Sari la conținut

Lupta la 125


Ce atzi alege?  

877 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

nu vreau sa dau nume poze nmk..oricum...sufera de motociclism rau de tot...si mai are si vreo 120 de kile...la 17 ani

Editat de Yo_InKognito
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 478
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Denis MBR

Neatentia la traficu din jur ii o mica parte a teribilismului...ca sofer tot ce ii in juru tau ii un potential pericol....de aia trebe sa te uiti sa vezi ce moaca are soferu din dreapta ta si sa nu traga de volan....cand te apropi de o intersectiei si ai prioritate sa te astepti sa tasneasca unu cu 3 sferturi din masina in inteersectie...si numa dupa sa se asigure....

Sa fi teribilist inseamna sa ai gandirea sinucigasa "lasa ca au grija de mine ceilalti cand vad ca io merg tare pe motocicleta mea super puternica", sa nu fi atent si cand mergi sa visezi la avioane si sa nu te concentrezi mai deloc la drum...cam asa ii treaba....teribilist nu ii ala care merge foarte tare....ala ii mai degraba inconstient....fiecare isi stie limitele...da in unele cazuri ii bine sa nu ti le bati....ca si in cel de fata, de a fii motociclist;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Denis MBR

Neatentia la traficu din jur ii o mica parte a teribilismului...ca sofer tot ce ii in juru tau ii un potential pericol....de aia trebe sa te uiti sa vezi ce moaca are soferu din dreapta ta si sa nu traga de volan....cand te apropi de o intersectiei si ai prioritate sa te astepti sa tasneasca unu cu 3 sferturi din masina in inteersectie...si numa dupa sa se asigure....

Sa fi teribilist inseamna sa ai gandirea sinucigasa "lasa ca au grija de mine ceilalti cand vad ca io merg tare pe motocicleta mea super puternica", sa nu fi atent si cand mergi sa visezi la avioane si sa nu te concentrezi mai deloc la drum...cam asa ii treaba....teribilist nu ii ala care merge foarte tare....ala ii mai degraba inconstient....fiecare isi stie limitele...da in unele cazuri ii bine sa nu ti le bati....ca si in cel de fata, de a fii motociclist;)

 

Ce zici tu este foarte adevarat,cum ai zis si tu fiecare is stie limitele.Numai bine .Drive safe :( :bigstar: :bigstar: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Denis: Nu trebuie sa fi neaparat prost ca sa cazi... E de ajuns sa fie altul prost si sa te tranteasca sau pur si simplu sa cazi din alte motive, nu neaparat greseli de "pilotaj". Dar, ai sa vezi ca dupa ce dai cu curu de asfalt la 50 km/h n-o sa mai visezi in viata ta 120-130 sau ce viteza vrei tu p-acolo la un 125. Prima data invata sa franezi la o viteza mare pe o distanta cat mai mica, invata sa inclini motocicleta pe curba ca sa nu fi surprins de vreo curba cand iesi din oras, exerseaza-ti reflexele pe motor si dupa aia gandeste-te la 120-130-140...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Denis: Nu trebuie sa fi neaparat prost ca sa cazi... E de ajuns sa fie altul prost si sa te tranteasca sau pur si simplu sa cazi din alte motive, nu neaparat greseli de "pilotaj". Dar, ai sa vezi ca dupa ce dai cu curu de asfalt la 50 km/h n-o sa mai visezi in viata ta 120-130 sau ce viteza vrei tu p-acolo la un 125. Prima data invata sa franezi la o viteza mare pe o distanta cat mai mica, invata sa inclini motocicleta pe curba ca sa nu fi surprins de vreo curba cand iesi din oras, exerseaza-ti reflexele pe motor si dupa aia gandeste-te la 120-130-140...

Imi place... ai mai invatat :eek:) :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Denis: Nu trebuie sa fi neaparat prost ca sa cazi... E de ajuns sa fie altul prost si sa te tranteasca sau pur si simplu sa cazi din alte motive, nu neaparat greseli de "pilotaj". Dar, ai sa vezi ca dupa ce dai cu curu de asfalt la 50 km/h n-o sa mai visezi in viata ta 120-130 sau ce viteza vrei tu p-acolo la un 125. Prima data invata sa franezi la o viteza mare pe o distanta cat mai mica, invata sa inclini motocicleta pe curba ca sa nu fi surprins de vreo curba cand iesi din oras, exerseaza-ti reflexele pe motor si dupa aia gandeste-te la 120-130-140...

:eek: :ok:

este foarte adevarat ce spui si pentru Denis si pentru mine si pentru toti ceilalti viitori piloti de 125

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Denis: Nu trebuie sa fi neaparat prost ca sa cazi... E de ajuns sa fie altul prost si sa te tranteasca sau pur si simplu sa cazi din alte motive, nu neaparat greseli de "pilotaj". Dar, ai sa vezi ca dupa ce dai cu curu de asfalt la 50 km/h n-o sa mai visezi in viata ta 120-130 sau ce viteza vrei tu p-acolo la un 125. Prima data invata sa franezi la o viteza mare pe o distanta cat mai mica, invata sa inclini motocicleta pe curba ca sa nu fi surprins de vreo curba cand iesi din oras, exerseaza-ti reflexele pe motor si dupa aia gandeste-te la 120-130-140...

 

 

Ce spui tu este foarte adevarat si cu cazaturile stai linistit ca m-am "obisnuit"(adica acum sunt mai prudent in trafic).Singur pe motor ii dau..... cat o prinde dar cu pasagera/pasager :(

Eu imi asum riscul pe pielea mea, nu pe a pasagerei/pasagerului.

Merci de sfat.(eu oricum cand imi iau aprilia ma duc undeva unde nu este circulatie si incerc inclinara in curbe,franarea,pornirea de pe loc).

:ok: :( :D :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Denis: Nu trebuie sa fi neaparat prost ca sa cazi... E de ajuns sa fie altul prost si sa te tranteasca sau pur si simplu sa cazi din alte motive, nu neaparat greseli de "pilotaj". Dar, ai sa vezi ca dupa ce dai cu curu de asfalt la 50 km/h n-o sa mai visezi in viata ta 120-130 sau ce viteza vrei tu p-acolo la un 125. Prima data invata sa franezi la o viteza mare pe o distanta cat mai mica, invata sa inclini motocicleta pe curba ca sa nu fi surprins de vreo curba cand iesi din oras, exerseaza-ti reflexele pe motor si dupa aia gandeste-te la 120-130-140...

postul tău adevăr "grăieşte" :ok:

Editat de 69WRX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

ca sa ma bag si eu aici in vorba :finger: votez pentru cbr din simplul fapt ca este unul dintre cele mai bune si fiabile racinguri de 125cc, celelalte exceptand gpr-ul sunt cam de circuit si pe strazile din romania nu sunt tocmai recomandate. Daca ar fi sa aleg un racing as alege calr cbr-ul pt ca aici unde locuiesc eu nu sunt nici strazi unde sa poti fugi asa tare si in plus nici nu prea ma pasioneaza pe mine viteza. O seara frumoasa si bulan exagerat :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

ca sa ma bag si eu aici in vorba :crack: votez pentru cbr din simplul fapt ca este unul dintre cele mai bune si fiabile racinguri de 125cc, celelalte exceptand gpr-ul sunt cam de circuit si pe strazile din romania nu sunt tocmai recomandate. Daca ar fi sa aleg un racing as alege calr cbr-ul pt ca aici unde locuiesc eu nu sunt nici strazi unde sa poti fugi asa tare si in plus nici nu prea ma pasioneaza pe mine viteza. O seara frumoasa si bulan exagerat :rock:

eu am votat pt. Mito...mi se pare cea mai nervoasa si imi place designul ei la nebunie... :blbl: :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

"Merci de sfat.(eu oricum cand imi iau aprilia ma duc undeva unde nu este circulatie si incerc inclinara in curbe,franarea,pornirea de pe loc)."

 

E bine numai sa nu le incerci in ordinea aia:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

in mod normal ar trebui sa se discute de toate modelele care au fost incluse la poll :bigstar:

 

eu as alege derbi... design superb , acelasi motor ca si la RS (sunt facute ambele de piaggio) ... oricum , fiecare va alege motocicleta pe care o detine sau care ii place

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si culmea ca rs desi e mai mare fuge si mai tare :finger:

 

Eu o simt pe a mea si am condus si vreo 3 CBR`uri , si iti zic sincer , e o mica mare diferenta . Parerea mea e ca RS`ul isi merita pe deplin banii , chiar daca e mai scumpa . Honda CBR 125 R are 11kW , 15 CP , pe cand RS`ul delimitat poate ajunge la 29 sau 34 CP . Asta e motivul pentru care fuge mai tare chiar daca e mai mare decat CBR`ul . :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degeaba compari rs cu cbr ptr ca, parerea mea, nu sunt chiar aceiasi categorie...depinde ce vrei de la ea cbr e in 4timpi(cred ca au fost facute ptr pisde) si rs`u in 2timpi...alta mancare de peste..si parca mito era mai scump decat rs`u..

io zic ca ptr A1 cel mai bun este MITO :bigstar: mai ales sp525 asta e chiar superb..daca as avea 16 ani si as vrea sa imi iau motor nou cu siguranta mi-as lua sp525...

doua filmulete

si

 

din cate vad e varinata de 15 cai :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degeaba compari rs cu cbr ptr ca, parerea mea, nu sunt chiar aceiasi categorie...depinde ce vrei de la ea cbr e in 4timpi(cred ca au fost facute ptr pisde) si rs`u in 2timpi...alta mancare de peste..si parca mito era mai scump decat rs`u..

io zic ca ptr A1 cel mai bun este MITO :whip: mai ales sp525 asta e chiar superb..daca as avea 16 ani si as vrea sa imi iau motor nou cu siguranta mi-as lua sp525...

doua filmulete

si

 

din cate vad e varinata de 15 cai ;)

 

In Februarie am vazut prima oara in realitate modelul 2008 de Cagiva Mito ... Nu stiu cum sa iti spun dar e superb , doar ca putin e mai joasa da arata beton . :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mito este in 2t.

Aici se discuta de Cbr si Rs "si culmea ca rs desi e mai mare fuge si mai tare "...

 

defapt vorbeam de mito si rs :D , stiu si eu ca 2 timpi fuge mai tare de cat 4 timpi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...