Jump to content
Blaster

Goldwing Owners

Recommended Posts

Care spuneai că Goldwing nu are parbriz electric 😁

» Post actualizat in 08 Oct 2017 13:01

Viața de artist! Ziua vesel noaptea trist!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt curios de ce a ajuns acest topic in sectiunea "Motociclete de strada", printre Bandit, SV650, FZ6N etc. Locul lui este la "Cruiser & Power cruiser" unde ne-am obisnuit cu el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie imi place asta si pe design-ul asta cred ca o sa merg, doar ca o sa fie un pic altfel.

 

discurile pe fata sunt kitsch-oase rau pe motocicleta asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt curios de ce a ajuns acest topic in sectiunea "Motociclete de strada", printre Bandit, SV650, FZ6N etc. Locul lui este la "Cruiser & Power cruiser" unde ne-am obisnuit cu el.

Habar nu am dar poti intreba un Admin :) si pana la urma de ce ar fi un Power Cruiser ? ca putere nu are poate doar un pic de cuplu dar cam atat :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari .

Am dat de necaz! S-a stricat autobuzul .

Problema motocicletei GL1500 ,1989 este data de uzura furcii de schimbare a vitezelor 4,5. Stiu ca este o problema clasica la acest model pina in 1997 ,cand ,se pare ca a fost rezolvata . 

Intreb daca exista cunoscatori ai acestui necaz si rezolvarea . Ma intereseaza in ce masura se potriveste o cutie de viteze (ambele trenuri de pinioane ) de la un model post 1997.

Peste ocean s-ar gasi SH de la modele mai noi (SC34) tot de 1500, la un pret convenabil,toata transmisia . Mult mai convenabil decat pretul furcii, pinioanelor ,sincronului luate ca piese noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu te sfătuiesc sa nu te gândești la piese noi, chiar dacă prin absurd le-ai găsi la același preț cu cutia SH. Motivul este ca nu găsești meseriași sa îți închege cutia și după aia crapa iar. Eu sunt pățit cu asa ceva. Cauta o cutie SH, deși o sa fie greu, la Goldwing au adus des modificări modelului. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ce te pot ajuta: iti dau mai tarziu un telefon de la service-ul din Austria unde am dus eu autobuzul la lucrari. Poti obtine o parere avizata. Foarte simpatic si amabil jupanul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Citat

Eu te sfătuiesc sa nu te gândești la piese noi, chiar dacă prin absurd le-ai găsi la același preț cu cutia SH. Motivul este ca nu găsești meseriași sa îți închege cutia și după aia crapa iar.

Eu nu cred ca e asa greu sa inchegi o cutie de viteze de motociclete. Important e sa identifici corect piesele uzate si sa le schimbi pe toate.

Anul trecut am avut un FJR cu probleme la cutie, treapta a 2-a. L-am dus la SKR, l-a desfacut bucati, am cumparat piese noi de aproape 1000E , l-a montat la loc si am facut 15kkm cu el fara absolut nici o problema. 

Parerile despre SKR sunt foarte impartite dar la motorul meu a lucrat foarte bine. Iarna asta avea un GL1800 desfacut in atelier, tot cu probleme la cutie.

Mie mi se pare riscul mai mare sa cumperi o cutie sh, mai ales de la un model cunoscut cu astfel de probleme si sa te trezesti ca dupa un nr mic de km problema revine chiar daca totul a fost asamblat corect.  Manopera pt reparat o cutie de Gl probabil ca e cam cat piesele noi, daca nu chiar mai mare, parerea mea e ca nu merita riscul cu piese sh decat atunci cand poti fi absolut sigur ca provin de pe o motocicleta cu f putini km.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt pățit, am pierdut aproape 1000 cu aventura asta. Am luat una SH din Germania, omul a fost atât de atent încât în cutia în care era ambalata a pus o foaie pe care mi-a scris mare cu rosu sa nu uit sa pun și ulei în ea după ce o arunc pe motor. 

Dar ai și tu dreptate, poți da de un mecanic bun. Eu nu l-am găsit si m-a costat mai mult. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

70556424_10219254098533603_8485677658208731136_n.thumb.jpg.a6d1ffd992c57624952b33c5eab16a3c.jpg68351974_10219254099253621_5011468265898115072_n.thumb.jpg.c4d3dd3cafd3110d26bfdd2fb2d8be94.jpg

Inca un Goldwing. Am parcurs 150 de km. Trebuie sa ne cunoastem mai indeaproape :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari!

Frumoasa jucarie!

Sa o stapanesti sanatos si sa va bucurati de multe drumuri impreuna fara intamplari nedorite

 

Un prim saft: daca cumva ii vei pune gume noi sa o incalti doar cu Bridgestone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de sfat ! Care ar fi motivul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu Metzeler vobleaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 minute, Emilare a spus:

Multumesc de sfat ! Care ar fi motivul ?

Ca sa nu patetsi asa ceva cum am patiti eu cu Metzler:

 

Nu pot sa iti spun care este problema, dar se pare ca nu se inteleg gumele cu mobra.

E o problema cunoscuta printre posesorii de Goldwing.

Poate din cauza profilului, poate din cauza greutatii mobrei, etc etc. Nu am studiat ca nu avea rost.

In top case ai pe interior o eticheta in care spune sa folosesti anvelope Bridgestone G704 si G709.

Iti recomand sa nu o incalti cu altceva.

 

Adica sa ii pui opincile astea:

https://www.bridgestone.de/motorrad-reifen/tyre-catalog/search-by-vehicle/

 

De curiozitate: unde ai de gand sa ii faci service? Daca te pasioneaza vino la primavara pina in Austria unde o sa fac si eu urmatoarea o revizie generala:

 

https://www.erromoto.at/de

 

De asemenea este destul de sensibil motorul la bujii obosite. Am avut problema asta anul trecut. Pornea greu si dardait. Am pus bujii noi , NGK-uri, si s-a rezolvat problema.

 

Cati km are ?

 

In rest o sa vezi cat de manevrabila este in ciuda gabaritului.

Are centrul de greutate foarte jos si faci opt-uri cu ea de nu iti vine sa crezi.

Ampatamentul este mare ceea ce te liimteaza la spatiul de manevra dar o sa te inveti cu ea.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

       Multumesc mult pentru sfaturi ! Recunosc, am facut aceasta alegere cu inima, ratiunea nu prea a avut loc !

Acum invat despre ea, am in fata o iarna intreaga, dar aceea prima plimbare de aprox 150 km mi-a confirmat ca este ceea ce mi-am dorit ! O motocicleta mare, puternica,  incapatoare, foarte manevrabila si

extraordinar de comoda  ! Am cumparat-o in ideea de a calatori in Europa si nu numai, in cele mai bune conditii posibile. Consumul mi se pare iarasi super, 5,7  5,8 oricum pana in  6% . Da, in anumite locuri, trebuie sa faci mai multe manevre, dar eu am o vorba : Mai bine ma chinui 3 minute sa o scot din garaj, decat un drum de 500 de km incomod ! Cat despre revizie, inainte sa o cumpar I-am spus sotiei : ''Nasol, trebuie sa facem reviziile in Austria sau Germania daca luam Goldwing !'' Ea mi-a raspuns : '' Austria ai spus ? ''.  Km are 49300, ( ma rog, mile ) TUV facut in iulie anul asta care atesta kilometrii. Cat despre cauciucuri, sunt asa cum a spus neamtul.

 

 

 

71828944_10219383782735627_1670161083169505280_n.jpg

72477600_10219383783055635_6790051812725489664_n.jpg

71727570_10219383783495646_1773576280680169472_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...