Vizitator VULPOIU Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Bă ăÂştia-s tîmpiți cretini Âşi toate celalalte !!!! Trăim în Romînia extermina-oar cutremurele vrancei să răsară în locul ei vreo mare MOARTĂ! În acte, Jawa e trecută CU ATAÂŞ kkm-aÂş în palma Âşi pe mormîntu' cui a mai inventat Âşi asta.... Âşi ei bine, ataÂşul NU MAI EXISTĂ. Din acest motiv eu NU POT să fac ITP!!! Care pe raza baligii numită Moldovă, se face doar la RAR. Tîlharii cu pretenție de injineri de stații care lasă să treacă orice hleab care scoate fum ca locomotiva... sunt prea puturoÂşi să cumpere stand pentru moto!!! Deci... iaca aÂşa se încurajează DEZMEMBRAREA acestor lucruri. ITP la... moldoveni, oare nu se poate face ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) După limbajul foarte colorat înțeleg ca ești foarte nervos ... Parcă tot pe forumul acesta am văzut ca o moto fără ataÂş se poate modifica la RAR în acte ca fiind fără ataÂş Âşi invers. I-ai întrebat la RAR de asta? Nu ți-au spus ce trebuie sa faci? Editat Iunie 8, 2011 de panaitepaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 ooda.... bineînțeles că m-au informat aÂşa în treacăt Âşi acest lucru... pentru numai vreo 420 de lei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Buna ziua, asi avea nevoie de putin ajutor am comandat o punte de diode de Jawa, si am primit piesa aceea rosie. Nu stiu daca este punte de diode, sau cum se monteaza pentru ca nu am primit nici o hartie la ea... Ce are puntea ta de vrei sa o schimbi? se ard foarte greu. Oricum, daca e defecta te pot ajuta eu cu una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Va salut. Am ocazia sa cumpar o Jawa din 1962 cu motor de 125 sau 175 cm3, nu am retinut exact. Este originala, in stare de functionare, trebuie vopsita. Are numere vechi, dar proprietarul poate sa imi dea fiscalul. Cati bani credeti ca ar merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneliutecu Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Va salut. Am ocazia sa cumpar o Jawa din 1962 cu motor de 125 sau 175 cm3, nu am retinut exact. Este originala, in stare de functionare, trebuie vopsita. Are numere vechi, dar proprietarul poate sa imi dea fiscalul. Cati bani credeti ca ar merita. Va salut si eu !Am avut ocazia sa cumpar o JAWA din 1992 cu motor de 350 cmc .Este originala ,in stare perfecta de functionare,are 5909 km rulati ,(cred ca sint atitia doar ,dupa cum arata scaritele la pilot si guma de la pedala de pornire ,sint ca noi) nu trebuie vopsita ,are vopsea originala ,inscriptiile cu jawa de pe rezervor si pe cutiile laterale 350ts sint si ele originale , are numere noi ,carte identitate , talon ,proprietarul imi da in curind fiscalul. Am schimbat eu la ea cauciucurile si am cumparat o baterie.Intreb si eu ca "bubucatalin"-.Citi bani credeti ca ar merita ? Postez si citeva fotografii cu ea : Asfalt uscat si va salut cu farul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Arata foarte bine motocicleta, chiar tind sa cred ca are kilometri reali, rar am vazut o comunista asa bine intretinuta! Daca ii schimbi si burdufurile de la telescoapele furcii fata, arata impecabil. Ca pret, am vazut ca se cere pe ceva asemanator cam 2000 lei, plus sau minus citeva sute, acum fiecare evaluindu-si lucrul dupa propriile criterii. Dar sincer, nu am vazut sa se si cumpere la acest pret, fiindca aceste motociclete nu sint catalogate ca fiind ceva rar sau de colectie, iar ca si fiabilitate majoritatea prefera o japoneza in patru timpi, mai veche, la aceeasi bani. Ma bucur sa vad ca mai exista astfel de exemplare si pasionati care sa le pastreze cu rotile pe asfalt! Iti doresc sa te bucuri de ea multi ani si sa te plimbe fara probleme muuulti kilometri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Va salut si eu !Am avut ocazia sa cumpar o JAWA din 1992 cu motor de 350 cmc .Este originala ,in stare perfecta de functionare,are 5909 km rulati ,(cred ca sint atitia doar ,dupa cum arata scaritele la pilot si guma de la pedala de pornire ,sint ca noi) nu trebuie vopsita ,are vopsea originala ,inscriptiile cu jawa de pe rezervor si pe cutiile laterale 350ts sint si ele originale , are numere noi ,carte identitate , talon ,proprietarul imi da in curind fiscalul. Am schimbat eu la ea cauciucurile si am cumparat o baterie.Intreb si eu ca "bubucatalin"-.Citi bani credeti ca ar merita ? Postez si citeva fotografii cu ea : Asfalt uscat si va salut cu farul... La cum arata,face toti banii...sper ca nu vrei s-o vinzi,ar fi pacat. Singura Jawa care arata mai bine,am vazut cu ceva ani in urma,cand am dat examen pentru A. Era nou-nouta...imi amintesc ca mergea ceas la ralanti,imi mai amintesc ca posesorul a luat o tranta cu ea,ma durea pe mine sufletul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BIBANU CZ Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 (editat) Nu ne mai fierbe,spune cat a costat frumusetea asta de motor? Editat Iunie 15, 2011 de BIBANU CZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Revin cu o problema ftr ciudata din punctul meu de vedere si nu numai,si anume : Set nou,avans stas(verificat bobine,condenastori,fise,bujii + avansul propriu zis),carburator iarasi,tobe curatate si face urmatoarele figuri : Merge dar bate ceva in motor,il desfac si constat ca piesa aia dintre cilindrii nu calca cum trebuie si daca scot bucatica aia de aluminiu vad ca piesa aia dintre ambielaje de aluminiu joaca inainte si inapoi,ok schimb piesa aia micuta de aluminiu ca sa calce cum trebuie sa nu aibe cealalta bucata(aia ce tine ambielajul) inainte si inapoi fiind apasata de cilindrii.=> Porneste ftr greu dar nu bate nimic,insa constat o lipsa enorma de putere,cu a 3-a de abia mergea ce sa ii dau a 4-a....nu urca o panta de vreo 10-15 grade cu 1-a,deci ftr ftr slab.Am intrebat in stanga si dreapta si mi s-a sugerat sa schimb piesa aia dintre ambielaj fiindca trage aer fals(compresia din stanga merge in dreapta si invers),sau sa pun silicon la piesa aia micuta pe ce stau cilindrii care se poate scoate usor cu mana.Acum intrebarea este : credeti ca punand silicon(rosu sau negru) la piesa aia micuta(desi intra la fix acolo) ar rezolva problema ? sau mai bine nu ma bine nu ma complic si desfac intreg motorul pun alt bloc motor si piesa aia dintre ambielaje ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Salut. Schimba separatorul dintre cartere cu unul bun care sa asigure etansarea si separarea camerelor de baleiaj. Si intreaba-i si pe Calin cz si Ivan pe PM ce este mai bine sa faci. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Salut. Schimba separatorul dintre cartere cu unul bun care sa asigure etansarea si separarea camerelor de baleiaj. Si intreaba-i si pe Calin cz si Ivan pe PM ce este mai bine sa faci. Numai bine. Pai acolo is 2 piese defapt aia micuta pe care o sa stea cilindrii(aia cea mai de sus) si piesa aia tot de aluminiu ce sustine partea centrala al ambielajului. Aici este si o poza cu piesa respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Asa cum ti-am spus si pe PM, cred ca daca acel separator si-a facut deja loc intre cartere si cei doi cilindri comunica, trebuie musai etansat. Poti face asta cu un Loctite nepermanent sau daca spatiul nu-i asa mare (adica sub 1mm) poti folosi si silicon rezistent la produse petroliere si temperaturi inalte. In cazul in care ai rezerva un alt set de cartere si alt separator, nu ezita sa le folosesti. Economisesti timp si nervi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Cum detin alt bloc motor si alta piesa pentru sustinere ambielaj am sa le schimb fiindca nu vreau sa mai pierd timpul,multumesc inca odata ptr sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adybai Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 se vand urmatoarele piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 spune-i prietenului ca in cazul in care nu trimite prin posta o sa ramana mult si bine cu piesele alea, eu unul am vb cu el ii luam piese undeva in jur de 250 lei , dar nu trimite prin posta ca s-a fript o data , bunavointa si nevoe cred ca avem multi dintre noi, dar daca nu e si in schimb , tot degeaba, spor la vanzare. nu mai vorbesc ca preturile nu se negociaza nici un banut , de parca ar fi la magazin, eu raman interesat , stiu ca atunci cand am vorbit a notat pe ceva ce as fi vrut sa cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BV81AXL Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Pur si simplu iubesc bestia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Stie cineva unde se poate repara un ambielaj de Jawa 350 / 638 in CJ sau nu numai,sau cat costa unul nou ?( si daca e de calitate ? ) :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Ce problema ai la ambielaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Ce problema ai la ambielaj? Pai piesa aia intre rulmentii centrali mie rupta si imi fugea compresia din partea stanga in dreapta si vice-versa.Insa am vb cu dani si imi trimite unul nou ptr ca n-are rost sa ma complic ca poate ambielajul a mai fost desfacut si asa si sa trimit in tara ambielajul incolo-incoace si poate nu se paote face am zis ca mai bine strang un pic ciorapul si iau unul nou.In Cj si prin zona am intrebat pe toti strungarii,care rectifica ambielaje la masini etc etc dar nici unul nu s-a bagat..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fureteur Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) Intreabi la Feri 0757 584 074 (strungar) pentru boltul Pai piesa aia intre rulmentii centrali mie rupta si imi fugea compresia din partea stanga in dreapta si vice-versa.Insa am vb cu dani si imi trimite unul nou ptr ca n-are rost sa ma complic ca poate ambielajul a mai fost desfacut si asa si sa trimit in tara ambielajul incolo-incoace si poate nu se paote face am zis ca mai bine strang un pic ciorapul si iau unul nou.In Cj si prin zona am intrebat pe toti strungarii,care rectifica ambielaje la masini etc etc dar nici unul nu s-a bagat..... Editat Iunie 23, 2011 de fureteur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 cumpar motor complect si functional de yawa de 250 cmc din 1953, cu 2 pedale( schimbator de viteza si de pornire), si daca mai este si carburator ar fi tare bine, mai cumpar si far si contactul de pe rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawa1960 Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Salutare. Care aveti un ambielaj de Jawa 250cmc model 353 ? Sau stiti pe cineva care repara bine ca mesteru la care l-am dus nu prea a reusti sa-l faca bine si iar imi bate . Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 TI-am raspuns si pe PM dar spun si celorlalti,"segmentul" dintre rulmentii centrali e rupt si imi fuge compresia dintr-o parte in alta.As dori sa cumpar unul nou,daca are cineva asa ceva,sau stie pe cineva....doar spuneti.Multumesc TI-am raspuns si pe PM dar spun si celorlalti,"segmentul" dintre rulmentii centrali e rupt si imi fuge compresia dintr-o parte in alta.As dori sa cumpar unul nou,daca are cineva asa ceva,sau stie pe cineva....doar spuneti.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Pune te rog o poza cu piesa respectiva,sa inteleg despre ce e vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.