Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Pai eu am indicator analog, nici eu nu cred ca urca asa de mult... vara imi sta intotdeauna la jumatate, dar cand ies afara si incep sa o alerg este sub. Cand e cald, imi sta si mie peste jumatate, dar niciodata nu a ajuns pe rosu sau pe aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Adrian

Eu pe RSV am 2 ventilatoare (unu pe fiecare radiator) si sunt asezate pt o racira mai eficienta ca la VTR si cu toate astea, am atins si 97 grade, in oras......

 

Bag mana-n foc ca VTR ul sare de 99/100

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

la ulei cred ca tine foarte mult si de uzura motorului. Nu neaparat cat e de vechi (is satul de replici de genul: pune bah mai gros ca-i motor vechi din '97). Eu am pus motorex si mi se pare ca-l cam mananca desi motorul nu scoate fum si nici calamina la evacuare. Am folosit in trecut Castrol full sintetic la un motor unde producatorul recomanda ulei mineral: n-a mancat gram de ulei, cutia mergea brici, motorul se racea ok si aveam 20 km/h in plus la acelasi regim de turatii. Mai depinde si cum folosesti mobra: daca te tragi cu el pe pista in forje sau daca mergi decent un drum de Bucuresti-Brasov ca sa admiri peisajul :rusinica:

 

Hai cu vara s-avem bataturi in maini de la acceleratie nu de la lopata de zapada,



intrebare de neam-prost, ca am tot cautat pe net dar nu am gasit nici un raspuns concret: de la ce vine VTR ... F ? V Twin Race ... F ...? :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de neam-prost, ca am tot cautat pe net dar nu am gasit nici un raspuns concret: de la ce vine VTR ... F ? V Twin Race ... F ...ireStorm? :rusinica:

 

Bine, glumesc :)

Nu inteleg nici eu, e o problema cu "F"-ul ala la mai multe modele... CBR 600F, GSX-F, CB-F samd...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ulei cred ca tine foarte mult si de uzura motorului. Nu neaparat cat e de vechi (is satul de replici de genul: pune bah mai gros ca-i motor vechi din '97). Eu am pus motorex si mi se pare ca-l cam mananca desi motorul nu scoate fum si nici calamina la evacuare. Am folosit in trecut Castrol full sintetic la un motor unde producatorul recomanda ulei mineral: n-a mancat gram de ulei, cutia mergea brici, motorul se racea ok si aveam 20 km/h in plus la acelasi regim de turatii. Mai depinde si cum folosesti mobra: daca te tragi cu el pe pista in forje sau daca mergi decent un drum de Bucuresti-Brasov ca sa admiri peisajul :rusinica:

 

Hai cu vara s-avem bataturi in maini de la acceleratie nu de la lopata de zapada,

 

intrebare de neam-prost, ca am tot cautat pe net dar nu am gasit nici un raspuns concret: de la ce vine VTR ... F ? V Twin Race ... F ...? :rusinica:

 

Subtila faza cu aia 20 km/h la aceleasi turatii, din cauza uleiului bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subtila faza cu aia 20 km/h la aceleasi turatii, din cauza uleiului bun.

e de bine sau de rau ca nu ma prind? :) subtilitatea mea e 0 ca-i 4 dimineata :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa gandim logic! Daca o miscare de rotatie se transmite la roata spate prin roti dintate, cum e posibil ca, numai din cauza uleiului, sa ai la aceeasi turatie a motorului viteze diferite? Singura piesa care ar putea influenta ar fi ambreiajul in cazul in care cu un ulei ar aluneca si cu altul nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa gandim logic! Daca o miscare de rotatie se transmite la roata spate prin roti dintate, cum e posibil ca, numai din cauza uleiului, sa ai la aceeasi turatie a motorului viteze diferite? Singura piesa care ar putea influenta ar fi ambreiajul in cazul in care cu un ulei ar aluneca si cu altul nu.

si totusi se intampla :) la acelasi regim de turatie vitezometru "batea" mai mult.

 

sa spunem ca un abielaj se invarte intr-un ulei cu vascozitate mai mare si un altul intr-un ulei cu vascozitate mai mica. Pe logica mea, cel in vascozitate mai mare va avea de "infruntat" un coeficient de rezistenta la frecare mai mare decat celalalt, pe cale de consecinta va dezvolta o putere mai mica; nu CP ci Nm/jouli etc ... asa-mi explic eu. Poate nu ma exprim chiar stiintific dar e pe logica mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai auzit faza asta cu 'inainte la X rpm aveam viteaza mai mare'! Degeaba tot explic ca de ex. daca ai un raport X:Y raportul ala va ramane fix indiferent daca ii bagi ulei bunica sau ii pui toba sport, etc! Ambreiajul este o mica variabila in ecuatie, dar chiar si asa, raportul nu se schimba!

Iar in privinta uleiurilor, ce am observat e ca Motulul 'dispare' (mai ales 7100) chiar si in motoarele ce nu consuma ulei, pe cand la Castrol sau Belray nu se modifica nivelul de la schimb la schimb!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recunoaste, esti superstitios! :)

clar, ma declar invins :tomato: pana la urma, ca de acolo incepusem: de la ce vine VTR? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

VT vine clar de la V- TWIN

 

R poate sa vina de la ROAD (cu siguranta nu vine de la Racing, pt ca SP ul e varianta Racing)

 

F de la FAIRING (poate)

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare VTR-isti :)

 

am o mica problema, trebuie sa schimb un motor de vtr...lipsa ulei=motor compromis... porneste dar bate groaznic asa ca nu are rost sa ma complic sa-l deschid. toroapa e din 99 si intrebarea mea e ce motorizari se potrivesc? adica, se pupa un propulsor 2002 de exemplu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

salutare VTR-isti :)

 

am o mica problema, trebuie sa schimb un motor de vtr...lipsa ulei=motor compromis... porneste dar bate groaznic asa ca nu are rost sa ma complic sa-l deschid. toroapa e din 99 si intrebarea mea e ce motorizari se potrivesc? adica, se pupa un propulsor 2002 de exemplu?

 

din cate stiu, teoretic motorul e cam neschimbat..

 

97-01 si din 01-06 au marit rezervorul,au pus alt bord......si cam atat (parca)......

 

toata generatia de la inceput 97 pana la in '06 e carburatie.

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@JUMBA

Da, in mare nu s-a schimbat mai nimic la motor. S-ar putea ca dupa 2001 sa mai fie mici modificari la electrica, dar cred ca nimic notabil. Motorul, in sine, e acelasi. Ai putea sa faci o aroganta si sa pui motor de Varadero pe ea, daca nu gasesti nimic bun de VTR si sa incerci un transplant de cutie de pe VTR.

 

Daca iti ramane in plus un capac de ambreiaj bun, nepolizat, nesudat, da-mi un semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...