Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

sa nu fie de la ulei... tu ai bagat Bradhal ?... o mizerie facuta ptr race...sa se foloseasca odata... apoi sa se schimbe... cand nu e uleiul bun se mai aude un tacanit temporar...si cutia suna mai tare... dar nu cred ca asta e problema.

Esti sigur ca e in motor si nu pe langa el... vreun Colt la radiator desprins, surubaraia care sustine motorul, Urechea stanga care tine motorul de cadru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din motor e, am verificat de mai multe ori. am verificat si cu ambreiajul actionat si face la fel.

posibil sa fie de la ulei,inainte de bardahl am avut motul 300v si nu imi placea cum mergea cutia dar cred ca o sa revin la motul insa 5100 sau 7100. pana acum am folosit 15 w 50 si ma gandesc sa pun 10 w 40. de motorex ce parere aveti, sau ce marci ati mai folosit si a mers bine motorul?

sper ca nu e deranj ca am postat aici

 

din motor nu e, am verificat de mai multe ori. am verificat si cu ambreiajul actionat si face la fel.

posibil sa fie de la ulei,inainte de bardahl am avut motul 300v si nu imi placea cum mergea cutia dar cred ca o sa revin la motul insa 5100 sau 7100. pana acum am folosit 15 w 50 si ma gandesc sa pun 10 w 40. de motorex ce parere aveti, sau ce marci ati mai folosit si a mers bine motorul?

sper ca nu e deranj ca am postat aici

Editat de Alex_gsxr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca l-ai luat vrac... sigur era folosit... poate sa arate ca si aurul verde... ca de aia e folosit o singura data si apoi scuipat afara din motor. Toti din SBK isi schimba uleiul dupa fiecare cursa, la fel si filtrele. Si il folosesc de vineri pana duminica. 3 zile atat. Rutierii cum suntem noi numiti... stau cu el un an... poate 2 si zic ca il schimba la X km.

 

Oricum vezi si tu de pe unde cumperi. Eu folosesc Motorex. E bun... nu am probleme majore.

 

Poti sa mergi la un priceput care are tester ptr pompa de ulei sa vezi la ce presiune se ridica in timpul functionarii. Exista jos in dreapta un surub pe galeria principala. E usor de identificat. Are capul cilindric si se deschide cu un imbus de 6 parca... cand ai motorul cald (recomandat 60 C) presiunea uleiului trebuie sa indice in intre 2,0 - 5.0kg/cm2 la 3000rpm.

Daca e mai putin sau mai mult decat scrie la carte... se prea poate ca debitul de ulei sa nu fie suficient ptr ungerea axelor cu came si incarcarea tachetilor sa nu se faca bine din diferite motive.

 

Daca ai manualul de intretinere poti citi acolo care sunt motivele,presiune joasa -filtru infundat, ulei cu vascozitate neadecvata prea joasa,O-ringuri avariate, pompa ulei defecta sau combinatii de genul asta/ daca presiunea e mai mare decat maxima data atunci poti avea vreun pasaj infundat (sunt niste tasnitori care fac pipi pe ici pe colo) sau vascozitate prea mare... sau combinatii.

 

Ce sa zic... Succes.

 

apropo...Cati KM are la bord batranica ta man...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul a fost la bidoane de 1 litru, eu l-am desigilat

motorul e din 2001 si kilometrajul indica 42500 de km dar e posibil sa aiba mai multi.

modelul meu nu are sonda pe evacuare cum spuneai

inca poate, nu e batranica :cheers:

Editat de Alex_gsxr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul a fost la bidoane de 1 litru, eu l-am desigilat

motorul e din 2001 si kilometrajul indica 42500 de km dar e posibil sa aiba mai multi.

modelul meu nu are sonda pe evacuare cum spuneai

inca poate, nu e batranica :cheers:

Dac este din 2001 este posibil sa fie intinzatorul de distributie!Chiar si 2001/2002 a venit cu cel intinzator vechi...

Scoate olenderul de la conducta de ulei,scoate arcul afara,masoara-l ,trage putin de el pana se lungeste cu 5/10mm pune-l la loc.

Daca pentru primele minute de functionare nu mai face atunci ar trebui sa te gandesti la unul nou!

Primele modele de busa, si gsxr, au avut chemare in service pentru acel intinzator, se strica acel sistem de blocare(criketul)

 

PS In service buletin Suzuki "o scalda" putin pentru ca zice de arc..Din propria experienta(si am ceva pe suzuki) nu s-a rupt nici un arc pana acum.Dar cu acel sistem de blocare stricat am avut destule....

post-15340-0-69268400-1319175648_thumb.jpg

post-15340-0-96035700-1319175887_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa desfaci usor suruburile care tin fixat intinzatorul... sfert de tura cu sfert de tura pana obtii o juma de milimetru intre corpul motorului si intinzator. o sa auzi un click.

atunci inseamna ca clicletul nu aluneca. Dupa aceea strange la loc si da un pic in ea vezi daca mai face. daca zgomotul inceteaza inseamna ca o fi de la intinzator.

 

Apropo... cand motorul e cald mai face zgomot?... sau cand e rece...?

 

are 40k nu cred ca e o uzura asa mare... sa nu fie o uzura morala de cat a stat saraca nealergata. Cate motoare au avut probleme de distributie la 40k?... ma gandeam si eu asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heloo , Care isi recunoaste mobra? La intrunire la bacau prin 2003 .... inceputurile mele de motosiclist .

 

Hai cu vara

in peroada aia erau doua Buse la fel la Braila cu full Muzzy... Marius si Cristi. A lui Marius a fost facuta praf prin 2006 intr-un accident frontal cu o autoutilitara si cealalta a fost tunata bine de tot(260 cp la roata), dar acum nu mai stiu nimic de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zgomotele sa aud permanent, posibil si uleiul sa le amplifice. astept sa pun alt ulei si sa ascult motorul. e ok daca de la 15 w 50 revin la 10 w 40?

 

scuze daca ma bag unde nu trebuie dar cred ca am aceeasi problema

am un r1 2002 si acel tacait de care zici ma dispera si pe mine

se aude de pe la 2000 pana la 3000 de ture si am impresia ca e de la tacheti

nu bag mana in foc ca asa e si nu fac pe batman dar asta e parerea mea

am bagat motul 300v 15w 50, adica ce baga si fostul proprietar

dar cand am cumparato nu se auzea nimic

nu stiu sincer ce sa fac dar cred ca o sa merg intr`un final la Szeged

la reprezentanta pt un diagnostic, si sa ii fac un check mai amanuntit

daca cumva ii dai de cap da-mi si mie un pm te rog

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heloo , Care isi recunoaste mobra? La intrunire la bacau prin 2003 .... inceputurile mele de motosiclist .

 

Hai cu vara

 

 

:)) Ce ascutit erai Stef... :makeout: mai usor cu Shaorma man.

 

buna,ce probleme au busa dupa 2000,se merita sa trec de la xx la busa,merci.

 

Man daca o sa iti cumperi o sa vezi ce probleme sunt... in functie de cum a intretinut-o vechiul proprietar.

Eu o am din 2005 si nu am avut probleme... ce-i drept ca am luat-o din rodaj si am avut grija de ea.

 

in rest probleme nu prea sunt.

 

zgomotele sa aud permanent, posibil si uleiul sa le amplifice. astept sa pun alt ulei si sa ascult motorul. e ok daca de la 15 w 50 revin la 10 w 40?

 

un 10 w 40 e bun zic eu cand e mai rece afara... vascozitatea scade odata cu cresterea temperaturii motorului.

Vara poti pune unul mai vascos... cand ai 25C afara si 40C pe asfalt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna,ce probleme au busa dupa 2000,se merita sa trec de la xx la busa,merci.

La modelele cu pompa de benzina in exterior sunt ceva probleme cam la toate motocicletele, dar daca schimbi rezervorul cu una in interior ai rezolvat.

Si au mai fost ceva probleme cu intinzatoarele de distributie la fel la primele modele.

Tot la primele modele datorita greutatii mari pe spate se fisurau cadrele de pe spate, dar au fost schimbate cu cele din fier.

In rest mana grea!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti(si fata) , pasiunea mea pentru busa m-a facut sa petrec ultimele 5 ore citind toate cele 703!! pagini. am citit despre voi, despre bucurii, necazuri, prieteni pierduti si castigati, pasiune si placere . Din pacate nu am vacutza, mereu am visat la una, asta nu inseamna ca nu sper ca vreodata sa imi implinesc visul.As fi vrut sa va sugerez sa faceti hayabusa .ro , dar apoi am vazut ca domeniul e deja luat, poate chiar de unul din voi? Am vazut ca exista hayabusa.hu la vecinii nostri si sunt cateva chestii interesante, poze , filmari, ma gandeam ca ce s-a pornit acum ceva timp cu..."eu am busa..cine mai are?" acum sunteti o comunitate care numera multi posesori care merita sa aiba ceva al lor care sa ii reprezinte in afara de acest forum(pe care sunt sigur ca majoritatea il aveti bookmark). Felicitari pentru tot ceea ce insemnati si realizati, felicitari ca v-ati implinit visul, sunt multi care se uita spre voi si zic: "what if..?"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BUei oameni buni.... Cucu nu o mai dat pe aici... ce o mai fi cu el?

 

Hai cu vara!!!

 

Ca sa vezi ce? E un "Lamborghini", ce mai vrei? :ok:

 

Nu crezi ca raspunsul tau e cam deplasat? Poate asa o sa iti raspunda si tie lumea cand o sa te lovesti de vreo problema .... sau faci parte din categoria " eu nu ma lovesc de probleme " Chuck Norris se loveste!!!

 

Hai cu vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...