petrica Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 La prima vedere doua motociclete din aceeasi clasa. Sport-touring... cu asemanari dar si cu diferente. A inceput sa ma ,,ciupeasca" un pic ,,ideea" unui CBR 1100 XX. Ce sa zic, ca design arata SUPER ! Am citit toate topicurile posibile si imposibile despre XX, insa tot mai am unele ,,rezerve" asupra ,,pozitiei" celor doua motocilete, apropo de utilizarea lor in patria noastra ... Romania,... care este ! XX-ul cu performante, net superioare fata de VFR, design foarte tare la ambele (cel putin pe gustul meu), insa ...... Romania este o tara prea mica pentru un motor ca VFR-ul (m-am convins din propria experienta), insa gandesc ca pentru XX, deja devine ,,minuscula". Intradevar, XX-ul ,,poate" acolo unde VFR-ul incepe sa ,,suspine", insa unde in tara asta ne putem folosii de ,,valentele" XX-ului si nu ne'ar mai ajunge cele ale VFR-ului ? Nu am urcat in saua nici unui XX, de mers cu asa ceva, ... nici vorba ! De aceea ma macina niste intrebari. Comparativ cu VFR-ul, cat de confortabil este ?, ce pozitie ai in sa ?, in oras este calvar ?, intra cu greu in viraje ?, consumul cum este ? care este viteza de croaziera pe soselele patriei (exceptand A2) ?, fiabilitatea cum o fi ? cat de echilibrata are ciclistica ? cum reactioneaza la franare ? este mult mai greu ? Nu am nici un cunoscut care sa aiba o astfel de motocicleta, de aceea ma gandesc in viitor sa-mi iau un XX sau VFR-ul imi este suficient ? Precizez ca nu am ,,valeitatii" de pilot de curse, nu urmaresc sa surprind ,,spectatorii" cu intrari vijelioase in curbe, cu demaraje fulminante de la semafor sau sa dau ture prin oras de dragul privirii pustoaicelor de liceu, doar ... sa ,,gust" senzatia pe motor in timp ce ,,inghite" sute de kilometrii. Deci ... in concluzie : sa-mi iau XX, sau sa stau in banca mea (,,banca mea" = saua VFR-ului) ? La mai mare ! P.S. Sa nu intelegeti ca vreau sa scap de VFR, doar imi pun si eu cateva intrebari, ca pe aici pe acasa nu am cu cine discuta pe tema asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 era un topic ( acum nu l gasesc ) cu rapsunsl la toate intrebarile tale ( date de mine, si nu numai ) inmare, daca ai deja VFR si nu vrei sa mergi cu 300 nu ai nici un motiv sa vrei XX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 25, 2007 Autor Share Postat Iulie 25, 2007 era un topic ( acum nu l gasesc ) cu rapsunsl la toate intrebarile tale ( date de mine, si nu numai ) inmare, daca ai deja VFR si nu vrei sa mergi cu 300 nu ai nici un motiv sa vrei XX Din pacate nu am reusit sa gasesc acel topic ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 UIte citeste-l p-asta!Nu e despre VFR dar afli multe despre XX! /index.php?showtopic=64323 P.S.Apropo,VIFFERS are gay!Asa am vazut eu ca ziceau pe un forum de XX! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 Apropo,VIFFERS are gay!Asa am vazut eu ca ziceau pe un forum de XX! Eu stiu cativa VIFFERS casatoriti, si nu cu persoane de acelasi sex. Dar probabil ca XXERS are single & envious. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 M-am dat cu un XX o tura mica prin oras. Mi-a placut dar parca nu este un motor pentru tara noastra. In comparatie cu vfr-ul ( de 750) pozitia pe xx este mai sportiva dar nu as zice ca-i incomoda doar ca te intinde mai mult pe rezervor. Diferenta de putere si de cuplu se simte, xx-ul tragand semnificativ mai bine. Franele (dual CBS ) mi s-au parut eficiente desi sistemul cbs nu este pe placul meu. In trafic de oras te descurci mult mai greu cu XX decat cu vfr. Pe curbe mi s-a parut mult mai greu de aplecat XX-ul dar asta poate din cauza lipsei de antrenament cu un motor cu un astfel de gabarit. In concluzie pt Romania nu se justifica schimbul unui vfr cu un XX decat daca iti place sa mergi des la viteze mari de genul +180 viteze la care XX-ul este net superior. Daca in schimb vrei sa te plimbi mult si prin europa situatia se schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
releone Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 Eu zica ca xx poate fii incarcat mai mult si pasagerul oricum o sa stea bine. Parerea mea este ca daca faci multe drumuri in afara cu pasager si cu bagaj ca mine este mai comod. Daca mergi mai mult singur nu cred ca merita sa faci schimbul. Si eu vroiam sa imi iau VFR prima data si nu am gasit dar am gasit xx asa ca am ramas cu ea si nu imi pare rau deloc. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOker Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 aceeasi dilema o am si eu vfr sau xx ... hmm!!! in ianuarie anul viitor voi dispune de o suma frumusica de bani , cam 8500 de euro care normal ca se va duce pe motor , unul din cele 2 mentionate aici. design la vfr (asa cred eu ) net superior fata de xx plus ca 4 in v suna mai bine decat 4 in linie. vifer ar fi din 2006 si cu km < 5000 in germania pe la 8000-8500 pe cand xx-ul aceleasi date e mai ieftin putin . deci va rog completati cei cu experienta , poate mo-i dumiri si eu , ca mai am doar jumate de an si deja sunt asa nerabdator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 26, 2007 Autor Share Postat Iulie 26, 2007 UIte citeste-l p-asta!Nu e despre VFR dar afli multe despre XX! /index.php?showtopic=64323 P.S.Apropo,VIFFERS are gay!Asa am vazut eu ca ziceau pe un forum de XX! Stiu topicul asta ! Merci ! ...... cat despre celalalt ,,aspect", sunt om serios, ... ce dracu' ! In concluzie pt Romania nu se justifica schimbul unui vfr cu un XX decat daca iti place sa mergi des la viteze mari de genul +180 viteze la care XX-ul este net superior. Dar si VFR-ul meu merge lejer peste 180km/h ! De pe la 220km/h, incepe sa ,,gafaie", altfel merg 200km/h constant si nu are nici pe dracu ! ...... testat pe A2, din Bucuresti si pana in Fetesti. Dar pe restul de drumuri din Romania, rareori ma incumet la 160km/h si asta pe drumurile europene cand sunt mai ,,degajate", in rest 130km/h, daca vreau sa mai apuc pensia. Oare cu XX-ul, problema se pune altfel ? ...... si consumul, ... cum este consumul ? Eu zica ca xx poate fii incarcat mai mult si pasagerul oricum o sa stea bine. Parerea mea este ca daca faci multe drumuri in afara cu pasager si cu bagaj ca mine este mai comod. Daca mergi mai mult singur nu cred ca merita sa faci schimbul. Si eu vroiam sa imi iau VFR prima data si nu am gasit dar am gasit xx asa ca am ramas cu ea si nu imi pare rau deloc. Bafta O sa fii surprins, dar VFR-ul ,,suporta" vreo 100-150kg de bagaje + pasager si nu face mofturi deloc, ba imi pare si mai stabil ! ...... deja in acele 150kg de bagaje, iti cam iei ,,casa" dupa tine ! M-am dat cu un XX o tura mica prin oras. Mi-a placut dar parca nu este un motor pentru tara noastra. In comparatie cu vfr-ul ( de 750) pozitia pe xx este mai sportiva dar nu as zice ca-i incomoda doar ca te intinde mai mult pe rezervor. Diferenta de putere si de cuplu se simte, xx-ul tragand semnificativ mai bine. Franele (dual CBS ) mi s-au parut eficiente desi sistemul cbs nu este pe placul meu. In trafic de oras te descurci mult mai greu cu XX decat cu vfr. Pe curbe mi s-a parut mult mai greu de aplecat XX-ul dar asta poate din cauza lipsei de antrenament cu un motor cu un astfel de gabarit. In concluzie pt Romania nu se justifica schimbul unui vfr cu un XX decat daca iti place sa mergi des la viteze mari de genul +180 viteze la care XX-ul este net superior. Daca in schimb vrei sa te plimbi mult si prin europa situatia se schimba. Pai si in Europa, iti da voie cu peste 250 km/h ? Oricum, daca pozitia in sa, tinde spre ,,vitezana" ..... nu-mi trebuie ! Cu XX-ul se poate face asa ceva ? -------- > !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 Pozitia pe VFR crezi ca tinde ,asa , spre ciopar? Nu e mai putin comoda decat VFR-ul, pe tot netul XX-ul este numit "VFR on steroids", adica are si el o putere,acolo, mai ai si tu de joaca din cand in cand! VFR-u e mai mic si mai scurt,e normal sa fie mai manevrabil! Ia zi tu mai bine,ce inaltime,cate kg ai,cat mergi cu pasagera, cat in oras, si apoi iti dai singur raspunsul! XX-ul nu e de oras,asta e clar! La stabilitate in schimb este ca un trenuletz, uiti ca esti pe motor, e f stabila! Consum 7 la suta in afara, in oras "sky is the limit!" Hai,bafta! P.S.Viffers are gay! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 26, 2007 Autor Share Postat Iulie 26, 2007 Pozitia pe VFR crezi ca tinde ,asa , spre ciopar? Nu e mai putin comoda decat VFR-ul, pe tot netul XX-ul este numit "VFR on steroids", adica are si el o putere,acolo, mai ai si tu de joaca din cand in cand! VFR-u e mai mic si mai scurt,e normal sa fie mai manevrabil! Ia zi tu mai bine,ce inaltime,cate kg ai,cat mergi cu pasagera, cat in oras, si apoi iti dai singur raspunsul! XX-ul nu e de oras,asta e clar! La stabilitate in schimb este ca un trenuletz, uiti ca esti pe motor, e f stabila! Consum 7 la suta in afara, in oras "sky is the limit!" Hai,bafta! P.S.Viffers are gay! Pai, ce sa zic ..... am 86kg, 1.70m, la ,,plimbarici" scurte prin judet merg singur, dar in calatorii mai lungi plec cu nevasta (care are bagaje ... multe), ca nu vreau sa imparasesc placerile calatoriei de unul singur ! Deci ... da-mi tu raspunsul ! Afara nu consuma 7%, decat daca mergi +180km/h, daca-ti vezi de treaba pana in 150km/h, ia in jur de 5% ! Cuba ! P.S. ..... pe cipar, nu ai confort deplin, asa cum crezi tu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 Dar si VFR-ul meu merge lejer peste 180km/h ! De pe la 220km/h, incepe sa ,,gafaie", altfel merg 200km/h constant si nu are nici pe dracu ! ...... testat pe A2, din Bucuresti si pana in Fetesti. Stiu cat merge si vfr-ul dar xx-ul ofera confort mai mult la viteze mari, avand aerodinamica si stabilitate mai bune,e mai comod sa mergi cu +200 cu un xx decat cu un vfr. Pai si in Europa, iti da voie cu peste 250 km/h Nu prea-ti da voie cu peste 250 nici in europa dar cel putin ai unde.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 Raspuns final: VFR!Da sa fie macar modelul dupa 2000!O sa ai probleme la manevrarea XX-ului,esti mai scund,nu-ti trebuie ditamai vaca,ai loc pe VFR, deci decizia normala asta ar fi!Daca alegi la rece! Daca alegi cu inima,ca eu unul nici nu m-as urca pe VFR daca as avea posibilitatea sa-mi iau XX! P.S. Poti sa mergi tu cu XX-ul si in varful picioarelor ca un 5 la suta consum n-ai sa vezi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 P.S. Poti sa mergi tu cu XX-ul si in varful picioarelor ca un 5 la suta consum n-ai sa vezi! Adica cum? Pe scarite in picioare? Enduro style? Si cum, acuma Viffers aren't gay anymore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 P.S. Poti sa mergi tu cu XX-ul si in varful picioarelor ca un 5 la suta consum n-ai sa vezi! :)abosolut am cam 12.000 pe un XX cu injectie ( moduel 2004 ) si sub 6.3 n am scos si nici peste 7.5 ( mers pe autostrada in Bg..cu ..spre 2xx ) si in rest 140 - 170 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 26, 2007 Autor Share Postat Iulie 26, 2007 Raspuns final: VFR!Da sa fie macar modelul dupa 2000!O sa ai probleme la manevrarea XX-ului,esti mai scund,nu-ti trebuie ditamai vaca,ai loc pe VFR, deci decizia normala asta ar fi!Daca alegi la rece! Daca alegi cu inima,ca eu unul nici nu m-as urca pe VFR daca as avea posibilitatea sa-mi iau XX! P.S. Poti sa mergi tu cu XX-ul si in varful picioarelor ca un 5 la suta consum n-ai sa vezi! VFR-ul meu este din 2001. ... si consumul ala de 5%, ma refeream la VFR nu la XX ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Septembrie 21, 2007 Share Postat Septembrie 21, 2007 P.S. Poti sa mergi tu cu XX-ul si in varful picioarelor ca un 5 la suta consum n-ai sa vezi! :)abosolut am cam 12.000 pe un XX cu injectie ( moduel 2004 ) si sub 6.3 n am scos si nici peste 7.5 ( mers pe autostrada in Bg..cu ..spre 2xx ) si in rest 140 - 170 Atunci nu stiu ce avea XX-ul meu din 98(30mii km),pe carburator,ca pana la 130 imi lua intre 5-5,5l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Septembrie 22, 2007 Share Postat Septembrie 22, 2007 (editat) Eu anul acesta mi-am luat VFR-ul Âşi nu regret. Am căutat Âşi XX dar am renunțat. Mi s-a părut prea mare. Ca preț, VTEC este la acelaÂşi nivel cu XX pe injecție. Petrica trebuie încercat. Toată lumea spune părerea personală, dar cum oamenii diferă Âşi gusturile sunt diferite. Unii zic că cbs-ul nu este bun (pentru că nu poți face burn-out). Eu sincer sunt foarte mulțumit cu ABS CBS Âşi nu sunt amator de senzații tari (liniuțe, burn-out etc.). ÂŞi eu am citit că VFR-ul nu este bun de nimic... nu are demaraj ca o supersportivă nu este comod ca un tourer. Deci Viffers are gay... înseamnă că Âşi eu sunt gay...trebuie să anunț soția (dați-mi sfaturi cum să fac). A cumpărat cineva dintre voi motor în funcție de consum???????? Editat Septembrie 22, 2007 de kpax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Septembrie 26, 2007 Autor Share Postat Septembrie 26, 2007 A cumpărat cineva dintre voi motor în funcție de consum???????? ... nu, dar pentru mine conteaza foarte mult ,,aspectul" asta ! Nu mi-ar fi indiferent daca as face 100 km cu 10-12 litrii de benzina, in loc de 5-6 ! Asa ca ..... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 A cumpărat cineva dintre voi motor în funcție de consum???????? pentru mine consumul si autonomia au contat ff mult in alegerea mobrei. Castig cam 60 E /luna in medie din cei 2 l in minus care ii consuma bmw fatza de alte mobre din aceeasi clasa (nu merg economic, doar ca pe toata plaja de exploatere injectia papa mai putin la performante mai mari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 pentru mine consumul si autonomia au contat ff mult in alegerea mobrei. Castig cam 60 E /luna in medie din cei 2 l in minus care ii consuma bmw fatza de alte mobre din aceeasi clasa (nu merg economic, doar ca pe toata plaja de exploatere injectia papa mai putin la performante mai mari) Frate poti sa zici ce vrei,dar pentru senzatii tari in domeniul asta trebuie platit,ca motoarele mai tari nu circula cu aer,adica daca tragi mai tare ,consuma mai mult(nu vreau sa ma bag la comparatii,dar fiecare isi ia motor dupa propriul gust,si nu in ultimul rand dupa buzunar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.