Sari la conținut

Suzuki Dr 350 S


Narko
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 286
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

adica, pe scurt, nu merge :)

 

just for info, dupa prima iesire am ramas fara 2/3 din maneta de ambreiaj :) Acum caut banda de teflon, si am descoperit si de ce se misca maneta cind am cumparat mobra.. eu prevazator am strins-o temeinic :D)

 

Intrebare, si maneta de frina trebuie slabita din clema de prindere de pe ghidon sau la aia e pericol sa se rupa conducta de frina in caz ca se roteste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica, pe scurt, nu merge :)

 

just for info, dupa prima iesire am ramas fara 2/3 din maneta de ambreiaj :) Acum caut banda de teflon, si am descoperit si de ce se misca maneta cind am cumparat mobra.. eu prevazator am strins-o temeinic :D)

 

Intrebare, si maneta de frina trebuie slabita din clema de prindere de pe ghidon sau la aia e pericol sa se rupa conducta de frina in caz ca se roteste?

 

Pune handguards solide. Din metal sau din plastic KTM. Lasa suruburile un pic slabe. Sau pune manete care se dau peste cap. Nu stiu cum le zice dar stiu ca sunt scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat moto cu handgurds Acerbis, destul de solide zic eu (prinse in doua puncte), dar fara insertie de al, cred ca la impact se deformeaza dar revin la loc, altfel nu-mi explic cum de s-a rupt maneta aia.

o sa las prinderea mai slaba, mi-am comandat alta maneta deja ca asta e cam scurta si string destul de greu ambreiajul cu ea. Totusi, trebuie sa fac acelsi lucru si la frina sau acolo daca se misca maneta (care cred ca e prinsa cu tot cu pompa) risc sa-mi rupa conducta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat moto cu handgurds Acerbis, destul de solide zic eu (prinse in doua puncte), dar fara insertie de al, cred ca la impact se deformeaza dar revin la loc, altfel nu-mi explic cum de s-a rupt maneta aia.

o sa las prinderea mai slaba, mi-am comandat alta maneta deja ca asta e cam scurta si string destul de greu ambreiajul cu ea. Totusi, trebuie sa fac acelsi lucru si la frina sau acolo daca se misca maneta (care cred ca e prinsa cu tot cu pompa) risc sa-mi rupa conducta?

 

Singurele handguard-uri eficiente din plastic sunt cele KTM. Altfel ia-ti metalice. Si eu am avut unele din plastic (Polisport parca) si nu-si faceau treaba. Schimbam manete ca pe ciorapi. Intradevar, maneta de frana loveste in ghidon daca se invarte. Pe asta strange-o bine. Si fa niste crestaturi in manete la 1/4 din lungimea lor ca sa fi sigur ca se rup de acolo. Nu la 1/2 si sa nu le mai poti actiona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa ma uit cum le pot adauga astora cite o banda de Al, sau poate nu o sa mai cad :))

 

Eu am cumparat 4m de bara de duraluminiu 20x10 cu 30 lei. Aveam niste prinderi mai vechi. Plastic nu am mai pus pt ca oricum il rup. De cumparat, cele mai bune ar fi astea http://www.dirtbikebitz.com/acerbis-rally-...ack-p-2661.html sau astea http://www.ktm-parts.com/mm5/merchant.mvc?...e=6000207910030

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

IT'S ALIVE, IT'S ALIVEEE!!! Dupa doi ani de zile in care a stat si dupa o curatare de carburator, DRu' meu a inceput sa sufle flacari din nou. Mai am de schimbat roata fata, spalat lantul, schimbat ghidon si maneta de frana, pus handguard-uri, schimbat lichide, facut asigurare si ITP si I'm back, baby :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
IT'S ALIVE, IT'S ALIVEEE!!! Dupa doi ani de zile in care a stat si dupa o curatare de carburator, DRu' meu a inceput sa sufle flacari din nou. Mai am de schimbat roata fata, spalat lantul, schimbat ghidon si maneta de frana, pus handguard-uri, schimbat lichide, facut asigurare si ITP si I'm back, baby ;)

 

 

uraaaaa. eu mai am un pic. adica ar trebui sa fie gata, astept semn de la mecanic. apoi, itp... si gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

l-am incalecat si eu. trebuie sa ma invat din nou cu kick-ul ca ma doare talpa :D

si pun si pozele pe care le-am promis in urma cu 100 de ani cu rezervorul de 16 litri.

Mesaj completat

Hmm. i-am rupt cablul de decompresie. porneste foarte greu, ma doare piciorul de atata kick... aveti vreo sugestie?

post-19735-1287427240_thumb.jpg

post-19735-1287427246_thumb.jpg

post-19735-1287427253_thumb.jpg

post-19735-1287427257_thumb.jpg

post-19735-1287427267_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care este diferenta intre dr 350 si dr 350 s ?

s... vine de la street, adica are cele necesare pentru a fi inmatriculat. semnale, faza lunga la far, lampa luminare numar, scarite pasager... cam astea

Mesaj completat

s... vine de la street, adica are cele necesare pentru a fi inmatriculat. semnale, faza lunga la far, lampa luminare numar, scarite pasager... cam astea

 

 

tiii da ce animat e topicul asta.

 

porneste greu si aveam banuiala ca se ineaca usor. acum curge dea binelea benzina din carburator. ce dreaq sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s... vine de la street, adica are cele necesare pentru a fi inmatriculat. semnale, faza lunga la far, lampa luminare numar, scarite pasager... cam astea

Mesaj completat

 

 

 

tiii da ce animat e topicul asta.

 

porneste greu si aveam banuiala ca se ineaca usor. acum curge dea binelea benzina din carburator. ce dreaq sa fac?

verifici cuiul poantou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca porneste greu, normal ca ajunge inecat. Ai zis ca benzina curge din carburator. Curge pe jos? Atunci verifici cuiul poantou. Este o prisma mica cu varf conic atasata de plutitor. Are rolul de a astupa jiclorul prin care vine benzina din rezervor.

Va trebui sa desfaci capacul din partea de jos a carburatorului. Si fa operatiunile cu manualul in fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca porneste greu, normal ca ajunge inecat. Ai zis ca benzina curge din carburator. Curge pe jos? Atunci verifici cuiul poantou. Este o prisma mica cu varf conic atasata de plutitor. Are rolul de a astupa jiclorul prin care vine benzina din rezervor.

Va trebui sa desfaci capacul din partea de jos a carburatorului. Si fa operatiunile cu manualul in fata.

ok. mulțumesc. maine mă arunc cu capul inainte

Mesaj completat

ok. mulțumesc. maine mă arunc cu capul inainte

mda, după o privire absolut lipsită de pricepere am ajuns la concluzia ca era doar gunoi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dat cu parerea la problema ta:

 

dac curge benzina in felul in care descrii tu, posibil sa fi intrat un gunoi, ceva. chiar si un fir de par care sa nu permita etanseizare calumea poa deranja situatia. ideea e ca daca ai gasit o mizerie, cel mai bine pui mana si cureti tot carburatoru, ca ai sanse mari sa mai fi intrat goange si prin alte parti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dat cu parerea la problema ta:

 

dac curge benzina in felul in care descrii tu, posibil sa fi intrat un gunoi, ceva. chiar si un fir de par care sa nu permita etanseizare calumea poa deranja situatia. ideea e ca daca ai gasit o mizerie, cel mai bine pui mana si cureti tot carburatoru, ca ai sanse mari sa mai fi intrat goange si prin alte parti.

cu certitudine, sunt goange peste tot. sa iau niste solutie din aia de carburi acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu certitudine, sunt goange peste tot. sa iau niste solutie din aia de carburi acum

Poti sa incerci si sa-l suflii la un compresor dupa ce l-ai curatat cu decarbusolv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...