Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Salutari!

Foarte buna ideea cu adresele de e-mail. Cred ca cel mai indicat ar fi ca respectiva adresa sa fie de formatul username@hayabusa.ro

Nu le fac automat ci voi implementa un camp la editare cont in care fiecare-si trece ce adresa vrea.
Momentan nu este luata si gazduirea, website-ul va fi dezvoltat pe unul din serverele mele pana ma apropii de finalizare.

Din punct de vedere financiar nu-i nevoie de ajutor pentru acest proiect pentru ca singurele costuri sunt numele domeniului si gazduirea web.

Si eu cum am o firma de web development am parteneriate solide si avantajoaze cu prestatori. La gazduire lucrez de peste 6 ani cu o firma mare.

Multumesc insa ptr intentie.

Ce vreau de la voi insa sunt urmatoarele:
1. idei despre ce functionalitati/sectiuni doriti. Eu am peste 14 ani de web development in spate si, desi pot intui sectiuni si functionalitati diferite, intotdeauna "clientul" te poate surprinde cu o cerinta la care nu m-as fi gandit nici in X ani.
Acesta nu-i proiectul meu, ci este proiectul nostru, deci trebuie sa respecte cerintele majoritatii.
Adica sa si-l folosim, nu doar sa-l avem.

 

2. Scormoniti-va adanc in buzunare pentru...

poze si filmari.
Am nevoie de imagini cu voi si busele voastre, imagini si filmari de la intrunirile precedente sau plimbarile precedente ca sa nu iau eu imagini de pe internet.
Imaginile trebuie sa fie maricele, adica minim 1500px X 600px.
Ce-a din header acum este de 1700x800.

"Ca cam" atat pentru moment.
Materialele pot fi trimise la sorin.cucos[@]succesonline10pasi.ro (evident, eliminati semnele [ si ] inainte de a trimite mail-ul).
Puteti include in e-mail si cerine ptr website, desi consider c-ar fi mai bine daca acestea ar fi scrise aici, ca sa le si dezbatem/imbunatati, dupa caz. Brainstorming :)
Multumesc si chipintaci
:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

pt posesorii de Busa 08-15 daca ii intereseaza am de vanzare o pereche de tobe M4 SU8322 cu 2000 ron.

Tobele le-am cumparat anul trecut din SUA cu 3500 RON (pret Sua+transport+vama- am toate facturile).

Arata impecabil si se pot vedea in Bucuresti (le schimb cu cele originale peste 1 sapt. deci se si pot auzi pana atunci).

 

20150511_192711_zpsu7mzc6sx.jpg20150511_192722_zps1bwums9w.jpg20150511_192741_zps0wkeajb7.jpg08-Hayabusa-RetroTwin-black-3QR_zpsufb2c

 

Asfalt uscat,

Dan

Editat de Apocalypse2007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegii! Din pacate incep primele probleme la busa mea. Dimineata cand pornesc motorul, porneste parca in 3 pistoane, cateva secunde, apoi merge rotund si ok. Asta face de putina vreme. In weekendul acesta am facut vreo 800km si a inceput parca sa mearga motorul putin intrerupt sub 4000 rot. Peste 4000rot merge perfect. In treptele 1 2 3 nu prea este sesizabil fenomenul dar in viteza 4 deja se simte si in 5 si 6 se simte accentuat. Cum trece de aprox 4000rot merge perfect, trage liniar pana in capat. Au fost schimbate in iarna bujiile ( ngk iridium) filtru aer. Ceva idei?

post-17730-0-44322700-1460914326_thumb.jpg

Editat de bucurmarius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curatat si sincronizat carburatoare...

schimbat filtru de benzina...furtune de alimentare....

tre sa dai o bere..pentru sfaturile astea valoroase! :)

aa...esti din cluj.....in cazul tau palinca!


» Post actualizat in 17 Apr 2016 18:34

.....

oau...nenea apocalipsu...te rugam frumos...pune un film sau video sa afle si urechile noastre cum suna turbaciunea cu M4!

mai ai geamuri prin cartier???...ca alarmele sigur le pornesti pe toate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , e pompa de benzina de vina. Trebuie curatata si schimbat filtrul si mai sunt cateva lucruri de verificat dar banuiesc ca nu prefera sfaturi in detaliu de la mine mister bucurmarius !

orice sfat e binevenit! :)) doar nu crezi ca sunt suparat pe tine :D

Gino, de ce crezi ca ar fii pompa? Ma gandesc ca daca nu ar avea debit destul , nu ar merge nici peste 4000rot. Hmmm... ma gandeam la injectoare... cand am cumparat motorul a fost pornit dupa o pauza de vreo 2 ani, in care nu a fost pornit deloc.

ce as putea sa mai verific?

Editat de bucurmarius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegii! Din pacate incep primele probleme la busa mea. Dimineata cand pornesc motorul, porneste parca in 3 pistoane, cateva secunde, apoi merge rotund si ok. Asta face de putina vreme. In weekendul acesta am facut vreo 800km si a inceput parca sa mearga motorul putin intrerupt sub 4000 rot. Peste 4000rot merge perfect. In treptele 1 2 3 nu prea este sesizabil fenomenul dar in viteza 4 deja se simte si in 5 si 6 se simte accentuat. Cum trece de aprox 4000rot merge perfect, trage liniar pana in capat. Au fost schimbate in iarna bujiile ( ngk iridium) filtru aer. Ceva idei?

Pentru pornit..sper sa ma insel dar pe acest an de fabricatie 2003/2005 am gasit chiuloasa fisurata pe zona ghidului de supapa.Scum nu stiu ce an este a ta...In timp de repaos se scurge ulei in camera de ardere,si pornirea este grea sau chiar imposibila pentru acel cilindru.De aceea ai acel comportament de functionare in 3. Dar poate ma insel. Se poate verifica dimineata uitandu-te cu o lanterna in galeria de admisie,dar sa ai norocul ca motorul sa se opreasca cu supapele inchise pe acel cilindru cu problema.

Acum cu "limitarea" la 4000 posibile cauze:

1.Daca se adevereste ce am spus,ancrasarea bujiei pe acel cilindru

2.Posibile probleme pe TPS sezor

3.Bujii contrafacute

4.Flap airbox cu probleme.

5.Furtune vacum fisurate,sau rezervor vacum pentru flap airbox.Se merita efectuat procedura de flapmod.

6.Conexiuni electrice,mufe oxidate

7.Borne slabe si releu pompa functionare intermitenta dependenta de vibratie.

Cam atat ce poti sa verifici tu.

 

Spor la treaba,cu respect TNG!

» Post actualizat in 18 Apr 2016 02:14

PS. Ai schimbat de curand manetele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brainstorming :)

Multumesc si chipintaci

:cheers:

 

Salutare, daca permiteti o sugestie de la un "simpatizant" sa spunem, ca nu-s posesor: Faceti si o sectiune tehnica pentru modificari, upgrade-uri, etc.

Si de dragul soimului, lasati macar o parte a site-ului accesibila ne-posesorilor, macar sectiunea de vanzari si cea tehnica.

Succes in toate! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru pornit..sper sa ma insel dar pe acest an de fabricatie 2003/2005 am gasit chiuloasa fisurata pe zona ghidului de supapa.Scum nu stiu ce an este a ta...In timp de repaos se scurge ulei in camera de ardere,si pornirea este grea sau chiar imposibila pentru acel cilindru.De aceea ai acel comportament de functionare in 3. Dar poate ma insel. Se poate verifica dimineata uitandu-te cu o lanterna in galeria de admisie,dar sa ai norocul ca motorul sa se opreasca cu supapele inchise pe acel cilindru cu problema.

Acum cu "limitarea" la 4000 posibile cauze:

1.Daca se adevereste ce am spus,ancrasarea bujiei pe acel cilindru

2.Posibile probleme pe TPS sezor

3.Bujii contrafacute

4.Flap airbox cu probleme.

5.Furtune vacum fisurate,sau rezervor vacum pentru flap airbox.Se merita efectuat procedura de flapmod.

6.Conexiuni electrice,mufe oxidate

7.Borne slabe si releu pompa functionare intermitenta dependenta de vibratie.

Cam atat ce poti sa verifici tu.

Spor la treaba,cu respect TNG!» Post actualizat in 18 Apr 2016 02:14PS. Ai schimbat de curand manetele?

sper sa nu fie cazul de chiulasa fisurata. Anul de fabricatie e 2001. Nu am umblat la manete. Bujiile sunt de la unix auto. O sa trebuiasca sa ma uit putin pe la furtune. Nu stiu ce este procedura de flapmod.

Un simptom ciudat la rece este ca atunci cand o pornesc si e chiar rece motorul si cu socul tras motorul e undeva pe la 2000-2500 rot scoasa din viteza. Din cauza ca nu vreau sa deranjez vecinii dupa ce o pornesc trebuie sa o mut cam 10 metrii pe alee. In momentul in care o bag in viteza si dau sa pornesc si las ambreajul scade turatie cam 500-700 rot. Exact cand se aude switch-ul de la ambreaj. Se modifica ceva la alimentare cand e lasat ambreajul? Tin sa mentionez ca ramane perfect debraiat daca las putin doar maneta, doar cat sa se faca contactul de la senzorul de la maneta. O sa fac un video eventual ca e mai usor de vazut si inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.................. Faceti si o sectiune tehnica pentru modificari, upgrade-uri, etc.

Si de dragul soimului, lasati macar o parte a site-ului accesibila ne-posesorilor, macar sectiunea de vanzari si cea tehnica.

Succes in toate! :peace:

buna observatie!

si eu consider ca partea cu anunturi ar trebui sa fie disponibila tuturor, nu numai membrilor

si normal, ar trebui sa fie accesibila tuturor site-ul

doar ca sa fii membru, ar trebui sa indeplinesti niste conditii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, daca permiteti o sugestie de la un "simpatizant" sa spunem, ca nu-s posesor: Faceti si o sectiune tehnica pentru modificari, upgrade-uri, etc.

Si de dragul soimului, lasati macar o parte a site-ului accesibila ne-posesorilor, macar sectiunea de vanzari si cea tehnica.

Succes in toate! :peace:

 

Salutari!

Website-ul va avea evident zone publice.

Paginile statice, pagina de membrii (unde fiecare-si seteaza ce vrea sa apara public si ce nu), dar si alte sectiuni corespunzatoare.

N-o sa poti posta inormatii e site daca nu ai cont.

 

Intrebare catre toti: ce conditii sa se indeplineasca ptr aprobarea contului?

Adica cum ne asiguram ca aprobam / validam crearea contului doar posesorilor de busa?

 

Ieri, eram pe la Sibiu in Piata Mica si am dat peste un busist care mi-a spus ca n-a mai intrat de ceva timp pe forum si ca mai cunoaste inca vreo cinci posesori.

Il salut cu ocazia asta :)

 

Cred ca website-ul asta ne va aduna de prin toata tara ;)

Mai sariti cu sugestii.

 

PS: mi-am luat piesele de la Arad si Miercuri ma apuc de moto, am gasit pana la urma pe cineva in Bucuresti.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa nu fie cazul de chiulasa fisurata. Anul de fabricatie e 2001. Nu am umblat la manete. Bujiile sunt de la unix auto. O sa trebuiasca sa ma uit putin pe la furtune. Nu stiu ce este procedura de flapmod.

Un simptom ciudat la rece este ca atunci cand o pornesc si e chiar rece motorul si cu socul tras motorul e undeva pe la 2000-2500 rot scoasa din viteza. Din cauza ca nu vreau sa deranjez vecinii dupa ce o pornesc trebuie sa o mut cam 10 metrii pe alee. In momentul in care o bag in viteza si dau sa pornesc si las ambreajul scade turatie cam 500-700 rot. Exact cand se aude switch-ul de la ambreaj. Se modifica ceva la alimentare cand e lasat ambreajul? Tin sa mentionez ca ramane perfect debraiat daca las putin doar maneta, doar cat sa se faca contactul de la senzorul de la maneta. O sa fac un video eventual ca e mai usor de vazut si inteles.

Nu este nevoie de video stiu exact ce se intampla este vorba de detalii in soft Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 17 Apr 2016 18:34

 

.....

oau...nenea apocalipsu...te rugam frumos...pune un film sau video sa afle si urechile noastre cum suna turbaciunea cu M4!

mai ai geamuri prin cartier???...ca alarmele sigur le pornesti pe toate!

nu m-am gandit sa inregistrez sunetul dar gasesti inregistrari pe youtube (vezi

)

alarmele le pornesc doar daca trec exact pe langa masinile respective (prin cartier merg cu acceleratia aproape inchisa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si se poate resofta Ecu la modelul meu?

Nu din pacate!

Este un ecu pe 16 biti si nu se poate accesa de cat daca il gauresti...si nu de fiecare data este cu noroc...

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m-am gandit sa inregistrez sunetul dar gasesti inregistrari pe youtube (vezi

)

alarmele le pornesc doar daca trec exact pe langa masinile respective (prin cartier merg cu acceleratia aproape inchisa)

Se pot monta si pe gen. I ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema!!! Am schimbat bujiile cu unele noi CR9E NGK normale si nu mai intrerupe. Trage frumos si liniar din ture joase. Bujiile alea iridium le-am pus acum 5000 km. Atata au tinut si asa aratau cand le-am scos. Asfalt uscat si gume incinse va doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am rezolvat problema!!! Am schimbat bujiile cu unele noi CR9E NGK normale si nu mai intrerupe. Trage frumos si liniar din ture joase. Bujiile alea iridium le-am pus acum 5000 km. Atata au tinut si asa aratau cand le-am scos. Asfalt uscat si gume incinse va doresc!

Deci punctul meu nr 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in manualul de service al busei gen 1 din 99-00 nu exista recomandare de bujii iridium ! In ce ma priveste toti au acuzat pompa de benzina externa , eu n-am avut probleme ! Fiabilitatea motocicletei m-a incantat maxim chiar daca toti au acuzat franele !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci punctul meu nr 3.

exact! Ca intotdeauna ai avut dreptate :)

Nu stiu cum reusesti. Multumesc pt sfaturi Tng!

» Post actualizat in 21 Apr 2016 06:52

Pai in manualul de service al busei gen 1 din 99-00 nu exista recomandare de bujii iridium ! In ce ma priveste toti au acuzat pompa de benzina externa , eu n-am avut probleme ! Fiabilitatea motocicletei m-a incantat maxim chiar daca toti au acuzat franele !

Multa lume recomanda iridium, ca sunt mai bune si tin mai mult, sunt de acord cu ei, de aceea am pus. De foarte mult timp imi doresc aceasta hayabusa si de aceea pun only the best pe ea. Nu fac rabat la nimic si vreau sa fie impecabila. Cel mai probabil erau contrafacute bujiile ce le-am luat. Eh, asta este, bine ca s-a rezolvat. App, legat de frane, sunt foarte multumit acum de ele. :)

Se apropie weekendul, sper sa ii mai pun 1000km pe bord:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...