Adyp Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Dumnezeu sa-l odihneasca.....si pe mine m-au sunat in draci prietenii....stiau ca mi-am luat moto...era albastra...nr rosii...bine ca n-a vazut mama reportajul ca murea de inima...Asta e...fiecare ajungem acolo la un moment dat..numai sa nu fie prea devreme...ce sa mai zic...gaz putin si multe protectii... R.I.P. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutzu Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 (editat) ... --- Mesaj completat în 12 Aug 2007 23:42 ------------- R.I.P ... dar eu cred ca te poti cumpata. Esti sigur?! Ti-ai paria viata pe asta? Editat August 12, 2007 de slabutzu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Punctul pe i Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2inkubus Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 R.I.P TINERE Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taurasu Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 R.I.P Eu cred ca incepatorii nu trebuie sa sara de pe bicicleta direct pe motor!! Eu (unul de 33 de ani) am preferat sa-mi iau un scuter si sa-l conduc la 45 km/h vreo 2 veri si daca o sa scap intreg o sa-mi iau si un motor. Si va asigur ca nu lipsa banilor a stat la baza alegerii mele, doar am constientizat lipsa experientei. Deja o vara am trecut-o cu 2 incidente minore. DACA ESTI INCEPATOR FA SI TU CA MINE!! EVITA SA APARI IN CLUBUL VESEL AL DONATORILOR DE ORGANE!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valisorin Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 in urma fiecarui accident trebuie sa invatam cate ceva, in fiecare accident sa facut ceva gresit sau in urma mai multor decizii gresite a avut loc, este bine sa discutam evenimentele care au dus la o tragedie pe 2 roti sa putem sa deschidem ochii, sai invatam pe cei incepatori sa nu repete greselile altora sau modalitati de ai descuraja pe tineri sa greseasca pe motocicleta, iara daca tinerii nu inteleg ca viata loc este pusa in pericol nu trebuie sa ne lase nepasatori, trebuie sa continuam sai cicalim la cap pana inteleg, poate niciodata nu vor intelege, nu este destul sa dam cu "RIP" sau cu "Dumnezeu sal odihneasca", nu ne alege cu nimic, nu trebuie sa fim nepasatori la cei inconstienti care nu respecta regulile de circulatie, care nu poarta costumul de protectie minimal, care ignora pe ceilalti participanti, trebuie sa fim uniti pentru ca avem o singura pasiune comuna, mersul pe 2 roti, dar unii il vad in mai multe feluri, ca pe fitza, ca o placere, ca o libertate, ca o modalitate de deplasare mai rapida prin oras, si exemplele pot continua, trebuie sai "trage de ureche" acum, nu cand este prea tarziu si ne pare rau ca am pierdut un prieten, un coleg, sau pe cineva drag nu vreau sa aprind spiritele dar acest accident seamana cu cel al lui Robert TXA, de la costinesti Dumnezeu sal ierte pe acest tanar si sai ocroteasca pe cei care vor merge incontinuare pe motociclete Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAN IERNIE Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 R.I.P Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bonzailah Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 In primul rand condoleante familiei si RIP. Nu l-am cunoscut pe baiat dar intamplarea face sa ii cunosc foarte bine pe prietenii lui si am reusit sa stau de vorba cu unii dintre cei care au fost de fata la tragicul eveniment. Nu cred ca mai are importanta acum pentru cei dragi cum si de ce s-a intamplat, dar punand cap la cap ceea ce am aflat de la ei pot sa exprim si eu urmatoarele: Yamaha R6 este, la fel ca si R1 un motor care nu trage liniar. Excluzand posibilitatea exploziei de pneu pe fata este posibil ca din accelerarea in treapta de viteza inferioara motorul sa fi atins o turatie pe undeva pe la 7-8000 de ture moment in care tipul asta de motor are o "explozie" care de obicei culmineaza, datorita partii din fata foarte usoare, cu desprinderea rotii din fata de la sol. In acest moment are loc un wheelie total necontrolat. Este posibil ca baiatul sa se fi speriat de socul unei ridicari foarte mici de la sol si sa fi luat mana din gaz apasand in acelasi moment frana, moment in care este posibil un voblaj. Deci nu trebuie sa vrei sa faci wheelie cu o astfel de motoreta ca sa il reusesti din greseala la viteze relativ mici. De asemenea sunt foarte bun prieten cu cel cu care a fost sa cumpere motoreta respectiva, si a fost sfatuit de acesta de multe ori sa nu ia un R6, dar Mihai a refuzat acest sfat tot timpul. Un alt aspect discutat foarte pe larg a fost cel al pneurilor. Motoreta respectiva avea pneuri de racing, pneuri cu compozitia aceea gumata care se tocesc extrem de repede si confera o aderenta foarte buna atunci cand sunt bine incalzite. Pneurile respective erau insa extrem de tocite, dupa cum mi-a povestit prietenul cu care a fost sa ia motoreta respectiva; prezentand pe toata suprafata lor acele bucatele mici de cauciuc rezultate in urma tocirii unui qstfel de pneu. In ciuda faptului ca i s-a propus la momentul cumpararii motocicletei inlocuirea pneurilor cu niste Michelin cu un grad mic de uzura, Mihai a refuzat aceasta varianta declarand-se la momentul respectiv incantat de posibilitatea de a avea pneuri racing. Este posibil ca uzura excesiva sa fi dus totusi la explozia pneului pe fata. Cam astea pot fi cele doua alternative dupa parerea mea. RIP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 12, 2007 Autor Share Postat August 12, 2007 am vb cu cineva care a fost acolo. ce sa mai .. ia dat 1 -2 -3 blana , cand a dat a -3a a intrat in voblaj , la aruncat de pe motor direct in pom dupa care motoru a mai mers putzin singur . asat a fost greseala . i sa spus cica de mai multe ori sa o lase mai moale , dar unde nu e cap ... asta nu e o teorie de a mea, , asa mi sa spus asa spun si eu . si nu cred k gresesc Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1_Q_ul Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Scuter sau SS de 250 HP....din cate am vazut cu totii, toate sunt implicate in accidente, si de foarte multe ori sunt cu finale dramatice ca si acesta. Este nedrept, cand impins de inconstienta combinata cu viteza de circulatie a sangelui atunci cand esti in "sha", sa patesti asa ceva. (cred ca toti cei care postam aici avem cel putin cate o povestire cel putin la fel de periculoasa ca aceasta prin care am trecut sau am fost la un pas). Eu, unu ma dau aproape zilnic pe acolo, si credeti-ma ca este o zona unde chiar pare ca nu se poate intampla nimic (liber/asfalt f. bun/drept). Cu siguranta nimeni nu poate sa explice ce s-a intamplat. (sunt infinite posibilitati / combinate nu neaparat cu lipsa lui de experienta ci poate si cu starea si stapanirea de care fiecare din noi da dovada la cel mai mic "fugit de spate") Sa fie primit Mihai, si sa ne rugam sa fie cat mai putini posibil altii. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrisLuca Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Rest In Peace Toti am cazut sau vom cadea la un moment dat, este doar o chestiune de noroc daca ne ridicam sau nu. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Erick27 Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 am vb cu cineva care a fost acolo. ce sa mai .. ia dat 1 -2 -3 blana , cand a dat a -3a a intrat in voblaj , la aruncat de pe motor direct in pom dupa care motoru a mai mers putzin singur . asat a fost greseala . i sa spus cica de mai multe ori sa o lase mai moale , dar unde nu e cap ... asta nu e o teorie de a mea, , asa mi sa spus asa spun si eu . si nu cred k gresesc Gresesti. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 am vb cu cineva care a fost acolo. ce sa mai .. ia dat 1 -2 -3 blana , cand a dat a -3a a intrat in voblaj , la aruncat de pe motor direct in pom dupa care motoru a mai mers putzin singur . asat a fost greseala . i sa spus cica de mai multe ori sa o lase mai moale , dar unde nu e cap ... asta nu e o teorie de a mea, , asa mi sa spus asa spun si eu . si nu cred k gresesc dupa a 2a blana cand ii da a 3a are deja aproape 180 , nu prea mai intra in voblaj cu gazu deschis...iar te uiti la filme sf...iar iti place sa carcotesti...mergi la inmormantare si arunca-i o tigara pe el daca tot esti asa vehement...supara-te,fi rau!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unforg1ven Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Salut Mihai! Mie tot nu-mi vine sa cred ca te-ai dus. Ai lasat in urma ta multa tristete, amaraciune. O sa-mi lipseasca moaca ta mereu zambitoare. R.I.P prietene. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryco78 Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 am vazut imaginile la stiri de dimineata!trist din pacate adevarat! dumnezeul sa-l odihnesca ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Eu zic sa se inceteze cu certurile inutile , morala este...incepator pe motor mare nu e prea bine , motor verificat la zi + gume acceptabile si echipament corespunzator ( casca nu ceaun de facut cartofi prajiti + restul...) ...In rest,fiecare merge cum il taie capu ca daia e o tara libera ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracushor Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Condoleante familiei si celor apropiati. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace. Nu va mai uitati pe profilul meu ca nu e nimic de vazut. Sunt incepator, atat de incepator ca inca nu m-am suit pe primul meu motor si nici casca n-am. Imi dau seama ca prietenii care l-au sfatuit pe Mihai sunt chiar prietenii mei, care m-au sfatuit sa-mi iau cbr si nu r6 si tot ei cei care mi-au zis ca mai intai sa-mi iau o casca buna(shoei/arai) si nu doar o casca, ca echipamentul e important, ca motorul dupa ce-mi vine (ca l-am comadat deja de ieri dupaamiaza ... daca stiam de accidentul asta cred ca inca mai aveam avansul in buzunar) primul lucru pe care-l fac este sa mai pun pe inca cineva cu experienta sa-si dea cu parerea despre el si mai ales o inspectie tehnica amanuntita la un mecanic care stie ce vorbeste. Asa ca nu dati vina pe prietenii motociclistului ci dati vina pe lipsa de experienta, pe nesansa, fiecare sa invete ce are de invatat si sa lasam ironiiile sau frustrarile sau raspunsurile la misto sau sarcasticismele deoparte. Am vazut inregistrarea de pe proteve cu prieteni plangand pentru cineva care s-a stins devreme, sub ochii lor si mai ales intr-un moment cand ar fi trebuit sa se bucure de viata. Nu-mi doresc sa mai vad asa ceva si sper, mai ales, ca ei sa nu ajunga sa planga pt. mine. Haideti sa ne gandim ca avem cu totii o pasiune comuna, o pasiune frumoasa si ca pasiunea asta ar trebui sa ne uneasca. Va las sa va ganditi la Mihai si la nesansa lui. Gandul meu esteacum la el si la familia lui. Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca. Condoleante. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariciu Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 ca posesor de r6 2004 (identic cu cel 2003) va spun sigur ca nu avea cum sa intre in voblaj fara sa incerce el vreo "smekerie" (nu ma refer la datu po roata) ...eu am montat acum pe mobra mea un amortizor de ghidon ohlins pt ca o mai simteam cum o lua razna DAR NICIODATA CAND MERGEAM CU 60 KM/HR SI IN LINIE DREAPTA...pur si simplu nu are cum , nu are nici o logica ...cat despre echipament (adik doar casca ca altceva nu avea)din ce stiu eu acea casca probiker costa 29.95 euro NOUA ...oricum aseara la locul accidentul se vorbea de viteza de 60 km/hr acum pe forum sa ajuns la 85 ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
makabras Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 cuvantul incepator pe racheta atunci vin sa completez cu o foarte proasta idee....experienta o capetzi pe o motocicleta de mica capacitate....dar experienta consta in a stii cu adevarat sa evitzi "obiecte" din trafic, a belii foarte bine ochii...si a avea anumite reflexe....dar suindu'te pt prima data pe o motocicleta "mai mare" (600/1000)....redevii incepator...fiind obisnuit cu un 125/250...sau kiar o honda 600 model mai veki mai grea(kg)...te sui pe un r6 super ushor...kre zboara...esti obisnuit sa bagi mana in gaz dupa amintiriile petrecute cu fosta mobra...iar atunci ce faci...redevi incepator....ceea ce cred eu ca te poate scapa de aceste accidente teribiliste sunt accidentele acumulate pe o motoreta de mica capacitate....la kre tu ai scapat cu viata....dorindu-tzi ceva mai mare...reusesti sa iti cumperi...dar mergi cu teama din trecut...pe ala am mai scapat eu cu viatza....dar pe ozn'ul asta ma indoiesc ca as mai supravietui.......ajung sa cred ca orice vekitura e mai buna ca noul....la fel ca vinul......R1 2007 waaaaaaaaa:O:O:O......o tona de cai putere...greutate 5 kile.....pai constructorii cred ca vor sa ne bage in mormant frate.........no ofence.....sari-tzi peste postu asta......D'zeu sa'l ierte pe biker.....familia si cei apropiatzi nu meritau acest kin....... PS: inainte sa stai cu acceleratzia in mana si sa o freci la maxim....mai bine stai acasa cu pla'n mana si ti'o freci la maxim......acasa e mereu cineva drag kre te asteapta.....daca ti-ar murii acea persoana cum ai reactiona?........dar cum ar reactiona ea daca ti s'ar intampla ceva rau?........ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liwiu Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 * @Blade, vad ca nu ai inca motocicleta, asta e un topic care poate fi extrem de interesant pentru tine, ...te va ajuta, POATE, sa stii ce motocicleta trebuie sa alegi ca incepator. E valabil si pentru tine, @liwiu. Tot ce trebuie sa stiti ca incepatori veti gasi aici: /index.php?showtopic=91453 Ma mir ca nu ati accesat inca topicul respectiv, dar va grabiti sa faceti critici la adresa "polemicilor". nu facem critici, am spus nu judec pe nimeni, dar sunt altii care ar avea mai mare nevoie sa citesca acele randuri mai mult decat mine. --- Mesaj completat în 13 Aug 2007 07:34 ------------- R.I.P e pentru prima oara cand scriu asta ........... si imi doresc sa nu mai am ocazia sincer si eu vreau sa imi iau vitezana, dar ceea ce scrieti voi aici ma descurajeaza ............. dar sper sa nu renunt si eu sunt de parere ca experienta isi spune cuvantul ... dar eu cred ca te poti cumpata. asfalt uscat tuturor si sa ne vedem cu bine omule, poti sa calaresti ce motor vrei. dar aici conteaza mult stapanirea de sine... poti sa te urci si pe busa, wright? dar conteaza sa stii CAT sa ii dai gazi si CAND sa franezi. sunt sigur ca o sa sara multi experti sa ma citeze, cum au facut pana acum... treaba lor. dar cert e ca a murit un om. nu conteaza, motociclist sau nu, bun sau rau, profesionist sau incepator. a murt un om. si asta e trist.... imi pare rau daca a inceput vreo cearta de la mine, chiar imi cer scuze. nu am vrut. asfalt uscat tuturor si sa nu se mai gaseasca subiecte pt rubrica accidente... asa sa dea Dumnezeu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trofin_mircea Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Dumnezeu sa-l odihneasca! Va rog eu sa va potoliti cu discutiile astea !!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 dumnezeu sa-l ierte pe baiatul asta si sa ne ierte si pe noi ca suntem asa cum suntem. din imagini se vede ca 'prietenii' care erau cu el si plangeau pe margine erau golasi la capitolul echipament. apoi, ca incepator eu zic sa mergi singur si nu in grup. spun eu asta pentru ca poate nu am grup, acum imi dau seama ca e mai bine asa. mergi frate singur un an sau daca iesi cu altii da-ti intalnire undeva, bea un cico, stai la taclale, apoi du-te acasa pe alt drum. motocicleta e un vehicul pentru maximum 2 persoane, vreti in grup, inchiriati un autobuz si mergeti unde vreti. apoi, multi dintre noi folosesc motocicleta doar la plimbari de seara cu prietenii + tricou care se ridica si iti arata sinistru spatele gol la viteza. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pilatus Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Dupa 18 pagini de citit..... R.I.P. restul nu mai conteaza pt EL.... pentru ceilalti....... THINK Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
devilake Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 un singur lucru vreaus a spun... prietenul meu care tocmai si-a luat un r6 , a doua zi dupa ce l-a luat a patit celas lucru ca si Mihai .. el zice ca nu-i va mai da niciodata peste 8000 de ture ... motocilceta a inceput sa-i fuga stanga dreapta de spate dupa care a acrosat cu schimbatorul bordura si l-a aruncat apreoape de gardul care desparte sensurile de drum pe iuliu maniu ... eu pot spune ce multi mi-au zis ca r6 nu e un motor pt incepatori ...imi pare rau pt Mihai si sincere condoleante Dumnezeu sa-l ierte . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 R.I.P. Pe acel sector de drum este imposibil sa-ti intre in boblaj. Am mers pe drumuri mult mai bombardate decat ala cu viteza destul de ridicata si tot nu mi-a intrat in boblaj. Lipsa de experienta si de fapt asta trebuia sa fie prima lui cazatura, pacat sa s-a terminat tragic pentru el. Am avut joia trecuta si eu accident la 40-50 la ora si tot nu am iesit asa de sifonat cum a iesit baiatul asta plus ca eu am avut impact lateral, am cazut cu tot cu motor pe partea dreapta. Dupa cum spunea cineva mai devreme, 7-8 de ture intr-a 2-a este 80-90 la ora, iar intr-a 3-a 110-120 ( cel putin asa e la mine la un zx6r din anul 2000 ). Carnetul de 3 luni si motoru asta de o saptamana, nici nu avea ce sa caute dupa parerea mea pe acolo - cand eu am stat 2 saptamani numa sa ma obisnuiesc cu motoru cat de cat si am si cazut pe partea dreapta pe la mine prin cartier. R.I.P. inca o data... P.S. ar trebui sa ne gandim si la faptul ca era nu stiu ce membru NSL cu masini de curse sau cam asa ceva... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate