ivan pedala Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 (editat) Daca bucuresteanul e oltean, se pune?! Vine fiul sau ginerele cu o bere si il ia de la tine (is bucuresteni!)...ca Jawa achizitionata de mine are buba la electrica! Daca merge asa, da-mi un semn si trimit potera! Editat Martie 8, 2010 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Donez releu de incarcare ptr jawa ts 350 , de preferat ptr cei din buc . 0723172823 0762260449 Pune i electronic de dacie merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boschetar Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 deci tocmai mi-au sosit platinile periile pt alternator si discurile de ambreiaj de la tg mures nu ii cunosc pe cei care mi-au trimis dar sunt foarte foarte multumit nu credeam ca am sa vad vreodata discuri de ambreiaj noi sigilate banuiesc ca originale la un pret de 5 pocuri de tigari merci inca o data oameni care mai aveti nevoie am nr de tel pe PM de la ei vil transmit cu placere scuzati reclama dar asa ceva nu gasesti e doar SF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Dar nu-i deloc reclama frate, mi se pare normal cind vreunul dintre forumisti gaseste piese bune, ieftine si la oameni serviabili si seriosi, sa le faca acestora putin lobby. Cred ca nu deranjeaza pe nimeni daca pui aici numele si numarul de telefon (asta daca nu se supara posesorul), fiindca in felul acesta cine are nevoie de vreo piesa, il cauta aici si suna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Tre sa-i schimb si eu discurile la a mea, si la pretu ala, bring it on. Astept un nr de telefon. Apropo, in cat timp ajung piesele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boschetar Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 uitati oameni numarul de telefon 0747106860 eu miam comandat acu 2 saptamani parca .... deci cam 2 saptamani mi-am comandat platini cica si alea sunt foarte bune (am un fratior mecanic bun) si perii pt alternator plus discurile si transportul m-au costat 110 lei am trimis avans cand am dat comanda 50 lei si binenteles ca am uitat sa scriu pe bonul ala pt ce trimit banii dar au fost de treaba si m-au sunat sa ma intrebe cu ce ocazie le-am trimis banii deci garantez pt ei succes (nu prea mai ai incredere in romania noastra in nimeni) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Bravo amice! Sper ca acum sa scapam de "comerciantii" aia din moldova care cer pe un ambielaj 550 lei, pe un cablu 100 lei si pe doua semnalizari 150 lei! M-am saturat de bisnitarii astia care is paraleli cu motociclismul si incerca sa ne jecmaneasca pentru pasiunea noastra. Abia ma abtin ca sa nu postez numele si telefoanele lor ca sa stie lumea ca-s niste hoti! Sper sa se simta singuri si sa-si faca harachiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Ivane, nush la cine te refereai, si nici nu intreb. In alta ordine de idei, acu am ajuns acasa cu piesele pt a mea in brate. Pachetul contine: Rotor nou noutz; Stator SH (dar aratand f bine) cu platini si condensatori inclusi; Set nou platini; 1 buc Bobina inductie; 1 buc cablu frana; 2 buc cablu ambreiaj 130cm+ (am ghidonu modificat). Totul, transport inclus, m-a costat 235 lei in conditiile in care statoru si rotoru au fost 150 lei. Daca se trezeste careva acu, la 2 sapt dupa ce am postat cererea mea pt alternator, sa-mi spuna ca era mai ieftin "la ala", ii bag alcool si iarba pe gat pana intra in coma si crapa la urmatoarea intrunire. Nu mai conteaza banii, conteaza ca le am, maine de dimineata le si pun si sa-i dau prima pedala pe anu asta. Sper cel putin... Mesaj completat Ah, inca ceva. Poa sa-mi dea careva o idee pt niste amortizoare de sunet la tobe. Suna frumos, da parca o vreau ceva mai silentioasa. E totusi 2T, teoretic cu ceva site in plus ar creste si compresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Stai linistit amice, nu despre vreunul care intra des pe aici era vorba...iar daca va mai posta o sa-l citez fara alte comentarii si-i voi trimite link aceste posturi! E din Iasi...si mi-e scirba sa-i scriu numele! Mai este si nesimtit pe deasupra! Preturile tale is foarte decente, asa ca nu trebuie sa te oftici...iar daca se vor gasi altii cu oferte mai mici, nu-i bai mare...sa pastreze piesele! S-o gasi vreun cumparator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Jawa gata de drum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Felicitari. Sper zilele astea sa o termin si pe a mea. Apoi ITP, asigurare... Mesaj completat Primele probleme. Imi da scanteie intr-o singura bujie si se pare ca la noul alternator am bobinele inversate pe platini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boschetar Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Helo oameni intrebare intrebatoare ce se intampla daca imi unesc galeriile de evacuare si las o singura toba la jawasaky mea ma gandeam sa last tot toba de jawa ... a mai incercat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 (editat) Helo oameni intrebare intrebatoare ce se intampla daca imi unesc galeriile de evacuare si las o singura toba la jawasaky mea ma gandeam sa last tot toba de jawa ... a mai incercat cineva? Am vazut niste tobe 2 in 1 pentru nipra pe site-urile cu piese pentru rusoaice, deci daca la nipru se poate...poate merge si la jawa Editat Martie 20, 2010 de matti_dragomir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Felicitari. Sper zilele astea sa o termin si pe a mea. Apoi ITP, asigurare...Mesaj completat Primele probleme. Imi da scanteie intr-o singura bujie si se pare ca la noul alternator am bobinele inversate pe platini. no nu am inteles nimic vecine din partea a 2-a "la alternator bobinele inversate pe platini" ce treaba are alternatorul cu platinele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Am vazut niste tobe 2 in 1 pentru nipra pe site-urile cu piese pentru rusoaice, deci daca la nipru se poate...poate merge si la jawa La motoare 4T este alta treaba dar la 2T conteaza mult toba. La Jawa 2 cilindrii lucrand in contratimp nu cred sa nu mearga dar va trebui curatata mai des, si nu stiu cum va arata estetic? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Merge facuta modificarea, fara a afecta puterea sau alte caracteristici ale motorului...doar ca evacuarea se va infunda mai des si decalaminarea va trebui facuta mai gospodareste decit la "doua tobe", treaba fiind testata de mine acum vreo 20 ani in urma pe un alt model de Jawa 350. Ca aspect depinde cum va pozitiona toba, fiindca exista "n" posibilitati! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 am si eu o intrebare daca poate cineva sa imi dea un raspuns sigur......exista vreo diferenta intre cama (platinii) de la jawa si cea de ij???........i sa intamplat vreunuia ca in momentul in care una dintre platini se deschide sa se deschida si cealalta? si sa ramana deschisa pana ce pistonul caboara in PMI.....treaba asta se intampla la jawa .........multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 am si eu o intrebare daca poate cineva sa imi dea un raspuns sigur......exista vreo diferenta intre cama (platinii) de la jawa si cea de ij???........i sa intamplat vreunuia ca in momentul in care una dintre platini se deschide sa se deschida si cealalta? si sa ramana deschisa pana ce pistonul caboara in PMI.....treaba asta se intampla la jawa .........multumesc Cred ca e normal sa fie asa. Din cate am observat eu, partea "inaltata" a camei are mai mult de 180 grade deci atunci cand platina 2 incepe sa "urce" pe cama deci sa se deschida, platina 1 nu a "coborat" inca deci nu s-a inchis. Daca ai probleme cu pornirea, verifica totusi distanta intre platine pentru ambele. Ar trebui sa fie 0.3 mm. Apropos: daca modifici distanta intre platine regleaza din nou avansul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masa Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Salutare,ma adresez pe sectiunea dumneavoastra de forum pentru ca doresc sa achizitionez o Jawa 638 si as dori sa imi spuneti daca este posibil la ce sa fiu atent cand o cumpar de la proprietar, eventuale probleme tehnice.Motorul este din 1989 , proprietarul a facut pana acum doar doua serii de ITP deci 4 sezoane, are certificat de inmatriculare vechi cu Republica Socialista Romana, ultimul itp valabil pana in 1999 de atunci nu a mai circulat cu jawasache.Daca are certificat de inmatriculare vechi ce implica din partea mea acest lucru? trebuie sa ii fac ITP sau sa o autentific iar RAR?Poate imi puteti spune care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmez in cumpararea motociletei, tinand cont ca o iau fara itp si certificat vechi.Multumesc mult, sper sa nu fi deranjat multitudinea intrebarilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Salut! Nici nu poate fi vorba doar de ITP. Nu cred ca vei face omologare dar sigur autentificare. In fine, multi termeni dar mai pe scurt este cam asa: in toamna trecuta eu am cumparat o Jawa la care nu exista nici un act de inmatriculare pentru ca a fost a armatei si astia au serviciul lor de inmatriculare. M-am dus la RAR si la Politie si in total m-a costat aproximativ 5 mil ca sa ii fac carte de identitate, autentificare si inmatriculare cu tot cu asigurarea platita pentru toata iarna, ca asa-i la noi. Nu au vrut sa o inmatriculeze fara asigurare pe 6 luni fara a se tine cont de anotimp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masa Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Multumesc mult pentru raspuns, este destul de costisitor dar si complicat tinand cont ca nu m-am confruntat pana acum cu treburi de astea,presupun ca se merita efortul pentru jawasache de 1200ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 1200 lei dai pe ea? daca i buna isi merita banii si efortul daca nu, cauta una gata inmatriculata si cu darile la zi, te scuteste de o gramada de batai de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masa Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 da proprietarul vrea 1200 pe jawasache dar nu vrea batai de cap cu actele,motocicleta e tinuta in garaj din 1999 nepornita , arata foarte bine , complet originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 da proprietarul vrea 1200 pe jawasache dar nu vrea batai de cap cu actele,motocicleta e tinuta in garaj din 1999 nepornita , arata foarte bine , complet originala. uite una cumparata la fel de originala o poza din anunt, unde jurai ca te urci pe ea si pleci si o poza dupa ce m-am urcat pe ea ...da nu am reusit sa plec !! Succes la mesterit ! Mesaj completat 1200 lei dai pe ea?daca i buna isi merita banii si efortul daca nu, cauta una gata inmatriculata si cu darile la zi, te scuteste de o gramada de batai de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 arata fain apoi nu arata fain ) auzi , vad acolo in a2a poza capacul desfacut la motor. si se vede ceva intunecat spre cutia de viteze. intrebarea mea - trebuie desfacut motorul in 2a ca sa scoti cutia de viteze si arborele cu pinionul pt viteza sau iese prin intunecimea aia? am mai citit prin manuale dar nu am vazut nimica de scoaterea cutie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.