Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Dupa sambata seara, nu ma gandesc decat la pastrama (laudata) de la Focsani si inca o sticla de tuica (testata) de caise de la Emylyo :)

 

Pana atunci poate ne vedem la MAN

Editat de peu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este si se pune la pastrare.A fost slaba ca dupa ea am plecat acasa.Ne-am simtit bine on compania lui Gino XXX,Peu si Max.Am mai zarit o busa neagra K8-10,cea cu rosu-portocaliu a lui Adinel (care cred ca are logo cu busa si pe boxeri),inca un K4 de Bv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ne traiesti draga Emylyo si sa-ti tina Dumnezeu naravul caci tare buna a mai fost caisata si ca o gazda buna ce esti indiferent de locatie ai avut gria sa nu-i lipseasca nimanui nimic ! Si dupa ce am facut o retrospectiva am luat binenteles in calcul si propunerea bunului prieten Peu care a avut grija de vitelul protapit bine la foc molcom sa fie bine facut si o sa vedem daca sunt ceva premise sa realizam o adunare in viitorul cat mai apropiat ! :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ta are ca s-a ocupat TNG de asta , dar a altora nu prea! :D

 

Modelul de 2008 are si fara Brembo, pe cel anterior nu am mers, deci nu ma exprim :)

Tu cu ce mergi? Doar asa sa, comparam putin.

Editat de peu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xx-ul are frane datorita sistemului combinat asociat cu placute de calitate.

Si hayabusa cu placute stok are oarecum probleme cu franarea.Dar cu placute de calitate eu spun ca franeaza foarte bine.

Acum majoritatea celor care blameaza hayabusa ca nu franeaza,pleaca de la experienta franelor de pe un supersport.Este normal sa spui ca hayabusa nu franeaza cand te dai cu ducati 999 de ex care are 170kg si super etriere/pompa.

Chiar daca nu este ducati,supersportul are o alta dinamica,masa,fata de o busa.

Parerea mea, ca nu ar fi fost o mare problema pentru suzuki sa monteze un alt sistem de franare pe cea mai mare si mai rapida motocicleta a lor daca s-ar fi dovedit ca nu reuseste sa se opreasca de la peste 300km/h.Nu cred ca si-ar fi permis sa spuna lumea ca cea mai "tare"si mediatizata moto a lor care a stabilit o gramada de recorduri nu se opreste cand franezi...

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu stoc e praf.Cu furtune directe la fiecare etrier,pompa radiala si placute bune(Ebc hh)se schimba problema.Discurile se simt mai mult sau mai putin.Placutele de serie erau Tokico.Si da,diferenta o face greutatea.Busa are 250kg plus kilotu care de multe ori e mai maricel decat media.Aceleasi frane pe zx9 98-99 sau srad750 dau randament bun.Exact cum zice Geo au ramas la aceiasi pompa pt dozaj.Imbunatatindu-mi franele imi blocam fata cu un click,dar anvelopa fata scartaia exact ca la o masina fara abs.Am luat guma noua recenta Pp si aia mai si topaia.Am facut compromisul de a pune gume moi si merge,dar las dare lungi pe sosea la franare si stopie.Si pe ploaie merg cu un mare morxov,dar am frane.Noi comparam franele busei cu ale motoarelor sportive pt ca mulri am trecut prin clasa lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a placut rau asta:

 

Not sure if I can be ticketed post-infraction for admittedly tripling the legal speed limit, but on a recent Hayabusa press ride I saw an indicated 170 mph. “Honestly, officer, I didn’t realize the speed I was travelling. I mean, I was only in fifth gear.”

Even at that speed the ’Busa was accelerating harder than a runaway locomotive on a steep downhill grade, and the absence of wind noise and turbulence lulled me into a false belief of a slower land speed. While it’s not advisable to travel this fast on a public road it is testament to the Hayabusa’s high-speed composure.

Moments later, after having slowed to a somewhat legally acceptable rate, we found ourselves stuck behind a few crawling cagers. The incredibly flexible ’Busa accepted the situation by maintaining 24 mph in 3rd gear at 2500 rpm and the engine didn’t bog when asked to accelerate.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima iesire din Bucuresti, prima impresie.. BESTIALA.

 

Multumesc pe aceasta cale lui TNG, i-a dat de cap si acum am si eu motoreta functionala pe care sa ma pot baza !

post-12743-0-67747500-1372534805_thumb.jpg

Editat de IceCube
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima iesire din Bucuresti, prima impresie.. BESTIALA.

 

Multumesc pe aceasta cale lui TNG, i-a dat de cap si acum am si eu motoreta functionala pe care sa ma pot baza !

Cu multa placere,sa fii sanatos si sa te bucuri de ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HEI...bravo...!!

hai pe afara..!!

maine sunt "at play" pe asfalt..oriunde vreti...!!!

valea oltului...sibiu ..fagaras..brasov..cheia.......deschis la orice propunere!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi m-am interesectat cu Laur cu fosta moto a lui Tng pe autostrada.Fiecare merge cum vrea cu moto,dar 110 km/h constant e cam putin pt busa.Sa tot cumpere cineva asa motor.Si privirea inainte,degeaba am bagat avarii,semnale,dat din maini.Vreau si eu cafea de care bei Laur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...