panaitepaul Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 salutari, am mai facut rost de o jawa ts...am reconditionat`o cat de cat(motor,vopsea etc etc)...dar am o mica problema,cand pun plusul la baterie se incinge enorm de tare,instalatia am verificat`o este buna,sa fie ceva de la carbuni?chiar nu stiu:(...si daca are cineva papucii aceeia de la platina in care vine firul si se prinde platina(sa nu dea la masa),mc frumos Daca spui ca se incinge instalatia atunci SIGUR ai un scurt circuit pe instalatie. In primul rand as fi curios daca ai siguranta pe firul care vine de la baterie. Normal, ar trebui sa fie acolo o siguranta de 15 A care sa se arda nainte sa se incinga instalatia. Nu ai precizat daca instalatia se incinge cu motorul pornit sau oprit si nici in ce zona (ce fir) se incalzeste. Nu cred ca sunt de vina carbunii pentru incalzirea instalatiei. Descarca manualul din semnatura mea si vezi ca ai acolo si schemele electrice si modul de verificare al instalatiei de incarcare, totul in romana si bine explicat. In ce priveste papucii aceia de la platina eu abia astept sa am ceva timp liber sa-i schimb modul acela de prindere si sa il fac ca la IJ de exemplu. Mai exact, banuiesc ca modul acesta de prindere genereaza numai probleme: contact prost intre platina si bobinele de inductie (in cazul meu aprinderile electronice) si in plus, in functie de cum se invart papucii aia mai si produc ceva scurt circuit (se ating cu masa) si atunci sa vezi mers de motor intr-un cilindru (sau niciunul). Mai bine fa rost de niste izolatori si prinde cu suruburi ca sa strangi bine contactele si sa eviti scurtcircuitul. (vezi cum arata la IJ jupiter 4 de exemplu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draky90 Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (editat) mc frumos;) precizez ca nu a fost pornit,dar aduc astazi pe cineva care cunoaste in domeniu sa vedem care`i "buba".. ( mai am putin de munca la ea...sper sa iasa ceva frumusel) Mesaj completat uitasem...nu mai gasesc ceasul comparator,are cineva asa ceva de vanzare...ceas sau sistemul acela cu"surub"...mc Editat Iunie 24, 2010 de draky90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Eu am gasit ceasul comparator in targul de vechituri si fiare la Focsani. Am dat pe el vre-o 30 lei parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonidinsibiu Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Caut capacul de la carburator 354/350cmc /index.php?...&start=1130 daca are cineva de vanzare ar fii super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draky90 Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) sa ma uit in garaj,este de california nu?..sigur am unul..daca`l gasesc...ti`l trimit...ptr o bere;) am pornit mobra,dupa ce am dat toata instalatia jos,am pus si siguranta,fire muult mai hotarate,culmea..porneste la pedala...am facut aprinderea cu rigla..in lipsa de ceas.. per`total ii buna treaba,mai caut o carena daca are careva ceva asemanator.. Editat Iunie 25, 2010 de draky90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonidinsibiu Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 sa ma uit in garaj,este de california nu?..sigur am unul..daca`l gasesc...ti`l trimit...ptr o bere;)am pornit mobra,dupa ce am dat toata instalatia jos,am pus si siguranta,fire muult mai hotarate,culmea..porneste la pedala...am facut aprinderea cu rigla..in lipsa de ceas.. per`total ii buna treaba,mai caut o carena daca are careva ceva asemanator.. a mea e din 62... deci nu e california. dar poate totusi am noroc si este la fel. daca da, da-mi un semn! merci fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draky90 Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 a mea e din 62... deci nu e california. dar poate totusi am noroc si este la fel. daca da, da-mi un semn! merci fain! sigur am piesa...dar putina rabdare sa ajung la tara/garaj...si ti`l trimit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonidinsibiu Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 sigur am piesa...dar putina rabdare sa ajung la tara/garaj...si ti`l trimit briciu lu bunicu!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Am reusit sa desfac astazi motorul. Adica aproape ca am terminat. Mai am de scos ambielajul din semicarcasa stanga a motorului. M-a chinuit rau de tot pinionul de la transmisia primara. Am desfacut totul ca sa schimb rulmentii la ambielaj. Am constatat cu mare parere de rau ca si cei din mijlocul ambielajului au joc. As vrea sa stiu daca in zona Vrancea sau judetele din jur (Buzau, Bacau, Galati) stie cineva un atelier care sa schimbe rulmentii din centrul ambielajului. Stiu din carte ca trebuie presa serioasa pentru demontarea ambielajului si in plus multa rabdare la centrarea sa dupa remontare. In caz contrar as vrea sa stiu daca a montat cineva motorul numai cu rulmentii laterali schimbati si cu cel sau cei (inca nu stiu cati sunt) centrali in starea in care sunt. Cum se comporta motorul? Fac praf ambielajul? Se descentreaza? Mai bate motorul tot atat de tare? Mentionez ca bielele nu au bataie in ambielaj. Se pare ca la bolt au dar nu am facut inca toate verificarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Rulmentii centrali nu-i musai sa fie schimbati, mai ales ca aceasta operatiune este costisitoare, anevoioasa si complicata. O singura data am schimbat si rulmentul central la un ambielaj de CZ 250 Sport, demontarea am facut-o cu doua ciocane (fara presa!) in batatura si montajul plus centrajul le-am facut cu ciocanul, sublerul si echerul! Nu am sesizat diferente in functionare, asa ca daca schimbi doar rulmentii de palier cred ca va merge capra la fel de bine ca la inceput, cind era noua! Spor la mesterit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Multumesc de incurajare! Am reusit astazi sa termin de demontat ambielajul din semicarcasa stanga. Am ajuns deci si la rulmentii centrali. Sunt PRAF!!! Bat rau de tot. Daca nu-i schimb si pe aceia am muncit degeaba sa-i schimb numai pe ceilalti . Eu am sperat mult de tot (dar n-avean nici o nadejde ) sa aiba mai putina bataie si deci sa merite sa-i iert. In situatia de fata ... ma mai gandesc. M-ar ajuta mult sa gasesc un atelier cu un strung bun si cu trei comparatoare ca sa fac totul ca la carte. Lucrez eu numai sa nu aiba bataie strungul. Aici in Panciu ... bate strungul de se vede cu ochiul liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Daca e asa mare baiu' nu are rost sa aduni motorul fara sa schimbi si centralu'...fiindca muncesti de mai multe ori! Totusi, nu inteleg cum de s-au distrus asa tare, fiindca in general rulmentii centrali tin de zeci de ori mai mult decit cei de palier. In mod sigur ungerea la capra ta a fost precara si nici nu vreau sa-mi imaginez cum arata ceilalti rulmenti si restul pieselor ce compun motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draky90 Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 am mai facut si eu o boacana...mi`o sarit bujia..din chiloasa..mai,mai sa perforeze rezervorul,prima data mi so` parut mie ca se insuruba asa..ca in "unt"..cand sa vad..ca nu mai are filet deloc..vedem cand ajung la tara,parca mai aveam una de dreapta..pana atunci...stam..ca ploua:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 (editat) Daca e asa mare baiu' nu are rost sa aduni motorul fara sa schimbi si centralu'...fiindca muncesti de mai multe ori!Totusi, nu inteleg cum de s-au distrus asa tare, fiindca in general rulmentii centrali tin de zeci de ori mai mult decit cei de palier. In mod sigur ungerea la capra ta a fost precara si nici nu vreau sa-mi imaginez cum arata ceilalti rulmenti si restul pieselor ce compun motorul! Eh! Asa-i cand nu-ti permiti sa ai capra de noua. Am cumparat-o de pe la armata. Cine stie ce ofiteri si-or fi batut joc de ea si in ce fel... Cutia de viteze arata foarte bine, la fel si ambreiajul. Cilindrii nu au uzura deloc. Segmentii nu i-am putut proba pentru ca nu am altii si mi-e teama sa-i scot de pe pistoane sa nu plesnesc vre-unul la demontare sau la montare. Oricum, dupa compresie, nu cred ca au vre-o problema. In ce priveste ambielajul ... Culmea! Bielele nu au bataie in ambielaj deloc. Rulmentii laterali ... hmm au ceva joc dar cei centrali joaca rau de tot. In plus, In cartere era un lichid galbui ciudat. Sa fi fost apa?! Daca da, cum a ajuns acolo??? Volantele ambielajului si carterele acoperite cu o mizerie neagra, probabil un amestec de ulei si fum.Cum o fi ajuns fumul acolo???! Sa fie segmentii uzati, sau poate au fost segmentii schimbati? In fine... Cert e ca am sa demontez ambielajul sa ii schimb si rulmentii centrali. Am sa cer ajuntorul unui prieten care are un service auto si are o presa de 10t pentru debucsare si bucsare. Centrarea am sa o fac home made. Intentionez sa imi fac dispozitivul de centrare din bare de fier. Sper sa imi iasa si sa nu distrug ambielajul. In fine! Va tin la curent. am mai facut si eu o boacana...mi`o sarit bujia..din chiloasa..mai,mai sa perforeze rezervorul,prima data mi so` parut mie ca se insuruba asa..ca in "unt"..cand sa vad..ca nu mai are filet deloc..vedem cand ajung la tara,parca mai aveam una de dreapta..pana atunci...stam..ca ploua:)) Nu-i musai sa schimbi chiulasa. Se poate bucsa. Cauta un strungar bun si ti-o rezolva. Editat Iunie 27, 2010 de panaitepaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costelinno Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Salut baieti si fete!Sunt nou si ma bucur ca v-am intalnit.Crede-am ca numai eu sunt "conservator" sau "clasic" dar vad ca si altii stiu sa aprecieze adevaratele valori ale motociclismului din Romania.Meseriasul adevarat este acela care desface motorul pe marginea drumului si dupa doua ore pleaca mai departe.Acela calareste o "comunista".Ceilalti nu sunt in stare de asa performanta."Comunista" mea mi-a adus multe fete in boscheti.De-ar putea sa vorbeasca seaua..........Ce mai......Am devenit melancolic.Ce mai.....Drumuri bune si vant in freza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 din pacate le-a vandut pe toate ...si tare is vitale pt jawa mea ca trece vara si nu gasesc ..bune ca uzate maxim are mai toata lumea cu jawa in curte intr-un final am rezolvat si ambreajul cupleaza frumos nu mai patineaza ..si intr-un sfarsit am pus-o pe roti pt sosea dar mai am o mica problema ( ca de obicei) in mers din cand in cand mi se opreste pistonul stanga intrerupe si daca trag de gaz isi revine dreptul merge uniform ..condensatorii sunt noi aprinderea este reglata ..inainte aveam avansul mai marisor si ii cam dadea in cap scanteia dar tragea bine acuma am refacut avansul distanta dintre platine si punctul .nu prea mai este nervoasa'' .dar imi da intrerupt la stangul ...posibile rezolvari sfaturi ceva ... de ca sa ma iau ??? bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Intreruperile sunt datorate de regula platinelor murdare, oxidate, etc. sau "furtului" de scanteie. Dupa ce le-ai curatat cu smirghel le-ai sters bine cu o carpa curata? Daca ai uns cama nu cumva ai pus prea mult ulei si acesta a ajuns intre platine? De asemeni, verifica distanta in bujie si fisa pe pistonul respectiv. Daca nu, porneste motorul pe intuneric cu capacul de la aprindere desfacut. Urmareste unde se produc scantei si izoleaza. Scantei mici e normal sa se produca intre platine dar nu intre platine si platou sau intre fisa aceea care leaga condensatorii platinele si firele care duc la bobine si masa. Ai grija de asemeni la consum. Eu am patit-o cu Ij-ul. Mergea cam cum spui tu: cilindrul din dreapta perfect iar cilindrul din stanga din cand in cand si numai in turatie mare. In conditiile astea 7 litri de benzina nu mi-au ajuns pentru 30 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Intreruperile sunt datorate de regula platinelor murdare, oxidate, etc. sau "furtului" de scanteie. Dupa ce le-ai curatat cu smirghel le-ai sters bine cu o carpa curata? Daca ai uns cama nu cumva ai pus prea mult ulei si acesta a ajuns intre platine? De asemeni, verifica distanta in bujie si fisa pe pistonul respectiv. Daca nu, porneste motorul pe intuneric cu capacul de la aprindere desfacut. Urmareste unde se produc scantei si izoleaza. Scantei mici e normal sa se produca intre platine dar nu intre platine si platou sau intre fisa aceea care leaga condensatorii platinele si firele care duc la bobine si masa.Ai grija de asemeni la consum. Eu am patit-o cu Ij-ul. Mergea cam cum spui tu: cilindrul din dreapta perfect iar cilindrul din stanga din cand in cand si numai in turatie mare. In conditiile astea 7 litri de benzina nu mi-au ajuns pentru 30 km. platinile is bec curatate date cu smilger ..scantei la platine foarte mici fac e normal ..fisele..cred ca tre sa iau altele ca una e de un fel una de altfel sunt bagate bine in bobine si cu firele chiar gasisem unul pe sub rezervor dezizolat dar vinea de la rele u ..lam izolat ..o sa mai verific noaptea sa vad daca face pe undeva plici''. acu vad ca merge ..deocamdata ..dar cred ca sigur tre sa fie prob de contact imperfect sau ma prada de curent pe undeva ..ms de idei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea46doc Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Salutare ! Am si eu o Jawa Californian din 96 daca nu ma insel pe care din pacate am abandonat-o la un prieten in curte acum mai bine de 5 ani.Daca e cineva interesat sa o ia de piese de schimb astept ofertele voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Poze, pret, contact, locatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea46doc Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Poze, pret, contact, locatie... locatia e in Sebes Alba,din pacate nu am poze cu ea si sincer nu am nici cea mai vaga idee care mai e starea ei tehnica,de pret iara nu am nici o idee cat poate valora asa ca de aceea am spus ca astept oferte si cum am precizat cred ca e buna de piese de schimb caci ma gandesc eu ca o sa coste mult prea mult sa sa fie pusa iara pe picioare.Daca nu o sa fie nimeni interesat fierul vechi o asteapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Pai daca nu vedem o poza-doua, daca nu stim un pret, daca nu avem o persoana de contact, cum crezi ca o sa cumpere cineva, chiar interesat, o capra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 locatia e in Sebes Alba,din pacate nu am poze cu ea si sincer nu am nici cea mai vaga idee care mai e starea ei tehnica,de pret iara nu am nici o idee cat poate valora asa ca de aceea am spus ca astept oferte si cum am precizat cred ca e buna de piese de schimb caci ma gandesc eu ca o sa coste mult prea mult sa sa fie pusa iara pe picioare.Daca nu o sa fie nimeni interesat fierul vechi o asteapta Pai atunci prima strigare sa fie valoarea ei la Remat.....la 0,7-0,8 lei / kg..........cu scazamantul care se face ( plastic, cauciuc, alea-alea ) vei lua pe ea max 70-80 lei ......... dar daca e demontata si vanduta ca piese vei lua mai mult, doar ca banii vin pe rand, si nu se pot vinde toate piesele. Macar ceva poze ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea46doc Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Ideea e sa o dau cuiva care are nevoie de ceva piese de pe ea,o sa încerc sa fac rost de niÂşte poze cu ea si poate va lamuresc.Dacă o sa fie cineva interesat sa-mi lase un mesaj in mesagerie sau pe mail si va pun in legătura cu persoana de contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 (editat) as lua- eu ca am nev de piese si acuma e desfacuta toata din pacate eu stau tocmai in vaslui eu as avea nevoie de suruburi.. multe suruburi Editat Iulie 2, 2010 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.