Sari la conținut

Luc ZX-r


Pierrooradea
 Share

Postări Recomandate

acum o ora max o ora juma a tras o tranta ..... frana brusca aproape de o intersectie ..... urmata de o cazatura ... cred ca pe stanga.....

din pacate acum cateva momente cand l-am sunat si am vb cu el sa descarcat telefonul .....cred ca dupa aia ii tot intra mesageria

 

Luc astept sa scrii aici ce ai patit

insanatosire grabnica daca ai patit ceva ... am inteles ca doar niste julituri??!?!

motoru cum e?

bafta! si astept sa scrii aici ce ai patit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speram sa nu ajung si eu la panoul de onoare, da' cind e cazu, e cazu... :cheers: :cheers:

Vad ca dom' Pierro m-a dat de gol deja :cheers: , asa ca sa va zic ce s-a intimplat. Intii de toate va multumesc pt gindurile bune, slava Domnului sint intreg si eu si Kawa (cu mici exceptii).

Avent, mersi de intentie, sint ok, am plecat de la locul cazaturii pe motor, deci pagube mari nu sint. S-a intimplat pe bulevardul Dacia, veneam dinspre muzeu spre intersectia cu Decebal. Am cazut pe undeva pe linga scoala generala (4 sau 14, nu stiu exact).

Deci, in primul si in primul rind, cazatura a fost doar din vina mea. Am frinat destul de tirziu inainte sa ajung masinile din fata, fara sa iau in calcul cauciucurile reci, asfaltul rece si aderenta scazuta. In loc sa frinez mai din timp am frinat ceva mai tirziu si mai puternic. In momentul in care am realizat ca n-o sa pot opri pe distanta necesara, am calcat si frina spate, pe care am blocat-o.Cind am simtit roata spate blocata si ca motorul derapeaza, am lasat frina spate, s-a redresat, si in momentul ala am impresia ca am prins praf cred(am si vazut ulterior ca era praf in zona aia), fiindca am simtit roata fata(cu care frinam inca) ca fuge in stinga, moment in care motocicleta m-a aruncat pe jos si a cazut pe partea dreapta, alunecind citiva metri(nu-mi dau seama exact citi). Eu m-am rostogolit de pe banda doi pina pe banda unu, si m-am oprit inainte de bordura. Inca nu reusesc sa-mi dau seama exact ce s-a intimplat, totul a fost prea repede. Cred ca in momentul caderii aveam in jur de 70.

Norocu meu ca nu m-a calcat nici o masina, si nici motocicleta n-a lovit vreo masina. Era trafic destul de mare. Mai eram cu un prieten care a fugit sa vada ce e cu mine, dupa care a mers cu un sofer sau doi care se oprisera sa ridice motocicleta.

Eu eram echipat in felul urmator: blugi si pantofi de strada :cheers: (sint un idiot, stiu), geaca de moto cu protectii, manusi, casca integrala. Casca si-a facut treaba in mod magistral, e lovita la maxilar, viziera zgiriata complet, si in zona timplei drepte. Geaca e atinsa in partea dreapta chiar la cot, datorita protectiilor n-am patit nimic. Blugii rupti, ambii genunchi si soldul drept juliti. Ma doare soldul si un pic genunchiul drept, dar pot sa merg fara probleme, deci cred ca in 2,3 zile imi revin. Motocicleta: Carena fata sparta linga far, in dreapta, carena laterala dreapta julita complet(necesita revopsire), semnal dreapta spart, miner ghidon dreapta polizat, suportul care tine scarita dreapta si frina spate rupt in doua. Ca norocul in rest nu are absolut nimic nici la cadru, motor, sau furca. A pornit la primul buton si am plecat calare pe ea de acolo.

Multumesc lui Dumnezeu ca sint intreg si eu si motocicleta, oricum cred ca sezonul asta l-am incheiat.

Aveti grija de voi!

Editat de Luc_zxr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, bine ca n-ai patit nimic!

 

In al doilea rand:

 

Cind am simtit roata spate blocata si ca motorul derapeaza, am lasat frina spate, s-a redresat, si in momentul ala am impresia ca am prins praf cred(am si vazut ulterior ca era praf in zona aia), fiindca am simtit roata fata(cu care frinam inca) ca fuge in stinga, moment in care motocicleta m-a aruncat pe jos si a cazut pe partea dreapta, alunecind citiva metri(nu-mi dau seama exact citi).

 

Dupa ce povestesti tu, parerea mea e ca motocicleta ta a inceput un high-side si ca ai avut noroc, in special daca chiar aveai cei 70 la ora cat spui tu, si nu apucasei sa incetinesti semnificativ. Cand ai eliberat frana spate presupun ca nu ai strans mai tare fata, ceea ce ar explica pierderea aderentei si pe fata.

 

Intr-o astfel de situatie, eu as elibera un pic fata, as lasa in pace spatele si as incerca sa raman pe roti cu spatele blocat.

 

Are cineva o sugestie mai buna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt urari fratilor :cheers: !

In legatura cu viteza, eu am spus-o fiindca asa a estimat-o prietenul meu care era un pic mai in fata cind am cazut, dupa ce mersesem in paralel pina cu putin inainte sa cad. Presupun ca el a aproximat-o dupa viteza care o avea el cind am cazut eu. Ideea e ca am avut noroc ca am alunecat/rostogolit pina m-am oprit singur, fara sa lovesc nimic, de asta cred ca am scapat asa ieftin.

@cmatei, la ceva asemanator cu ce ai zis tu ma gindesc si eu acum, dar dupa cum am zis, s-a intimplat asa repede ca nu-mi dau seama. Poate ca daca nu eliberam spatele ramineam pe roti, dar am facut-o pt ca derapam destul de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-o astfel de situatie, eu as elibera un pic fata, as lasa in pace spatele si as incerca sa raman pe roti cu spatele blocat.

 

Are cineva o sugestie mai buna?

luc: mars la spital sa-ti dea doctorie, maine te va durea mai rau, presupun ca deja incepe sa fie deranjant. Nu te costa nimic o radiografie, trebuia sa te duci imediat.

 

cmatei:

inceputu de highside se trateaza cu ridicat fundu din sha.

 

Sorinake

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa aud ca ai terminat si tu sezonul intr-un mare fel....totusi imi pare bine ca n-a fost mai rau. Iarna e destul de lunga pentru cosmetizat fiare, asa ca nu ai nici o graba. :cheers:

 

Oricum, nu cred ca aveai 70 la momentul cazaturii, te-ai fi tarat pe asfalt mult mai mult.Si asa e , daca blochezi spatele si il deblochezi cand ai virat deja ghidonul pt a controla derapajul, ai toate sansele pentru un highside (Roata spate prinde din nou aderenta si inearca sa te arunce peste roata din fata virata).E posibil ca pe asfalt curat sa fi ajuns in highside, mult mai nasol.Asa doar a pierdut si fata aderenta si in urmatoarea secunda erai jos...:what:Teoretic daca ai blocat spatele il tii blocat pana la oprire sau il eliberezi numai daca esti sigur ca ai ghidonul drept :cheers:

 

P.S. Nu ai mai vopsit pantalonii de piele si ti-a fost jena sa te imbraci in rosu, de erai numai in blugi ??? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de urari Axa :cheers: . E clar ca am avut "bafta si bulan exagerat", ca putea fi mai rau. Asta e, am ce face la iarna acum...

Din ce ma gindesc acum, cam asa cred ca s-a intimplat cum ai zis tu. Cum am zis inainte, viteza care o aveam cind am cazut nu o stiu, iti dai seama ca n-am apucat sa ma uit pe bord :cheers: , cam asa a apreciat-o amicul meu cu care eram la plimbare cind s-a intimplat. Ce stiu sigur e ca in momentul cind am inceput sa frinez aveam viteza destul de mare :cheers: . Dupa aia totul s-a intimplat foarte repede. Eram prea sigur pe mine si am exagerat, e o lectie si asta. Noi sa fim sanatosi si sa incepem bine sezonul urmator :cheers: .

PS.

Intre timp mi-am luat si o geaca rosu cu alb, eram in blugi numai de fraier ce-am fost, sint sigur ca daca eram in pantalonii de piele nu aveam nici o zgirietura. Geaca si-a facut treaba cu brio, e belita bine de tot exact in zona protectiilor de la coate si antebrate.

Editat de Luc_zxr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...