LimpTA Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Hi folks! ma numesc Adi ….zis Limp si m-am gasit si eu in al 12-lea ceas sa postez un subiect controversat aici…si anume …incepator pe vitezana, in cazul meu… 600RR primul meu motor. O am de 2 zile iar azi (a 3-a sta in garaj) vad ca deja plange . Pentru ca citesc forumul asta de vreo 2 ani de zile pot sa zic ca mi-a dezvoltat o anume paranoia….asadar o sa incep cu amanunte care unora le-ar putea dilata sau contracta venele pe frunte. Cum a inceput?.... simplu mic fiind la 4-5 ani cand beleam ochii la euro-sport vroiam si eu sa ma inclin ca baietii aia. Azi e 1 aug iar peste 29 de zile fac 20 de ani. Am B-ul de aproape 2 ani iar mersul zilnic in bucuresti cu conserva te invata multe lectii de viata in materie de traffic. A-ul il am de cand a inceput sezonul acesta la ilioara….pt ca pe cel trecut nu l-am mai prins….so am stat degeaba iarna cu dosarul la ei. Asadar am adus motorul acasa acum 2 zile si am sa va povestesc experientele mele de pana acum pe el. Intai de toate in materie de echipament (cumparat acum cateva luni) posed : Shoei XR1000 picotte orange, combinezon dainese cu protectii hard, manusi luate de pe louis pe undeva reduse la 60E (cica le zice Held racing), back protector tot de pe louis, si cizme alpinestars smx plus. Si vine faza cu scosul pe poarta si adusul acasa. Zic ok…. M-am echipat, hai sa merg cu el pe aici pe straduta sa ma obisnuiesc putin. Plec usor aproape la relanti de pe loc….eliberez de tot ambreiajul.. si merge linistita asa la relanti, ating putin acceleratia…zmuceste de sub mine….zic “holy shit”…. Mai ating putin acceleratia.. mai finut de data asta…iar zmuceste. Pana la urma ma decid sa actionez milimetric…si uite asa…urc la 2000 ture…. 2500 si deja motorul se pusese in miscare binisor (m-am speriat de moarte…pt ca trage intr-un hal inimaginabil)… ajung la capatul drumului.. intorc si mai fac 2-3 ture dinastea ca sa ma obisnuiesc. (prostia mea la toata faza asta cu zmucitu’ a fost ca n-am plecat patinat muult cu ambreiajul ci l-am eliberat repede ca la masina). Am bagat la cap... dar nu puteam sa stau pe capul oamenilor(Bardak Motors, Domnesti……va multumesc pt tot by the way) toata ziua…asa ca trebuia sa merg acasa (Baneasa)…… celelate plecari m-am chinuit sa le fac super smooth si lent….si a fost ok…..mai primeam claxoane din spate(deh traffic in bucuresti de ora 4 dupamiaza) dar nu m-am intimidat. Ca sa dezbat si subiectul (motorul mare iarta sau nu) va povestesc experiente de pana acum : - la prima benzinarie dupa ce am bagat benzina... plecare lenta in curba dar tousi presat de masinile care veneau….si asteptau(cu flashuri) de zor sa “ma bag”…. Iar am dat drumul ambreiajului , fin ,ca sa plec putin mai repejor…si rezultatul a fost cap dat pe spate de la acceleratie iar daca nu apasam la loc ambreiajul ( stiu de la voi ca nu trebuie sa am atacuri de panica si sa raman cu mana in caz) probabil ma tavaleam. (greseala mea ca am iesit in full traffic cu doar 3 plecari de pe loc…daaar aveam in cap ca sunt stapan si degetele nu mi le ia nimeni de pe manete). - La al 4-lea stop mi-a murit motorul pt ca prinsesem putina frica si iar am plecat din relanti. - Putin sucarit... am plecat mai increzator…si fiind linie dreapta am accelerat putin si pe la 4-5000 ture cat ajunsesem in viteza a 1-a…deja mi se parea super warp. - Tin sa precizez ca motorul l-am luat fara oglinzi, (mi-am comandat eu si tre sa vina)….deci asigurarea pana acasa am facut-o cu intoarcere rapida de cap si 2 degete pe frana in caz de orice - Am ajuns pana la urma si acasa…. Cand ma deschei la combinezon…aveam cred ca vreo 5 kile de apa in el…and I was like holy shit. Beau apa…. Mananc…si plec iar…mai pe seara ca e mai liber….si anume…. Daca tot stau in baneasa hai la parcare la ikea Etc. - Drumul pana a colo a fost ok. Acolo…… LIBER….si am mers prin aprcarea aia cu cateva accelerari bruste intentionate…..si frana plus usoara inclinare….aceeashi impresie..trage de imi baga matzele in maduva coloanei vertebrale. M-am jucat pe-acolo destul cat sa pot sa ies in traffic ne mai fiind atat de mega stressat. - La intoarcere pt ca la podul baneasa sunt 3 benzi pe fiecare parte…si era liber ca era 23 ceasul…am accelerat tare de tot sa vad…”eh cat mama ei poate sa traga”….UIMITOR trage de imi rupe gatul si ajunsesem abia la 10.000rpm ( nu am apucat sa vad vitezometrul)…iar rezultatul in turele medii a fost ca mi-a patinat spatele si am simtit un lack of power….. mi-am zis…. Bun…. Am facut-o si pe-asta deci asa effect la asa cauza - Am ajuns acasa si am dormit tank pana a 2-a zi cand am plecat de dimineata cu ea sa ii fac casco.... deja ma simteam mult mai comod cu ea si plimbarea pana la casco a fost o placere de cruising la 4000 ture in a 3-a…cu gandul constient ca daca e ceva sit re sa ma detasez de taximetrisiti care stau in coasta mea….trage de rupe la orice ture ar fi. Am fost foarte placut impresionat de toti cetatenii conservari care bracau oglinzile electric ca sa ma lase sa trec printe coloane. Am facut casco si hai acasa ca e zapuseala in oras…..pe magheru nenea militienii faceau semen disperati sa pornim noi…ca e liber in fata….. si intr-adevar era…deci….iar…acceleratie ca sa ma detasez….cand am schimbat a 2-a …nu a mai apucat sa decelereze pe liber si a intrat in treapta de viteza cu ceva ture din care a rezultat in wheelie mic (cred ca am folosit tehnica slipper clutch)…si chiar m-am ridicat pt ca nu se intampla nimic cand dadeam de ghidon(involuntar si foarte fin pt ca stiam ca imi rup capu daca nu aterizeaza drept) …deci…am facut-o si pasta - Am avut si cateva franari mai bruste din cauza desteptilor care ma impingeau spre trotuar, iar la trotuar fiind mereu masini….se mai gaseste unu’ care sa iasa cu spatele nervos……. Dar nu am tavalit-o….nu m-am speriat… ci am franat brusc-progresiv daca se poate spune asa - In rest….. cruising lejer cum imi place mie la 4-5000 rpm pana acasa sia fost ok. Azi ploua….deci sta in garaj….. De ce a 3-a zi a mea cu mobra tre sa ploua?...huff asta e Ca sa inchid…. Ca deja aberez prea mult……….toate astea s-au intamplat in primele 2 zile decand e a mea..si sunt FOARTE multumit de rr-ul meu. Nu regret deloc ca mi-am luat 600cc, iar daca pe cineva ajuta topicul asta……rog pe cei experimentati cu expresii de gen…”o sa mori bah pustiule” sa se abtina….pt ca nu trebuie nimeni sa citeasca 20 de pagini de replyuri dinastea ca sa gaseasca un post sau un sfat bun. Decat sa vbim in contradictoriu pierzandu-ne viata pe forum….. mai bine hai la o plimbare….pt ca accept mai cu caldura un sfat batranesc sau un “there there kid” pe umar. …… tin sa mai mentionez ca am 1,75 si 57 de kile….si nu mi se pare grea la manevrarea pe loc, dar evident nu este vreun poket bike. nu stiu daca am scris ceva special aici….dar am vrut sa scriu EU cu MAINILE MELE efectele care apar cand un incepator se urca pe-o vitezana si sa confirm faptul ca nu ai dat cheie-contact si ai murit….cum zic toti (probabil din boala pe incepatori…..om avea fetze de secretare blonde cu matiz in intersectie)….pt ca de 2 ani sunt intoxicat de replici acide pe topiccurile de gen “incepator pe zx6r”. va multumesc pt timpul acordat…. V-am rapit secundele ca sa zic si eu la randul meu ca numi se pare imposibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Salut! Atata timp cat esti constient de ce se poate intampla, si atata timp cat conduci cu capul , nu ai de ce sa iti faci probleme foarte mari.Eu zic totusi sa eviti plimbarile in grup, mai ales daca e vorba de "avansati".Mergi pe drumuri cat mai libere cat mai mult posibil, eventual in afara Bucurestiului.E mult pana incepi sa simti motorul...Eu unul mersesem destul de mult cu comuniste inainte si totusi primul drum cu Yamaha(cu toate ca e mai blanda )a fost plin de aventuri si emotii.E mult pana iti dai seama ce poate motorul de sub tine ca sa stii ce sa nu faci!In rest atentie la prosti (ca sunt pline drumurile ) si cati mai multi kilometri fara incidente! Parerea mea... Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Perioada cu adevarat "critica" o sa vina abia cand o sa capeti ceva experienta, aparent suficienta sa'ti creeze senzatia de siguranta si sa te faca sa te aventurezi in manevre pentru care inca nu esti pregatit, moment in care suveran devine norocul si ... selectia naturala. Toti am trecut prin asta! Si mai toti am "pus'o" intr'un fel sau altul... se pare ca este in natura umana sa invete NUMAI din propriile greseli si sa realizeze ca masura a fost depasita doar... dupa ce a fost depasita masura! Bafta si cum spunea colegul de di'nainte, atentie la prosti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 discutie intre un prieten cu experienta care vrea sa-si ia tot rr(acum are f) si un racer cu experienta in curse si care a mers cu tot felul de motoare. Intrebare: ce parere ai de rr? raspuns: dar ce, esti incepator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 discutie intre un prieten cu experienta care vrea sa-si ia tot rr(acum are f) si un racer cu experienta in curse si care a mers cu tot felul de motoare. Intrebare: ce parere ai de rr? raspuns: dar ce, esti incepator? Pune intrebarea asta la "reiserii" nostri si ai sa primesti acelasi raspuns,desi a fost o etapa(nu mai stiu exact unde) la noi in tara unde cu un 600f antic i-a facut muci pe multi cu ifosele de mari "reiseri".Eu ,unul ,sunt satul de ifosele astea @yo4hgx-ai foarte mare dreptate ,subscriu pana la ultimul cuvant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Sfat iti dau sa incepi imediat cursurile de siguranta. Mai multe info gasesti la sectiunea incepatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 (editat) Nu mori nici daca scrie 600 pe el si nici de la rr-ul n-am auzit sa provoace vreo infectie. In schimb daca o pecesti nu e de bine, si nici faptul de a te mira cum se cade la inceput de pe un ss. Ceea ce te poate scapa insa sint: Respecta-ti aparatul.Daca simti ca ai probleme cu mina in gaz, poti sa mergi 1-x trepte mai sus (1-poate chiar 2,3? trepte ). Daca nu ai amortizor de ghidon, pune-ti unul. E bun in caz extrem, dar mai intareste un pic si ghidonul (poti stringe eventual piulitele de la ghidon mai tare), asta prin gropi mai ales. Face iarasi bine sa exersezi niste gaz in plin/frina (Intr-un loc fara spectatori, pomi, masini). Nu vei mai fi asa de surprins de gaz, si in plus capeti si o idee cam cum reactioneaza ea, si tu. Pune-ti si oglinzile. Poarta-ti echipamentul. O cizma e sexy. Un picior rupt nu. Evita manevre bruste pe pietris[mizga, baligi], pe marcaje vopsite, pe linii de tramvai, mai ales ude. Dar nu te speria/panica daca ajungi pe ele. Nu te lasa antrenat in curse/figuri. Daca ajungi la concluzia ca esti bun, nu-i nici o problema. Da-ti o palma si ia-o de la capat. Nu trebe sa-l dai pe jos ca sa te prinzi de asta. Si era sa uit: Respecta-ti aparatul. In rest, asfalt uscat si multi km[/h] cu cine vrei tu in spate Editat August 2, 2007 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Nu mori nici daca scrie 600 pe el si nici de la rr-ul n-am auzit sa provoace vreo infectie. In schimb daca o pecesti nu e de bine, si nici faptul de a te mira cum se cade la inceput de pe un ss. Ceea ce te poate scapa insa sint: Respecta-ti aparatul.Daca simti ca ai probleme cu mina in gaz, poti sa mergi 1-x trepte mai sus (1-poate chiar 2,3? trepte ). Daca nu ai amortizor de ghidon, pune-ti unul. E bun in caz extrem, dar mai intareste un pic si ghidonul (poti stringe eventual piulitele de la ghidon mai tare), asta prin gropi mai ales. Face iarasi bine sa exersezi niste gaz in plin/frina (Intr-un loc fara spectatori, pomi, masini). Nu vei mai fi asa de surprins de gaz, si in plus capeti si o idee cam cum reactioneaza ea, si tu. Pune-ti si oglinzile. Poarta-ti echipamentul. O cizma e sexy. Un picior rupt nu. Evita manevre bruste pe pietris[mizga, baligi], pe marcaje vopsite, pe linii de tramvai, mai ales ude. Dar nu te speria/panica daca ajungi pe ele. Nu te lasa antrenat in curse/figuri. Daca ajungi la concluzia ca esti bun, nu-i nici o problema. Da-ti o palma si ia-o de la capat. Nu trebe sa-l dai pe jos ca sa te prinzi de asta. Si era sa uit: Respecta-ti aparatul. In rest, asfalt uscat si multi km[/h] cu cine vrei tu in spate aparatul .... de parca merge pe mixer restu e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Amuzanta povestea ta , cel putin modul in care ai simtit motoreta in primele 2 zile . Peste putin timp daca te tii de treaba si ai ceva legatura cu motoarele (nu toata lumea e "talentata" , unii dupa 10 ani si zeci de mii de km si tot n-au nicio treaba...parerea mea) o sa citesti ceea ce ai scris acuma si o sa te amuzi copios.La RR zici ca stai pe loc pana in 6mii poate chiar mai mult , e bine ca acuma mergi cumpatat dar incearca in locuri libere sa te obisnuiesti si cu gazul ... te poate scoate din multe rahaturi , alfel manevrezi motocicleta intr-o acceleratie/frana puternica ... mai departe, iti recomand si eu acelasi lucru ca si tro5.dai un PM ptr mai multe detalii bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 (nu toata lumea e "talentata" , unii dupa 10 ani si zeci de mii de km si tot n-au nicio treaba...parerea mea) Subscriu pana la ultimul cuvintel! Ps:si mai exista si acea categorie cu permis de nspe ani de zile si cu 1km facut in toti acei ani pe un motor...in garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 3, 2007 Autor Share Postat August 3, 2007 thaks guyz.... am cautat sa merg cat mai mult prin diferite zone mai aglomerate...mai libere etc. pt Reverse : adevar graiesti.....nu mi se mai pare zmuceala.... iar acceleratiile pana la 9000-10.000 rpm nu mai sunt chiar asa warp.....plus ca s-a invatat creierul sa asimileze ce se petrece prin jur la accelerarile astea scurte asa. ma simt mult mia bine orikum ... dar tot paranoia raman...pt ca am avut sitatii critice/incidente/accidente cu conserva ..deci stiu ce le poate capul bucurestenilor..... m-am calmat de mult pt ca am intalnit destule situatii unde mori cu prioritatea in mana. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 (editat) Ei bine, eu am inceput pe una de 900 si nu am fost chiar asa de speriat de accelaratie...dar asta pentru ca nu am tras brusc de ea in primele zile, nici macar la plecarea de pe loc...Si la fel ca si tine...plecam din relanti si gazul de abia il atingeam (si daca ghidonul avea gura sa tipe, cred ca si acum urla de durere, asa de tare il strangeam)...La mine partea cu frana a fost mai dura, pentru ca in prima zi de trafic am facut 2 stoppie involuntare atunci cand o masina a franat mai brusc in fata mea...Deh, trebuie sa te obisnuiesti cu timpul de franare si dozarea franei. Nici acum nu sunt vreun experimentat (am doar 3 luni de mers si 2500 km) dar nu imi este rusine sa ma opresc din gaz atunci cand simt ca mi se face frica...si am trecut progresiv de la 60km/h la 80, apoi 100, apoi 120, apoi 150...si apoi direct 200...unde, sincer, m-am cacao pe mine...si am redus..Acum am top speed 230...dar inca nu ma simt in stare sa trec peste. Ce sfaturi am ascultat eu de pe forumuri??? IN primul rand, respecta-ti motorul, si fii constient ca in 90% din cazuri el e mai smecher decat tine...si nu invers. Cunoaste-ti limitele...si nu incerca sa le depasesti pe toate odata si foarte brusc...Ia-o incet, ca e timp sa ii dai maxim la gaz....Al treilea..poarta intotdeauna echipamentul de protectie. Recunosc faptul ca nu am purtat geaca timp de 1 saptamana, cea cu canicula infernala...dar asta pentru ca in prima zi mi s-a facut rau de caldura...si am zis ca decat sa mi se faca rau in mers, mai bine merg mai incet si mai atent, si nu port geaca. Ce este aiurea la tine e ca esti totusi micut de inaltime, si e mai greu pentru cei mici la inceput, atingand doar cu varfurile pe jos..Eu am 1.85 si imi este foarte greu sa imi dau seama daca un motor SS e cu mult mai inalt/jos decat altul...toate mi se par la fel...Insa cu cele de 600 te apleci mai frumos in curbe...M-am dat jos de pe a mea de 900 si am mers cu un Ninja de 600 din 2007 si m-am mirat de cat de usor se apleaca fata de vacuta mea. Broscute nu am facut, poate si pentru ca motorul meu trage altfel decat al tau..insa am un prieten care a inceput pe un R6 si tot la fel ca tine, in primele 2 saptamani o tine in broscute si stoppie. Sper sa te fi ajutat si povestea mea de incepator...in rest, asfalt uscat si multa bafta in trafic, ai nevoie de ea pe langa atentie. PS Ai grija atunci cand incepi sa te simti stapan pe ea...ca nu e chiar asa...Crede-ma...Si inca o chestie..nu incerca frane de motor prea violente..o sa rupi aderenta pe spate...mai ales ca ai condus masina si poti fi tentat sa faci asta mai ales in curbele la dreapta. Cand retrogradezi, da drumul incet la ambreaj..Si franeaza fata....eventual ajuta-te usor de tot cu spatele daca simti ca nu poti sa opresti in timp util. Si nu stiu daca e un sfat foarte bun, insa eu l-am ascultat si pana acum a fost ok: evita folosirea franei de pe spate....cat poti de mult...Toti mi-au zis ca e doar de ajutor cand nu iti ajunge frana fata si risti un stoppie. Editat August 3, 2007 de AllexxM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 (editat) Salut! Ai timp sa-i dai si gaz, intai obisnueste-te cu ea treptat. ce vroiam sa te intreb, unde ti-ai facut casco? Multa bafta&te asteptam pe la arc! Editat August 3, 2007 de Cataaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 Pune intrebarea asta la "reiserii" nostri si ai sa primesti acelasi raspuns,desi a fost o etapa(nu mai stiu exact unde) la noi in tara unde cu un 600f antic i-a facut muci pe multi cu ifosele de mari "reiseri".Eu ,unul ,sunt satul de ifosele astea @yo4hgx-ai foarte mare dreptate ,subscriu pana la ultimul cuvant Sa fiu al naibii...n-am mai intrat pe aici de o gramada de vreme..dar tu nu te-ai schimbat deloc Credeam ca ti-ai mai potolit foamea de "reiseri" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 Sa fiu al naibii...n-am mai intrat pe aici de o gramada de vreme..dar tu nu te-ai schimbat deloc Credeam ca ti-ai mai potolit foamea de "reiseri" Am facut remarca de mai sus in urma citatului lui @johnson(care e plin de adevar dealtfel) si avand in vedere ca am avut neplacerea(ma rog ,neplacerea a fost de ambele parti) sa cunosc o parte din ei,mi-am permis acea completare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 Si eu mi-am luat ca prim motor, gixxerul de 600.. Mi sa parut o bestie in prima faza ( nu ca nu ar fi ) Dar incetul cu incetul ne-am acomodat unul cu celalalt, il am de 4 luni si am 16000 km. Conteaza foarte mult sa nu fortezi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 4, 2007 Autor Share Postat August 4, 2007 casco l-am facut la asiban ... am auzit de la mai multi tipi care erau cumotoretele la service acolo in domnesti ca asibanu nu e prea chitors cand vine vorba de dat banu.......gen " du-te frate la asiban...no doubt about it!...eu am avut daune de cate 4000 de euro fiecare in ultimile 3 luni..... si oamenii au dat banu"........ acum..... sa vedem cum o fi ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryco78 Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 da,cred ca experiente asemanatoare am avut toti la inceput! si eu pe un cbr 600 am plecat mai aiurea de la stop,am oprit motorul in intersectie din graba de a pleca dar toate se rezolva in timp ! initial mi-a fost tare frica la cum simteam ca accelereaza dar usor usor te obisnuiesti! atata timp cat nu exagerezi cu acceleratia si esti atent cum au zis si colegii de forum si un rr e ok! eu unu nu am trecut de 7000 ture cu ea si 90km/h. sunt la fel de incepator ca tine dar din pacate nu am motr si m-am dat cu al unui prieten dar o sa-mi iau fie un cbr fie un gsxr ambele de 600! asfalt uscat si sa ne vedem cu bine pe strazile astea pline de surprize! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubuu Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Cred ca foarte multi dintre noi ne-am luat ca prim motor unul de 600 ( ca si mine de altfel), desi multi ne spun fie nu-ti lua ca e prea mare si tare fie ai mareee grija cu el ca te tranteste in cea mai mica secunda de neatentie. Asta e, am riscat, acum incercam sa nu le busim. La fel am facut si eu la inceput, am mers cat mai mult, in fiecare zi, afara din oras, si de unul singur, cu toate ca Sibiul nu e la fel de aglomerat de Buc. dar imi era frica. Cu toate astea de abia sambata asta am prins o ploaie de nu mai stiam ce sa fac si eram si afara din oras, insa mi-am promis ca mai bine ma opresc si stau sa se termine ploaia decat s amerg pe ud, pt ca a fost tare nasol. Mi-a fost destul de teama sa nu alunec pt ca o simteam cum i-ar fi placut ei sa-i fuga fundul ) , asa ca... asfalt cat mai uscat va doresc si km multi. Apropos, cracky, cum ai reusit in 4 luni sa faci 16.000 km? ca eu am in 3 luni 4.000 si mi se par destul de multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Oka...ieri am mers frumusel la reprezentanta la kawasaki shi mi-am luat in primire pt weekend un superb ninja de 600 model 07...verde kawa...pinstripes verzi pe jante...Toate bune shi frumoase DAR...nerecomandat pt inceput(yo nu-s incepator asa k )...foarte violenta de la 6000+...m-am trezit nu o data ci de mai multe ori p o roata in 1-a...dispare de langa orice masina...c mai...o fiara...mai ales k yo m-am tot dat ultimul an doar la cei 50 de cai ai mei...Puncte naspa...cutia in care neutralul apare mai rar k mos craciun...cu toate k mot are doar 1800 km...lenta pana in 5-6 mii...f brutala dupa...a shi sa nu uit ,atrage conservarii cu japca intoarsa shi muzika la maxim de nu se poate(cine zicea k in germania nu se poate)...toti vor sa stie acelasi lucru...1 ne intrecem? ...shi clasicul cat baga frate-varianta nemteasca ...PUPICURI PRIMITE DE LA femei LA VOLAN:::FARA NUMAR asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazydotme Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Apai voi sunteti copii cuminti ... io mi-am luat primu motor un zx9r ... haha ... in pofida faptului ca ma implorau prietenii sa-mi iau ceva mai mic ... deh tin la mine ... apai am avut mulllte de invatat ... mai greu cu curbele, atat de aiurea mi s-o parut, cu acceleratia aparent incredibila , cu derapajele pe curbe ude din cauza acceleratiei .. prea mult ... gaz .... IO am facut aproape 12 mii de km in 4 luni fara nici un incident si de abea pe la 10000 parca mi-am dat seama cum se conduce .... si numa dupaia o sa simtiti placerea de a conduce un speed ... sfatu meu .... conduceti mult ... si pe cat se poate , prima mie, doua fara gasca numa tu si drumu` ... si maaaare grija la radare .. k io am ramas fara permis ... deh m-o prins radaru si aveam numa 205 km la ora mare grija .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 Nu stiu cat de vitezana poate fi considerata FZR-ul de la Yamaha, dar in mod sigur e naravasa... eu fiind la fel incepator, am crezut ca trebuie sa merg muuult timp pana sa ma obisnuiesc cu ea... gresit, daca merg usor cu ea si nu o fortez, e ca un mielusel ... daca bag mana putin in gaz, nu se ridica, dar se duce ). Depasirile nu mai sunt o problema, ce sa zic... per total sunt f fericit cu FZRica mea, desi multi mi-au spus sa incep cu ceva mic... nu vroiam ceva mic, dar nici ceva salbatic, iar FZRica se pare ca este perfecta ptr mine Retineti: cand mergeti calare pe motor trebuie sa conduceti cu capul dintre umeri, nu capul dintre picioare, iar limitele sa fie mici, fara vitejii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkBlade Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 E...e mai dificil...stiu insa tipi care au inceput pe monstrii de o mie cc.nu glumesc...acceleratia se arunca in fata la motociclete de cilindree mare...nu sta sa te astepte...cat despre franare...mi-a fost recomandat lucru acesta si eu il recomand mai departe tuturor...degetele(indexul si mijlociu/dar stiu oameni cu index si degetul mic) tot timpul pe clapeta de frana --- Mesaj completat în 05 Nov 2007 02:43 ------------- Oka...ieri am mers frumusel la reprezentanta la kawasaki shi mi-am luat in primire pt weekend un superb ninja de 600 model 07...verde kawa...pinstripes verzi pe jante...Toate bune shi frumoase DAR...nerecomandat pt inceput(yo nu-s incepator asa k )...foarte violenta de la 6000+...m-am trezit nu o data ci de mai multe ori p o roata in 1-a...dispare de langa orice masina...c mai...o fiara...mai ales k yo m-am tot dat ultimul an doar la cei 50 de cai ai mei...Puncte naspa...cutia in care neutralul apare mai rar k mos craciun...cu toate k mot are doar 1800 km...lenta pana in 5-6 mii...f brutala dupa...a shi sa nu uit ,atrage conservarii cu japca intoarsa shi muzika la maxim de nu se poate(cine zicea k in germania nu se poate)...toti vor sa stie acelasi lucru...1 ne intrecem? ...shi clasicul cat baga frate-varianta nemteasca ...PUPICURI PRIMITE DE LA femei LA VOLAN:::FARA NUMAR asfalt uscat pai e kawa...normal ca trag conservarii cu guta pe subwoofer la ea...si...e la fel de valabila si faza cu....doamnele si domnisoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BaresiK Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 Nu stiu cat de vitezana poate fi considerata FZR-ul de la Yamaha, dar in mod sigur e naravasa... eu fiind la fel incepator, am crezut ca trebuie sa merg muuult timp pana sa ma obisnuiesc cu ea... gresit, daca merg usor cu ea si nu o fortez, e ca un mielusel ... daca bag mana putin in gaz, nu se ridica, dar se duce ). Depasirile nu mai sunt o problema, ce sa zic... per total sunt f fericit cu FZRica mea, desi multi mi-au spus sa incep cu ceva mic... nu vroiam ceva mic, dar nici ceva salbatic, iar FZRica se pare ca este perfecta ptr mine Si eu tot pe FZR 600 R am invatat sa merg in vara asta si chiar e super motor din multe puncte de vedere.Ce-i drept mi s-a parut greu la inceput si nervos dar deja dupa 2-3 ture ma obisnuisem.Deja am vreo 2000 de km pe el atat in oras cat si in afara si pe vreme buna si pe ploaie. A si sa stii ca FZR- ul chiar e vitezana iar ptr vremea ei era super motor. Bafta multa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pedala Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 Eu mi-am luat un Gsx-R de 750.Am venit calare pe el de la Galati pana in Bucuresti(aprox 250 km).M-au durut incheieturile de la maini timp de o saptamana de nu mai stiam de mine.Pana acum am aprox. 1000 de km, nu m-am dat la ea in oras, am iesit pe ploaie, pe frig, si e totul ok.Incet, incet incep sa ma obisnuiesc cu ea. In trafic marea majoritate te lasa sa treci si iti fac loc cand depasesti coloana de la semafor.N-am avut nici un incident pana acum, era sa o culc la un stop dar noroc ca am avut putere sa o tin . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.