mdvn Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Super motocicleta ! O am de 5 ani , merge impecabil ! Vitezanele le am mai schimbat in fiecare an , DR - ul nici nu m am gindit ! Merita investitia chiar si pentru enduristii amatori ca mine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Super motocicleta ! O am de 5 ani , merge impecabil ! Vitezanele le am mai schimbat in fiecare an , DR - ul nici nu m am gindit ! Merita investitia chiar si pentru enduristii amatori ca mine ! eu cred c[ `n special pentru enduristi amatori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 eu cred c[ `n special pentru enduristi amatori... cam asa e la iesirea din fabrica dar cred ca face fata si hard cu ceva modificari,, nu neaparat majore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Un prieten are nevoie pentru un DR 350 de: segmenti, culubutori, garnitura de chiuloasa si pinionul de la pompa de ulei. Are careva de vanzare; sau puteti sa imi ziceti unde pot gasi? Florin tel. 0745.539.937 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) Un prieten are nevoie pentru un DR 350 de: segmenti, culubutori, garnitura de chiuloasa si pinionul de la pompa de ulei. Are careva de vanzare; sau puteti sa imi ziceti unde pot gasi? Florin tel. 0745.539.937 http://www.romimoto.ro/ cam aduce tot ce e nevoie Editat Martie 28, 2011 de mishu_dark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Am toata instalatia electrica pentru dr350. stator cdi bobina instalatia de pe cadru.Daca aveti nevoie de ceva PMMesaj completat Am toata instalatia electrica pentru dr350. stator cdi bobina instalatia de pe cadru.Daca aveti nevoie de ceva PM salut.ai contactul si busonul originale cu cheie. ast rasp mai repede la 0722318215 ms.si vb mai mult poate mai vreau ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Daca aveti nevoie de disc frina fata (sh), dati PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 De vanzare SUZUKI DR 350, 1500 euro, AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rogerxtreme34 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Salutare...de curand mi-am cumparat un Suzuki DR 350 S din 1993...Are cineva informatii in legatura cu acest motor ? care sunt partile lui pozitive...si cele negative ? Daca e deja un topic deschis pe aceasta tema...imi cer scuze... si rog adminul sa-l stearga... Multumesc anticipat ! piese second pe comanda :/index.php?showtopic=643767 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giny Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Am un rezervor acerbis de 16L de vanzare pt Dr350 si 250 Este in stare buna. O singura problema are, are doar un robinet in loc de doua. Contact: 0724721181 se gaseste la Oradea Pret: 400ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 are cineva manualul de utilizare sa-mi zic ce bujie mi-ar trebui pentru un dr350 din 95? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 are cineva manualul de utilizare sa-mi zic ce bujie mi-ar trebui pentru un dr350 din 95? ngk dpr8ea-9 (standard) ngk dpr7ea-9 (vreme rece) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 pe site-ul ngk zice ca pt modelul asta ar fi CR9EK care e "multigroud". Sigur DPR8EA e buna? Zic asta pt ca cel putin invers nu prea merge treaba, adica sa pui multiground pe motoare facute pt standard. Mesaj completat si aparent nu se potriveste nici la dimensiuni, CR9EA are 10mm thread size iar BPR8EA are 12mm thread size deci practic ar ajunge mai "adinc" micsorind camera de ardere. Alte pareri? Mesaj completat Un scan cu pagina din manualul de utilizare ar ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 pe site-ul ngk zice ca pt modelul asta ar fi CR9EK care e "multigroud". Sigur DPR8EA e buna? Zic asta pt ca cel putin invers nu prea merge treaba, adica sa pui multiground pe motoare facute pt standard.Mesaj completat si aparent nu se potriveste nici la dimensiuni, CR9EA are 10mm thread size iar BPR8EA are 12mm thread size deci practic ar ajunge mai "adinc" micsorind camera de ardere. Alte pareri? Mesaj completat Un scan cu pagina din manualul de utilizare ar ajuta atunci ia ce vrei tu. i don't care Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 (editat) corectie, ambele au 19mm lungimea filetului, diferenta intre 10 si 12 mm e la diametrul filetului. @vintze. am si eu un manual din asta de service luat de pe net. Nu stiu cit de corect este de aceea intrebam de cineva care are varianta de manual de utilizare, cel primit cu mobra. De ex, in manualul din care ai pus tu poza, daca te uiti la capitolul 13, sunt listate modificarile aduse pt. anul 1994 (m-am uitat mai bin si mobra e din 94), iar la bujie e trecut CR9EK sau U27ETR Editat Aprilie 17, 2011 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 corectie, ambele au 19mm lungimea filetului, diferenta intre 10 si 12 mm e la diametrul filetului.@vintze. am si eu un manual din asta de service luat de pe net. Nu stiu cit de corect este de aceea intrebam de cineva care are varianta de manual de utilizare, cel primit cu mobra. De ex, in manualul din care ai pus tu poza, daca te uiti la capitolul 13, sunt listate modificarile aduse pt. anul 1994 (m-am uitat mai bin si mobra e din 94), iar la bujie e trecut CR9EK sau U27ETR am mea e 93 Âşi merge impecabil cu DPR8EA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 pina in 93 inclusiv este data dpr9ea-9 din 94 in sus se trece pe cr9ek. ma rog, cred ca cel mai bine e sa o scot si sa o masor cu sublerul sa vad exact care e diametrul filetului si al hexagonului. Poate totusi apare cineva cu un DR350 dupa 94 sa ne spuna ce foloseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 cr9ek folosesc si e f bine. am probat si cr9e si merge la fel de bine.DR-ul meu e "99. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 pina in 93 inclusiv este data dpr9ea-9 din 94 in sus se trece pe cr9ek. ma rog, cred ca cel mai bine e sa o scot si sa o masor cu sublerul sa vad exact care e diametrul filetului si al hexagonului. Poate totusi apare cineva cu un DR350 dupa 94 sa ne spuna ce foloseste am eu din 95 si am pe ea cr8 Mesaj completat pina in 93 inclusiv este data dpr9ea-9 din 94 in sus se trece pe cr9ek. ma rog, cred ca cel mai bine e sa o scot si sa o masor cu sublerul sa vad exact care e diametrul filetului si al hexagonului. Poate totusi apare cineva cu un DR350 dupa 94 sa ne spuna ce foloseste am eu din 95 si am pe ea cr8 si merge cu cheie de 16 si filet mai lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 varianta corecta e CR9EK, cum zicea "vali" teoretic se poate folosi si CR9E desi Suzuki se lauda cu o camera de aerdere proiectata pentru bujii multiground. Posibil totusi ca un CR9E sa fie mai ok din cauza ca scinteia e mai puternica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 varianta corecta e CR9EK, cum zicea "vali" teoretic se poate folosi si CR9E desi Suzuki se lauda cu o camera de aerdere proiectata pentru bujii multiground. Posibil totusi ca un CR9E sa fie mai ok din cauza ca scinteia e mai puternica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 varianta corecta e CR9EK, cum zicea "vali" teoretic se poate folosi si CR9E desi Suzuki se lauda cu o camera de aerdere proiectata pentru bujii multiground. Posibil totusi ca un CR9E sa fie mai ok din cauza ca scinteia e mai puternica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 varianta corecta e CR9EK, cum zicea "vali" teoretic se poate folosi si CR9E desi Suzuki se lauda cu o camera de aerdere proiectata pentru bujii multiground. Posibil totusi ca un CR9E sa fie mai ok din cauza ca scinteia e mai puternica Scanteia este identica indiferent de bujie (presupunand ca au distanta corect reglata). Diferenta este de "temperatura" de autocuratare (bujie calda/rece). Am DR 350 de 3 ani jumate si anual face cam 3000 km in offroad si cu exceptia inceputului si finalului de sezon (nov+mar) merg cu DPR9EA9 si se comporta excelent. In sezonul rece folosesc DPR8EA9... Considerand ca pot fi achizitionare de la orice dealer de piese AUTO (ca sa vezi dracie aceiasi bujie in magazinul MOTO costa dublu) cu cca 12-15 RON consider ca nu merita investitia in "super"-bujii (una cu pretentii ajunge fara probleme la 60 RON). Mai degraba schimbi uleiul mai des si bagi benzina de calitate (de evitat benziarii amatori de genu' Popescu OIL) si nu ai nici un fel de strs + ca motorul merge mult si bine. PS: este doar parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 tu ai modelul de pina in 95, in 95 au schimbat modelul de bujie, si DPR8/9 nu se mai potriveste. Ei recomanda CR9EK care e multiground (adica are doi craci de masa) dar sigur merge si CR9E care e standard, nefiind diferente mecanice intre cele doua. Daca o sa te uiti in catalogul NGK o sa vezi ca intre DPR9 si CR9 sunt diferente de filet, lungime, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 tu ai modelul de pina in 95, in 95 au schimbat modelul de bujie, si DPR8/9 nu se mai potriveste. Ei recomanda CR9EK care e multiground (adica are doi craci de masa) dar sigur merge si CR9E care e standard, nefiind diferente mecanice intre cele doua. Daca o sa te uiti in catalogul NGK o sa vezi ca intre DPR9 si CR9 sunt diferente de filet, lungime, etc. am revenit.eu am pe ea cr8e.cu aia am gasit-o si aveam una noua de la un ktm si merge ceas.pornire la sfert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.