Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

Bravo amice! :)

Sper ca acum sa scapam de "comerciantii" aia din moldova care cer pe un ambielaj 550 lei, pe un cablu 100 lei si pe doua semnalizari 150 lei! M-am saturat de bisnitarii astia care is paraleli cu motociclismul si incerca sa ne jecmaneasca pentru pasiunea noastra. Abia ma abtin ca sa nu postez numele si telefoanele lor ca sa stie lumea ca-s niste hoti!

Sper sa se simta singuri si sa-si faca harachiri! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ivane, nush la cine te refereai, si nici nu intreb.

 

In alta ordine de idei, acu am ajuns acasa cu piesele pt a mea in brate. Pachetul contine:

 

Rotor nou noutz;

Stator SH (dar aratand f bine) cu platini si condensatori inclusi;

Set nou platini;

1 buc Bobina inductie;

1 buc cablu frana;

2 buc cablu ambreiaj 130cm+ (am ghidonu modificat).

Totul, transport inclus, m-a costat 235 lei in conditiile in care statoru si rotoru au fost 150 lei. Daca se trezeste careva acu, la 2 sapt dupa ce am postat cererea mea pt alternator, sa-mi spuna ca era mai ieftin "la ala", ii bag alcool si iarba pe gat pana intra in coma si crapa la urmatoarea intrunire. Nu mai conteaza banii, conteaza ca le am, maine de dimineata le si pun si sa-i dau prima pedala pe anu asta. Sper cel putin...

Mesaj completat

Ah, inca ceva. Poa sa-mi dea careva o idee pt niste amortizoare de sunet la tobe. Suna frumos, da parca o vreau ceva mai silentioasa. E totusi 2T, teoretic cu ceva site in plus ar creste si compresia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit amice, nu despre vreunul care intra des pe aici era vorba...iar daca va mai posta o sa-l citez fara alte comentarii si-i voi trimite link aceste posturi! E din Iasi...si mi-e scirba sa-i scriu numele! Mai este si nesimtit pe deasupra!

Preturile tale is foarte decente, asa ca nu trebuie sa te oftici...iar daca se vor gasi altii cu oferte mai mici, nu-i bai mare...sa pastreze piesele! S-o gasi vreun cumparator! :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari. Sper zilele astea sa o termin si pe a mea. Apoi ITP, asigurare...

Mesaj completat

Primele probleme. Imi da scanteie intr-o singura bujie si se pare ca la noul alternator am bobinele inversate pe platini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Helo oameni intrebare intrebatoare ce se intampla daca imi unesc galeriile de evacuare si las o singura toba la jawasaky mea :drink: ma gandeam sa last tot toba de jawa ... a mai incercat cineva?

Am vazut niste tobe 2 in 1 pentru nipra pe site-urile cu piese pentru rusoaice, deci daca la nipru se poate...poate merge si la jawa

Editat de matti_dragomir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari. Sper zilele astea sa o termin si pe a mea. Apoi ITP, asigurare...

Mesaj completat

Primele probleme. Imi da scanteie intr-o singura bujie si se pare ca la noul alternator am bobinele inversate pe platini.

no nu am inteles nimic vecine din partea a 2-a "la alternator bobinele inversate pe platini" ce treaba are alternatorul cu platinele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut niste tobe 2 in 1 pentru nipra pe site-urile cu piese pentru rusoaice, deci daca la nipru se poate...poate merge si la jawa

La motoare 4T este alta treaba dar la 2T conteaza mult toba. La Jawa 2 cilindrii lucrand in contratimp nu cred sa nu mearga dar va trebui curatata mai des, si nu stiu cum va arata estetic?

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge facuta modificarea, fara a afecta puterea sau alte caracteristici ale motorului...doar ca evacuarea se va infunda mai des si decalaminarea va trebui facuta mai gospodareste decit la "doua tobe", treaba fiind testata de mine acum vreo 20 ani in urma pe un alt model de Jawa 350. Ca aspect depinde cum va pozitiona toba, fiindca exista "n" posibilitati! Spor! :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare daca poate cineva sa imi dea un raspuns sigur......exista vreo diferenta intre cama (platinii) de la jawa si cea de ij???........i sa intamplat vreunuia ca in momentul in care una dintre platini se deschide sa se deschida si cealalta? si sa ramana deschisa pana ce pistonul caboara in PMI.....treaba asta se intampla la jawa .........multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare daca poate cineva sa imi dea un raspuns sigur......exista vreo diferenta intre cama (platinii) de la jawa si cea de ij???........i sa intamplat vreunuia ca in momentul in care una dintre platini se deschide sa se deschida si cealalta? si sa ramana deschisa pana ce pistonul caboara in PMI.....treaba asta se intampla la jawa .........multumesc

Cred ca e normal sa fie asa. Din cate am observat eu, partea "inaltata" a camei are mai mult de 180 grade deci atunci cand platina 2 incepe sa "urce" pe cama deci sa se deschida, platina 1 nu a "coborat" inca deci nu s-a inchis. Daca ai probleme cu pornirea, verifica totusi distanta intre platine pentru ambele. Ar trebui sa fie 0.3 mm. Apropos: daca modifici distanta intre platine regleaza din nou avansul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,ma adresez pe sectiunea dumneavoastra de forum pentru ca doresc sa achizitionez o Jawa 638 si as dori sa imi spuneti daca este posibil la ce sa fiu atent cand o cumpar de la proprietar, eventuale probleme tehnice.Motorul este din 1989 , proprietarul a facut pana acum doar doua serii de ITP deci 4 sezoane, are certificat de inmatriculare vechi cu Republica Socialista Romana, ultimul itp valabil pana in 1999 de atunci nu a mai circulat cu jawasache.Daca are certificat de inmatriculare vechi ce implica din partea mea acest lucru? trebuie sa ii fac ITP sau sa o autentific iar RAR?Poate imi puteti spune care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmez in cumpararea motociletei, tinand cont ca o iau fara itp si certificat vechi.Multumesc mult, sper sa nu fi deranjat multitudinea intrebarilor. :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Nici nu poate fi vorba doar de ITP. Nu cred ca vei face omologare dar sigur autentificare.

In fine, multi termeni dar mai pe scurt este cam asa: in toamna trecuta eu am cumparat o Jawa la care nu exista nici un act de inmatriculare pentru ca a fost a armatei si astia au serviciul lor de inmatriculare. M-am dus la RAR si la Politie si in total m-a costat aproximativ 5 mil ca sa ii fac carte de identitate, autentificare si inmatriculare cu tot cu asigurarea platita pentru toata iarna, ca asa-i la noi. Nu au vrut sa o inmatriculeze fara asigurare pe 6 luni fara a se tine cont de anotimp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru raspuns, este destul de costisitor dar si complicat tinand cont ca nu m-am confruntat pana acum cu treburi de astea,presupun ca se merita efortul pentru jawasache de 1200ron :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da proprietarul vrea 1200 :rose: pe jawasache dar nu vrea batai de cap cu actele,motocicleta e tinuta in garaj din 1999 nepornita , arata foarte bine , complet originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da proprietarul vrea 1200 :) pe jawasache dar nu vrea batai de cap cu actele,motocicleta e tinuta in garaj din 1999 nepornita , arata foarte bine , complet originala.

uite una cumparata la fel de originala :rose: o poza din anunt, unde jurai ca te urci pe ea si pleci si o poza dupa ce m-am urcat pe ea ...da nu am reusit sa plec !! :rose:

Succes la mesterit ! :P

Mesaj completat

1200 lei dai pe ea?

daca i buna isi merita banii si efortul daca nu, cauta una gata inmatriculata si cu darile la zi, te scuteste de o gramada de batai de cap

:(

post-51727-1269462089_thumb.jpg

post-51727-1269462110_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata fain

apoi nu arata fain :rose:)

auzi , vad acolo in a2a poza capacul desfacut la motor. si se vede ceva intunecat spre cutia de viteze. intrebarea mea - trebuie desfacut motorul in 2a ca sa scoti cutia de viteze si arborele cu pinionul pt viteza sau iese prin intunecimea aia?

am mai citit prin manuale dar nu am vazut nimica de scoaterea cutie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa umbli la cutia de viteze (sau cutia cu maimute! :cheers: ) trebuie musai crapat motorul in doua. Singurul lucru care se poate face prin stînga, doar prin desfacerea capacului, este schimbarea placilor de ambreiaj sau pinioanelor de kilometraj sau turometru, lantul primar sau pinionul, oala acestuia... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite una cumparata la fel de originala ;) o poza din anunt, unde jurai ca te urci pe ea si pleci si o poza dupa ce m-am urcat pe ea ...da nu am reusit sa plec !! ;)

Succes la mesterit ! :)

Mesaj completat

 

:)

 

Multumesc man, sper sa repari jawasache si sa te bucuri cat mai mult de ea, cat despre motocicleta gasita de mine am avantajul ca este in localitatea unde stau si o pot vedea, astept montarea bateriei si pornirea, cam ce trebuie sa verific din punct de vedere tehnic la cumparare, ce probleme apar de obicei la aceasta motocicleta? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa umbli la cutia de viteze (sau cutia cu maimute! :cheers: ) trebuie musai crapat motorul in doua. Singurul lucru care se poate face prin stînga, doar prin desfacerea capacului, este schimbarea placilor de ambreiaj sau pinioanelor de kilometraj sau turometru, lantul primar sau pinionul, oala acestuia... ;)

 

 

shit..numai de asta nu-mi arde

multam fain

i-auzi..cutia cu maimute ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite Jawa mea in ce stare a ajuns cu "choppereala"...fiindca asa am luat-o, cu modificarile majore deja facute, urmind ca sa-i completez toate lipsurile si s-o fac sa mormaie! Mi-a ramas sa-i trintesc o instalatie electrica, comenzile si mici retusuri pe la tobe, rezervor...si gata capra! :)

post-2215-1269978888_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva cum se in locuieste partea de frecus la un sabot?

am o placa din material special pt asa ceva si trebuie taiata la dimensiunile potrivite si apoi pusa pe sabot

dar am obs ca e prinsa cu nituri

se poate face asa ceva cu usurinta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se scot niturile vechi folosind un burghiu potrivit (cred ca de 3,5-4mm), apoi se curata locul prin indepartarea ferodoului vechi si uzat. Se marcheaza si taie la dimensiune ferodoul nou, se gaureste conform cu gaurile de pe sabotul de aluminiu, se face un sanfren pentru capatul nitului si apoi cu nituri de aluminiu se nitiueste ferodoul nou folosind metoda "in cruce" (ca sa nu se cuteasca). Unii mai folosesc si adeziv pentru o mai buna aderenta a ferodoului pe sabot...dar cred ca este optional, niturile daca sint bine montate asigurind o buna functionare a sabotului respectiv. Spor! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...