pinnutz_789 Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 vreau sa stiu si eu, in afara de semeringuri fata, amortizoare (asta in cazul in care o trantesti tare), lant si pinioane, ce se mai strica atat de tare cand te ridici pe o roata?? Am vorbit cu cineva, care mi-a explicat, ca atunci cand motorul este ridicat, uleiul se lasa in spate, si practic pistoanele merg fara ulei atunci, este adevarat? si concret, care sunt stricaciunile sau defectiunile care pot aparea datorita mersului pe o roata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psy Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Ambreiajul daca il folosesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 am auzit si io de faza asta cu uleiul care nu ajunge la pistoane , da nu shtiu daca chiar e pe bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 intreaba-l pe RobertTXA.......aaa, nu mai poti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 vreau sa stiu si eu, in afara de semeringuri fata, amortizoare (asta in cazul in care o trantesti tare), lant si pinioane, ce se mai strica atat de tare cand te ridici pe o roata?? Am vorbit cu cineva, care mi-a explicat, ca atunci cand motorul este ridicat, uleiul se lasa in spate, si practic pistoanele merg fara ulei atunci, este adevarat? si concret, care sunt stricaciunile sau defectiunile care pot aparea datorita mersului pe o roata ? Nu sunt in deplina cunostinta de cauza , de aceea nu garantez dar iti spun ce am auzit. Cica nu prea are ungere motoru , cei care practica stunt riding-ul modifica sorgul de la baia de ulei tocmai pentru ca motorul sa aiba ungere mai buna. Pe langa asta mai jignesti ambreiajul, telescoapele, chiar si pinioanele din cutie , lantul ,pinioanele , acuma fiecare in anumit procent, dar ideea e ca nu prea convine motocicletei. Am citit undeva ca cica un motor utilizat numai in stunt riding, preparat ca atare are la 4 000 de km uzura unui motor utilizat normal la 20-25 000 de km. Acum nu stiu cat e de adevarat. Daca vrei sa faci asa ceva grija maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Nu sunt in deplina cunostinta de cauza , de aceea nu garantez dar iti spun ce am auzit. Cica nu prea are ungere motoru , cei care practica stunt riding-ul modifica sorgul de la baia de ulei tocmai pentru ca motorul sa aiba ungere mai buna. Pe langa asta mai jignesti ambreiajul, telescoapele, chiar si pinioanele din cutie , lantul ,pinioanele , acuma fiecare in anumit procent, dar ideea e ca nu prea convine motocicletei. Am citit undeva ca cica un motor utilizat numai in stunt riding, preparat ca atare are la 4 000 de km uzura unui motor utilizat normal la 20-25 000 de km. Acum nu stiu cat e de adevarat. Daca vrei sa faci asa ceva grija maxima da , a fost un articol in ''univers moto '' sau moto life '' nu mai stiu sigur .... era o honda hornet de 600 care a fost testata cum spuneai mai sus cu efectele de rigoare . in concluzie poti face wheelie ,dar pe distante scurte cateva sute de metri si din cand in cand '' daca te tine '' . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 intreaba-l pe RobertTXA.......aaa, nu mai poti cat de inteligent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Salutare, in numarul 5 din 2006 al revistei Univers Moto puteti gasi articolul precizat de moto_fane. Este vorba despre o Honda Hornet 600, care a fost condusa 4000 de km numai pe roata din spate!!! Sumar, citand din revista, pot spune ca au fost afectate foarte multe componente ale motorului, cum ar fi: rulmentul de presiune al ambreiajului si discurile de ambreiaj, dintii pinioanelor ai cutiei de viteze, rulmentii axelor cu came, pistoane, cilindrii si altele. Cei care au efectuat testul au spus ca in nici un alt test de anduranta, nu au fost intalnite asemenea probleme la alte motociclete, nici dupa 50000 de km, mai ales ca au mai zis ca hornetul are un motor foarte fiabil!!! Oricum va recomand sa cititi tot articolul, este foarte interesant. Numai bine si concluziile le trageti singuri la cele scrise, voi decideti cum mergeti cu motoarele voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 nu uita cauciucul spate care dureaza foarte putin la accelerarile 1-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Nu pot sa spun decat ca am prieteni care au 13mii respectiv 22mii de km de forja si mult wheelie pe 600 SSP , unul dintre ei tine wheelie cat e bulevardu de lung si in afara de cauciucuri si un kit de lant nu au schimbat nimic la motoare,merg perfect de bine ... eu momentan vad ca mi se duce cauciucu pe mijloc , se spune ca mai mult rau ii faci la motor pana inveti sa dai bine wheelie (ambreiaj,furca...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 (editat) @Reverse: ce motoare au prietenii tai? daca sunt GSX-R-uri din 2005-2006 care pe deasupra ca sunt noi mai sunt si rezistente...iti dai seama ca rezista dar pana la un anumit punct. Editat Iulie 9, 2007 de disabled_cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 ... telescoape fata cu tot ce tine de ele inclusiv uleiul, ceva ceva pe la rulmentii furcii, umpic pe la cadru (daca nu e de ala laser frate)ceva tensiuni in lant foaie pinion ax de angrenare .... anvelope fata spate.....daca ai jante spitate si pe acolo.... in special pe fata... urmari (nicidecum imediate) :batai in fata la franari ... , cauciucuri .... vizibil cu ochiu, idem lant si alea , suspensie din ce in ce mai comoda .... cu lovituri in gauri... creca nu gresesc prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 @Reverse: ce motoare au prietenii tai? daca sunt GSX-R-uri din 2005-2006 care pe deasupra ca sunt noi mai sunt si rezistente...iti dai seama ca rezista dar pana la un anumit punct. Sa ghicesc 636 si R6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 am auzit si io de faza asta cu uleiul care nu ajunge la pistoane , da nu shtiu daca chiar e pe bune cred ca e doar un zvon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 @Reverse: ce motoare au prietenii tai? daca sunt GSX-R-uri din 2005-2006 care pe deasupra ca sunt noi mai sunt si rezistente...iti dai seama ca rezista dar pana la un anumit punct. cum zicea si calicea asta , 636 si r6 ... 2006 si 2005.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 @reverse: puteam sa bag mana in foc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 (editat) intreaba-l pe RobertTXA.......aaa, nu mai poti Mai citeste pe la ACCIDENTE poate iti trece teribilismul ca sa nu citim noi despre tine acolo. PS:la moto gasesti piese,la oameni poti deveni tu piese de schimb !!! Editat Iulie 10, 2007 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 Mai citeste pe la ACCIDENTE poate iti trece teribilismul ca sa nu citim noi despre tine acolo. PS:la moto gasesti piese,la oameni poti deveni tu piese de schimb !!! A vrut sa faca si el o gluma...ce stii tu. Baietica fa si tu glume in alta parte nu fa pe seama celor morti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Iulie 10, 2007 Autor Share Postat Iulie 10, 2007 multi spuneti de ambreiaj, dar cum se poate strica ambreiajul, daca nu il folosesc cand o ridic ? o ridic din acceleratie pe la 5 000 ture, cand ajunge la 5000 iau gazul si accelerez putin brusc aproape jumatate de acceleratie, si se ridica, o tin toata treapta 1, iar cand o pun jos o pun tot din acceleratie nu-i dau drumul brusc sa se buseasca... oricum stiu ca in timp se duc semeringurile, si amortizoarele fata, lant si pinioane, cauciuc spate, nu inteleg dc si cel fata... ceea ce nu sunt convins este, daca intr-adevar motorul merge fara ulei atunci cand esti pe o roata... ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 multi spuneti de ambreiaj, dar cum se poate strica ambreiajul, daca nu il folosesc cand o ridic ? o ridic din acceleratie pe la 5 000 ture, cand ajunge la 5000 iau gazul si accelerez putin brusc aproape jumatate de acceleratie, si se ridica, o tin toata treapta 1, iar cand o pun jos o pun tot din acceleratie nu-i dau drumul brusc sa se buseasca... oricum stiu ca in timp se duc semeringurile, si amortizoarele fata, lant si pinioane, cauciuc spate, nu inteleg dc si cel fata... ceea ce nu sunt convins este, daca intr-adevar motorul merge fara ulei atunci cand esti pe o roata... ?? Depinde cat te ridici,daca te ridici mult normal ca nu mai trage ulei sa faca ungerea,cum spunea si cineva mai sus,stunt-ryderii au modificari facute special in sensul asta asa ca eu cred ca este un argument destul de bun.Grija mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 multi spuneti de ambreiaj, dar cum se poate strica ambreiajul, daca nu il folosesc cand o ridic ? o ridic din acceleratie pe la 5 000 ture, cand ajunge la 5000 iau gazul si accelerez putin brusc aproape jumatate de acceleratie, si se ridica, o tin toata treapta 1, iar cand o pun jos o pun tot din acceleratie nu-i dau drumul brusc sa se buseasca... oricum stiu ca in timp se duc semeringurile, si amortizoarele fata, lant si pinioane, cauciuc spate, nu inteleg dc si cel fata... ceea ce nu sunt convins este, daca intr-adevar motorul merge fara ulei atunci cand esti pe o roata... ?? ambreiajul aluneca oricum in mers ca nu simti e altceva dar aluneca. se duce si ala. si nu mumai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 Motorul nu e afectat de loc daca e in mainile unui profesor. Dar pana a ajuns profesor e problema ........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 multi spuneti de ambreiaj, dar cum se poate strica ambreiajul, daca nu il folosesc cand o ridic ? o ridic din acceleratie pe la 5 000 ture, cand ajunge la 5000 iau gazul si accelerez putin brusc aproape jumatate de acceleratie, si se ridica, o tin toata treapta 1, iar cand o pun jos o pun tot din acceleratie nu-i dau drumul brusc sa se buseasca... oricum stiu ca in timp se duc semeringurile, si amortizoarele fata, lant si pinioane, cauciuc spate, nu inteleg dc si cel fata... ceea ce nu sunt convins este, daca intr-adevar motorul merge fara ulei atunci cand esti pe o roata... ?? Auzi tu vorbesti din teorie, sau chiar stii ce spui acolo...? Apropo vad la profil ca zi de nastere 16 November 1989, dupa un calcul sumar ar trebui sa faci 18 ani in Nov 2007 deci mergi pe R6 fara permis, ia zi te-am prins ? Dati-i mah pe-o roata ce nu se intampla nimic, mai naspa e cand duci fata prea sus si urmeaza buf-ul pe spate, ia sa spuna cei care au patit asa ceva ca mersul pe-o roata daca nu te pricepi e f f costisitor si riscant, poti sa strici multe mobre pana mergi bine.... insa daca nu incercam personal nu ne dam seama , asta e ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 oricum garantat se f..te motorul in timp. la unele motorete poate este suficient sa pui peste nivel, ca atunci cand te ridici, pompa sa traga in continuare, sau la altele sa mai pui o pompa. a merge pe o roata nu inseamna sa mergi 10 m. atunci doar o ridici, si o pui jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 A vrut sa faca si el o gluma...ce stii tu. Baietica fa si tu glume in alta parte nu fa pe seama celor morti. nu cred ca a fost o gluma ci mai degraba un exemplu concludent care sa dea de gandit celor viteji, e drept, un pic cam sadic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.