Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

deja insearast acand veneam acasa ma oprit nenea garcea si ma luat la intrebari...spre norocu meu erau de treaba si au inteles ...da m-au sfatuit sa il inlocuiesc cartonu cu unu potrivit...o sa merg maine sunt centre unde fac nr de inmatriculare pentru masinile lor si o sa imi fac unu pe fond alb scris cu negru...numa ca la ei is din plastic nu tabla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E vorba de Gipro W/Atree?

Nu !

Este vorba de resoftare!

Ala este o cutiuta care simuleaza treapta 5 dar are o mare problema!

Calculatorul nu stie sa faca compensatia de ram-air pentru cele 5 viteze ramase!!!

 

Despre asta se vorbeste:

 

 

 

RESOFTARE TNG!

 

Am posibilitatea in functie de ce model de ECU este echipata motocicleta sa-l resoftez cu urmatoarele

functii:

1.Rescrierea hartilor de injectie

2.Rescrierea hartilor de avans(TRE nu mai este necesar)

3.Scoaterea restrictiei de viteza

4.Implementarea functiei de quick-shifter

5.Crestera limitei de turatii

6.Posibilitatea limitari turatiei soft 2 cilindri din 4 sau hard toti cilindri

7.Posibilitatea de seta 2 harti de injectie si benzina diferite si selectarea lor printr-un simplu intrerupator

8.Posibilitatea setari sonzorului de temperatura si de presiune admosferica la o valoare fixa(pentru teste dyno )

9.Se poate anula functia de PAIR

10.Se poate anula ISC valve

11.Se poate anula functia de ABC si stabilirea unica de pozitie A sau se poate restrictiona puterea pentru incepatori.

12.Se poate stabili alte temperaturi de lucru al ventilatorului de racire

13.Se poate activa functia de Boostfuel ,NOS,Drag cu controlul de tractiune pentru cei cu turbo nos etc

14.Se poate scoate sau inlocui bobinele de inductie,ventilatorul,clapetele secundare,amortizorul de gidon original,senzorul lambda,ex-up fara sa fie declarant ca defect si semnalizarea prin FI

15.Posibilitatea setari hartilor de ram-air si STV pentru livrarea puteri asa cum se vrea

16.Marirea timpului de incarcare a bobinelor de aprindere pentru o scanteie mai buna

17.Pentru GSXR 1000 stabiirea a doua restrictii de turatie una de top si cea de a doua pentru pit-line unde motorul nu v-a urca mai mult de 2000/3000rot(in teste)

Astea ar fi cate ceva din posibilitatile pe care le ofera resoftarea pe un ecu original fara adaugarea altor cutiute magice gen powercomander,bazzas,rapid bike,unde beneficiile sunt limitate..

Este de mentinut unele dintre aceste functii comporta si un risc pe care posesorul si-l asuma, pe propria raspundere..

Ex: Daca o sa creasca limita de turatii cu 2000 la motor nimeni nu o sa stie daca se crapa sau nu!

 

Cu respect TNG!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul meu este k1 si am 27000 km reali,nu am avut nici macar o problema cu el si functioneaza inca bine.Rulez de 3 ani cu Ivan TRE adus de Capitan si eu spun ca motorul este inca in mintile lui.Din 2007 am schimbat doar uleiul,filtrele de ulei si aer,bujiile cu unele iridium si in 2010 simeringurile ulei originale furca fata,placutele de frana,antigel,lichid de frana.Mentionez ca motocicleta este model fara sonda lambda si am pe ea o evacuare full Yoshimura un pic scurtata de mine.Crezi ca am putea sa ai facem niste verificari sau reglaje,masurari de parametrii TNG?Isi au rostul pentru bunul mers al lucrurilor?Motocicleta are o vibratie din cauza sistemului de evacuare care la drum lung devine obositoare si iti da o senzatie de efect diapazon.Am verificat prinderile galeriei si sunt ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul meu este k1 si am 27000 km reali,nu am avut nici macar o problema cu el si functioneaza inca bine.Rulez de 3 ani cu Ivan TRE adus de Capitan si eu spun ca motorul este inca in mintile lui.Din 2007 am schimbat doar uleiul,filtrele de ulei si aer,bujiile cu unele iridium si in 2010 simeringurile ulei originale furca fata,placutele de frana,antigel,lichid de frana.Mentionez ca motocicleta este model fara sonda lambda si am pe ea o evacuare full Yoshimura un pic scurtata de mine.Crezi ca am putea sa ai facem niste verificari sau reglaje,masurari de parametrii TNG?Isi au rostul pentru bunul mers al lucrurilor?Motocicleta are o vibratie din cauza sistemului de evacuare care la drum lung devine obositoare si iti da o senzatie de efect diapazon.Am verificat prinderile galeriei si sunt ok.

Se poate verifica si ajusta multe lucruri.

In prima faza o sincronizare,dupa care o remapare a harti de benzina pentru optimizarea functionari motorului cu tobele si filtrul care il ai.

TRE este o mica pacaleala si anume iti da avansul pentru treapta 5 care este cu 3/4 grade mai mult, pe toate treptele.

Dar este o mica problema,motorul nu stie ca tu esti in treapta 1 sa zicem si nu stie sa faca compensatia de ramair.Mai pe inteles la trepta 1 este o cantitate de aer care intra in airbox prin ramair care de regula este mica fata de trepta a5a cand ai 200km/h, deci ai un amestec foarte bogat, este drept ai un avans mai mare si asta iti da putina forta in plus,dar motorul merge bogat.

Fac pariu ca ai toba afumata!!

Per-total se poate cauta o setare buna prin remapare cu o mica revizie la unitatea de injectie, deci ceva bun pentru moto si pentru pilot! :hug:

PS. Prin optimizarea motorului s-ar putea sa scapi si de acel zgomot care te deranjeaza.

In functie de ce serie ai pe Ecu poate putem sa-l resoftam si atunci se schimba treaba! :hug:

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am impresia ca si 2001 are ECu tot pe 16 biti....

sunt foarte curios daca se poate rescrie...

ne poti spune asta George doar din serie, sau trebuie incercat???....ca dau fuga pana in garaj...

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut TRE home made( facut de mine ) si vreau sa zic ca am ales optiunea on-off, dar cand am vazut cat de mult era mobra schimbata in bine era tinut numai pe on tot timpul chiar si in oras.

Am avut montat si power comander 3 si din pacate nu am apucat sa ajug cu ea la dyno sa fac o harta personalizata asa cum trebuie.

Am apucat sa ma joc un pic doar cu analizorul de gaze, de la munca sa reglez un pic si amestecul fata de harta pe care am descarcat-o de la dynojet .

Eu sunt pentru TRE si zic ca este cel mai simplu ,ieftin si eficient mod de a aduce ceva caluti in plus.

Mai am cateva pe la garaj, asa ca cine mai vrea poate sa zica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am impresia ca si 2001 are ECu tot pe 16 biti....

sunt foarte curios daca se poate rescrie...

ne poti spune asta George doar din serie, sau trebuie incercat???....ca dau fuga pana in garaj...

Daca este pe 16 biti este foarte greu de resoftat cu gauri in ecu lipite fire ...greu

Daca este pe 32 biti atunci merge ,este ceva de munca si ceva riscuri ,dar merge!

Ecu din 2002/2007 sunt sigur pe 32 biti

32920-24FG0. 2002-2007 EU version

32920-24FK0. 2002-2007 US version

De aceea am cerut seria de pe el sa vad exact de care este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Cati caluti in plus se pot obtine cu un TRE? Cum afecteaza consumul un TRE? Am un gsxr de 750 din 2001

Ma tenteaza sa imi montez unul, as vrea si sa anulez valvele PAIR,in cazul lor m-am gandit sa le cuplez cu epuratorul motorului.

Am gasit cum se poate face unul aici http://www.bugmanweb.com/gsxr/gsxrindex.html si aici http://wotid.com/gsxr/content/view/16/31/ , si cred ca cel mai potrivit pentru mine e un Smart TRE, eventual unul cu intrerupator. Stie cineva unde pot gasi niste mufe, nu as vrea sa tai firele instalatiei mele?

TNG, ai putea sa imi rescrii CDI-ul daca ti-l trimit prin curier sau se poate doar daca ajung cu motorul la tine?

NASU, ai si niste mufe prin garaj, sau cat m-ar costa un TRE?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rescrierea ECU se poate face doar pe modelele K5/K11

Remapare pot face pe toata gama de modele si tipuri Suzuki pe injectie,si trebuie facut cu motorul pornit deci nu se poate doar pe ECU.

 

Multumesc! Ma bucur ca exista si mecanici adevarati pe forumul asta.

Vreau sa te mai intreb ceva, ce ar putea cauza un zgomot asemanator cu un fluierat atunci cand motocicleta ajunge in jurul plajei de 5000 RPM, ar putea fi si din cauza uleiului? Anul asta am pu Barhahl 15W50.

E utila anularea sistemului PAIR?

Poti sa imi spui mai multe lucruri legate de TRE, legate de consum si putere, in special?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spuneam nu am apucat sa duc motoreta mea la dyno sa aflu exact ce putere avea.

Ce pot sa zic este ca TRE-ul nu da cai in plus.

Motocicleta are tot aceiasi cai, dar din fabrica ca sa nu fie asa de puternica in treptele 1,2 si 3 la turatii joase avansul este defazat cu cateva grade si de aici motocicleta este mai domoala la turatii joase in aceste trepte.

Asa ca TRE-ul pacaleste motocicleta sa aibe impresia ca se afla in treapta nr5 tot timpul si in acest fel avansul este cel optim pentru o aprindere ideala a amestecului din cilindrii , tot asa se elimina si limitarea de viteza si motocicleta devine o bestie inca de la inceput, cu un cuplu sublim inca de jos .

Este ideala aceasta modificare pentru ca poate fi comutata intre setarile de fabrica si setarea cu avansyl modificat.

Din pacate nu am mufe plug-n-play, dar asigur pe toata lumea ca fac niste conexiunii care sunt cu mult mai bune decat ce se afla pe motocicleta , care nu vor oxida in timp asa cum se intampla cu mufele de pe motociclete.

Pretul este de 150 ron montajul este inclus.

Respect!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebam de consum pentru ca CDI-ul alimenteaza motorul ca si cum ar fi in treapta a 5-a permanent.

Daca nu gasesc mufe sau un TRE cu mufe te contactez, ma intereseaza si un intrerupator pentru ca ma gandesc ca ar putea sa imi fie greu sa merg pe ploaie cu TRE-ul activ permanent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ma uit si eu maine sa vad ce ECU am.Stiu insa ca exista PCM 3 un model pentru 99-2000,unul 2002-2007 si un alt tip specific pentru 2001.Cand nu aveam montat TRE toba era neagra,adica amestec imbogatit,dar dupa montarea TRE a scazut consumul,motorul merge mai rotund si fara fluctuatii de ralanti,am un castig imens de putere in treptele 1-4 si evacuarea este gri plumbutiu atat cu filtru de aer de serie cat si cu kn.Interesanta lipsa sondei lambda.Inseamna ca este non euro motorul si nu era sugrumata nici evacuarea originala cu catalizator,dar cum functioneaza injectia fara sonda?Cred ca ECU preia functia,nu?Deci ECU difera de cel din 2002 care este cu sonda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebam de consum pentru ca CDI-ul alimenteaza motorul ca si cum ar fi in treapta a 5-a permanent.

Daca nu gasesc mufe sau un TRE cu mufe te contactez, ma intereseaza si un intrerupator pentru ca ma gandesc ca ar putea sa imi fie greu sa merg pe ploaie cu TRE-ul activ permanent

Am uitat sa specific ca si consumul scade pentru ca nu mai deschizi asa mult gazul pentru aceleasi performante si toate TRE-urile facute de mine sunt cu buton on-off. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi rezolvasi problema cu numarul si cu ocazia asta si-a primit si o baie ca la carte :makeout:

Bine ca ai rezolvat problema ,astia sunt mai descuiati la minte, dar stii care este problema ?

Cum ajungi in romanica te ia garcea la intrebarii! :angryfire:

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai rezolvat problema ,astia sunt mai descuiati la minte, dar stii care este problema ?

Cum ajungi in romanica te ia garcea la intrebarii! :angryfire:

man asta asa e...am gasit intr-un targ un tip care facea nr de inmatriculare...e facut pe plastic cum is facute numerele lor...e la dimensiunile standard pt romania si e facut exact cum e nr. romanesc...material reflectorizant..si de data asta l-am prins in suruburi, am aruncat suportu de plastic..de data ast anu mai cade...si o intrebare la voi toti...ce cauciace recomandati pt. vremea umeda din londra?acuma am pe ea pirelli angel st si am cu ele 14.000 de km dau au ajuns la ultima strigare is tocite pana la limitatori...deja nu mai e stabila mobra se simte mai ales ca acuma dimineatza la 5 cand plec la munca is 4 grade afara..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! Ma bucur ca exista si mecanici adevarati pe forumul asta.

Vreau sa te mai intreb ceva, ce ar putea cauza un zgomot asemanator cu un fluierat atunci cand motocicleta ajunge in jurul plajei de 5000 RPM, ar putea fi si din cauza uleiului? Anul asta am pu Barhahl 15W50.

E utila anularea sistemului PAIR?

Poti sa imi spui mai multe lucruri legate de TRE, legate de consum si putere, in special?

Zgomotul poate sa vina de la distributie,de regula este o problema pe la intinzator care s-au facut in 2 modele.Primul a avut Probleme legate de fiabilitatea sistemului de blocare ,dupa care a for reproiectat altul care a mai lungit perioada de funtionare,dar din pacate se uzeaza si el..

Da este utila anularea PAIR valve,dar eu nu recomand cuplarea cu epuratorul,mai ales daca motorul are sonda lambda!

Despre TRE asta spun oameni care il fac:

 

The REASON why the X-TRE works exceptionlly well on some models is because of the detuning at lower gears and 0-50% throttle position on the Busa, B-King, and GSXR1000. What's important to understand is HealTech is not claiming PEAK horsepower, they're talking about giving riders more power across the RPM range in gears 1-2-3 which is what they will mostly use to accelerate quickly, so it's "power where it counts".

 

And then of course having the top speed limiter removed is a big bonus. While X-TRE has the most effect on 1000cc+ bikes, dyno results on the 600/750 models were equally positive. The power gain is up to 3 HP on the 600 and near 5 HP on the 750 in 1st gear. EQUALLY important is that in 1st gear, the GSXR750 makes +8 to +12 ft/lb of torque through almost the ENTIRE powerband, and the GSXR600 makes +3 ft/lb of torque through much of its powerband. So not only does the bike make more power, but your first gear "oomph" really increases! Basically, the X-TRE is a huge boost to your holeshot!

 

O sa ma uit si eu maine sa vad ce ECU am.Stiu insa ca exista PCM 3 un model pentru 99-2000,unul 2002-2007 si un alt tip specific pentru 2001.Cand nu aveam montat TRE toba era neagra,adica amestec imbogatit,dar dupa montarea TRE a scazut consumul,motorul merge mai rotund si fara fluctuatii de ralanti,am un castig imens de putere in treptele 1-4 si evacuarea este gri plumbutiu atat cu filtru de aer de serie cat si cu kn.Interesanta lipsa sondei lambda.Inseamna ca este non euro motorul si nu era sugrumata nici evacuarea originala cu catalizator,dar cum functioneaza injectia fara sonda?Cred ca ECU preia functia,nu?Deci ECU difera de cel din 2002 care este cu sonda.

Ecu functioneza fara sonda cu harta stabilita, si fara corectii, nu este closed loop.Dar chiar si cu sonda, corectiile se fac doar pe relanti si dechidere constanta de acceleratie.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce crezi ca e mai bine, sa merg cu motorul asa si cand e cazul sa schimb totata distributia sau e mai bine sa schimb intinzatorul acum si restul cand va fi cazul? Pe langa zgomotul de care iti spuneam se mai aude un zgomot in partea stanga sus, am verificat jocul la supape si e ok, posibil sa fie tot de la distributie?

Legat de PAIR, nu am sonda lambda, in cazul asta banuiesc ca nu ar fi o problema daca le cuplez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce crezi ca e mai bine, sa merg cu motorul asa si cand e cazul sa schimb totata distributia sau e mai bine sa schimb intinzatorul acum si restul cand va fi cazul? Pe langa zgomotul de care iti spuneam se mai aude un zgomot in partea stanga sus, am verificat jocul la supape si e ok, posibil sa fie tot de la distributie?

Legat de PAIR, nu am sonda lambda, in cazul asta banuiesc ca nu ar fi o problema daca le cuplez.

Nu stiu ce sa zic legat de zgomot cel mai bine trebuie auzit de cineva care stie sa-l interpreteze.

Raman la parerea mea ca nu este bine sa unesti pair valve cu epuratorul!

Epuratorul are un rol major de a elibera presiunea din carter.Pe gaurile de la PAIR atunci cand decelerezi se produce vacum,dar atunci cand esti pe acceleratie ai presiunea gazelor care ies prin evacuare,asa ca daca ai nesansa sa nu mai inchida acele supape din Pair valve,te vei trezi cu o presiune care intra in carter sau cel mai rau cu un "dop" daca presiunile sunt egale....deci

Blokeaza-le si gata de ce sa te complici inutil mai ales cand nu ai mari avantaje daca faci asta!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce crezi ca e mai bine, sa merg cu motorul asa si cand e cazul sa schimb totata distributia sau e mai bine sa schimb intinzatorul acum si restul cand va fi cazul? Pe langa zgomotul de care iti spuneam se mai aude un zgomot in partea stanga sus, am verificat jocul la supape si e ok, posibil sa fie tot de la distributie?

Legat de PAIR, nu am sonda lambda, in cazul asta banuiesc ca nu ar fi o problema daca le cuplez.

 

Sigur nu e de la distributie... asta daca nu ai umblat la ea... da... :scratch: daca ai umblat pe acolo... cred ca zgomotul ar inceta daca ai scoate cheile din contact si ai merge la un priceput man... no offence, da tu ai probleme cu bagatul de seama... cred.

Oricum daca anulezi 2 pair-ul motorul nu pateste nimic. Returul de gaze din cutia de viteze catre epurator e de recomandat sa inlocuiesti furtunul ala de rahat cu un filtru cu site metalice cat mai dese (asta ca sa nu scuipe ulei pe sub sha pe partile componente)si care sa permita gazelor sa iasa afara nestingherite (sunt o gramada de imperfectiuni in mecanica unui ceas dealminteri in mecanica unui motor) si crede-ma ca e ceva presiune acolo.

Sonda Lambda- tine-o ca altfel nu iti porneste motorul iar daca vrei sa o anulezi tre' sa te reintorci la softul 99-2000 cand nu aveau sonde.

A mea merge asa de 3 ani si merge brici. Nu te stresa pea mult de zgomotul facut cand ajunge la turatia critica. Busa mea are aceeasi problema pe la 4500rpm.

De recomandat sa fi sub sau deasupra turatiei respective atunci cand stai pe curbe... e un pic ciudat daca treci prin ea si esti inclinat...e ezitant ca sa zic asa. Eu prefer sa fiu deasupra la 4500rpm pe curbe....

 

Cele bune.

 

De recomandat un PCM 3 si o harta ptr configuratia motorului facuta de cei de la Powercommander.

Eu am scris un mail la adresa office@powercommander.com si le-am descris configuratia de pe motor, iar ei mi-au dat dupa o saptamana harta cea mai apropiata configuratiei. De-asemenea le-am spus ca am cumparat produsul PCM 3 si le-am dat seria PCM-ului, (mentionand ca ptr configuratia motorului meu nu gasesc harta) asta ca sa fie si ei binevoitori si sa imi returneze un raspuns. Si cam asta a fost... am downloadat linkul, l-am atasat modulului si merge frate. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am umblat la distributie, am verificat doar jocul supapelor, oricum daca m-ar fi depasit lucrurile astea m-as fi dus direct la un prieten care se pricepe, ca sa nu platesc dublu.

Scriam ca se aude un zgomot, ca un tacanit in partea stanga sus a motorului, poate fi de la o supapa? Cand am verificat jocul supapelor am gasit la cilindrul 1 diferente intre jocurile supapelor de admisie de 0.5, supapa din exterior are joc 0.20 iar cea din interior 0.15.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am umblat la distributie, am verificat doar jocul supapelor, oricum daca m-ar fi depasit lucrurile astea m-as fi dus direct la un prieten care se pricepe, ca sa nu platesc dublu.

Scriam ca se aude un zgomot, ca un tacanit in partea stanga sus a motorului, poate fi de la o supapa? Cand am verificat jocul supapelor am gasit la cilindrul 1 diferente intre jocurile supapelor de admisie de 0.5, supapa din exterior are joc 0.20 iar cea din interior 0.15.

Nu este o diferenta sa faca zgomot!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...