Gixu. Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Pai de unde sa incep...proaspat dat jos de pe zx6r model 07 cu doar cateva zile in urma ma hotaresc sa imi scot mobra mea la o tura...o scot din garaj,shi incerc sa o pornesc...K de fiecare data cand ma plimb cu alt motor nu vrea sa porneasca,dar acum ma chinui vreo 10 min,parca n-ar da scanteie. Verific bujii etc ii mai dau un automat shi porneste de parca nimic nu s-ar fi intamplat...Buun...plec e rece asa k nu o alerg,astept sa se incalzeasca.Trec de primul semafor,trec shi de al doile(aglomeratie mare) iar la al treilea prind rosu...ASTEPT se face verde shi ii dau gaz un pic mai tare pt k sunt p banda 1 (libera dar care mai in fata are p ea parcat un sprinter)...incerc sa ajung in fata...dar imi dau seama k n-am timp...urmeaza o curba usurica shi n-are rost,iau mana din gaz cand...surpriza...ramane turata...trag ambreiajul shi franez intai cu spatele...apoi cu fata...motorul derapeaza in ultimul hal (cu toate k am cauciucuri aproape noi)iar sprinter-ul se apropie super repede...URMEAZA SA INTRU FRONTAL IN EL...trag d frana shi mai tare shi culc motorul pe dreapta...bum ...trosc..poc shi se opreste...iau o pauza de cateva secunde dupa care ma ridic(nu l-am atins ),langa mine lume k la circ...care sa sune salvarea care politia...le explic k sunt asistent medical shi k n-am nimik,ii rog p cativa sa ma ajute sa imi ridic mobra...dupa care urmeaza evaluarea pagubelor...eu...nas usor zgariat de ochelari...casca destul de raschetata...geaca de piele la fel...manusile super oka...(asta imediat dupa)...mobra...toba finala indoita shi iesita afara...semnal spate rupt...maneta frana intoarsa(doar shimbata pozitia)...ceasuri usor ravasite...shi cam atat....MIRACOL...zic eu,shi ma minunez cum de n-am nimik la picioare...o pornesc shi dupa ce un sunet asurzitor(dar placut ) imi infunda urechile...dau sa plec...Surpriza...roata fata nu se misca...verific...furca shi roata super...unghiuri la fel....problema...aripa care se indoise la partea din spate multumita unui pilon de la gardul ce pazea trotuarul shi care isi facuse loc mai devreme intre roata shi partea din spate a aripii...presand usor aripa peste cauciuc: O indrept cat de cat...shi plec...lumea se uita k la circ la mine,un turc mai in varsta chiar ma felicita k n-a venit politia...ajung cu ea la garaj...imi dau geaca jos shi descopar o mare umflatura sub cot...imi dau tricoul jos shi descopar ce ma jena ...clavicula...fac o verificare shi cu mare fericire descopar k nu e nimik rupt...doar contuzii...Azi de dim au mai aparut ceva dureri dar absolut neglijabile...Practic p mine m-au salvat : instinctul de a tine picioarele stranse pe motor...crashbar-ul de pe dreapta shi un pic coarnele mele dragbar wide model pt streetfighter...La cum arata casca sunt suuper bucuros k am avut-o in cap... ...Viteza n-a fost mare...poate 50kmh...iar franele am descoperit k nus chiar k la ninja ...P.S:DAK P MARGINENU IL IUBESTE FEMEILE P MINE MA IUBESTE BORDURILE PT K FIX ACOLO UNDE AM AJUNS YO IN EA ERA RAMPA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clovniiveseli Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Ai avut si noroc si ghinion se poate spune , sa stii ca nu esti singurul pe care-l aud ca i s-a blocat acceleratia . Multa sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barak Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 A fost o combinatie de experienta si noroc care te-a salvat. Cum nu prea ma bazez pe noroc m-am hotarat sa-mi montez si eu crashbar-uri pe Kawa a mea, in cazul in care o culc sa nu fie numai piciorul intre 180 kg de metal si asfalt. Asfalt uscat si frane bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 A fost o combinatie de experienta si noroc care te-a salvat. Cum nu prea ma bazez pe noroc m-am hotarat sa-mi montez si eu crashbar-uri pe Kawa a mea, in cazul in care o culc sa nu fie numai piciorul intre 180 kg de metal si asfalt. Asfalt uscat si frane bune Scuze de off-topic.Aveti idee de unde pot sa iau un crash bar pt un zzr600? Merci mult si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Demonaz Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Mai degraba noroc ca nu ai intrat in sprinter si ca nu ai rupt ceva ca doar fieru se repara. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 nu ti-a trecut prin cap sa strangi ambreiaju ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 (editat) Felicitari!!! Dupa cum se vede inca o data viteza mica isi spune cuvantul. Norocul de care spui tu cred ca scadea nu proportional (ca e prea putin spus), ci logaritmic odata cu cresterea vitezei. Cine a stabilit viteza limita in oras la 50 nu a fost prost!!!! - aviz amatorilor Asfalt uscat si fara surprize (neplacute). <small>--- Mesaj completat în 24 Aug 2007 11:48 -------------</small><br/> nu ti-a trecut prin cap sa strangi ambreiaju ? Normal ca i-a trecut... dar surpriza este surpriza. Omul s-a asteptat sa combine frana de motor cu cea clasica. Planurile schimbate l-au costat o fractiune de secunda, suficient ca sa se intample nefastul. Nu trebuie sa ne bazam in totalitate pe tehnologie...ca fierul e fier.... Editat August 24, 2007 de aax94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 ...surpriza...ramane turata...trag ambreiajul shi franez intai cu spatele...apoi cu fata...motorul derapeaza in ultimul hal (cu toate k am cauciucuri aproape noi) Uite de ce ai picat...de cat timp mergi pe motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 24, 2007 Autor Share Postat August 24, 2007 Pai...c sa zic,cu motorul tot merg de vreo 2 ani,trante am mai luat vreo 2...la fel,fara urmari cine stie c...echipament aveam doar la partea de sus...jos...blugi shi o pereche noua de ciocate luate nu de mult de la louis...cu 50 eram in a-1-a(prostia mea oarecum) pt k incercam sa schimb banda,dar s-au gasit 2 conservari mai in fata care sa se opuna shi sa o calce shi ei tare...frana de motor nu prea mai aveam timp sa-i dau...frana spate am puso pt k am realizat k nu-s p kawa...deci fata ar putea bloca usor shi m-am gandit k spatele shi dupa care fata...aproape concomitent ar putea duce la ceva bun...motorul...in stare f buna...doar toba finala e shi aripa fata sunt cam futute...aaa shi semnalul spate...in rest toate super,am dat o tura azi usor in jurul blocului...Am ramas fara finala,doar cu cele 4 galerii unite intr-un soi de minitoba de legatura(zici k e de moto GP...suna k o fiara)...clavicula s-a mai desumflat,nu e rupta...antebratul la fel... CONCLUZII: Echipamentul e suuper necesar...acceleratia se poate bloca oricand,franele de pe yamaha din 82 nu se prea pupa cu franele de pe un motor sport din 07...bordurile mai au shi rampe ...Crashbar-urile salveaza picioarele ...Treb sa ma duc sa-i aprind o lumanare lu bunicamiu k am scapat shi de data asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Nu am mare experienta pe 2 roti, dar si eu daca ma joc mai bine cu spatele incep si derapez...frana fatza e sfanta. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 bine ca ai scapat ieftin. si te-ai lasat culcat la tipm ... tinand cont ca sprinterul e cam ridicat ... bafta in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoPlus Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 (editat) Nu am mare experienta pe 2 roti, dar si eu daca ma joc mai bine cu spatele incep si derapez...frana fatza e sfanta. parerea mea. ....~ mereu se folosesc ambale frane! d aia sunt 2! vezi k sunt topikuri! frana fatza nu e chiar sfanta cum spui tu! in unele cazuri chiar delok! cu derapajul poti sa controlezi motorul..asta vine cu experienta! ....sunt f multe de invatzat! ! Editat August 24, 2007 de MotoPlus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CMYK Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 Dau si eu cu parerea ...desi nu prea as avea de unde din experienta putina...DAR : - in curba daca tot te pune naiba si tre sa franezi...usor cu ambele si cu sfintenie le echilibrezi --- > e nevoie sa stii la ce te bagi - fata sfanta ea ...dar compensezi tot timpul cu spatele pt a tine dreapta linia de deplasare (ceva de genu) - daca ai impresia ca o sa derapezi folosind fata ...mai bine pui spatele - ala e controlabil (oarecum) in derapaj. pierzi multa putere de franare, dar macar stii ca nu esti in bot daca ai pus fatza. Eu de ex am mers pe CBR vreo 10 metri cu spatele blocat dupa ce s-a bagat un bou in mine si tot nu am picat (te ridici in scaritze si o tzii de "poponeata", cauti sa o indrepti cat de cat inainte de oprire, altfel esti jos...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 30, 2007 Autor Share Postat August 30, 2007 Ai dreptate...shi in teorie suna bine,dar c te faci cand duba se apropie f repede de tine care glisezi spre ea cu fata aproape blocata shi spatele blocat...+ ca acolo unde am cazut nus c era cu asfaltul k n-am avut aderenta deloc...cu toate ca am cauciucuri super(ce-i drept cam subtiri)...in situatia de fata se merge p instinct...al meuu m-a salvat grav! asfalt uscat ap...am franat shi eu un pic mai violent cu kawa (frana spate) shi pot spuune ca guma aia d 180 a fost net superioara...dak o tineam in continuare de poponeata dreapta intram in curu sprinterului...shi atunci sa vezi dureri de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristiUrsu Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 super felicitari, ai facut ceea ce trebuia facut ... asta inseamna selectia naturala, cine are cap are toate sansele sa scape, toti cadem la un moment dat, dar depinde cat de pregatiti ne prinde momentul nefast si cat de bine gestionam situatia. E imposibil sa fii perfect si sa reactionezi perfect, si chiar si-asa, tot ai putea s-o patesti din vina altuia sau din mult ghinion dar daca macar ceea ce tine de tine faci cum trebuie, in mare parte din cazuri totul se termina cu bine. Bafta si succes, sper ca si altii sa traga concluziile din intamplarea ta, ca exemplu pozitiv, cum se procedeaza in caz de necaz, ca din toate rip-urile din celelalte posturi nu prea pare nimeni sa tina cont. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.