->Bullet<- Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) zacopilu...super si spor la trabaho in contunuare ! radu...me gusta mucho, e salbatic animalu ! frumos tare barbate, shaua arata foarte smeker si ea . Editat Iulie 19, 2012 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 si pentru cei care nu intra pe sectiunea vulcanistilor este in prima faza, ca n-am avut rabdare sa termin tot (adica rezervor slim, capac sub sa, evacuare 2 in 1, etc) da momentan merge sia sa Incepe bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Ma gandesc sa tai tobele din locul indicat in poza.A mai facut cineva operatiunea asta?Ideea este sa nu ma lase fara timpane si nici nu vreau sa-mi urc in cap toti vecinii din cartier.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Ma gandesc sa tai tobele din locul indicat in poza.A mai facut cineva operatiunea asta?Ideea este sa nu ma lase fara timpane si nici nu vreau sa-mi urc in cap toti vecinii din cartier.... si eu ma gandesc sa fac acelasi lucru, dar cred ca va suna extrem de tare... vreau sa-mi fac ceva silencere care sa le pun in tevi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Nu stiu cat de tare o sa sune, dar o sa sune prost, pentru ca tevile propriu-zise care se afla dupa acele heat-shield-uri facute sa para evacuari clasice sunt de diametru mic si vor avea un sound patetic. Mai bine faci o evacuare custom de la 0 si tii tiganiile OEM pentru un eventual ITP de nazisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 (editat) Ma gandesc sa tai tobele din locul indicat in poza.A mai facut cineva operatiunea asta?Ideea este sa nu ma lase fara timpane si nici nu vreau sa-mi urc in cap toti vecinii din cartier.... nu! suna ca dracu a troace,a blide sparte, nu merita sa le tai. fa altele daca vrei alt sunet, da nu le taia pe alea orijinale" Editat August 25, 2012 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Salut! Iarna trecuta am modificat motocicleta mea... iarasi. De data asta, a fost complet dezasamblata. A primit: top end total nou, kit motor nou Keith Black de 1200 cm3, chiuloase rectificate, electronica complet noua. A primit o culoare candy-flat-brown - in lumina este candy, in umbra este mat -, airbrush pe filtru de aer si pe aripa fata (facute de mine), jantele vopsite negru, tevile wrapped. Am gasit o toba veche de HD pe piata de vechituri pentru 80 lei, am si montat pe motocicleta. Per total, era o munca de 2 luni, dar a iesit super bine. Nu mai este ratbike, e foarte frumoasa. Si foarte-foarte rapida. Habar n-am cati cai are, dar NM-ul a crescut sesizabil, mai ales la turatii mari, sprinteaza ca un dragster. Cm3 mai mare, carburator racing, filtru de aer performant: a devenit un Real Hot Rod, cu tuning clasic (si adevarat). Se conduce ca atare: dur. Cuplul este fenomenal. Un adevarat sleeper, a surpins multi, cu motociclete speed sau naked. Multumesc lui Tru si SzĂścske din Auld Cut MC, care au facut toate operatia intr-un garaj, sub bloc. Si fabricilor Ciuc, Holsten, Harghita, Ursus, etc. Poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Bravo colega ! Dar cred ca trebuia sa faci economia aia de 80 de lei cu toba. Poate gaseai altceva sa faci cu ei. Niste bere eventual? In rest giugiuc cum se zice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobreanu Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Pe drumul dintre semanatoarea si piata crangasi, am vazut o chestie care arata ca un showroom, si erau numai choppere pe acolo (4-5) stiti ce e mai exact acolo? personal imi venea sa plang si sa salivez pe geam de placere dar m-am abtinut ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Salut! Iarna trecuta am modificat motocicleta mea... iarasi. De data asta, a fost complet dezasamblata. A primit: top end total nou, kit motor nou Keith Black de 1200 cm3, chiuloase rectificate, electronica complet noua. A primit o culoare candy-flat-brown - in lumina este candy, in umbra este mat -, airbrush pe filtru de aer si pe aripa fata (facute de mine), jantele vopsite negru, tevile wrapped. Am gasit o toba veche de HD pe piata de vechituri pentru 80 lei, am si montat pe motocicleta. Per total, era o munca de 2 luni, dar a iesit super bine. Nu mai este ratbike, e foarte frumoasa. Si foarte-foarte rapida. Habar n-am cati cai are, dar NM-ul a crescut sesizabil, mai ales la turatii mari, sprinteaza ca un dragster. Cm3 mai mare, carburator racing, filtru de aer performant: a devenit un Real Hot Rod, cu tuning clasic (si adevarat). Se conduce ca atare: dur. Cuplul este fenomenal. Un adevarat sleeper, a surpins multi, cu motociclete speed sau naked. Multumesc lui Tru si SzĂścske din Auld Cut MC, care au facut toate operatia intr-un garaj, sub bloc. Si fabricilor Ciuc, Holsten, Harghita, Ursus, etc. Poze: la mine place tare mult pistonele si cilindrii....dai si mie o perche?! glumesc! da si toba e faina. faina treaba ai facut! drum rapid iti doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Super lucrarea,de la A la Z. Excelent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Salut! Iarna trecuta am modificat motocicleta mea... iarasi. De data asta, a fost complet dezasamblata. A primit: top end total nou, kit motor nou Keith Black de 1200 cm3, chiuloase rectificate, electronica complet noua. A primit o culoare candy-flat-brown - in lumina este candy, in umbra este mat -, airbrush pe filtru de aer si pe aripa fata (facute de mine), jantele vopsite negru, tevile wrapped. Am gasit o toba veche de HD pe piata de vechituri pentru 80 lei, am si montat pe motocicleta. Per total, era o munca de 2 luni, dar a iesit super bine. Nu mai este ratbike, e foarte frumoasa. Si foarte-foarte rapida. Habar n-am cati cai are, dar NM-ul a crescut sesizabil, mai ales la turatii mari, sprinteaza ca un dragster. Cm3 mai mare, carburator racing, filtru de aer performant: a devenit un Real Hot Rod, cu tuning clasic (si adevarat). Se conduce ca atare: dur. Cuplul este fenomenal. Un adevarat sleeper, a surpins multi, cu motociclete speed sau naked. Multumesc lui Tru si SzĂścske din Auld Cut MC, care au facut toate operatia intr-un garaj, sub bloc. Si fabricilor Ciuc, Holsten, Harghita, Ursus, etc. Poze: bravos,buna treaba ati facut....cred ca ai 60-65hp. ref la toba, eu cred ca nu e din filmul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Chizda, mai putin esapamentul. Ma gandesc ca ai facut impresie la polizoare..... Dar in final gusturile nu se discuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 f. tare,asa ma bucur ca tot mai multa lume se orienteaza spre harley,stiu motorul,stiu cum vrei cu tobele de genul,ceva frisco,ma gandesc ca ai facut rodajul cu cap!fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 jos palaria, dar si in opinia mea toba nu prea merge, cred ca ar fi aratat mai bine cu teava drapta si mai subtire... in rest, felicitari tuturor care au lucrat la ea, a iesit bestial mie mi-ar placea sincer sa fiu niste poze mai de doamne ajuta, inclusiv rezolutia, sa vedem detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 (editat) Ahoi! Ieri 06.10.2012 am bagat flexul cu ajutorul unui prieten in motor si am mai reconditionat niste piese care nu prea aveau aspect estetic si asta-i rezultatul: Asa arata inainte - Dupa modificare: 1. 2. 3. 4. 5. 6. Rezultatul e munca noastra cu un minim de scule si o experienta in domeniul custom cam mica, dar cu vointa multa. Ceva interesant care are la baza un motor de Yamaha http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aSR3st8enu8 Editat Octombrie 20, 2012 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 Am inceput DIN NOU sa-mi bat joc de banii mei , adica aia care i-am dat pe mobra. Taiat spate (din nou) , vizionat multe imagini inspirationale de pe WWW , baut bere , gindit ginduri. Ce am observat la prima vedere , mobra s-a usurat fantastic. E mai usoara , nu ca s-a usurat pe mine , in semn de razbunare , cu poze revin miine , sa vad ce mai scornesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 hai cu pozele, io unu-s tare curios nu cred ca-i usor sa faci un custom din a ta HD, da chiar mi-as dori sa reusesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) Taiat juma de codita , scapat de carene , ce avantaje am vazut : 1. Greutate superscazuta , ca m-a rupt sa o tot imping prin parcari. 2. Acces rapid la tot ce trebuie , ca daca se arde faru' , sint halit , cu atitea carene. Deci , adio plastice. Inca ma zbat in idei , oricum o sa fie ceva rat/fighter si ce-o mai iesi . Editat Octombrie 23, 2012 de lil debul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Taiat juma de codita , scapat de carene , ce avantaje am vazut : 1. Greutate superscazuta , ca m-a rupt sa o tot imping prin parcari. 2. Acces rapid la tot ce trebuie , ca daca se arde faru' , sint halit , cu atitea carene. Deci , adio plastice. Inca ma zbat in idei , oricum o sa fie ceva rat/fighter si ce-o mai iesi . pai baga niste poze cu starea actuala, poate iti mai dam ceva idei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 (editat) Bag , ca tocmai mi-am bagat un polizor unghiular in deget si mi s-a luat de customizari . Am reusit doar sa fac o cutie pentru baterie si alte componente electrice (CDI , releu semnal si ce-o mai fi) , trebuie sa-i mai fac fundul , prinderi si o aripa mica care protejeaza amortizorul de noroi si e gata. Editat Octombrie 24, 2012 de lil debul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Baga si o poza de ansamblu cu toata mobra din lateral.. Ai grija la degete.. si nu te dezcuraja! Asta e Deauville-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Baga si o poza de ansamblu cu toata mobra din lateral.. Ai grija la degete.. si nu te dezcuraja! Asta e Deauville-ul? exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Baga si o poza de ansamblu cu toata mobra din lateral.. Ai grija la degete.. si nu te dezcuraja! Asta e Deauville-ul? Da , Deauvill-ul demontat arata ca orice mobra de viteza , doar ca are cardan. Nu ma descurajez , doar ca aratatorul de la mina stinga imi spune ca isi baga phula in ele de customizari pe ziua de azi. Daca are cineva ideii despre custom/fighter/rat e binevenit , eu inca nu am o idee clara , doar ca trebuie sa fie low budget , rat si dupa aia mai vedem , oricum fara blin-bling , piese haladite cumparate de pe net si vejnica masca de far cu cap de Alien , cum au cam fooooarte multe street fightere de duzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 pai fix de asta ti-am cerut o poza din lateral io stiu cum arata un speed in general, fara carene, da si alea au forme si forme, si in plus, tu deja ai taiat spatele, deci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.