Lolo_ID Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 De ce este pe remorca? Omul a venit cu 2 motociclete la întrunire. Cea de-a doua : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxell22 Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Care-i treaba cu placa aia din partea dreaptă? Ce an e motorul? ....aveam in proiect un atas. am abandonat. » Post actualizat in 30 Oct 2016 13:05 ....aveam in proiect un atas. am abandonat. motorul e din anul 1982. » Post actualizat in 30 Oct 2016 13:10 Cred ca e un atas detasabil... Am gasit alte poze cu motorul. ...toate atasele sant detasabile. voiam sa fac un atas mai sofisticat dar am abandonat. » Post actualizat in 30 Oct 2016 13:18 Orice atas e detasabil. Teoretic. Cadrul ala de atas pare a fi Dnepr. Sau de "M". In poza a doua, chiar se vede si barca de la atas, care dupa prelata pare a fi de Dnepr. In prima poza sunt cam nedumerit de utilitatea atasului. Poate cara ceva mare si greu pe atas. Poate e motor de "pompe funebre". Sper sa nu supar pe nimeni cu remarca asta, dar eu chiar am vazut asa ceva in Franta. ...atasul e de DNEPR. voiam sa fac un atas mai sofisticat dar am abandonat. remarca ca ar fi un atas pentru ,,pompe funebre,, ....stai linistit, nu se supara nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Proaspat posesor de Valkyrie ... Momentan e in reconstructie si customizare. Cateva poze: Mobra este desfacuta pana la ultimul surub. A avut probleme destul de grave la bascula in ceea ce priveste coroziunea. Pana acum, cadrul a trecut prin baie chimica pt a inlatura powder coatingul original, tratament de rugina si apoi powdercoated negru gloss 80microni. Bascula a fost ramfortata si powder coated Motorul a primit noi curele de distributie, joc supape, vopsea noua, irmeaza sa revopsesc tot ce este crom... Toate acareturile curatate si revopsite Sper ca pana la inceputul lui August sa o termin. Mai am de cumparat toate cele 3 discuri de frana ... o sa mananc cartofi cu orez o perioada dar asta e ... pasiunea cere sacrificiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Salut. Nu am ales eu chemical stripping, ci nenea de la atelierul de powder coating a pus cadrul la shot blasting (pulbere de fier cu granulatie medie) si s-a chinuit vreo 30 secunde sa scoata un petec de vopsea cat o palma ... si s-a gandit ca nu e fezabil pt el sa munceasca o zi intreaga la cadru meu asa ca mi-a mai cerut un 40 lire fara tva sa il duca la baie chimica. Bascula in schimb a sablat-o ca am strippuit-o eu. Dupa ce s-a inlaturat vopseaua s-a mai bagat intr-un acid "etching" care lasa o pelicula fina si inhiba rugina, apoi powder coated. Seriile sunt 2 pe cadru. Una stantata care a ramas si alta gen placuta de aluminiu prinsa cu pop rivet pe care am dat-o jos. Nici nu cred ca o mai pun ... acolo scrie ca e fabricata in sua, nr de omologare si alte bashini care aici nu le controleaza nici dracu. Cu motorul ... m-am pacalit la vopsea de cateva ori pt ca desi scria "metallic silver" era defapt doar silver ... asa ca pana la urma am gasit o firma care face vopseluri pt motoare de ambarcatiuni si am comandat "oyster silver" care rezista pana la 300 C ... arata splendid, dar vopseaua este doar varful icebergului ... pana la ea am spalat motorul cu 3 chimicale diferite sa scot toate petele si mizeria intrata in porii blocului. 2 chimicale gen solutii de spalat roti ce contin soda caustica si apoi cu una ce contine concentratie slaba de acid clorhidric ... apoi clatit bine cu bicarbonat de sodiu si multa apa. Sper ca ti-a fost de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 24, 2017 Admin Share Postat Iunie 24, 2017 Mama, cata munca o sa fie! Spor la treaba! Unde a tinut frate o asa bijuterie fostul propietar, de a ruginit in halul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 (editat) Fostul proprietar locuia in Plymouth, langa ocean ...de acolo mare parte din coroziune, dar are si partea lui de vina... cred ca un astfel de om trebuie batut cu nuiaua peste maini sa mearga doar cu transportul in comun. Nu l-a interesat deloc mobra si ultimul an a stat in strada fara nici macar o husa. Motorul e absolut impecabil, aceiasi presiune in toti 6 cilindrii. Duduie ca un muscle car, raspuns imediat la acceleratie, cutia schimba fara zgomot. Cred ca e cea mai silentioasa si fina cutie pe care am pus picioru vreo data. Carburatoarele le voi sincroniza cand o pun la loc. Da, e ceva de munca ... incet-incet iese. Multam. Editat Iunie 24, 2017 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 24, 2017 Admin Share Postat Iunie 24, 2017 Carburatoarele le voi sincroniza cand o pun la loc. Pai ce carburi, nu-i injectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Pai ce carburi, nu-i injectie? An fabricatie 2003 ... are carburi. 6 carburi keihin de 30mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 24, 2017 Admin Share Postat Iunie 24, 2017 Mda, aveam impresia ca sunt pe injectie! Oricum, motorul trage de rupe, cuplu, tot ce vrei, am mers si eu pe unul, foarte rafinat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Din cate am citit pe forumurile din state, singurul inconvenient (costisitor) al carburilor este atunci cand se produc "bine cunoscutele" 2 defecte simultan se lasa cu hydrolock si trebe dat jos motoru si schimbat un rahat de pinion caruia evident i se sparge un dinte. Chiar am desfacut electromotorul cand l-am vopsit. Ghici ce e in el? Multiplicator de torque cu sistem planetar ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Atasez poze cu seria cadrului (partial). Sincer cred ca este usor mai estompata decat era original. Sablarea chimica nu afecteaza absolut deloc metalul de genul asta ... poate ca afecteaza tabla subtire gen de conserva sau foarte corodata. Lacasele de rulmenti nu au patit absolut nimic. Eu am taiat cu freza discuri din numere de inmatriculare (aici sunt de plastic) si am facut gen capace si tinute impreuna de un surub lung cu piulita. La bascula, pe tunelul cardanului am pus discuri in ambele capete apoi bara filetata cu piulite sa le tina pe amandoua. La rulmentii de jug, in partea de jos am pus un capac de spray ca s-a potrivit la fix iar in partea de sus am infipt o manusa de nitril si am presat inapoi camasa exteriora a rulmentului vechi doar ca nu bagat de tot. Practic in gaurile filetate bagi suruburile iar unde ai filet exterior pui masking tape de 3-4 ori sa tina la cuptor ... deobicri se desface singura de la caldura. Eu consider ca se merita sablarea mecanica si chimica fara discutii. Ca sa-ti zic din experienta proprie, am cheltuit mai mult pe cumparat polizor unghiular, discuri carbon de curatat, perii de sarma circulare, flap discuri si alte cacaturi si tot nu reuseam sa ajung in colturi si pe interiorul cadrului. Am incercat si cu chimicale si cu rugaciuni si moaste ... asa ca am ajuns la concluzia ca mai bine dau 250 de galbeni si baietii fac de la a la z inclusiv tratament rugina, bai chimice, bai de namol si ce bai i-o mai fi facut, dar stiu ca e tipla si daca nu e lovit am garantie la lucrare 3 ani. Daca mai ai intrebari raspund cu mare drag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Am vopsit si schimbat garniturile si pistonasele la etrierul spate plus placute noi Am vopsit rosu galeriile de aer al sistemului PAIR plus lac 2k. Am pregatit jugurile pentru hydrographics ... urmeaza sa schimb semiringurile la furci. » Post actualizat in 05 Jul 2017 23:05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Septembrie 23, 2017 Share Postat Septembrie 23, 2017 Salutare tuturor si bine v-am gasit. De curand am devenit posesor de GoldWing 1000 din '76. Motorul e adus din Olanda si cineva a incercat sa-l transforme in cafe racer asa ca nu am de ales si voi continua proiectul, avand in vedere ca nu am toate piesele originale. Sunt curios, mai sunt posesori de Gold Wing 1000 pe aici (sau daca mai stiti si altii prin tara)? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 23, 2017 Admin Share Postat Septembrie 23, 2017 Mama, arata intr.un fel panarama aia! Nu prea sunt de 1500 sau 1800, dapai de 1000! Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Septembrie 23, 2017 Share Postat Septembrie 23, 2017 Mama, arata intr.un fel panarama aia! Nu prea sunt de 1500 sau 1800, dapai de 1000! Spor la treaba! Multam'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 25, 2017 Share Postat Septembrie 25, 2017 Pentru mai multa inspiratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Pentru mai multa inspiratie Mie imi place asta si pe design-ul asta cred ca o sa merg, doar ca o sa fie un pic altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 arata criminal , super frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Care spuneai că Goldwing nu are parbriz electric » Post actualizat in 08 Oct 2017 13:01 Viața de artist! Ziua vesel noaptea trist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 Sunt curios de ce a ajuns acest topic in sectiunea "Motociclete de strada", printre Bandit, SV650, FZ6N etc. Locul lui este la "Cruiser & Power cruiser" unde ne-am obisnuit cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 Mie imi place asta si pe design-ul asta cred ca o sa merg, doar ca o sa fie un pic altfel. discurile pe fata sunt kitsch-oase rau pe motocicleta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Sunt curios de ce a ajuns acest topic in sectiunea "Motociclete de strada", printre Bandit, SV650, FZ6N etc. Locul lui este la "Cruiser & Power cruiser" unde ne-am obisnuit cu el. Habar nu am dar poti intreba un Admin si pana la urma de ce ar fi un Power Cruiser ? ca putere nu are poate doar un pic de cuplu dar cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 O viziune interesanta a celor de la Barbara Custom Motorcycles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iosifnicu Postat Martie 15, 2019 Share Postat Martie 15, 2019 Salutari . Am dat de necaz! S-a stricat autobuzul . Problema motocicletei GL1500 ,1989 este data de uzura furcii de schimbare a vitezelor 4,5. Stiu ca este o problema clasica la acest model pina in 1997 ,cand ,se pare ca a fost rezolvata . Intreb daca exista cunoscatori ai acestui necaz si rezolvarea . Ma intereseaza in ce masura se potriveste o cutie de viteze (ambele trenuri de pinioane ) de la un model post 1997. Peste ocean s-ar gasi SH de la modele mai noi (SC34) tot de 1500, la un pret convenabil,toata transmisia . Mult mai convenabil decat pretul furcii, pinioanelor ,sincronului luate ca piese noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 15, 2019 Admin Share Postat Martie 15, 2019 Eu te sfătuiesc sa nu te gândești la piese noi, chiar dacă prin absurd le-ai găsi la același preț cu cutia SH. Motivul este ca nu găsești meseriași sa îți închege cutia și după aia crapa iar. Eu sunt pățit cu asa ceva. Cauta o cutie SH, deși o sa fie greu, la Goldwing au adus des modificări modelului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.