CrazYRaveN Postat Martie 28, 2009 Autor Share Postat Martie 28, 2009 Ma intrebam de cand o ai,si cum te descurci cu ea la faimoasa nervozitate a jawa 350. Si eu incerc sa conving o fata sa invete sa mearga pe ea si nu prea reusesc. Tu cum ai reusit sa o imblanzesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miulescu_andrei Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Salut, sunt nou pe forum si am citit aprope toate post-urile de pana acum dar nu am rezolvat problema mea. Am un cz 455 cu 250 cm din 1961, problema e ca nu am contactul si nu stiu sa leg firele , am 2 fire care vin de la releu si unu care vine de la bobina daca leg unul(masa ar trebui sa fie cel care vine de la bobina ) cu unu de la releu si alimentez cu 6 v porneste si pot sa decuplez bateria ca merge in continuare dar am vazut niste scheme in care bateria este legata cu "+" la masa iar la mine este invers , ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) Salut, sunt nou pe forum si am citit aprope toate post-urile de pana acum dar nu am rezolvat problema mea. Am un cz 455 cu 250 cm din 1961, problema e ca nu am contactul si nu stiu sa leg firele , am 2 fire care vin de la releu si unu care vine de la bobina daca leg unul(masa ar trebui sa fie cel care vine de la bobina ) cu unu de la releu si alimentez cu 6 v porneste si pot sa decuplez bateria ca merge in continuare dar am vazut niste scheme in care bateria este legata cu "+" la masa iar la mine este invers , ceva idei? pe dinam ai trei borne:1a[platina],51 si 61.de la 51 legi un fir la borna nelegata la masa a bateriei[normal la acest model plusul bateriei se leaga la masa],de la 61 duci un fir la becul de control[daca vrei sa ii pui asa ceva].de la borna bateriei[cea nelegata la masa]tragi un fir pana la un intrerupator cu 3 pozitii[inchis-deschis-inchis].de aici legi un fir la borna 15 sau + a bobinei de inductie.pe celalalt picior al intrerupatorului legi un fir de la borna 61 de pe dinam.astfel cand vrei sa pornesti comuti interupatorul ca bobina sa fie alimentata de la baterie,iar apoi daca vrei poti sa comuti pe dinam[de la borna 61]si motorul va functiona in continuare chiar si fara baterie.pentru oprire mai pui un comutator inchis-deschis pe firul ce vine de la baterie la primul intrerupator. vezi ca pe www.cezetmania.info gasesti o multime de manuale cu scheme.site-ul e in ceha dar unele manuale sunt in engleza sau germana. Editat Martie 29, 2009 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ketzien Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Ma intrebam de cand o ai,si cum te descurci cu ea la faimoasa nervozitate a jawa 350. Si eu incerc sa conving o fata sa invete sa mearga pe ea si nu prea reusesc. Tu cum ai reusit sa o imblanzesti? Nu stiu cum sa iti explic cat mai simplu. Ea ce motocicleta are ? sau pe ce motor s-a mai dat ? Jawaul e cam inalt pentru mine ajung doar cu varfurile jos dar nu e o problema asa majora partea cea mai grea e la curbe. Spunei ca nu e nevoie de imblanzire e nevoie de iubire si intelegere ! Foarte multa intelegere trebuie sa simta ea cum merge nu doar sa urce si sa se lase condusa de motor. Am avut mari probleme pana m-am obisnuit in curbe cu ea si are tentativa sa alunece sau mai degraba sa te arunce in directia opusa.Sa nu se sperie din cauza asta caci nu va cadea! Dar nu as sugera sa urci un incepator pe un jawa de 350 iti garantez ca va cadea sau va intra in primul stalp daca nu stie stapani aceleratia si doamne feri se sperie si accelereaza si mai tare. Incearca cu un CZ sau cu un MZ sa o inveti prima data. Mai mult as recomanda MZ-ul si dupa ce reuseste sa stapaneasca Mz-ul poti sa o lasi pe Jawa. Mie mi-a fost usor chiar foarte usor. Am motocicleta de mai mult de 1 an. Nu stiu daca am explicat cum trebuie Dar acum fiecare cum poate Sper sa intelegi ceva xD Si iti urez mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 n-are nici o tendinta sa te arunce in afara jawa, faceai tu la inceput target fixation si iti mai era si frica de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rua Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 am ceva piese de jawa ...daca i trebuiesc la careva ...cilindri,pistoane ,[segmenti 1 lipsa] , cutia de viteze ,robinet rezervor,capac rezervor,chiloase,si mate de prin motor,capace aprindere, ambreaj, pedala frana ,schimbator,manetele de ambreaj si frana,cric lateral,toate la 150............ calin ...as din cluj ,0746545692,as mai multe piese ,dar nu mai stiu exact ce mai am...sau la schimb pe piese de dnepr sau m...salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ketzien Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 sal si de care piese de jawa?ts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rua Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 da scuze ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ketzien Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 n-are nici o tendinta sa te arunce in afara jawa, faceai tu la inceput target fixation si iti mai era si frica de ea. Nu. Pentru ca nu avea rost sa imi fie frica. Ma indoiesc ca ai fost acolo sa vezi tu cu ochii tai daca imi era frica ce iti garantez ca nu imi era. Dar daca tu stii mai bine atunci fie cum zici tu Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kta_bmxpunk Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 am ceva piese de jawa ...daca i trebuiesc la careva ...cilindri,pistoane ,[segmenti 1 lipsa] , cutia de viteze ,robinet rezervor,capac rezervor,chiloase,si mate de prin motor,capace aprindere, ambreaj, pedala frana ,schimbator,manetele de ambreaj si frana,cric lateral,toate la 150............ calin ...as din cluj ,0746545692,as mai multe piese ,dar nu mai stiu exact ce mai am...sau la schimb pe piese de dnepr sau m...salutari salut....cat ar face robinetul de la rezervor si cutia de viteze?...bine din cutia de viteze nu as vrea decat furcile ,placa aia pe care urca furca de la schimbator,cam tot in afara de pinioane si axele pinioanelor....poate si pinionul de a 2 a ,oricum notez numarul si te sun maine sa iti spun mai exact... cateva intrebari pentru posesorii de jawa ts ....intr-o zii a inceput sa imi caraie cand bagam a 2 a...de ce mi se intampla treaba asta?..de mentionat ca am mers cu ea vreo doua saptamani ...toate bune ...si deodata clanc...incepe si caraie a doua si dupa imi sare din viteza ...si am inceput sa merg cu a 1 a mai mult si dupa a 3 a ...dar e aiurea in oras ( ...astept raspunsuri ...e cald afara si nu imi place sa stau cu motorul facut bucati din cauza asta...spuneti-mi la ce sa ma uit prin el ...bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Stie cineva ce garnituri se folosesc la un 638 sub cilindru si de chiuloasa? Ce grosimi au, daca are inel de cupru garnitura de chiuloasa si daca se gasesc de cumparat pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kta_bmxpunk Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Stie cineva ce garnituri se folosesc la un 638 sub cilindru si de chiuloasa? Ce grosimi au, daca are inel de cupru garnitura de chiuloasa si daca se gasesc de cumparat pe undeva. aduce dany ....set de garnituri... o sa imi fac garnitura de chiuloasa din cutie de bere ....si aia de sub cilindru gasket ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Stie cineva ce garnituri se folosesc la un 638 sub cilindru si de chiuloasa? Ce grosimi au, daca are inel de cupru garnitura de chiuloasa si daca se gasesc de cumparat pe undeva. Jawa nu are garnitura de chiulasa - cel putin la a mea nu avea si nici in manualul de reparatie nu gasisem sa aiba. Se potriveste f. bine chiulasa pe cilindru. Daca adaugi garnitura acolo se modifica si raportul de compresie in cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nomad Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Jawa nu are garnitura de chiulasa - cel putin la a mea nu avea si nici in manualul de reparatie nu gasisem sa aiba. Se potriveste f. bine chiulasa pe cilindru. Daca adaugi garnitura acolo se modifica si raportul de compresie in cilindru. Ba are. Numai ca se poate sa fie lipite si sa nu le observi. In mod normal se schimba la fiecare demontare a chiulaselor. Si ca sa nu mai deschid alt topic: Ziceti-mi si mie unde dracu se afla(cat mai exact) seria cadrului(poansonata nu tablia). Motocicleta -638 fabricata in 90- a trecut printr-o revopsire si probabil ca a fost acoperita si seria atunci. Nu am putut sa fac ITP-ul din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gheghemann Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Ba are. Numai ca se poate sa fie lipite si sa nu le observi. In mod normal se schimba la fiecare demontare a chiulaselor.Si ca sa nu mai deschid alt topic: Ziceti-mi si mie unde dracu se afla(cat mai exact) seria cadrului(poansonata nu tablia). Motocicleta -638 fabricata in 90- a trecut printr-o revopsire si probabil ca a fost acoperita si seria atunci. Nu am putut sa fac ITP-ul din cauza asta. Salut.La mine e chiar langa contactul franei de spate.Eu am ras un pic cu surubelnita si am gasit-o.Aceiasi problema am avut si eu Bafta la cautat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nomad Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) Salut.La mine e chiar langa contactul franei de spate.Eu am ras un pic cu surubelnita si am gasit-o.Aceiasi problema am avut si eu Bafta la cautat. Bai e incredibil cat de repede gasesti ceva cand stii unde sa cauti. Racaiam tot cadrul pana ajungeam acolo Multam si bafta multa. Ai o bere de la mine daca ne intalnim vreodata. Editat Aprilie 30, 2009 de nomad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ketzien Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 stie cineva la cat se regleaza aprinderea la jawa ts? stie cineva la cat se regleaza aprinderea la jawa ts? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 stie cineva la cat se regleaza aprinderea la jawa ts? stie cineva la cat se regleaza aprinderea la jawa ts? http://www.motorlife.ro/ AI acolo rubrica motociclete>Jawa>Cum sa.... Sunt scrise frumos si pe inteles de @Axa cu Scame, mester mare in Jawe dar care rar mai posteaza pe forumuri, mai ales aici Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Am nevoie pentru capra unui bun prieten de un ambielaj de Jawa 350 model 1990-1992. Nu trebuie sa sclipeasca de nou,dar sa fie functional,fara joc in biele sau lovituri laterale vizibile care sa-l descentreze,ori cu filetele sau rulmentul central duse! Astept oferte decente aici sau pe PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
recamarius Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Uite si Jawaul de 350 e in stare perfecta de functionare E superb,curat,frumos si puternic tot ce iti doresti ! va place jawa mea ? oam de vreo ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
recamarius Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 am vrut sa spun 3 ani. Eu o am citit aproape tot ce ati postat voi aici si pot sa va spun sincer ca nu am avut nici cea mai mica problema cu jawa dar trebuie sa stiti ca e o moto sensibila la bujii. Eu am avut pe ea bujii bosch cu filet lung (cu bucse de adaptat la filet) iar primavara cand le am schimbat am pus bujii BRISK made in cehia si vreau sa va spun ca se simte o mare imbunatatire. Ca motorul sa se comporte normal in fiecare primavara schimb bujiile curat carburatorul si o data la 2 ani schimb acumulatorul. eu cu aprinderea nu am probleme pentru ca la platine in loc de condensatori am doua cipuri electronice cu led.In rest .....drum uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ketzien Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 http://www.motorlife.ro/AI acolo rubrica motociclete>Jawa>Cum sa.... Sunt scrise frumos si pe inteles de @Axa cu Scame, mester mare in Jawe dar care rar mai posteaza pe forumuri, mai ales aici smile.gif Succes Multu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Ce nu poa sa faca Axa cu Scame este sa faca modelul asta de motor sa fie ,cit de cit fiabil sau consecvent sau constant .Ce sa-i fac?Cum o dau ,cum o rotesc,tot acolo ajung.Azi vorbesti frumos cu ea si crezi ca a inteles si miine ea face cum vrea ea.Ijul meu din 61 ,numa ii arat piciorul si porneste,Jawa din 90 nu vrea.Sa pornesca ,bineinteles. Ca sa fiu in ton cu initiatorul topicului,am sa spun:am Uitat-o.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 mi-am recuperat din nou jawa dupa 5 ani....vreo metoda mai de anul 2009 referitoare la incarcare s-a gasit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) Ce nu poa sa faca Axa cu Scame este sa faca modelul asta de motor sa fie ,cit de cit fiabil sau consecvent sau constant .Ce sa-i fac?Cum o dau ,cum o rotesc,tot acolo ajung.Azi vorbesti frumos cu ea si crezi ca a inteles si miine ea face cum vrea ea.Ijul meu din 61 ,numa ii arat piciorul si porneste,Jawa din 90 nu vrea.Sa pornesca ,bineinteles.Ca sa fiu in ton cu initiatorul topicului,am sa spun:am Uitat-o.Bunu. Apai cred si eu ca o uiti, cand te dai cu Paneuropeanu Dupa ce-a schimbat comunista pe japoneza, l-am intrebat odata pe Axa cum de s-a intamplat minunatia si mi-a raspuns sincer "Vroiam sa ma si plimb" Oricum, sunt bune, nu zic nu, dar pt cine stie sa si mestereasca pe la ele, cum e valabil la majoritatea comunistelor...daca nu te pricepi catusi de putin si nici nu ai chef sa inveti sa te murdaresti reparand, mai bine alegi altceva.. mi-am recuperat din nou jawa dupa 5 ani....vreo metoda mai de anul 2009 referitoare la incarcare s-a gasit? Da...piesele de Dacie Si aprinderile pe senzori Parerea mea e ca platina e buna, dar limitata, si in plus un senzor te scapa de smirghel, reglare la o anumita perioada, etc...dar si cand ala te lasa, te uiti la el ca muta la poarta noua Multu' Cu placere Editat Iunie 7, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.