_cristi_ Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 daca intereseaza pe cineva http://www.tocmai.ro/jawa350-pt-piese-7603874.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imre.66 Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Salut! il intereseaza pe cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 (editat) Salutare.va cer ajutorul cu un mic sfat va rog.ce bujii sa cumpar pentru jawa mea ts 1982.stima Editat Aprilie 20, 2013 de RzVan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Ca sa nu ai probleme pe vreme torida, te sfatuiesc sa-ti pui bujii mai reci, adica de 240, 280...chiar daca sint romanesti, Sinterom...is foarte bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Ce treaba are toridu cu valoarea termica a bujiei nea Ivane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Salut! il intereseaza pe cineva? Daca se si dezmembreaza as fi interesat de scaunul ei.si poate rotor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Ce treaba are toridu cu valoarea termica a bujiei nea Ivane? Motorul se raceste mai greu, iar o bujie rece are sanse mai mici sa faca nazuri...testat de mine! Pentru perioade mai reci ale anului prefer bujii de 225, normal, tot romanesti! Nu vorbesc din carti, spun din experienta de zi cu zi...care pentru mine a reusit sa bata cartea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Eu unul recunosc ca la toate vechiturile care s-au perindat prin batatura am folosit bujii oricum numai dupa valoarea termica nu. La Jawa de 350 de multe ori bujii diferite de la un cilindru la celalalt. Pentru mine conta sa scot bujia caramizie din cilindru. Stau si eu in spatele calitatii Sinterom (Y) doar ca au inceput sa fie din ce in ce mai rare la vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Ai dreptate...uneori culoarea bujiei iti dovedeste cit de bine merge respectivul motor, sau doar acel cilindru. Io am fost si ramin un spartan in exploatarea oricarui tip de motor (sint un fel de kill engines, vorba neamtului german), iar daca la mine rezista un motor o zi, la altii rezista ani buni! De aceea am cautat cele mai fiabile variante si cele mai simple, ca un motor sa aiba viata lunga si sa mearga in parametrii fabricantului. Si io am folosit bujii diferite pe cei doi cilindri, chiar si cote diferite la cilindri/pistoane...si nu a crapat nimic, contrar spuselor specialistilor! Asa ca se poate, totul e sa vrei si sa incerci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 din ce am fost sfatuit mi s'a spus ca trebuiesc bujii fierbinti.si anume mai exact (ngk standard b6hs).si inca o intrebare.motorul pe jawa mea este aproape nou are abia vreo 10.000 km.sa inteleg ca motorul nu are rodajul facut si pe parcurs va merge din ce in ce mai bine?tata mi'a reglat carburatorul merge perfect urca peste 7000 de ture jawa.dar am in continuare probleme nu prea vrea sa porneasca la pedala.imping la ea.oare de la bujii poate fi aceasta problema?stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 N-am auzit de bujii fierbinti, poate doar alea puse pe flacara de la aragaz si apoi luate cu patentul...! In alta ordine de idei, motorul poate porni greu din cauza aprinderii, a insuficientei curentului, bobine obosite, fise strapunse...si ar mai fi vreo citeva sute de cauze! Cea mai des intilnita este insa prima! Poate fi si faptul ca motorul este prea strins si porneste greu...dar asta ar fi ultima dintre cauze! Oricum, frumoasa Jawa...s-o calaresti cu placere, mult si bine...si incet-incet o sa-i descoperi hibele...pe rind! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 aprinderea e noua pe ea pe 12v,bobine de dacie:-??...da,in fiecare zi incet incet o cunosc mai bine:)).am comandat aceste bujii care apar pe net pentru ea.sa vedem.mersi de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Am observat modificarea pe 12V (dar asta nu inseamna ca reglajul este bine facut)...iar bobinele de Dacia sint sfinte! La fel am pus si io! Nu te complica sa cumperi bujii de firma, vei fi dezamagit! Mergi la magazinul de piese Dacia si cumpara bujii normale, chiar si de 225...si vei vedea ca merg mai bine ca alea de firma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 la 10000 km e oricum numai in rodaj nu indraznesc sa te sfatuiesc sa faci o masurare a compresiei. s-ar putea sa ai surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Nu fii rau! Omul are impresia ca astea in doi timpi au performantele si rezistenta in timp ca si a celor in patru timpi! Se rezolva si aia, niste segmenti noi si doua veri merge unsa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 inteleg care e treaba cu astea in 2 timpi.dar din lipsa de bani numai reusesc anul asta sa imi cumpar motor asa ca ii ciordesc jawa lu' tata.si problema e ca sunt bata momentan la aceasta motocicleta:).dar hei asta e motociclismul si cu bune si cu rele.sa speram ca ii dau de cap.stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 la 10000 km e oricum numai in rodaj nu indraznesc sa te sfatuiesc sa faci o masurare a compresiei. s-ar putea sa ai surprize. Gresesti amarnic baiatul are dreptate este rodajul care urmeaza dupa segmentare Numai bine la 10000 km e oricum numai in rodaj nu indraznesc sa te sfatuiesc sa faci o masurare a compresiei. s-ar putea sa ai surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) @ala cu pedala care l cheama si Ivan pe deasupra(Nu stiu cum ii zice la pedala ruseste ca scriam) Am pus o poza cu cutia de Jawa. Daca esti dragut zi mosule unde bag saiba aia? http://www.jawamarkt.cz/temp/Jawa-350-Motor-GetriebeV-380-380-1243347016.jpg Editat Aprilie 25, 2013 de dorucioby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 In primul rind, fara rusisme,da?! In faza urmatoare baga o saiba intre pinionul fix si acea siguranta de pe ax, incit pinionul tip balador sa nu aiba deloc joc pina in siguranta. Calculatorul meu personal, pe care nu-l pot numi PC, ma tradeaza, stii tu, ti-am povestit despre abacul meu...si nu pot salva pozulica sau s-o maresc si sa pot pune semne pe ea! Si ca treaba sa fie fara rebuturi, aplica acea metoda pe care o foloseam la alergari, cu sanfrenarea pinioanelor in trapez, la craboti...si nu va mai da gres la selectarea vitezelor! Pentru treapta intii era mai simplu, saiba intra intre pinionul mare si carcasa motorului (cutiei)...dar sper ca ai inteles din explicatie! Daca nu, da un beep si iti explic mai pe larg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Este cineva interesat de o jawa de politie cu 8000 km la bord ? stare foarta buna. Moto este in Bacau. Poze nu am.Nu se da scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Spune si pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Am mai vorbit ieri cu dl. proprietar si s-a gandit el la un pret mai bun adica 25 milioane , cam scump da se mai negociaza.Moto se afla in Buzau-Monteoru, prop sta in Buzau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
altho Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Este cineva interesat de o jawa de politie cu 8000 km la bord ? stare foarta buna. Moto este in Bacau. Poze nu am.Nu se da scump. Daca moto este in Bacau, as fi interesat sa-l vad. Un nr. de telefon, adresa ? Sau bip la 0744. 503337 -Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nasu65 Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Azi am reusit sa pun aprindere wartburg la jawa mea si merge perfect.Acum 3 saptamani am cuparat din targ in Ploiesti un filtru, o porcarie , s-a topit ceva alb in interior, Am schimbat filtru cu unul de dacie , sa vad ce se mai intampla. I-mi trebuie un lant primar si cred un ambreiaj sa vad unde gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Am montat la jawa 175 un cilindru cu piston si segmenti (set complet facut de bunicul acum vreo....inainte de revolutie),problema e ca segmentii nu se inchid pe piston in acelasi loc cum era pe pistonul pe care l-am dat jos . sa fie pistonul de CZ? e diferent intre cel de jawa si cel de cz? stiu ca cz-ul are doar o evacuare si asta sa fie cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.