu merg ambelepistoane si desi porneste relatov usor scuipa benzina pe una din tobe. Scanteie are am inversat bobinele intre ele si la fel face. Sa fie platina dereglata pe pistonul respectiv?

Tot ce e posibil, si astfel sa se inece si sa arunce pe toba amestecul care trebuia sa bubuie in camera de ardere a pistonului respectiv...

Scoate si tu bujia aia...in ce stare se prezinta dupa ceva timp de mers si scuipat benzina?Banuiesc ca e uda :rock: Asa ca incearca sa reglezi avansul ala calumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care aveti piese de jawa p'acasa , mie-mi trb cablul de la frana pe spate . mi s-a desprins cablul din "tevutza" aia unde reglezi sa tina frana mai mult sau mai putin, kre ma poate ajuta sa-mi lase un pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...