switch Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Lipsesc angrenajele, probabil. Un rulment la interior, ceva rulment si simenringuri in loc de capacul respectiv. Plus pinionul cu ax de la kickstarter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 iti trebuie semicarcasa (motor) pentru kickstarter....adica este diferit blocul motor......plus mecanisme..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 adica, pe scurt, nu merge just for info, dupa prima iesire am ramas fara 2/3 din maneta de ambreiaj Acum caut banda de teflon, si am descoperit si de ce se misca maneta cind am cumparat mobra.. eu prevazator am strins-o temeinic ) Intrebare, si maneta de frina trebuie slabita din clema de prindere de pe ghidon sau la aia e pericol sa se rupa conducta de frina in caz ca se roteste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 adica, pe scurt, nu merge just for info, dupa prima iesire am ramas fara 2/3 din maneta de ambreiaj Acum caut banda de teflon, si am descoperit si de ce se misca maneta cind am cumparat mobra.. eu prevazator am strins-o temeinic ) Intrebare, si maneta de frina trebuie slabita din clema de prindere de pe ghidon sau la aia e pericol sa se rupa conducta de frina in caz ca se roteste? Pune handguards solide. Din metal sau din plastic KTM. Lasa suruburile un pic slabe. Sau pune manete care se dau peste cap. Nu stiu cum le zice dar stiu ca sunt scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 am luat moto cu handgurds Acerbis, destul de solide zic eu (prinse in doua puncte), dar fara insertie de al, cred ca la impact se deformeaza dar revin la loc, altfel nu-mi explic cum de s-a rupt maneta aia. o sa las prinderea mai slaba, mi-am comandat alta maneta deja ca asta e cam scurta si string destul de greu ambreiajul cu ea. Totusi, trebuie sa fac acelsi lucru si la frina sau acolo daca se misca maneta (care cred ca e prinsa cu tot cu pompa) risc sa-mi rupa conducta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 am luat moto cu handgurds Acerbis, destul de solide zic eu (prinse in doua puncte), dar fara insertie de al, cred ca la impact se deformeaza dar revin la loc, altfel nu-mi explic cum de s-a rupt maneta aia.o sa las prinderea mai slaba, mi-am comandat alta maneta deja ca asta e cam scurta si string destul de greu ambreiajul cu ea. Totusi, trebuie sa fac acelsi lucru si la frina sau acolo daca se misca maneta (care cred ca e prinsa cu tot cu pompa) risc sa-mi rupa conducta? Singurele handguard-uri eficiente din plastic sunt cele KTM. Altfel ia-ti metalice. Si eu am avut unele din plastic (Polisport parca) si nu-si faceau treaba. Schimbam manete ca pe ciorapi. Intradevar, maneta de frana loveste in ghidon daca se invarte. Pe asta strange-o bine. Si fa niste crestaturi in manete la 1/4 din lungimea lor ca sa fi sigur ca se rup de acolo. Nu la 1/2 si sa nu le mai poti actiona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 cumpara protectii cu insertie metalica sau fa-ti tu ... si iesi la a 10-a parte din pret.... ma refer la insertia adaugata la protectii simple din plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 o sa ma uit cum le pot adauga astora cite o banda de Al, sau poate nu o sa mai cad ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 o sa ma uit cum le pot adauga astora cite o banda de Al, sau poate nu o sa mai cad ) Eu am cumparat 4m de bara de duraluminiu 20x10 cu 30 lei. Aveam niste prinderi mai vechi. Plastic nu am mai pus pt ca oricum il rup. De cumparat, cele mai bune ar fi astea http://www.dirtbikebitz.com/acerbis-rally-...ack-p-2661.html sau astea http://www.ktm-parts.com/mm5/merchant.mvc?...e=6000207910030 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 IT'S ALIVE, IT'S ALIVEEE!!! Dupa doi ani de zile in care a stat si dupa o curatare de carburator, DRu' meu a inceput sa sufle flacari din nou. Mai am de schimbat roata fata, spalat lantul, schimbat ghidon si maneta de frana, pus handguard-uri, schimbat lichide, facut asigurare si ITP si I'm back, baby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 IT'S ALIVE, IT'S ALIVEEE!!! Dupa doi ani de zile in care a stat si dupa o curatare de carburator, DRu' meu a inceput sa sufle flacari din nou. Mai am de schimbat roata fata, spalat lantul, schimbat ghidon si maneta de frana, pus handguard-uri, schimbat lichide, facut asigurare si ITP si I'm back, baby uraaaaa. eu mai am un pic. adica ar trebui sa fie gata, astept semn de la mecanic. apoi, itp... si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryusmaryus Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 salut, olla si saru'mana.... un prieten are nevoie de cdi si bobona de inductie pentru dr 250. dak stiti, sau aveti careva, 0767996707 sau id de mess la profil. multumiri si plimbari placute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 DRu' e gata, azi i-am facut si ITP, si asigurare. Light my fire, baby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 l-am incalecat si eu. trebuie sa ma invat din nou cu kick-ul ca ma doare talpa si pun si pozele pe care le-am promis in urma cu 100 de ani cu rezervorul de 16 litri. Mesaj completat Hmm. i-am rupt cablul de decompresie. porneste foarte greu, ma doare piciorul de atata kick... aveti vreo sugestie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiry213 Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 care este diferenta intre dr 350 si dr 350 s ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 care este diferenta intre dr 350 si dr 350 s ? s... vine de la street, adica are cele necesare pentru a fi inmatriculat. semnale, faza lunga la far, lampa luminare numar, scarite pasager... cam astea Mesaj completat s... vine de la street, adica are cele necesare pentru a fi inmatriculat. semnale, faza lunga la far, lampa luminare numar, scarite pasager... cam astea tiii da ce animat e topicul asta. porneste greu si aveam banuiala ca se ineaca usor. acum curge dea binelea benzina din carburator. ce dreaq sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 s... vine de la street, adica are cele necesare pentru a fi inmatriculat. semnale, faza lunga la far, lampa luminare numar, scarite pasager... cam asteaMesaj completat tiii da ce animat e topicul asta. porneste greu si aveam banuiala ca se ineaca usor. acum curge dea binelea benzina din carburator. ce dreaq sa fac? verifici cuiul poantou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 (editat) si unde-l gasesc, si ce verific? Editat Octombrie 21, 2010 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Daca porneste greu, normal ca ajunge inecat. Ai zis ca benzina curge din carburator. Curge pe jos? Atunci verifici cuiul poantou. Este o prisma mica cu varf conic atasata de plutitor. Are rolul de a astupa jiclorul prin care vine benzina din rezervor. Va trebui sa desfaci capacul din partea de jos a carburatorului. Si fa operatiunile cu manualul in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Daca porneste greu, normal ca ajunge inecat. Ai zis ca benzina curge din carburator. Curge pe jos? Atunci verifici cuiul poantou. Este o prisma mica cu varf conic atasata de plutitor. Are rolul de a astupa jiclorul prin care vine benzina din rezervor.Va trebui sa desfaci capacul din partea de jos a carburatorului. Si fa operatiunile cu manualul in fata. ok. mulțumesc. maine mă arunc cu capul inainte Mesaj completat ok. mulțumesc. maine mă arunc cu capul inainte mda, după o privire absolut lipsită de pricepere am ajuns la concluzia ca era doar gunoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 dat cu parerea la problema ta: dac curge benzina in felul in care descrii tu, posibil sa fi intrat un gunoi, ceva. chiar si un fir de par care sa nu permita etanseizare calumea poa deranja situatia. ideea e ca daca ai gasit o mizerie, cel mai bine pui mana si cureti tot carburatoru, ca ai sanse mari sa mai fi intrat goange si prin alte parti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 dat cu parerea la problema ta: dac curge benzina in felul in care descrii tu, posibil sa fi intrat un gunoi, ceva. chiar si un fir de par care sa nu permita etanseizare calumea poa deranja situatia. ideea e ca daca ai gasit o mizerie, cel mai bine pui mana si cureti tot carburatoru, ca ai sanse mari sa mai fi intrat goange si prin alte parti. cu certitudine, sunt goange peste tot. sa iau niste solutie din aia de carburi acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Narko Postat Noiembrie 2, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2010 cu certitudine, sunt goange peste tot. sa iau niste solutie din aia de carburi acum Poti sa incerci si sa-l suflii la un compresor dupa ce l-ai curatat cu decarbusolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 am un motor(engine) de dr 350 la dezmembrat, daca va trebe piese.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 am un motor(engine) de dr 350 la dezmembrat, daca va trebe piese.... eu as vrea un rezervor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.