NASU Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Nu cred ca este vb de acelasi motor ala lovit are cras-paduri ,si au trebuit gaurite carenele iar cel bun nu are nici o gayra in carene asa ca nu stiu ce sa zic dar la pret de 1000 de euro este bine ala lovit,asta pentru piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Salut Am eu o versiune xerocopiata si apoi salvata in Adobe 654 pagini dar cum sa ti-l trimit?! nu mai stiu de unde l-am download-at Ia incearca pe www.Hayabusa.org fa-ti un cont daca nu ai ca s-ar putea sa nu te lase ca vizitator. Cele Bune. Mesaj completat http://1gighost.com/hayabusa/k8hayabusamanual.pdf Merci Capitane dar este cel care il am si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Nu cred ca este vb de acelasi motorala lovit are cras-paduri ,si au trebuit gaurite carenele iar cel bun nu are nici o gayra in carene asa ca nu stiu ce sa zic dar la pret de 1000 de euro este bine ala lovit,asta pentru piese Si mai este o diferenta: -mobra lovita are 3700 km -mobra intreaga are 37383 km ?????????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Si mai este o diferenta:-mobra lovita are 3700 km -mobra intreaga are 37383 km ?????????????????????? da dar cum a spus si emil ala nu e bordul ei<sincer il cred pe emil mai ales ca spune ca are si dovezi> in continuare recomand prudenta mare cand cumparati ceva<e in joc viata voastra> din cate am auzit in italia o mobra sau un auto care a fost declarat de asigurari dauna totala nu se mai poate inmatricula niciodata la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Salut la toata lumea!Din pacate am lipsit ceva din forumul Hayabusa,sper ca nu am ramas pe afara si ma mai primiti! Foarte tare Capitane nava ta, dar numai cind ma gindesc la balans ma i-a cu rau de mare! Sper ca o sa facem o plimbare la primavara cit mai multe busa sa stie toata lumea pe unde trecem! As ridica o mica problema la fileu,pentru cine stie sau are ,am nevoie de service manualul pentru busa 2008 dar cu imagini mai ok Eu am un manual (pdf)dar imaginile din el sunt printate cred,pe un fond negru de nu distingi nimic! Aveti grija de voi si calutii vostri! daca e acelas motor cu 2002-ul il am si e ff clar, pot sa ti-l trimit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 daca e acelas motor cu 2002-ul il am si e ff clar, pot sa ti-l trimit Multumesc, nu este! Cele doua modele aproape ca poarta doar numele de Hayabusa in rest sunt complet diferite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 da dar cum a spus si emil ala nu e bordul ei<sincer il cred pe emil mai ales ca spune ca are si dovezi>in continuare recomand prudenta mare cand cumparati ceva<e in joc viata voastra> din cate am auzit in italia o mobra sau un auto care a fost declarat de asigurari dauna totala nu se mai poate inmatricula niciodata la ei Kelu265 esti fratele meu, nu te contrazic! Mesaj completat Iar daca Emil are dovezi e clar! El cunoaste mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 (editat) sper ca e destul de clar Editat Decembrie 10, 2009 de ZLD_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Pffffiu Nu stiu ce sa zic...Cred ca nu mai putea-i trage cadrul ala la loc ,sa-l aliniezi si sudezi nici cu slujbe. Poate i-a shimbat cadrul.Imi vine greu sa cred ca cineva poate fi atat de inconstient incat sa sudeze un cadru de motocicleta...si mai ales sa o vanda la altul. Dar,orice este posibil pe foamea asta. Emy,daca-i adevarat este foarte bine ca ai semnalat treaba asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Si mai este o diferenta:-mobra lovita are 3700 km -mobra intreaga are 37383 km ?????????????????????? pai poate a grasit cand a scris, a mancat un zero de la sfarsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Decembrie 11, 2009 Autor Share Postat Decembrie 11, 2009 Neata tuturor!In primul rand sunt un om care face acuzatii doar daca are probe.Acest motor a fost adus de catre un amic Ciprian din Ploiesti din Germania acum 4-5 ani.Am stat pe el la intalnirea de la Ploiesti din 2006 si l-am admirat.Posesorul lui a facut Europa cu el si nu a avut incidente.Ai scurtase tobele originale si nu dadea prea bine.A pierdut la linute la Neptun in iunie 2006 in fata lui Papuc locul 1!L-a vandut unui alt tip din Ploiesti si si-a luat noul model de busa.Noul posesor a avut accidentul cu acest motor si l-a scos la vanzare lovit in starea din pozele de pe bikeshop-isi pusese tobele Leo pe motor.Am urmarit cronologic -desi stiam deja ca este acelasi aspect -piesele de care avea nevoie pentru a face acest motor si cerintele sale din topicul nostru in care scoatem la vanzare sau schimb piesele de care nu avem nevoie la busa.Despre bord cred ca este altul,dar doar carcasa si cadranele.Ar fii trebuit sa schimbe si CDI-UL CA SA MEARGA!Cdi-ul de 99-00 nu merge pe k1 si nici invers!In poza de pe bikeshop motocicleta avea sub 40000km sigur,deci probabil 37000km.Acum are 37300.A schimbat doar cadranele de la bordul nelimitat si carcasa pentru ca nu ar functiona.Si bineinteles ca ruleaza cu 120 si ai arata 160-170.Si asta va pot demonstra cu cadranele din bordul meu si cele ale lui Bogdan dupa ce le scanez.Sursele informatiilor nu se pot spune.Sigur este insa cadrul sudat.Pe langa faptul ca se expune la riscuri imense-vibratia motorului rupe sudura in timp face si samsareala,dar pune viata in pericol a unui cumparator de buna credinta.Daca era un tip elegant putea scrie ce este bine si ce nu si sa nu faca atacuri directe la persoana mea si mai ales cu sageti spre busa mea.In rest numai de bine.Mai circula pe la noi cateva busa cu aceiasi buba,dar nu am probe.Exista si una cu motorul crapat si sudat.Partea buna ca a stiut d ela bun inceput cumparatorul si a mai sudat si el odata ca sa fie sigur.Eu unul nu as merge cu asa ceva.Partea nasoala este ca am fost tentat sa iau acea busa.Nu am luat-o pentru ca era adusa de Tomina si am zis pas.In rest sa auzim numai de bune! Mesaj completat Stie cineva care sunt diferentele dintre aceste PC3?Am gasit 2 modele pentru 999-00 si pentru 02-07.Modelul meu nu apare deloc.Care ar merge la mine? Mesaj completat SI acesta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Neata tuturor!In primul rand sunt un om care face acuzatii doar daca are probe.Acest motor a fost adus de catre un amic Ciprian din Ploiesti din Germania acum 4-5 ani.Am stat pe el la intalnirea de la Ploiesti din 2006 si l-am admirat.Posesorul lui a facut Europa cu el si nu a avut incidente.Ai scurtase tobele originale si nu dadea prea bine.A pierdut la linute la Neptun in iunie 2006 in fata lui Papuc locul 1!L-a vandut unui alt tip din Ploiesti si si-a luat noul model de busa.Noul posesor a avut accidentul cu acest motor si l-a scos la vanzare lovit in starea din pozele de pe bikeshop-isi pusese tobele Leo pe motor.Am urmarit cronologic -desi stiam deja ca este acelasi aspect -piesele de care avea nevoie pentru a face acest motor si cerintele sale din topicul nostru in care scoatem la vanzare sau schimb piesele de care nu avem nevoie la busa.Despre bord cred ca este altul,dar doar carcasa si cadranele.Ar fii trebuit sa schimbe si CDI-UL CA SA MEARGA!Cdi-ul de 99-00 nu merge pe k1 si nici invers!In poza de pe bikeshop motocicleta avea sub 40000km sigur,deci probabil 37000km.Acum are 37300.A schimbat doar cadranele de la bordul nelimitat si carcasa pentru ca nu ar functiona.Si bineinteles ca ruleaza cu 120 si ai arata 160-170.Si asta va pot demonstra cu cadranele din bordul meu si cele ale lui Bogdan dupa ce le scanez.Sursele informatiilor nu se pot spune.Sigur este insa cadrul sudat.Pe langa faptul ca se expune la riscuri imense-vibratia motorului rupe sudura in timp face si samsareala,dar pune viata in pericol a unui cumparator de buna credinta.Daca era un tip elegant putea scrie ce este bine si ce nu si sa nu faca atacuri directe la persoana mea si mai ales cu sageti spre busa mea.In rest numai de bine.Mai circula pe la noi cateva busa cu aceiasi buba,dar nu am probe.Exista si una cu motorul crapat si sudat.Partea buna ca a stiut d ela bun inceput cumparatorul si a mai sudat si el odata ca sa fie sigur.Eu unul nu as merge cu asa ceva.Partea nasoala este ca am fost tentat sa iau acea busa.Nu am luat-o pentru ca era adusa de Tomina si am zis pas.In rest sa auzim numai de bune!Mesaj completat Stie cineva care sunt diferentele dintre aceste PC3?Am gasit 2 modele pentru 999-00 si pentru 02-07.Modelul meu nu apare deloc.Care ar merge la mine? Mesaj completat SI acesta! Emile de motorul asta din ploiesti lovit a fost interesat si un amic de-al meu din oras dar cand am sunat tipul a zis ca sa vandut ca painea calda cum a postat anuntul, dar amicul meu inainte sa sune la proprietar a gasit un cadru bun cu alte serii si acte la el, singurul care ar putea descurca itele ar fi printre primii proprietari daca mai au o copie a cartii cu seria de pe cadru iar individul in pricina sa dovedeasca cu acte ca este alt cadru, dar orikm asa ceva nu se face omul ar trebui sa stie din start ce cumpara..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Decembrie 11, 2009 Autor Share Postat Decembrie 11, 2009 Stai linistit ca stiu de la sursa!E SUDAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Deci la prima vedere ...pe partea dreapta lipseste un surub la carenaj...apoi pe partea stanga lipseste un dopulet care si in pozele cu motorul botit lipseste , iar grilele de aieresire din fata se vede clar ca sunt confectionate din plasa gen tuning auto...iar oglinzile parerea mea e ca sunt s ele vopiste Iar ce mi se pare cel mai interesant intr-o poza e o plancarda mare pe care scrie Alumil....la o simpla cautare pe google alumil ploiesti ”Grupul ALUMIL este unul dintre cele mai mari grupuri Europene de extrudare a aluminiului si de productie a profilelor din aluminiu ”....deci ce dovezi trebuie mai mult deatat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stiuca Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Bai panarama care esti panarama emilio una si cu una fac doua pt. linistea ta si a semenilor nostri cadrul care este pe motor este perfect ca si al tau daca ai indoieli sau dubii poti sa vii in pm. sa o vezi si sa studiezi cadrul ca doar nu eram nebun sa vand o motocicleta cu cadrul rupt,in primul rand ca eu am facuto pt. mine si nu am facuto sa imi rup gatul.In afara faptului ca ai aruncat cu noroi in mine personal fara sa ma cunosti si fara sa vezi motocicleta e o mare greseala din partea ta. Faptul ca am ajuns sa o vand nu cred ca trebuie sa iti dau tie explicatii nu sunt samsar si nu am fost. Nu pot sa cred de ce sunt in stare unii ca tine pt a-si vinde ei marfa,ca asta a fost motivul denigrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Decembrie 11, 2009 Autor Share Postat Decembrie 11, 2009 Amigos cred ca deja ai depasit prea multe limite.Atrag atentia moderatorilor.Panarama este mama ta ca a adus un retardat pe lumea asta.Ai grija cum vorbesti la adresa mea si pe topicul deschis de mine pentru oameni cu toate mintile acasa.Hayabusa nu este de tine sub niciun aspect.Oamenii de pe aici care au buse sunt oameni decenti.Retrage-te elegant pana nu ma faci sa imi schimb programul.Daca aveai cate un pic din toate te retrageai decent,dar constat ca stai prost la toate capitolele.Eu sunt dintre cei care nu uita si nu iarta asa usor jignirile!ADIOS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Bai panarama care esti panarama emilio una si cu una fac doua pt. linistea ta si a semenilor nostri cadrul care este pe motor este perfect ca si al tau daca ai indoieli sau dubii poti sa vii in pm. sa o vezi si sa studiezi cadrul ca doar nu eram nebun sa vand o motocicleta cu cadrul rupt,in primul rand ca eu am facuto pt. mine si nu am facuto sa imi rup gatul.In afara faptului ca ai aruncat cu noroi in mine personal fara sa ma cunosti si fara sa vezi motocicleta e o mare greseala din partea ta.Faptul ca am ajuns sa o vand nu cred ca trebuie sa iti dau tie explicatii nu sunt samsar si nu am fost. Nu pot sa cred de ce sunt in stare unii ca tine pt a-si vinde ei marfa,ca asta a fost motivul denigrari. Ba, al dreaq mai e pielea pe tine! Esti cumva cetatean rrom? Ca numai astia isi pun poalele in cap in momentul in care sunt prinsi cu mana pe gaina. Taci dreaq din gura, scoate mizeria aia de pe siteurile pe care ai pus-o la vanzare. Sau, ca un compromis, fii corect si mentioneaza in textul de vanzare faptul ca e un motor facut pian, dar reconditionat de tine. Tu, urmas al lui Brancusi care faci o Busa dintr-un morman de fiare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 (editat) fii corect si mentioneaza in textul de vanzare faptul ca e un motor facut pian, dar reconditionat de tine. Tu, urmas al lui Brancusi care faci o Busa dintr-un morman de fiare. Buna Duma... oricum ce aveti cu Stiuca... daca el sustine ca a schimbat cadrul totul e ok... daca l-a sudat... se prea poate sa cedeze... nu de la sudura acolo tine... de langa sau eventual in alte puncte slabe cu care cadrul s-a pricopsit cu ele... nu se vad dar sunt. Am vazut cum se fabrica parti componente din DurAluminiu... Prin turnare... apoi cei de la Suzuki le trec prin control ultrasonic si verifica uniformitatea grosimii si aparitia unor microfisuri sau bule de aer care apar in cazul unei deficiente in procesul de turnare... Partea rea este ca duraluminiul nu se idoaie decat pana la anumite limite... apoi se foarfeca si bufff se rupe. Sa nu-mi zica cineva ca aluminiul deformat de la cadru in cazul unui soc frontal se mai poate trage... se poate trage la loc in mintiuca unora... de aia se da dauna totala la deformatie Cadru?! Vedem dupa primul Wheely ce pateste ... sper sa stie sa-l lase usor jos... sa nu se dezbine. Cele Bune Iarna Blanda Editat Decembrie 11, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 pt. linistea ta si a semenilor nostri cadrul care este pe motor este perfect ca si al tau De unde ai cumparat cadrul, si cat ai dat pe el? Ai facut recarosare, sau cum ai procedat cu seriile ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stiuca Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 (editat) Amigos cred ca deja ai depasit prea multe limite.Atrag atentia moderatorilor.Panarama este mama ta ca a adus un retardat pe lumea asta.Ai grija cum vorbesti la adresa mea si pe topicul deschis de mine pentru oameni cu toate mintile acasa.Hayabusa nu este de tine sub niciun aspect.Oamenii de pe aici care au buse sunt oameni decenti.Retrage-te elegant pana nu ma faci sa imi schimb programul.Daca aveai cate un pic din toate te retrageai decent,dar constat ca stai prost la toate capitolele.Eu sunt dintre cei care nu uita si nu iarta asa usor jignirile!ADIOS! Si ce se intampla FA panarama daca vb asa,yo nu m-am luat de mama ta ca esti tu retard,tu ai devenit retard in 34 de ani, mama ta nu are legatura cu asta. "Ai grija cum vorbesti la adresa mea si pe topicul deschis de mine" Dece FA sa am grija?Ma ameninti tu o retarda?Pei nu vezi FA ca tu arunci cu pietre in mine.Eu m-am luat de motorul tau cu cadrul indoit asa cum fac uni ca tine. "Retrage-te elegant pana nu ma faci sa imi schimb programul"De ce fa,vrei sa vii la PLOIESTI sa ne intrecem .Stii ca pot sa ma duc la Politie sa te reclam pt. calomnie si amenintari?Nu stii panarama. "Eu sunt dintre cei care nu uita si nu iarta asa usor jignirile" Bine FA ne vedem cand ne vom intalni. Imi cer scuze fata de toti prietenii din acest topic pt. ca au asistat la asa tiganie,TEMBELUL asta ma denigrat peste tot .Pe unde ma uit dau de nenorocita asta nu stiu ce sa mai fac si are tupeul sa zica sa termin eu ) IDIOTUL. Mesaj completat De unde ai cumparat cadrul, si cat ai dat pe el? Ai facut recarosare, sau cum ai procedat cu seriile ?multumesc E foarte simplu,cumperi un bucata cadru cu acte inclusiv de vanzare cumparare,dupa aceea urmezi aceeasi cale de imatriculare ca la orice autovehicul,declaratie pe propria raspundere identificare etc.Sau mai simplu daca acel cadru era si inmatriuclat e si mai usor.Atentie sa nu iei cadru indoit ca nu faci nimic. Editat Decembrie 12, 2009 de stiuca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 pai poate a grasit cand a scris, a mancat un zero de la sfarsit Tot ce e posibil! Era doar o parere! SALUTARE! Mesaj completat Dau o bere Mangusta, ce sa fac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stiuca Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Deci la prima vedere ...pe partea dreapta lipseste un surub la carenaj...apoi pe partea stanga lipseste un dopulet care si in pozele cu motorul botit lipseste , iar grilele de aieresire din fata se vede clar ca sunt confectionate din plasa gen tuning auto...iar oglinzile parerea mea e ca sunt s ele vopisteIar ce mi se pare cel mai interesant intr-o poza e o plancarda mare pe care scrie Alumil....la o simpla cautare pe google alumil ploiesti ”Grupul ALUMIL este unul dintre cele mai mari grupuri Europene de extrudare a aluminiului si de productie a profilelor din aluminiu ”....deci ce dovezi trebuie mai mult deatat? Frate nu o mai da si tu cu ALUMIL,faptul ca am facut poze acolo e pura intamplare,puteam sa le fac in fata la MALL si atunci credeai ca e noua? Alumil astia sunt cu profile de aluminiu pt geam termopan,ce treaba are cu sudura? Mesaj completat Ba, al dreaq mai e pielea pe tine! Esti cumva cetatean rrom? Ca numai astia isi pun poalele in cap in momentul in care sunt prinsi cu mana pe gaina. Taci dreaq din gura, scoate mizeria aia de pe siteurile pe care ai pus-o la vanzare. Sau, ca un compromis, fii corect si mentioneaza in textul de vanzare faptul ca e un motor facut pian, dar reconditionat de tine. Tu, urmas al lui Brancusi care faci o Busa dintr-un morman de fiare. Nu stiu cu ce drep vb. tu.Esti in pm un incepator care pana acum cateva luni a mers fara permis.Ce stii tu cu ce se mananca motociclismul?Nici macar nu faci diferenta intre bicicleta si motocicleta?Lasa-ne prietene si nu te mai baga in seama ca EMILIA asta nu e idol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Salutare, In primul rand scuze ca ma bag si eu, dar cunosc cateva pesoane de pe forum de aici de la Busa si il citesc de fiecare data cand intru, forumul, pararea mea e ca prea mult haz si prea mult scandal se face pe aceasta tema. Ceea ce am concluzionat e ca va certati ca la usa cortului fara nici un sens. Cineva vrea sa ia mobra omului se duce o vede o ia daca ii convine daca nu, nu si gata . NU inteleg ce va certati va adresati cuvinte urate va amenintati reciproc.... pentru ce? Santate. Asfaltul uscat mai incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Un motor, indiferent ce motor, nu-l vinzi si nu-l cumperi cu cadrul sudat. Punct ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Decembrie 12, 2009 Autor Share Postat Decembrie 12, 2009 Din punctul meu de vedere inchei aici acest subiect.Eu nu imi mai dau motorul si raman in continuare posesor de Hayabusa.Este un lucru mirific.Faptul ca acum ma duc la garaj sa ai dau o cheie ma face sa uit de toate.Cand am vazut prima busa in Sibiu in 1999-a lui Andy Fazekas- si eu aveam Jawa 350 ts nu visam macar la un standard de viata atat de bun.Acum ma pot bucura de asa ceva si sper ca toti ce-i ce isi doresc sa poata sa faca acest lucru.Pana atunci va indemn doar sa sperati si sa visati.Va doresc de pe acum sarbatori fericite.La noi deja ninge!Sa auzim de bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.