pantera Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Pai la mine la topic sunt singurul, dreq. Ca in afara de Tytus, care cred ca si-a bagat motoreta la insectar, ca nu i-a mai vazut-o cineva functionand, nu activeaza nimeni pa topic. Asa e la unicate, putini, dar buni Hahahahah! Numai in Timisoara sunt doua cazane d-alea La naiba, fata, ca nu mai esti unikata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 vreau simplu, si daca tot veni vb, poate are careva idee ce material sa folosesc, sa reziste la cel putin 200 grade...?! POLICARBONAT COMPACT @NASU.. baga un ochi aici... http://wotid.com/gsxr/content/view/16/31/ (desi sunt convins ca ai ajuns si pe-aici... ) Mesaj completat asa as vrea s-ajungem.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Doamne ce de busa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 multumesc pentru schema pe aceasta chiar nu o stiam dar aveam ceva asemanator in cap am renuntat la aceasta idee pentru ca nu vad rostul am preferat ideea cu comutator on-off pentru oras off iar pentru afara on si se simte chiar bine de tot de ex la drumuri lungi cand vreau sa merg pe pilot automat si sa admir peisajul sau ma odihnesc trag socul la maxim si cu treapta 6 cu tre on , am o viteza constanta de 100-110 km/h la un consum de sub 5 inainte de sa montez tre-ui in aceleasi conditii nu puteam mai mult de 85km/h din pacate cele mai multe busa la un loc in bucuresti au fost parca 7 sau 8 suntem prea ocupatii( joburi, neveste, copii etc.) ca sa ne putem starnge mai multi anul asta am reusit sa fac o tura in componenta a inca 2 buse si a fost super poate sa confirme tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Sal all, citesc topicul asta cat mi se usuca amorsa si ma apuca toti dracii din lume, javra aia de mobra blesteama de zor de sub scara invelita in husa lu' TNG, (nici nu i-am spus ca o scot la vanzare) si ma puca dracii si mai rau si ma duc sa dau la tavan o mana de alb. Fucking shit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 (editat) deci.. ma mananca rau.... n-am gasit policarbonat compact, am gasit de-ala din care se fac solariile, cu striatii pe interior.. @ Nasu... iata cum am procedat eu.. in bucla se gaseste o rezistenta de 6,8 k, de care am lipit 2 fire sa-mi fie usor sa prind acei conectori... iar la final arata asa.... capatul acela ramas liber a fost izolat si nu a mai fost introdus in mufa... chiar n-am inteles de ce s-a chinuit ala sa scoata firul din cealalata mufa, sa fie nevoit sa mai puna un papuc pe el... cre' ca am ales varianta cea mai simpla si cel mai usor de adus la starea initiala... toata tarasenia costa pana in 10.000 de lei... 1 RON nu i-am facut proba inca, pentru ca sunt pe dreapta cu ea.. am pana.. mi-au iesit sarmele.. (8000 km) si tre' sa-i schimb uleiul... va tin la curent! @ TNG... cre' ca difera ambreiajul de la mine cu cel de la Razvan... Mesaj completat Editat Septembrie 18, 2010 de BOA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 multumesc pentru schemape aceasta chiar nu o stiam dar aveam ceva asemanator in cap am renuntat la aceasta idee pentru ca nu vad rostul am preferat ideea cu comutator on-off pentru oras off iar pentru afara on si se simte chiar bine de tot de ex la drumuri lungi cand vreau sa merg pe pilot automat si sa admir peisajul sau ma odihnesc trag socul la maxim si cu treapta 6 cu tre on , am o viteza constanta de 100-110 km/h la un consum de sub 5 inainte de sa montez tre-ui in aceleasi conditii nu puteam mai mult de 85km/h din pacate cele mai multe busa la un loc in bucuresti au fost parca 7 sau 8 suntem prea ocupatii( joburi, neveste, copii etc.) ca sa ne putem starnge mai multi anul asta am reusit sa fac o tura in componenta a inca 2 buse si a fost super poate sa confirme tng Confirm! Mesaj completat Ambreiajul este identic si la fel cu toate k8,k9,k10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 este foarte bine cum ai facut tre-ul meu este un pic mai dezvoltat pentru ca poate fi cuplat sau decuplat la tine din pacate nu o sa mai mearga indicatorul de treapta din bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 pai, nici la tine nu merge indicatorul de treapta din bord cat timp esti pe tre... nici mie nu-mi place varianta aleasa, insa este provizorie, pana da drumu' TNG la treaba si pana pun mana pe un PC5, pachetul complet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 (editat) 2 sapt sper prietenul meu este in Calalunia la curse.... http://www.bluestreamline.ro/ro_home.php Editat Septembrie 19, 2010 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 eu la modelul meu din 2000 nu am indicator de treapta la modelel voastre daca montezi tre ca la mine o sa va anuleze indicatorul de dreapta nu am avut pe mana un mode noul , ca sa pot sa-mi bag nasul in instalatia electrica si sa montez tre fara sa anulez indicatorul de treapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 o las la tine peste iarna, ca stam relativ aproape unul de celalalt, iti pun schema in mana si... te descurci.. dar, din ce-am mai citit vis-a-vis de tre-ul care nu afecteaza indicatorul de treapta, X-TRE-ul, e controlat de un microprocesor... daca punem mana pe schema aceea, ar fi super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 19, 2010 Autor Share Postat Septembrie 19, 2010 (editat) La mine functioneaza si indicatorul de treapta si arata toate treptele de viteza.Eu am luat toate semnalele de spedometru si alimentare de 12v din bord si de 2 ani merge ok. Editat Septembrie 19, 2010 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 @emylyo... pai, baga tata, sa vedem si noi schema... cum ai facut legaturile astfel incat sa nu influenteze indicatorul de treapta... asta e motivul pentru care nici eu n-am vrut sa scot limitarea, dar m-am gandit ca daca tot pune TNG-ul mana pe treaba, pana la sezonul urmator nu mor daca nu vad in ce treapta sunt.... si, daca tot veni vb, Mr. George! Ce ulei bagam la 18.000 km?! pun vreun aditiv, ceva?! :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 @emylyo... pai, baga tata, sa vedem si noi schema... cum ai facut legaturile astfel incat sa nu influenteze indicatorul de treapta... asta e motivul pentru care nici eu n-am vrut sa scot limitarea, dar m-am gandit ca daca tot pune TNG-ul mana pe treaba, pana la sezonul urmator nu mor daca nu vad in ce treapta sunt.... si, daca tot veni vb, Mr. George! Ce ulei bagam la 18.000 km?! pun vreun aditiv, ceva?! :-? Aici nu pot recomanda nimic.. Spun doar ce folosesc eu daca ajuta. Asa ca: La ulei merg pe castrol power 1,as mai pune si motul 7100, cat despre aditive ,nu m-a convins nici unul dintre ele. Sau poate sunt eu mai dificit de convins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 19, 2010 Autor Share Postat Septembrie 19, 2010 Nu prea am ce schema sa fac.AM un Tre de la capitan -Ivan tre si un indicator de treapta DGI cu 4 fire-plus rosu,minus negru,galben programare la masa si mari speedometru.Toate acestea le-am luat din bord-spedometrul stiam ca are in jur de 6-8 volti.Si merge ca uns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valeriu balint Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 bogdan padure parca dar nu stiu nr luice problema ai? Salut.Multumesc de raspuns si scuze ca revin abia acum.Am aflat intre timp locatia service-ului lui Bogdan (porecla Padure) si am sa-i fac o vizita cat de curand.Ideal ar fi fost cu un telefon in prealabil, ca am inteles ca e plin la el tot timpul. Probleme nu ar fi f grave.Vroiam doar sa se uite la ea cineva specialist in Busa.Am apelat la cineva de pe forum pt semeringuri si a iesit un mare rahat.Imi curg in continuare, desi omul chiar le-a schimbat.Probabil au fost prost puse,alta idee nu imi vine.Tijele sunt ok, nu sunt strambe sau zgariate.In afara de asta, nu stiu, parca nu mai "trage" ca acum 2-3 luni si vreau sa aflu exact cauza. Multumesc.O zi buna in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Baieti, problema .... Azi dimineata cand sa plec la munci am pornit motorul, normal, cu soc si l-am lasat sa se incalzeasca putin. Am observat dupa ce am plecat ca acul de la benzina era jos de tot si mi se tot aprindea pe bord becul de Fi. Stiam ca aveam aproape plin rezervorul, ceea ce mi s-a parut foarte ciudat. Am mai bagat de 10 lei, ca sa fie ochi, si la fel facea... N-a mai facut dupa vreo 5 minute de mers...cand s-a ridicat si acul de la benzina si s-a stins si Fi-ul . Care sa fie problema? Sa-mi fac griji ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 (editat) Salut.Multumesc de raspuns si scuze ca revin abia acum.Am aflat intre timp locatia service-ului lui Bogdan (porecla Padure) si am sa-i fac o vizita cat de curand.Ideal ar fi fost cu un telefon in prealabil, ca am inteles ca e plin la el tot timpul. Probleme nu ar fi f grave.Vroiam doar sa se uite la ea cineva specialist in Busa.Am apelat la cineva de pe forum pt semeringuri si a iesit un mare rahat.Imi curg in continuare, desi omul chiar le-a schimbat.Probabil au fost prost puse,alta idee nu imi vine.Tijele sunt ok, nu sunt strambe sau zgariate.In afara de asta, nu stiu, parca nu mai "trage" ca acum 2-3 luni si vreau sa aflu exact cauza. Multumesc.O zi buna in continuare. pai trebuie vazut la tine ce are de nu mai trage poate sa fie benzina nu ajunge cata trebuie(furtune, filtru de benzina sau injectoare infundate) ori pompa de benzina este pe duca orcum greu de vazut dupa simtome trebuie studiat ce si cum @pantera verifica mufe sa nu fie oxidate ceva si pentru f1 fa contac intre mufele de diagnoza si vezi ce cod da Editat Septembrie 20, 2010 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MYMOTO Timisoara Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 (editat) . Editat Septembrie 20, 2010 de MYMOTO Timisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 @panteraverifica mufe sa nu fie oxidate ceva si pentru f1 fa contac intre mufele de diagnoza si vezi ce cod da Ieri am mers pe-o ploaia d-aia nasoala si n-am vazut un gropan..pe care l-am cam luat din plin in bot...E posibil ca atunci sa fi sarit vreo mufa, ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 exact ce spuneam mufe oxidate ceva sambata am primit un telefon din ungaria in legatura cu asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Iar mi-a facut asa si in dimineata asta.... Ce naiba sa-i fac ? Sa desfac mufele alea pe-acolo prin bord si sa le dau cu ceva kontact spray ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) da Editat Septembrie 21, 2010 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 salutare all! dupa scoaterea limitarii acum cateva zile-n urma, m-am indurat si am pornit-o azi.. am si mers un pic cu ea... diferentele nu-mi par foarte mari... sau unde n-am mers eu cum trebuie, e cam ud pe jos, anvelopa veche... in sfarsit.. ca idee, nu-mi mai afiseaza nicio treapta de viteza, nu-mi arata decat 0 (neutral), in rest nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.