Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

okay

dar pe mine numai diametrul pistonului ma intereseazza la cota "0" "1" .eventual daca stie prietenul tau precis.sa nu mai facem vartej pe aici.mersi anticipat.

Prietenul meu a avut Jawa 175. In cartea tehnica are datele tehnice pentru 125 si pentru 175. Am gasit totusi in alta carte asta:

post-51381-1272252601_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Bolțul era de la cric. (tot nu l-am pus la locul lui :peace: )

 

Am reuÂşit de-am semi-prăjit firul de la minus baterie la caroserie încercînd să dau de cap firelor de la far (pe care un om cumsecade a binevoit a băga cuțitul în ele :D )

 

Am dat de cap firelor la stop pe frînă, Âşi avînd oroare pe izoler-band am pus reglete unde a fost cazul, mai ales la firele pt condensatori platini.

 

ÂŞi pînă la urmă am dar de cap firelor la far... dar mi-a luat aproape o zi Âşi consumat o baterie....

 

Nu-i nimic, avem redresor. Continuăm poimîine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare prosteasca: categoria din putul gandirii dar as fi tentat.

Motor nou de Jawa638 mai gasesc pe undeva? Ex Ucraina, Cehia etc. Sa l iau numa si sa l pun pe o Jawa. Am a mea care merge si mai am una de piese care mi o venit peste noapte sa o pun pe picioare nu sa mai fie donatoare.

 

 

 

 

 

Salutare,uite am vazut la astia motoare noi.....numa sa-ti convina sa dai atat pe unul :laugh:

http://www.jawa-power.de/jawa-125175-25035...e=2&sort=2a

Editat de b77cox2003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

India, cu producția de Jawa Yezdi, e nițel cam departe de noi. Dar am înțeles că prin Turcia se produceau (nu Âştiu dacă încă mai produc) motociclete Jawa sub licență. Pe lângă Voshod, IZH P3, Tula, Minsk Âşi altele. Cică modele de Jawa 350 cmc ar fi rare Âşi că nu prea se dau în vânt turcii după mai mulți cilindri în doi timpi (unul e de-ajuns!), însă prin oraÂşe cum e Fethiye colcăie (sau colcăia, na) de Jawe 250 cmc (stil 353, 559) Âşi de buticuri cu piese de Jawa. Pesemne ar fi mult mai ieftine acolo. În orice caz, nu cum apar prețurile pe site-ul ăla :laugh:. Parcă am pe la țară o aripă spate de la o Jawă de 125 cmc care are urechile de prindere tăiate pătrat, nu rotund. Cred că astea pătrate sunt cele turceÂşti, respectiv cele rotunde - "originale".

 

Am tot vorbit cu tovarăÂşu-mi ceh (coleg de cameră) despre Jawe Âşi, cu toate că motocicletele nu-s chiar felia lui de pâine, spune că ar fi destul rare în Cehia, le mai găseÂşti pe la sate, în oraÂşe mai deloc. Mă tot uit pe YouTube Âşi văd fel de fel de filmulețe -făcute de cehi de vârsta mea- cu Jawe, aÂşa că nu Âştiu. Adevăru-i pe undeva la mijloc. Cine dă o fugă până-n Turcia? :)

 

Uite, chiar: să vorbesc cu Kagan, poate-om lăsa Âşi noi chitara câteva minute când ne vedem ca să-mi zică dacă Âştie vreun compatriot care se ocupă cu fierătanii.

Editat de AdrianS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Heheheee... prima mea plimbare cu prima mea motocicletă, 1 mai 2010 :laugh:

 

 

Mesaj completat

ÂŞi cîteva întrebări....

1. Cum se reglează Âşuruburile de pe carburator din partea dreaptă ? Cel orizontal bănuiesc că e aerul ...dar nu prea are nici un efect doar dă să moară motorul la înfiletare totală, iar celălalt sigur fiind ralantiul, zic eu.

La mine stă turată, indiferent de reglajul Âşuruburilor.... carburatorul a fost desfăcut Âşi spălat.

 

2. E normal să fie prea nervoasă în mers? Nu prea pot doar să mă tîrîi cu ea....

 

3. Cum drac' se reglează ambreiajul ??? Ce rol are Âşurubul hexagonal din cutie care are o tăbliță lîngă el (ăla bănuiesc că e contactul de neutral) Âşi cum se reglează ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heheheee... prima mea plimbare cu prima mea motocicletă, 1 mai 2010 :laugh:

 

 

Mesaj completat

ÂŞi cîteva întrebări....

1. Cum se reglează Âşuruburile de pe carburator din partea dreaptă ? Cel orizontal bănuiesc că e aerul ...dar nu prea are nici un efect doar dă să moară motorul la înfiletare totală, iar celălalt sigur fiind ralantiul, zic eu.

La mine stă turată, indiferent de reglajul Âşuruburilor.... carburatorul a fost desfăcut Âşi spălat.

 

2. E normal să fie prea nervoasă în mers? Nu prea pot doar să mă tîrîi cu ea....

 

3. Cum drac' se reglează ambreiajul ??? Ce rol are Âşurubul hexagonal din cutie care are o tăbliță lîngă el (ăla bănuiesc că e contactul de neutral) Âşi cum se reglează ?

 

Pe rand:

1) infileteaza surubul acela orizontal pana cand vezi ca turatia motorului in ralanti scade. Apoi desfileteaza putin in asa fel incat sa nu fie gatuit. Acela este surubul de aer pentru ralanti. In mersul motorului in sarcina nu are nici un rol. De la celalalt regleaza turatia motorului cam pe la 1000 rot/min. Verifica apoi din nou pe cel de aer. Incearca sa-l infiletezi sau sa-l desfiletezi si vezi daca mai creste turatia motorului. Daca da, reglezi din nou turatia motorului si din nou aerul pana cand e totul OK.

2) Din ce am auzit eu in filmuletul tau, am impresia ca avansul nu este reglat tocmai corect. Este mai mare pe un cilindru decat pe celalalt.

3) Tablita aceea nu este contactul pentru neutru ci are grija ca sa nu se deregleze ambreiajul. Ca sa reglezi ambreiajul:

- slabeste cablul de abreiaj

- strange sau desfileteaza surubul acela hexagonal cu tablita pana cand se apropie parghia pe care o comanda surubul de comanda semiautomata a ambreiajului (in stanga surubului/ sau in partea din spate a motocicletei fata de surub e o rola si pe masura ce strangi si slabesti surubul hexagonal se apropie sau se departeaza de gaura sa din comanda semiautomata)

- regleaza apoi cablul

- daca nu este totul OK trebuie sa desfaci capacul motorului de pe partea cealalta si verifica daca sunt stranse cele 5 suruburi ale ambreiajului. De asemeni, daca le desfaci, vezi ca dupa ce scoti placile de ambreiaj gasesti o piulita blocata cu saiba turtita. Vezi daca este stransa si daca nu e, strange-o si indoaie din nou saiba blocanta ca sa nu se desfaca

Pentru reglajul ambreiajului si pentru altele citeste asta: Manual de reparatii Jawa 350 TS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Mersi mult!

 

Mesaj completat

Boonn....

Dupe ceva plimbări cu djawalina... constatăm că nu avem suspensie pe față. Deloc! E ca o bicicletă Tohan!

Am observat scurgeri de ulei.

Suporții far sunt rupți. Farul e o combinație de jawa cu izh...

Burdufurile furcii sunt rupte...

Asta mă duce cu gîndul la o față completă.

Se remeediază sau se schimbă telescopul cu totul? Se mai găsesc Âşi cam cît ajunge?

 

Ambreiajul în continuare smuceÂşte, cîrîie la băgat în viteză.... dar asta e o problemă secundară momentan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai in manualul tradus in romana de mine modul de demontare a suspensiei de fata si de remediere a problemelor. Daca suspensia este total inexistenta atunci e posibil sa fie indoite telescoapele si in situatia asta sunt greu de indreptat. Eu am vazut odata un strungar cum mi-a indreptat niste telescoape la un minsk folosind niste scule pe care si le-a confectionat special pentru asa ceva. Asta inseamna ca se poate dar trebuie ceva rabdare. Nu poti bate pur si simplu cu ciocanul in ele pentru ca le strici. El isi facuse din niste carcase de rulment parca un soi de prese si cu ele asezate pe teava lovea cu ciocanul. Normal ca am schimbat bucsele si simeringurile si totul a fost OK.

Suportii far ti-i poate rezolva un tinichigiu sau ii poti schimba.

Burdufele furcii din fata eu mi le-am luat din piata de la Galati. Baiatul acela iti aduce la comanda orice piesa dar comanda trebuie sa o faci personal si sa-i dai si ceva bani odata cu comanda pentru ca nu are incredere altfel. Probabil ca daca te uiti pe site ai sa gasesti si alte persoane care iti trimit prin posta cu plata ramburs piese la comanda.

Modul de demontare al ambreiajului il gasesti in manualul de mai sus si pana nu il demontezi nu vei sti despre ce este vorba. Pot fi suruburi slabite, reglaj facut prost sau piese uzate. Ceva carait sau o cuplare zgomotoasa este normala la cuplarea vitezei I dar nu si la celelalte. Nu il folosi asa pentru ca vei uza ghearele pinioanelor din cutie, poti rupe furcile, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU
Ceva carait sau o cuplare zgomotoasa este normala la cuplarea vitezei I dar nu si la celelalte.

 

Exact aÂşa se manifestă!

ptr a 2-a numai cît ridic olecuță din vîrf... clipoceÂşte martorul de neutru un flăÂşhuleț... apoi brrr.... frumuÂşel.

 

Oricum, nenea Paul Panaite, tre să-ți fac o cinste. Eu sunt din HuÂşi. Poate comparăm odată soiurile de vinuri ? :cheers:

Drum întins!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultima saptamana mi-a sarit zaua de legatura de 3 ori. Prima data lantu era cam intins, si m-am gandit ca de la aia. Acu, dupa ce l-am mai slabit de fiecare data cand incetineam (eliberam presiunea de pe lant) siguranta sarea, urmata de intreaga za de legatura.

E doar din reglajul intinderii? Ambele, atat lantul cat si sigurantele erau noi, schimbate acu 2 sapt..

Mesaj completat

Oh, inca o problema care de fapt nu e problema dar poate genera probleme :) Cu orice fel de filtru de aer (inclusiv d-ala de cross care are o sita atat de libera ca opreste doar bolovani si frunze sa nu intre in carburator) imi distruge arderea, mai raman vreo 2-3 cai in viata restu is asfixiati. Azi am reusit sa o aduc cu greu in a 3-a pe la 50 la ora si nu mai vroia indiferent cat gaz ii dadeam. M-am aplecat si am "smuls" filtru de pe carburator si caii au inceput imediat sa zburde pana pe la 100. Problema e veche, in general am mers fara nici un fel de filtru, ocazional mai scoteam fripturi de muste de prin bujii, la fel pietre, lemne, tot ce se gasea prin cornul abundentei.

 

Careva cu vreo idee cum sa salvam niste muste de la prajire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mougli

Lantul sare datorita uzurii pinioanelor s-au daca nu sunt aliniate.Din musca nu stiu cer ramane deoarece in capul pistonului sunt cam 2000de grade Celsius dar din cauza pietrelor stiu ca nu mai ramane nimic din motor

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmmm, faza cu musca era "besides the point", si nu lantul imi sare, ci se desface zaua de legatura. Hai mai omule, nu e concurs de cine are mai multe post-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmmm, faza cu musca era "besides the point", si nu lantul imi sare, ci se desface zaua de legatura. Hai mai omule, nu e concurs de cine are mai multe post-uri.

Nu sunt tocite canalele de pe bolturi?Schimba-o si vezi daca se mai repeta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piesa de inchidere de la lant se desface in momentul in care siguranta exterioara este foarte slabita si canalele de pe bolturi au avut cateva socuri,siguranta se monteaza cu capatul plin in directia sensului de rotatie,iar jawa avea filtru de aer din hartie dupa cate stiu eu ,asadar cauta ceva echivalent sa ai toti cai la ea,apropo o piesa de inchidere e vreo 5 lei noua,iar oameni mai si glumesc.............ce dracu ma!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil ca motorul sa mearga foarte inecat cu filtrul de aer din cauza unui carburator prost reglat si/sau infundat.

Da jos carburatorul, verifica si regleaza nivelul de benzina in camera de nivel constant. Daca nivelul este mai mare de 10 - 11 mm atunci verifica daca plutitoarele nu sunt sparte si daca cuiul pointeau inchide bine. Sufla cu aer comprimat (daca e posibil) toate jicloarele si canalele din carburator. Monteaza-le in ordinea lor corecta si monteaza filtrul de aer de hartie la loc. Acul de dozaj incearca-l la prima sau la a doua crestatura de sus. Surubul de aer pentru ralanti strange-l de tot si apoi desfa-l 1 tura. Reglajul este intre o jumatate de tura si o tura si jumatate. Mai departe te indruma bujiile.

Se regleaza intai la mersul in sarcina. Daca sunt prea negre, amestec prea bogat = nivelul prea mare, acul de dozaj la crestatura prea jos, jicloare largite; daca sunt prea albicioase = amestec prea sarac = nivelul prea mic, jicloare sau canalizatii infundate, acul de dozaj are siguranta la crestatura prea sus si sta prea inchis.

Se regleaza apoi ralantiul prin infiletarea sau desfiletarea surubului de reglaj pana la obtinerea turatiei maxime in ralanti sau pana la obtinerea culorii roscate caramizii la mersul motorului in ralanti fara sa-l turezi.

Pentru alte reglaje verifica si Manualul in romana.

 

Piesa de imbinare a lantului nu cumva s-a "cascat" cand s-a desfacut prima data si acum siguranta nu se aseaza corect pe ea? Incearca s-o schimbi.

Editat de panaitepaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultima saptamana mi-a sarit zaua de legatura de 3 ori. Prima data lantu era cam intins, si m-am gandit ca de la aia. Acu, dupa ce l-am mai slabit de fiecare data cand incetineam (eliberam presiunea de pe lant) siguranta sarea, urmata de intreaga za de legatura.

E doar din reglajul intinderii? Ambele, atat lantul cat si sigurantele erau noi, schimbate acu 2 sapt..

Mesaj completat

Oh, inca o problema care de fapt nu e problema dar poate genera probleme ;) Cu orice fel de filtru de aer (inclusiv d-ala de cross care are o sita atat de libera ca opreste doar bolovani si frunze sa nu intre in carburator) imi distruge arderea, mai raman vreo 2-3 cai in viata restu is asfixiati. Azi am reusit sa o aduc cu greu in a 3-a pe la 50 la ora si nu mai vroia indiferent cat gaz ii dadeam. M-am aplecat si am "smuls" filtru de pe carburator si caii au inceput imediat sa zburde pana pe la 100. Problema e veche, in general am mers fara nici un fel de filtru, ocazional mai scoteam fripturi de muste de prin bujii, la fel pietre, lemne, tot ce se gasea prin cornul abundentei.

 

Careva cu vreo idee cum sa salvam niste muste de la prajire?

filtrul de aer se alege impreuna cu tobele, trebuie sa fie calculate impreuna, altfel nu faci nimic. Dupa ce le montezi si sunt etansate corect trebuie refacuta carburatia.

 

la lant conteaza si starea bucselor din lant nu numai a zalei de siguranta. daca sunt ovalizate sau largite - pa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult. Mi-am dat o comanda de lant nou.

Intr-adevar, tobele nu prea sunt etansate, iese fum atat pe la intrarea coturilor in finala, cat si intre primu segment de finala si al doilea. M-am uitat azi la ele, ma gandeam sa pun niste silicon rosu sau ceva de genu. Alte idei nu prea am. Vreo sugestie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar..apropo de etansarea evacuarii

ce merge de pus la evacuare-cot ; cot-toba dar nu silicon, ceva care sa reziste la temp mari normal si rezistent; un fel de material ca cel cu care se etanseaza legaturi de tevi de apa - azbest pe rola exista?

in iasi stie careva unde se poate cumpara daca e ceva azbest pt etansare in int tobelor, alea 3 sau 4 inele, cate or fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...