Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Bine ai venit! :rock:

 

Raman interesat de standerul propus de tine. E interesant.

 

Multumesc si astept raspuns.

 

Care are sau care stie de unde pot lua si eu suportul acela din metal pe care se prin oglinzile, carena si bordul. Al meu e putin indoit, asa am cumparat-o, nu e mare lucru, dar eu sunt migalitor si imi place sa arate bine totul, asa ca m-ar interesa unul; pentru ca la oglinda de pe dreapta sta putin mai sus.

 

Va multumesc.

Numai bine!

Mihai

 

mai exista si varianta indreptat sau in cazul tau sa mai tragi putin de el . il duci la un tinichigeriu si il indreapta dupa ce il inclazeste la autogen. cum al meu asa am facut si l-am avut indoit rau dupa accident. acu sa vad daca o sa pice crena si totul bine , daca nu , mai trag de el :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

stie cineva unde pot sabla si eu jantele la motoreta si sa le revopsesc....nu ca er fi neaparat nevoie...dar de pe cea din fata a inceput sa se exfolieze vopseaua. Si stiu ca cel mai bine ar fi sa fie suflate cu nisip fin....stie cineva pe cineve care se ocupa cu asa ceva....Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

 

Stiu ca am mai zis ca o dau si m-am razgandit, dar de data asta e sigura treaba, trebuie sa o vand, motivul nu mai conteaza, dar nu ma mai razgandesc. Daca e cineva interesat sau aveti cunostiinte interesate de acest model de motoreta, as vrea sa incapa pe maini bune. Eu am incercat sa ma grija de ea cat am putut, in limita "materialului" dispobibil.

 

De cand am iesit din iarna, nu am facut mai mult de 1000km, dar cu siguranta nici atat. Uleiul e schimbat, Motul 5100 15w-50; filtre; mai nou mansoane rizoma; Itp-ul e facut si el; expira in 2011. Atasez cateva poze recente:

 

Va spun si cam ce ar trebui schimbat la ea, pentru ca imi place sa fiu sincer si serios:

 

-Rulmentii la jug- dar nu e graba, pentru ca mai merg inca un an;

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
hey Mike! ce tare arata manetele alea cu rosu! cat au costat?

 

Salutare,

 

210ron mansoanele +150 capetele....le-am luat pe rand, :lol:..anul trecut capetele, iar anul asta mansoanele....ii sta foarte bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi si eu curios cum merge un vtr :lol: fata de vaca mea, care are acelasi motor insa cu 15 cai mai putin, si este mult mai grea ...

Si eu sunt mort dupa V-uri (adica V2 ), V4 nu prea ma incanta... Apropo, am un prieten cu un VFR, pe care am si mers putin, este mult mai nervos, dar e mult mai frumoasa senzatia pe care ti-o da V2-ul decat V4, care trage spre linie... Si sunetul de V2 e mult mai frumos decat cel de V4, aici ma refer la sunetul de varadero si vfr. Presupun ca desmosedici e cu totul altceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi si eu curios cum merge un vtr :laugh: fata de vaca mea, care are acelasi motor insa cu 15 cai mai putin, si este mult mai grea ...

Si eu sunt mort dupa V-uri (adica V2 ), V4 nu prea ma incanta... Apropo, am un prieten cu un VFR, pe care am si mers putin, este mult mai nervos, dar e mult mai frumoasa senzatia pe care ti-o da V2-ul decat V4, care trage spre linie... Si sunetul de V2 e mult mai frumos decat cel de V4, aici ma refer la sunetul de varadero si vfr. Presupun ca desmosedici e cu totul altceva...

 

 

sa traiesti! :angry:

 

pai eu sunt exact ca tine, doar ca invers :lol: am mers doar cu VTR dar inca nu am avut ocazia sa merg cu varadero (ma gandesc ca te referi a asta).

insa cu motoare V2 ai dreptate :cheers: odata m-am dat cu un R6...nu pot sa zic nimic rau ca e bestial motorasul ala mititel, extrem ce putere are, dar mi-a lipsit senzatia aia de "tractor".

cand m-am pus inapoi pe al meu si la 100km/h i-am tras un pic, m-am linistit cand am vazut oglinzile tremurand :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

In calitate de nou posesor de VTR, vin si eu cu niste intrebari:

 

Pana la urma, ce tip de ulei e indicat ?

Unde pot gasi un capac monopost pt acoperit saua de pasager? (si la ce pret)

Unde pot gasi un carenaj inferior (unde e pintenul ala) (si la ce pret?)

Unde pot gasi semnal pe fata (stanga). E putin crapat cred si nu se tine decat in unul din suruburi. (pret).

 

Voi face curand o vizita la mecanic sa-i faca o verifica mai amanuntita (un lucru de care are nevoie CLAR este o reglare & sincronizare a carburatiei....deoarece la acceleratii 'piscate', in neutral, da sa se innece (parca) + ca nu trage cum ar trebui).

 

Buba cea mai mare e ca tre sa-i gasesc evacuare pe stanga.

Intermediarul care mi-a vandut-o a zis ca asa a luat-o de la respectivul italian (Trebuie sa fii (cuvant urat) tare sa faci ce-a facut ala, a lasat doar o evacuare pe dreapta).

 

In alta ordine de idei trebuie sa gasesc urgent evacuarea pe partea stanga, Leo Vince SBK EVO II (finala, teava de legatura (cotul ala) + suportul rotund in care se prinde pe scarita de pasager).

 

VTR ul meu e din 2000, Intre 40.000 si 41.000 km la bord (sper ca-s reali), in rest, estetic arata bine (tehnic sper sa nu am surpize).

Am tot citit aici despre intinzator de lant, lant de distributie, bla bla> Sunt cam varza la aspectul tehnic, tre' sa ma documentez.

Daca stie cineva de unde pot downloada un manual pt VTR (in engleza).

Am cartea (manualul) ei ,dar e in italiana....

 

Am atasat si niste poze.

post-9590-1254148186_thumb.jpg

post-9590-1254148193_thumb.jpg

post-9590-1254148200_thumb.jpg

post-9590-1254148206_thumb.jpg

post-9590-1254148211_thumb.jpg

post-9590-1254148230_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
hi all! :scratch:

 

cine i-mi da un sfat de unde si cam cu cat fac rost de carenaj de pista pentru VTR F? chiar si zgariat sau rupt...

Mesaj completat

care-i treaba mai copii? :moron: dispar VTR-istii?

 

 

Hi, :moron:

 

Nu stiu daca o sa gasesti la noi asa ceva, Viktor. Doar sa gasesti pe cineva care sa le faca de la zero.

Eu unul nu-mi doresc pentru a mea decat un bugspoiler sau carena inferioara, dar nu ma prea stresez, nu-i o urgenta.

 

Din pacate sunt inca putini Vtr-isti, si continua sa fie asa, majoritatea incepatorilor viseaza cbr-uri si tot ce seamana, iar ceilalti nu se adapteaza la acest stil sau nici macar nu incearca. Rezultatul este si pozitiv si negativ: pozitiv ca suntem "unici" :P....negativ ca nu gasesti foarte repede piese second si nici la vanzare nu se ingramadeste lumea.

 

Eu unul trebuie sa recunosc ca ma fascinat motoreta asta de la bun inceput si chiar daca o am la vanzare.....mi-am promis ca revin la ea dupa ce rezolv problemele.

 

Numai bine si Sarbatori Fericite tuturor!

M

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa lasam demagogia cu CBR uri si etc si sa ne concentram la VTR.

 

Pana in primavara trebuie sa 'umblu' pe la distributie. Nu stiu cum sta,aflu doar dupa ce o desfac.

 

Exista posibilitatea ca 'treaba' sa arate relativ ok si sa fie nevoie sa schimb doar intinzatoarele?

 

Sau daca tot desfac si umblu la distributie sa schimb si lantul + patinele?

 

Am gasit pe site ul asta David Silver Spares (pe care-l si recomand) piese pt distributie.

 

lant distributie (part no: 14401MBB003) - 54.22 euro (http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_67107/)

intinzator lant (part no: 14520MBB013) - 35.41 euro (http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_67108/)

 

Am sunat la ei in UK, si transportul in Romania costa intre 26-30 lire (maxim 30 lire pt piesele enumerate de mine). eu am calculat 2 lanturi de distributie si 2 intinzatoare . transportul e in functie de valoarea pieselor achizitionate/greutate etc.

 

Eu fiind un ratat atehnic, nu ma prea pricep la distributie,etc, dar am inteles ca mai trebuie si niste 'patine'.

la astea nu stiu cum dracu le zice in engleza, da' oricum nu le-am gasit pe site la ei.

 

In afara, multi am vazut ca folosesc intinzatoare aftermarket, manuale. Dar pt asta tre sa stii ceva mecanica si sa intinzi lantul cum trebuie,altfel risti mai mult decat cu cel OEM.

 

Deci revenind, poate ma ajuta careva cu niste informatii legate de acele 'patine'.

 

Iar pt restu pieselor,stiti ceva preturi mai mici? alte filiere?

 

 

Apropos de ce zicea mike, si eu caut disperat un bugspoiler mai ok (decat cel stock), sau niste carene pt partea inferioara,de jos, am vazut pe-afara la 'baeti' (vreo 200 $ ). prea scumpe, nu bag bani in asa ceva acu.

 

La fel,un capac monopost m-ar coafa.

 

In afara de distributie tre' sa schimb uleiul din furca si semeringurile. Ce ulei recomandati?

Tre' sa mai schimb lichidele de frana (pt satisfactia mea), lichidu' de ambreiaj,etc.

 

Ultima oara cand am iesit cu ea (pe 1 dec parca) am observat ca nu-mi place cum trage. urca in ture, da' nu trage, de parca ar patina roata. cineva mi-a zis c-ar fi de la ambreiaj. Sper sa nu fie nevoie sa bag bani si in ala :|

 

Ca fapt divers, voi ce gume folositi/recomandati?

 

A facut vreun posesor de vtr modificarea asta? http://vtr1000f.wickidnet.com/

 

De-asemenea,util: http://gallery.me.com/spaderunner#100172

Editat de insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
hi all! :crack:

 

cine i-mi da un sfat de unde si cam cu cat fac rost de carenaj de pista pentru VTR F? chiar si zgariat sau rupt...

Mesaj completat

care-i treaba mai copii? :rock: dispar VTR-istii?

 

io stiu pe cineva care le face de la 0 , dar e scump. gandeste-te ca ia pt vopsit toate carenele 300 e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

H3llrider zi-mi de capac monopost sau carene jos (in loc de pintenu ala ordinar).

 

si la ce preturi?

 

pai capac monopost si pinten gasesti pe net , pe ebay , si e mai ieftin

 

si apropo de gume , iti recomand dunlop d208

Mesaj completat

Ultima oara cand am iesit cu ea (pe 1 dec parca) am observat ca nu-mi place cum trage. urca in ture, da' nu trage, de parca ar patina roata. cineva mi-a zis c-ar fi de la ambreiaj. Sper sa nu fie nevoie sa bag bani si in ala :|

 

pt incepu incearca sa strangi discurile de ambreaj. la fel pateam si eu , nu am schimbat nimik , am strans discurile si nu am mai avut problem

Editat de H3llriderr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

partea cu patinatul ambreajului poate sa fie si de la ulei....eu am cerut cateva pareri celor din marea britanie, unde sunt f multi adepti VTR, si mi-au recomandat sa schimb uleiul si sa nu mai pun sintetic full. VTR-ul se simte mai bine pe semisintetic....si asa a fost. Am pus ulei 15-50w de la motul si nu a mai facut. Pe de alta parte, daca iti fuge spatele cand schimbiu primele viteze, poate sa fie si de la cauciuce. Eu unul o pateam chiar cu dunlop, dar era era putin mai tare; asa ca am pus o pereche de Michelin Pilot Power, de care sincer...sunt super multumit....sta bine si pe ploaie...le recomand din plin...sunt moi, si poate pt cei care alearga zi de zi cu mobra, s-ar putea sa le manance mai repede, dar consider ca aderenta e mai importanta.

 

Acum, fiecare decide ce face...:crack:

 

Eu acum ma pregatesc sa-i cumpar o noua baterie....ca s-a dus asta care o am...dar inca mai porneste mobra cu ea, dupa 2 saptamani...de stat in casa.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine sigur nu-i de la ulei. I-am schimbat uleiul cand am luat-o, prin septembrie/octombrie, am pus motorex 15-50 semisintetic.

 

Tre' sa vad pe la ambreiaj care-i miscarea.

 

la cauciucuri ma intereseaza care-s mai aderente/moi, nu neaparat care ma tin cele mai mult,deci recomandari in sensul asta?

 

Oricum parca as cauta ceva sh cu uzura 15% ca nu prea o sa am de dat 250 euro pe un set de gume noi (am alte cheltuieli).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine sigur nu-i de la ulei. I-am schimbat uleiul cand am luat-o, prin septembrie/octombrie, am pus motorex 15-50 semisintetic.

 

Tre' sa vad pe la ambreiaj care-i miscarea.

 

la cauciucuri ma intereseaza care-s mai aderente/moi, nu neaparat care ma tin cele mai mult,deci recomandari in sensul asta?

 

Oricum parca as cauta ceva sh cu uzura 15% ca nu prea o sa am de dat 250 euro pe un set de gume noi (am alte cheltuieli).

 

incearca sa strangi discurile de ambreaj prima data , cat despre gume , e un tip pe forum am luat de la el dunlop d208 rr cu 110 euro parca , noi. inainte am avut d 208 , si am mers si pe ploaie destul de tare si nu am avut nivi macar o problema cu aderenta. eu unu o sa raman pe modelu asta

Mesaj completat

gume aici /index.php?showtopic=101757

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...