Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Salutare,

 

Acu am ajuns acas' Nasule ... Am adus esapamentul in Bucuresti dar dupa patinajul pe asfalt luat zilele trecute am meditat si ma gandeam ca in caz ca le dau... raman far de "Back up"... oricum ca sa fiu sincer ma cam infioara preturile "de noi" practicate de Suzuki. Daca-ti dau esapamentul tot inafara muflerelor... ce fac cu ele in caz de necesitate?

ma uit la ele?!...

 

Dublu Ester 300V am eu in Busa... am dat pe el vreo 60lei/litru (nu am gasit la bidon de 4 Litrii asa ca am luat 4 bidoane de 1 litru) mi s-a parut cam piperat pretul...

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am schimbat luni semering-urile si uleiul in furca. 2-1/2 ore manopera...La MyMoto Tuning pe Str.Viilor 14... ff multumit... 345lei cu tot cu maopera.(uleiul folosit Motorex de furca) Faini baietii de la service, in plus au semeringuri pe stoc. Cu programare telefonica nu pierdeti vremea.

 

Rulmentii Reap se aduc doar la comanda nu au pe stoc. Vreo 2 Bulioane din cate am inteles...

 

Esapamentul il scot la vanzre ca sa mai scot din parleala. Il dau comlpet...cap-coada... e in stare buna. Deocamdata cred ca sta bine unde e... Impachetat... nu cere mancare si nici intretinere.

 

Daca nu-l pot vinde ca si spare-parts, il tin ca nu stiu niciodata cand o sa am nevoie de el... m-a cam intors pe dos cazatura cu pricina. Sorry Nasule...

 

Cele bune... God Speed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la linii pe aeroport si nu ne-au lasat sa ne dam-le-a fost teama ca le dam rusine!!!Traseul insa a fost superb-Slobozia-Tulcea pe Harsova.SoSEAUA BETON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa arata noua mea evacuare imbracata

Buna buna.... :cheers: candy

Sa le folosesti sanatos... 3 sfaturi

 

1. Nu uita sa scoti motorul afara la aer... pana se arde un pic textura... nu sta langa el ca o sa te inneci in fuummm.

2. Poti pune un pic de banda de aluminiu pe interiorul carenei in punctele apropiate de esapament...

3. Tine un extinctor pe aproape... just in case... :huh:

 

Eu nu am patit nimic.

 

Imi zici dupa aia cum stai cu caldura radiata in trafic B)

 

 

 

 

 

 

Salutare.....merge cineva la intrunirea moto de la Cluj weekendul 29-31 Mai??? :unsure:

Eu plec de joi impreuna cu un grup de 4-5 motociclisti... ne oprim pe la Sighisoara probabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te mai deranjez cu niste intrebari

1 cum ti se par lucrate

2 daca nu demontez 2 air si doar blochez furtunul ce intra in carcasa filtrului de aer nu este acelasi lucru

3 ce rol are 2air

4 mai ai cumva botox ca vreau sa cumpar si eu arata criminal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu plec de joi impreuna cu un grup de 4-5 motociclisti... ne oprim pe la Sighisoara probabil...

 

 

Eu ma pornesc de vineri dimineata....atunci ne vedem acolo sau pe traseu daca stati o noapte in Sighisoara....toate bune si asfalt uscat... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te mai deranjez cu niste intrebari

1 cum ti se par lucrate

2 daca nu demontez 2 air si doar blochez furtunul ce intra in carcasa filtrului de aer nu este acelasi lucru

3 ce rol are 2air

4 mai ai cumva botox ca vreau sa cumpar si eu arata criminal

 

Arata ok...

 

Modelul tau de Busa se prea poate sa aiba comanda pe vaccum... mai exista un furtunas subtire de vacuum care trebuie blocat... el deschide aerul din air box catre exhaust...

Normal la modelele ulterioare acest furtunas de comanda a fost inlocuit cu o comanda electrica... si deschiderea aerului catre evacuare se realizeaza electric prin intermediul unui solenoid. Rolul este de a dilua noxele emise ... in rest nu are alt rol functional.

 

In caz ca ai comanda electrica poti sa deconectezi solenoidul (mufa e in stanga langa vasul de expansiune) iar in dreapta bagi o bila de sticla de la un sah chinezesc si 2 coliere de plastic deasupra bilei si sub bila.

 

 

 

Daca ai comanda cu furtunas de vaacum tre sa deconectezi furtunasul si sa opturezi intrarea si vacuumul care este cuplat langa clapetii de aer... urmareste si vezi ce gasesti colea :cheers:

 

Botoxul se aduce la comanda din state... tre sa ma uit sa vad ce preturi mai au pe acolo... fabricat de Carpenter... poti da un google... gasesti ce vrei acolo.

 

Eu plec de joi impreuna cu un grup de 4-5 motociclisti... ne oprim pe la Sighisoara probabil...

 

 

 

Eu ma pornesc de vineri dimineata....atunci ne vedem acolo sau pe traseu daca stati o noapte in Sighisoara....toate bune si asfalt uscat... :unsure:

 

Ne vedem pe acolo... doamne'ajuta.

 

God Speed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te mai deranjez cu niste intrebari

1 cum ti se par lucrate

2 daca nu demontez 2 air si doar blochez furtunul ce intra in carcasa filtrului de aer nu este acelasi lucru

3 ce rol are 2air

4 mai ai cumva botox ca vreau sa cumpar si eu arata criminal

 

Salutare baieti, bai ce dreacu le faceti ma la mobre, ca m ati lasat cu gura cascata si nu mai inteleg nimic!

 

Nasule la prima intalnire sa mi spui si mie ca poate ii bag si eu la a mea niste bile 'n ...!

 

Bafta la intalnire Capitane!

:unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Ce sa facem...

 

asta e Busa cu Botox... am gasit pe cineva care face matrite. Totul este sa imi dau jos prizele de aer si sa le faca negativul... dupa care putem avea o productie proprie la niste preturi acccesibile... avand in vedere ca in state o pereche de Botoxuri Carpenter sunt in jur de 90usd iar daca le aduci ajung la 90eur...

 

In rest la Injectia pe aer de la evacuare... bila te scapa de detonari ... in esapament... bum bum... :unsure:)

 

 

 

eu am renuntat la tot...inclusiv la toata cacanaria asta de mai jos... o carnatarie care creeeaza numai... efecte nedorite :cheers: in cazul functionarii defectuoase a ansamblului de comanda 1

 

Mai dai jos un kg de pe ea... in schimb tre sa opturezi intrarile in evacuare (20,21,22) se pun niste flanse oarbe cu garnituri.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata astazi am terminat de montat noua evacuare izolata termic

fum o gramada

maine ies la drum sa vedem ce si cum

multumesc capitanului pentru materiale si suport tehnic

 

 

urmeaza power commander pc3

stie cineva ,de unde iau si eu mai ieftin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa dau "o sfara in tara" aia... numita USA... de la B usa.

 

Mi-a cerut cineva sa aduc 2 Ventilatoare de aluminiu Muzzy...daca se aduna ceva piese poate lansez o Comanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo... in caz de ceva evenimente nedorite sugerez sa completam linkul de mai jos ca sa stim cam ce putem avea in folosinta in caz de avarie sau urgenta.

 

/index.php?...p;#entry1905578

 

Toti priceputii cu Busa in curte, sunt invitati sa posteze si sa tina linkul pe linie de plutire. Daca aveti acasa orice bucatica de Busa care poate folosi dati de veste postand.

 

Nu se stie niciodata.

 

Ale Bune.

 

God Speed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut pentru toata lumea..

 

sunt un foarte nou detinator de busa ( de aproximativ o saptamana ) pe care am cumparat-o de la Londra la "imensul" rulaj de 4164 de mile ( tinand cont ca este un model nelimitat din 1999).

inainte de asta am mers pe un 1100xx superblackbird aproximativ 2 ani, motor care mi-a placut foarte mult ( de fapt inca il mai am deoarece n-am reusit inca sa-l vand). in afara de frane care sunt triste rau ( de fapt chiar tragice :P ) de zgomot si vibratii busa mi se pare mult peste xx. diferenta de cai nu se vede foarte tare dar la manevrabilitate xx-ul e mult in urma.

 

problema mea este insa ca busa nu merge foarte bine. nu stiu din ce cauza ( unii au zis ca din cauza statului in garaj) motorul intrerupe mai ales in ture mari si apoi si in ture joase. am facut tot ce stiam eu sa fac..filtru..ulei..bujii noi..aditiv in benzina...verificat toata liniia de alimentare inclusiv demontat si curatat pompa de benzina care mi s-a parut ok...

nu am rezolvat nimic

 

sfaturi am primit ( si ii multumesc) de la emilio si ulterior de la bogdan padure pe care inca nu il cunosc personal dar am inteles ca este specialist in domeniul asta. bogdan a zis ca s-ar putea sa am defecte regulatorul de presiune de la pompa de benzina si/sau pompa de benzina..

 

asa ca ....va cer ajutor...

ati mai intalnit asa ceva??...din ce cauza a fost????....cum ati rezolvat???..detine cineva vre-un regulator sau vre-o pompa de benzina???

ajutati-ma sa ma bucur de ea...ca e asa soare si in we intentionam sa ma duc la enduro maniaco depresiv de la sibiu pe motor..

 

merci anticipat

aaa...uite si poze cu vechile rivale :)

post-11437-1243357415_thumb.jpg

post-11437-1243357431_thumb.jpg

post-11437-1243357455_thumb.jpg

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ai venit printre noi

si nu este problema rezolvam

am si regulator de presiune si priceperea sa te ajut

mai incearca si injectoarele

eu am unul care face probleme si l-am comandat la suzuki trebuie sa vina

daca esti din bucuresti poate vi maine la arc sa arunc un ochi eu o sa fiu acolo de la ora 18 si o sa iau si regulatorul de benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult

nu sunt din bucuresti sunt din pitesti, dar daca nu ma lasa bestia pe drum vin..pana la ce ora stati in zona??

lasa-mi te rog si un nr de tel.

tu din ce cauza crezi ca intrerupe??

oricum habar n-am cum sa incerc injectoarele..am avut numai carburatoare pana acum

merci mult

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca are probleme de regulator de presiune... ma mir ca la 41xx mile adica vreo 6000km face chestii de astea. Nu are voie... 6000km sunt frectie ptr un motor nou de Busa... pana in 10000km esti in rodaj... motorul e strans... pompa de benzina nu are uzura, regulatorul e si el tanar (chiar daca sunt anii trecuti)

 

Daca mai dai si tu ceva detalii...

 

1.Cand motorul moare ai fost inclinat... in miscare?! (nu conteaza... ture mari sau mici) ... am mai avut un Busist caruia ii murea motorul cand se inclina... totul se datora senzorului de inclinare care era defect. O indrepta pornea... se baga pe serpentine... se oprea cand ii era lumea mai draga.

 

 

 

2. Apare vreun cod scris pe bord dupa ce ti-a murit motorul?

 

 

3. Ai vreificat furtunasele de vacuum... sa fie toate in bune conditii... fara crapaturi si alte defecte?!

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stau pana la 19 30

0723269456

te astept cu placere

trebuie vazut dar el zicea cai balabie si la relantiu si in ture de aceia nu cred ca este de la senzorul de inclinare

dar poate sa fie de la vreun furtunas de vacum

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regulatorul de presiune lucreaza pe vacuumul creat de furtunul din capul acestuia si este ajutat de un arc... lucreaza normal la o presiune mai mare de 3 bar.... deschizand returul catre tankul de benzina.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...