florinelu07 Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 asta vroiam sa zic si eu, depinde ce vrei sa faci, pentru hard cred ca 13 - 48 sau 13 - 50 e foarte bun, dar pierzi din viteza de varf, care te-ar ajuta daca faci ture mai lungi pe drumuri ok ... am dr 350-ul de 4,5 ani.... si am vazut destule "decese" de DR-uri prin preajma pe motive de ungere.... baiul este ca pe un raport mare de demultiplicare motorul va functiona intr-un regim de turatie ridicat si la viteze relativ mici. recomand calduros un radiator de ulei, mai ales ca alte variante de racire fortat a motorului nu ai. in echiparea standard, pinionul mic este de 14 sau 15 dinti si cel de spate 43. mergand pe 13 dinti pe fata castigi la raport cca 15% plus ca nu schimbi lantul cu unul mai lung... intradevar raportat la "performantele" lui nu ar strica un 13-50... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cascavalu' Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 salutare in sfarsit am terminat de montat mobra ,ieri a fost prima tura de padure dupa ce am somat mai bine de 6luni ,motorul la prima vedere se comporta bine acum ramane sa vedem mai departe cum se tine de treaba.Am zis sa merg 2/3 plinuri asa lejer sai fac rodajul iar dupa aceea il desfac iara sa vedem cum se prezinta (am scimbat segmentii,ax cu came,simering supape,si am pus un set de cuzineti)sunt tare curios sa vad cum se comporta asa,a si sa nu uit voi cat ulei bagat in motor eu am bagat 2 litri si e la minim pe joja din citite de pe forum am inteles ca se baga 1.900L dar la mine inca mai cere ,cineva spune sa bab 2,300L ce parere aveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danim Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Grija cum masori uleiul (3 min. functionare, 1 min. stat si fara sa infiletezi joja) fiind cu rezervor de ulei in cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 La mai mult de 2litri îl omori sigur...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 danim zice bine. daca mai trebuie ulei adauga cate 100 ml dupa care masori iar pana e la nivelul optim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cascavalu' Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 salutare mersi ptr.informati au fost bine venit ,am verificat la joja si e undeva trecut de jumate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 caut sa-mi iau un rimlock pentru roata spate la un DR350, varianta cu janta standard (18"). Aveti idee ce dmensiune de rimlock ar trebui sa caut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Dimensiune de rimlock corespunzatoare dimensiunii (latimii) jentii, asa cum este incrustat pe janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 thx, o sa ma uit ce scrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 ce liniste pe aici... merg bine Dr-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Donez Manual de reparatii in forma letrica pentru Suzuki DR 250-350 1990-1994 CLYMER. Practic sunt paginile printate, trebuie doar legate. Daca este cineva interesat va rog sa ma contactati cu mesaj pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jymmy5 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Salut am si eu nevoie de un etrier fata pentru dr 350. in speranta ca ma ajuta cineva cu o informatie va multumesc. tel 0766 353 579 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Ma intereseaza oricare dintre aceste 3 carburatoare: Mikuni TM33-8012 Keihin FCR 35mm Keihin FCR 37mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 functionale sau pentru piese? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 (editat) functionale sau pentru piese? daca intrebarea era pentru mine, raspunsul e da, functionale ma poti ajuta ai vreo oferta? Editat Octombrie 15, 2012 de dns7ate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Are un prieten de vanzare un CDI Suzuki Dr 250 si am inteles ca merge si pentru 350 Bucuresti 200 ron (negociabil) Daca are careva nevoie . PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Am nevoie de o maneta de ambreiaj cu tot cu prinderea pe ghidon, pentru un DR350. Nu e absolut obligatoriu sa fie de DR350, poate fi si de la alt enduro de gen, doar ca-mi trebuie cu tot cu prindere si sa stiu exact de la ce model este ca sa pot comanda doar manetele cind se rup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 (editat) . Acest messaj a fost o eroare ( nu il pot sterge) Editat Iunie 25, 2013 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bondarski Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Salut ,am un dr de 250 ,stare tehnica buna .Daca este cineva interesat ...este de vanzare la un pret rezonabil. sunt interesat, lasa mi mai multe detalii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aim5 Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 vand suzuky dr 350, stare tehnica f buna, inmatriculat http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-dr%20350-din-1992-543177.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viosss Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 la dr350-ul meu ii caut aparatori laterale rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
King Of The Road Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 vand suzuky dr 350, stare tehnica f buna, inmatriculat http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-dr%20350-din-1992-543177.html valabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 vand sau dezmembrez dr 350 preturi negociabile .....imi ocupa spatiu degeaba vand sau dezmembrez dr 350 preturi negociabile .....imi ocupa spatiu degeaba http://olx.ro/oferta/suzuki-dr350-ID1Mrd9.html +alte piese cauciuc spate pirelli mid soft aproape nou vand sau dezmembrez dr 350 preturi negociabile .....imi ocupa spatiu degeaba http://olx.ro/oferta/suzuki-dr350-ID1Mrd9.html +alte piese cauciuc spate pirelli mid soft aproape nou s-a dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 are cinva de vanzare urmatoarele piese pentru DR350? bord complet (inclusiv prinderea) butuc contact+cheie aripa spate +stop portbagaj/maner Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataVan Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Salut! Vad ca e foarte liniste pe aici si m-am hotarat sa o alung eu.De curand mi-am luat un Dr 350S din 92 si am intampinat ceva probleme.Prima ar fi scurgeri de ulei pe la ultimul capac de sus,cred ca e garnitura capacului de la culbutori si supape iar intrebarea mea ar fi daca exista de cumparat o garnitura sau trebuie sa pun silicon?A doua problema o reprezinta frana fata,adica placutele au fost uzate pana la fier iar eu am hotarat sa le schimb,le-am schimbat iar acum nu mai pot sub nici o forma sa aerisesc frana...mentionez ca inainte cu placutele vechi aveam frana foarte buna desi erau fier pe fier. Multumesc si astept sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.