b77cox2003 Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Incerc sa traduc:Salutare tuturor! Sunt nou pe forum,dar vechi posesor de Jawa 350 Ts.. Stie cineva unde pot gasi un lant final nou,eventual ceva preturi ?( se mai gasesc lanturi originale Favorit ?) Multumesc anticipat pentru orice sugestie ! PS Nu sunt ungur,doar ca ma pricep la calculator un pic mai putin ca la motociclete....iar la motociclete nu ma pricep deloc ... Mesaj completat Sunt din Braila..cu ceva ani in urma exista un meserias care reconditiona ambielaje motocicleta (avea presa pt demontat si dispozitiv de echilibrat..) Daca nu ai rezolvat problema ma pot interesa daca se mai ocupa de asa ceva.. 0747450697 telefonul meu Mesaj completat Sunt din Braila..cu ceva ani in urma exista un meserias care reconditiona ambielaje motocicleta (avea presa pt demontat si dispozitiv de echilibrat..) Daca nu ai rezolvat problema ma pot interesa daca se mai ocupa de asa ceva.. 0747450697 telefonul meu Vezi daca-l mai are tipul asta http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Daca nu eu mi-am luat de aici http://www.jawa-power.de/chain-secondary-p...type-p-443.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Desi nu e bine,este normal sa auzi descarcarile in bobine cu bujiile scoase (nu intamplator te-am intrebat..) Cu bujia scoasa bobina lucreaza fara sarcina iar tensiunea sa de iesire creste anormal de mult..iar aceasta tensiune cauta cel mai scurt drum spre masa ...cand este conectata bujia tensiunea de iesire este limitata de distanta mica dintre electrozi (in electronica es folosesc eclatoare realizate pe acelasi principiu pt protectia la supratensiune...cand tensiunea creste peste un prag intre cei electrozi apare o descarcare electrica...astfel tensiunea e limitata ) Astfel de experiente pot duce la strapungerea izolatorului din secundar.. Nu as putea spune ca astfel se distrug bobinele...dar si ele suporta pana intr-o zi.. Bobinele se incalzesc in timpul functionarii...dar cred ca si motorul are un oarecare merit...fiind sub ele.. Si ale mele sunt fierbinti..dar se poate tine mana pe ele Acum nu stiu daca ai pus doar aprindere si folosesti platinile sau ai pus senzori in locul lor...daca ai senzori e posibil ca acestia sa stea mai mult timp inchisi decat platinile si astfel prin bobine trece mai mult timp curent.. Sa poti face o comparatie poti da jos aprinderile..sa mergi pe clasic..sa vezi eventuale diferente.. Discurile ambreiajului sunt presate de cele 5 arcuri ..daca ele nu sunt perfect identice ca si caracteristici vor presa cu forte diferite iar placile la debreiere nu vor fi impinse pe aceeasi distanta ...in plus nici discurile cu ferodou nu au exact aceeasi grosime pe toata circumferinta lor ,adica nu se uzeaza uniform (eu am masurat lungimea arcurilor si am gasit diferente intre ele...e posibil ca tensionate diferenta sa fie si mai mare ...la fel si la discuri ) Rezolvarea pe care o vad eu e sa folosesti diverse saibe la arcurie gasite putin mai scurte Ideal ar fi sa se poata masura lungimea lor tensionate exact asa cum lucreaza ele in ambreiaj Si eu am probleme cu ambreiajul, doar ca la mine cupleaza prea brusc la plecarea de pe loc Si eu am banuit initial uleiul....l-am schimbat ...tot asa face.. Rolele de la bolt nu ti le poate face nimeni ,dar poti gasi la diversi rulmenti care folosesc acelasi diametru (2mm ) Despre bucsa din capul bielei chiar n-am auzit pe cineva sa o fi schimbat (cu siguranta se uzeaza si ea, dar poate mai greu..) ma indoiesc ca ai putea gasi...cred insa ca schimbarea rolelor si al boltului ar putea fi suficienta .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 pisica matache sau un rulment mai lat daca se gaseste stas panaitepaul ce zic eu a inteles pisica matache ce zici tu e ce am zis eu de semeringul micut probabil mi se pare ca e unul mai maricel la schimbator sau parca prin semg cel mic intra o tija cu cap mare la capat si tesit daca mai tin minte am sa ma uit sa vad exact ce vine acolo la motor si pe schema sa fiu lamurit de una si de alta multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 (editat) Salutare ..de azi sunt si eu posesorul unei jawa 638 dar din pacate cu ceva probleme la incarcare .Eu am luat motoreta de la un mos care nu a mai mers cu ea de vreo 5 ani.ea arata binisor ceva uzura de vreme dar cum vam zis are o problema la incarcare . Becul in bord imi sta aprins nu se stinge nici la turatii marii.iar eu am facut vreo 15 km cu ea si imi scade tensiunea in baterie de la 13v am ajuns la 9v si intensitatea farului a scazut la fel si cansonul deci nu incarca ..acuma eu nu ma prea pricep la comunistele astea cu incarcare si baterie ca am avut un minsk si nun voshod pana acuma ..aveti vreun sfat pt mine cum sa verific regulatorul sau releul ..sper sa nu va fi plictisit dar sa ma intelegeti ca sunt incepator si cu moto si cu permis ..multa bafta Mesaj completat Salutare ..de azi sunt si eu posesorul unei jawa 638 dar din pacate cu ceva probleme la incarcare .Eu am luat motoreta de la un mos care nu a mai mers cu ea de vreo 5 ani.ea arata binisor ceva uzura de vreme dar cum vam zis are o problema la incarcare . Becul in bord imi sta aprins nu se stinge nici la turatii marii.iar eu am facut vreo 15 km cu ea si imi scade tensiunea in baterie de la 13v am ajuns la 9v si intensitatea farului a scazut la fel si cansonul deci nu incarca ..acuma eu nu ma prea pricep la comunistele astea cu incarcare si baterie ca am avut un minsk si nun voshod pana acuma ..aveti vreun sfat pt mine cum sa verific regulatorul sau releul ..sper sa nu va fi plictisit dar sa ma intelegeti ca sunt incepator si cu moto si cu permis ..multa bafta Uploaded with ImageShack.us dupa vreo 2 luni de munca la ea ..si o groaza de probleme si infinite reglaje in sfarsit am reusit sa pun jawa asta pe roti ..si pregatita de drum fara probleme sau posibile probleme ..am rezolvat si cu incarcarea si cu intreruptul si in special cu avansul si rateurile care imi dadeau mari batai de cap .estetic nu prea multe modificari doar asa pe ici pe colo ..sper sa nu mai am surprize cu ea ..si multumesc ..userilor care m-au ajutat cu sfaturi .. .. Editat Iulie 17, 2010 de el_nynios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 dupa vreo 2 luni de munca la ea ..si o groaza de probleme si infinite reglaje in sfarsit am reusit sa pun jawa asta pe roti ..si pregatita de drum fara probleme sau posibile probleme ..am rezolvat si cu incarcarea si cu intreruptul si in special cu avansul si rateurile care imi dadeau mari batai de cap .estetic nu prea multe modificari doar asa pe ici pe colo ..sper sa nu mai am surprize cu ea ..si multumesc ..userilor care m-au ajutat cu sfaturi .. .. Mai baiatule,ai facut-o ca sa o vinzi?Sau mi se pare mie.Era corect sa spui de la inceput ca vrei sa o faci ca sa o vinzi.Nu se supara nimeni.Nici asa nu cred sa se supere multa lume,da.........Asta e.Asta-i echipa ,cu asta defilam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masa Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 In primul rand nu inteleg de ce te adresezi omului asa"mai baiatule" il cunosti? de unde aerul asta de superioritate? in al doilea rand el_nynios nu a spus nimic de vanzarea motocicletei, doar a multumit celor ce i-au dat sfaturi (panaitepaul , kinguh si altii) eu i-am citit toate posturile si tu nu i-ai dat nici un sfat iar acum apari si tragi concluzii ."Asta-i echipa ,cu asta defilam" eu nu sunt in echipa ta si nici nu defilez cu tine .numai bine Hondasân Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 (editat) Mai baiatule,ai facut-o ca sa o vinzi?Sau mi se pare mie.Era corect sa spui de la inceput ca vrei sa o faci ca sa o vinzi.Nu se supara nimeni.Nici asa nu cred sa se supere multa lume,da.........Asta e.Asta-i echipa ,cu asta defilam. ...acuma sincer nici eu nu as vrea sa fiu in echipa aia a ta ..care se adreseaza unui necunoscut cu ''Mai baiatule" mie mi se pare ,draga domnule avansat , ca nu prea ai maniere ,,si la chestia cu vanzarea ..treaba sta cam asa ( sa te lamauresti si dumneata ) jawa nu o voi vinde decat daca se nimereste sau ii place cuiva in mod deosebit .motoreta '' asta nu a mai functionat din 99' si mi-a facut placere sa o readuc la viata chiar daca la jawa is cam afon . merge destul de bine ca sa nu insist sa o dau am pus-o pe site-uri si forum sa dea si lumea o parere ..cam asta e treaba cu jawa ..HondaSan..si uitandu-ma ca ai in posesie o japoneza .ma gandesc, ca nu esti in echipa care trebui ..dar in fine e doar o parere .. Multumesc inca o data lui panaitepaul , kinguh ,vulpoiu ..pt sfaturi si idei ,RESPECT .. Editat Iulie 17, 2010 de el_nynios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 (editat) cu mare placere f frumoasa motocicleta abia astept si eu sa pun poze cu ea intreaga nu cred ca au rost discutiile astea..sunt oameni si oameni; nu trebuie sa ne certam cu fiecare in parte Editat Iulie 18, 2010 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Aidi bre nu vă mai stressați cu toate prostiile... Mîine vă pun Âşi eu poze cu NOUA mea djawalină azi cu toată duminica i-am mai făcut Âşi o să.i mai fac cîte ceva... oricum mi-au rămas doar firele în bord. Asta are acte în regulă Âşi mîine sper s-o duc la ITP hai cu drum întins! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Aidi bre nu vă mai stressați cu toate prostiile...Mîine vă pun Âşi eu poze cu NOUA mea djawalină azi cu toată duminica i-am mai făcut Âşi o să.i mai fac cîte ceva... oricum mi-au rămas doar firele în bord. Asta are acte în regulă Âşi mîine sper s-o duc la ITP hai cu drum întins! multa bafta la ITP..si eu tre sa ajung pe acolo dar la mine in onesti nu au stand deocamdata mai merg asa ..azi am fost intr-o drumetie mica cu prietenul ..masa''..merge jawrina binisor ..cred ca cere o segmentare ..pe putin dar asta la iarna .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 pisica matachesau un rulment mai lat daca se gaseste stas panaitepaul ce zic eu a inteles pisica matache ce zici tu e ce am zis eu de semeringul micut probabil mi se pare ca e unul mai maricel la schimbator sau parca prin semg cel mic intra o tija cu cap mare la capat si tesit daca mai tin minte am sa ma uit sa vad exact ce vine acolo la motor si pe schema sa fiu lamurit de una si de alta multam fain Nu cred ca s-ar gasi un rulment mai lat...ma tem ca si cele originale sunt greu de gasit..nu inteleg totusi care ar fi avantajul unuia mai lat.. La jawa sunt doua simeringuri micute..unul la pinionul vitezometrului (8mm interior..16mm ext )..iar celalalt etanseaza tija care comanda ambreiajul ..tija care trece prin mijlocul arborelui principal..acesta din urma nu e simering ,ci un oring ...daca este uzat vei avea scurgere de ulei pe langa pinionul lantului Daca e uzat primul vei avea scurgere de ulei sum motor ,unde vine cablul vitezometrului Cel putin in primul caz uleiul inainte de a se pierde macar iti unge pinionul si lantul..(poti avea surpriza sa gasesti murdar cauciucul spate cu ulei..ulei antrenat de lant si ajuns astfel la pinionul mare..de unde picura pe cauciuc in stationare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 ce ziceti de asta?? ma gandesc cat scoate din buzunar la un rk la motoarele alea, sau cat timp ii ia sa regleze avansu la fiecare, de consum nu mai zic nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Nu cred ca s-ar gasi un rulment mai lat...ma tem ca si cele originale sunt greu de gasit..nu inteleg totusi care ar fi avantajul unuia mai lat..La jawa sunt doua simeringuri micute..unul la pinionul vitezometrului (8mm interior..16mm ext )..iar celalalt etanseaza tija care comanda ambreiajul ..tija care trece prin mijlocul arborelui principal..acesta din urma nu e simering ,ci un oring ...daca este uzat vei avea scurgere de ulei pe langa pinionul lantului Daca e uzat primul vei avea scurgere de ulei sum motor ,unde vine cablul vitezometrului Cel putin in primul caz uleiul inainte de a se pierde macar iti unge pinionul si lantul..(poti avea surpriza sa gasesti murdar cauciucul spate cu ulei..ulei antrenat de lant si ajuns astfel la pinionul mare..de unde picura pe cauciuc in stationare) Mesaj completat @pisica matache eu am rulment pe care scrie F-209664 INA N Germany si nu cred ca e original - macar replica sa se potriveasca. cel de la pin vitezometru trebuie sa-l schimb; si cel de pe tija la fel - in comert se gasesc o-ringuri de marimea de care am eu nev? chiar curgea ulei de acolo si nu stiam ce semering e de vina; e tesit cauciucul- nu mai are cercul in sectiune. mister rezolvat, mai trebuie ceva la rulmentul F-209.. daca nu silicon si o rezolv si cu pierderile de ulei multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Mesaj completat@pisica matache eu am rulment pe care scrie F-209664 INA N Germany si nu cred ca e original - macar replica sa se potriveasca. cel de la pin vitezometru trebuie sa-l schimb; si cel de pe tija la fel - in comert se gasesc o-ringuri de marimea de care am eu nev? chiar curgea ulei de acolo si nu stiam ce semering e de vina; e tesit cauciucul- nu mai are cercul in sectiune. mister rezolvat, mai trebuie ceva la rulmentul F-209.. daca nu silicon si o rezolv si cu pierderile de ulei multam fain Rulmentul e original,dimensiunile lui sunt:16-22-12 (16 diam interior, sau diametrul ext al capatului arborelui secundar...22 diam ext al rulmentului,12 lungimea ) codul lui e probabil cel spus de tine...eu m-am uitat dar nu l-am vazut..poate e ascuns de siguranta Cel din stanga motorului e tot nemtesc,este 15-22-12iar codul lui este F-82605 INA N Germany Dupa cod sau dimensiuni poti intreba la diverse magazine ce vand rulmenti..sau care ar putea aduce la comanda Simeringul de la pinionul vitezometrului este 8-16-7(8 interior,16 exterior,7 latimea )..cu siguranta il gasesti (eu l-am gasit cu ani in urma ) Oringul de la tija ambreiajului are 5mm la interior,8,5mm la exterior (mai exact 5mm e diametrul tijei,8,5 diametrul interior al bucsei din plastic in care e montat oringul ..ca sa etanseze probabil trebuie sa intre putin fortat atat pe tija cat si in bucsa..) cred ca s-ar gasi pe la magazinele care vand si simeringuri..) Cum toate Jawele au ceva vechime,e posibil ca si tija din otel sa fie uzata ( in portiunea unde freaca oringul...)o poti intoarce cu celalalt capat,iar daca a mai fost intoarsa poti face alta tija....eu am facut-o dintr-o surubelnita de 5mm diametrru ,pe care am taiat-o la aceeasi lungime cu cea originala , dar poate la tine nu e cazul Schimbarea oringului e foarte simpla, la schimbare simeringul vitezometrului, e mai mult de munca....daca nu-ti pierde mult ulei poti sari momentan peste schimbarea lui.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Mai exact, pentru schimbarea simeringului trebuie demontat capacul de la ambreiaj. Vezi manualul, pagina 28. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 schumydan Cred ca regleaza avans numai la un motor si in rest ceva electronic nu cred ca se poate regla avans la trei motoare ( sau 6)exact la fel. Probabil foloseste un singur carburator dar chiar asa nu cred ca lucreaza la fal motoarele deci banuiesc ca vor avea viata scurta si cred ca are un consum de ruleaza numai dumineca pana la biserica Dar omul este fericit ca are un unicat dar la masuratori a gresit putin ca motocicleta are un numar cam mare ca sta foarte cracanat este incomod sa te opresti pe la semafoare Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 (editat) multam de raspunsuri @pisica matache e buna tija nu pierdeam ulei pe la sem vitez; dar am zis sa-l inlocuiesc sa fie nou; da m-am chinuit sa-l scot- mai usor la introdus in schimb am vazut azi un defect cand sa scot rulmentul pe dreapta de la carter in casuta manetonuluio crapatura facuta de bataia lantului pe partea opusa cand scapa din cauza pinionului de atac uzat; cam cat costa jumatatea din dreapta motorului? daca e locasul manetonului zgariat-bine zgariat-si pe lateral si pe peretele cilindru - unde sta manetonul- cred ca am explicat bine, asta inseamna ambielaj necentrat sau poate rulment din carter uzat? Editat Iulie 21, 2010 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 multam de raspunsuri@pisica matache e buna tija nu pierdeam ulei pe la sem vitez; dar am zis sa-l inlocuiesc sa fie nou; da m-am chinuit sa-l scot- mai usor la introdus in schimb am vazut azi un defect cand sa scot rulmentul pe dreapta de la carter in casuta manetonuluio crapatura facuta de bataia lantului pe partea opusa cand scapa din cauza pinionului de atac uzat; cam cat costa jumatatea din dreapta motorului? daca e locasul manetonului zgariat-bine zgariat-si pe lateral si pe peretele cilindru - unde sta manetonul- cred ca am explicat bine, asta inseamna ambielaj necentrat sau poate rulment din carter uzat? N-am inteles unde ai gasit crapatura ..la fel cu zgariturile...cred ca niste poze ar fi edificatoare Oricum crapatura respectiva s-ar putea repara cumva ... Daca ai ambielajul scos, uzura rulmentilor daca e excesiva se simte la mana..daca e necentrat poti vedea doar cu un strung,de la unu la trei bucati comparatoare..si un meserias foarte bun Incearca sa fii mai explicit..eventual niste poze daca ai posibilitatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Tocmai ce m-am întors dintr-o plimbare cu noua djawalina... Ca observație, smuceÂşte progresiv cu viteza; am mai sesizat astăzi învîrtind roata spate cu mîna, se observă un mic blocaj la un anumit punct... motocicleta a fost căzută de fostul proprietar. Mîin îi schimb pinionul care antrenează lanțul. Apropos, eu n-am văzut acea za de rupere ca la Izh; cum se scoate lanțul la jawă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Scoți bucÂşa de pe axul primar al cutiei, cea pe care stă butucul ambreiajului. Jocul butucului va fi pe urmă destul de mare ca să poți slăbi lanțul îndeajuns ca să-l scoți. Eu m-am chinuit înainte, ca necunoscătorul întreprinzător, cu o presă de lanț, Âşi l-am desfăcut de vreo două ori. Nu face treaba asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 schumydanCred ca regleaza avans numai la un motor si in rest ceva electronic nu cred ca se poate regla avans la trei motoare ( sau 6)exact la fel. Probabil foloseste un singur carburator dar chiar asa nu cred ca lucreaza la fal motoarele deci banuiesc ca vor avea viata scurta si cred ca are un consum de ruleaza numai dumineca pana la biserica Dar omul este fericit ca are un unicat dar la masuratori a gresit putin ca motocicleta are un numar cam mare ca sta foarte cracanat este incomod sa te opresti pe la semafoare Numai bine avans ca avans dar daca are compresie inegala se duce dracu reglajul avansului, oricum nu cred ca se simte prea tare ca trage restul, si gabaritul este depasit cu mult si ma gandesc cum a adaptat tractiunea si cutia de viteze, doar sa cupleze toate motoarele in vreo treapta anume si sa foloseasca o alta cutie care sa preia motoarele si sa o transmita la roata ca si idee este interesanta dar greoaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 avans ca avans dar daca are compresie inegala se duce dracu reglajul avansului, oricum nu cred ca se simte prea tare ca trage restul, si gabaritul este depasit cu mult si ma gandesc cum a adaptat tractiunea si cutia de viteze, doar sa cupleze toate motoarele in vreo treapta anume si sa foloseasca o alta cutie care sa preia motoarele si sa o transmita la roataca si idee este interesanta dar greoaie Daca asta vi se pare ciudata as vrea sa stiu ce parere aveti de motorul cu 48 cilindri tot de pe acest forum. In legatura cu lantul de jawa eu cred ca era de fapt @Vulpoiu vorbea despre lantul de tractiune secundara, cel de la roata nu cel dintre motor si ambreiaj. Oricum, raspund si eu. Pentru lantul de transmisie primara, cel din motor, nu iese pana cand nu scoti si carcasa discurilor de ambreiaj si pinionul de pe ambielaj. Ies toate odata, impreuna pentru ca intre pinionul care este pe ambielaj si carcasa nu este destul loc ca sa treaca lantul fara sa scoti pinionul. Pentru lantul de la roata, eu zic ca nu a cautat cu destula atentie. Are siguranta de lant ca si la ij si ca si la orice lant de la bicicleta, motocicleta, etc. Daca totusi nu are, atunci trebuie demontata o za ca sa-l scoata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Într-adevăr, lanțul ce-l aveam de rezervă de pe jawra dezmembrată nu avea siguranță. La momentul dezmembrării smulsesem o za. Deoarece lanțul de pe motocicletă se cam bloca la o anumită poziție, l-am schimbat cu cel de rezervă, folosind siguranța de pe cel scos Âşi montînd-o în sensul de miÂşcare cum scrie la carte. Acest lanț pare că nu mai blocheză la acea poziție; n-am avut timp să testez azi, o să văd mîine. Totodată am lămurit-o Âşi cu contactul de neutru. Eu folosisem firul respectiv pe post de masă la semnalizare Am schimbat Âşi farul. Acum am lumină bre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Într-adevăr, lanțul ce-l aveam de rezervă de pe jawra dezmembrată nu avea siguranță. La momentul dezmembrării smulsesem o za.Deoarece lanțul de pe motocicletă se cam bloca la o anumită poziție, l-am schimbat cu cel de rezervă, folosind siguranța de pe cel scos Âşi montînd-o în sensul de miÂşcare cum scrie la carte. Acest lanț pare că nu mai blocheză la acea poziție; n-am avut timp să testez azi, o să văd mîine. Totodată am lămurit-o Âşi cu contactul de neutru. Eu folosisem firul respectiv pe post de masă la semnalizare Am schimbat Âşi farul. Acum am lumină bre! Daca lantul se blocheaza intr-o anumita pozitie e posibil ca pinionul mare sa fie putin excentric ( posibil din cauza uzurii ) Pinionul se poate schimba...sau intoarce.. Daca nu ai burdufuri la lant poate fi din cauza lantului ( neuns,ruginit,etc) Cu ani in urma mi s-a spart rulmentul din cutie din cauza unui astfel de lant (e vorba de rulmentul mare al arbroelui primar..) Am avut noroc,desi s-a blocat roata spate n-am patit nimic..doar am impins de motor vreo 20 km ,dupa ce am desfacut motorul in drum sperand ca se poate repara Mare grija la lant si la intindera lui .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 vind far de cz250 din 1973 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.