Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Salutare la toata lumea.Am revenit de la mare.Din pacate nu am vazut nici macar o busa,dar am avut ocazia sa intalnesc accidental oameni de prin toata tara.Am avut bineintels sansa sa testez si franele-o vaca mi-a taiat fata la Saturn in 7-8 m si franele deja si-au scos banii.Am mai testat si top speedul dupa ce nu am platit taxarea si am alergat pana pe la Cernavoda de nu mi-a ajuns bordul.Imi cer scuze ca am inceput sa o dau si pe o roata dupa ce m-a disperat un tip cu un gsxr k2 care la 180 inca mai sta pe o roata si merge pana se plictiseste.M-a imbolnavit cu PCM3 de pe motor.Intrebare?Se potriveste Pcm de pe alt tip de suzuki pe busa?Deja vreau sa iau PCM3.FRANELE AU NOTA 10,pUIGUL LA FEL,hAYABUSA NOTA 10 SI pORCHE TURBO 10 CU FELICITARI.SE STIE EL CARE SI DE CE!Guarana ai gresit ca ai schimbat etrierii cu altii cu pistoane.Ce pompa ai?

Mesaj completat

Ca sa intelegei cum e cu franele.Etrierii la noul model au fost schimbati,pompa e aceiasi si are randament.Greutatea moto este mai mica insa.Modelul 99-07 are o pompa simpla si etrierii au 6 pistonase fiecare-4 mari si 2 mici.Cele mari actioneaza imediat,cele mici cu efect ntarziat din cauza suprafetei de apasare mai mici si asta pentru dozare.Nu stiu ce dozare au gandit ei,dar franam in centru si opream la gara.Acelasi sistem de franare este pe zx6 si zx9 anumite modele.Am mers cu un zx9 99 cu frane de serie si placute Ferrodo si culmea-rupeau soseaua in doua franele.Am verificat sistemul.Din pompa pleca un furtun ca la busa,dar avea deasupra aripii un repartitor care impartea in mod egal presiunea-sau distribuia.La bus anu este.Am simplificat la busa cu 2 furtune directe marca Hel si un banjobolt -surub special pe care busa il avea pus la etrierul dreapta.Deja furtunele metalice dau un plus franei,furtunele directe cu banjobolt dau si mai bine.Ulterior am schimbat discurile cu Spiegler de la Nasu.Recomand sa luati Braking si pentru look irezistibil.Apoi am pus frana radiala Nissin si placute Brembo.Am schimbat lichidul cu unul bun si am aerisit de zeci de ori.Pistonasele trebuie curatate si intretinute corespunzator.Eu al desfacut etrierii si am luat pistonasele bucata cu bucata.Am curatat,degresat,uns,wd40 si remontat la loc.Am muncit o zi.Fac asta la inceput de sezon si la final.Iar suruburile se pun numai cu blocator de suruburi Loctite sau WURTH.Ca sa fie si mai bine am pus o caucioaca Pilot Power Michelin ca sa adere la asfalt mai bine.Puteti incerca sa faceti rost de un repartitor de zx9 sau 6 si sa fie o modificare cat mai ieftina,dar buna.Pentru frane si mai bune recomand etieri Brembo si pompa de asemenea.Spor la treaba!

 

pompa de frana este nisin radiala de la un zx10 2005

si cat costa futunele si de unde le pot cumpara

problema este ca si discurile sunt cam uzate

 

mersi pentru sfaturiiiiii dar pe criza asta mai greu cu bani

au un prieten care dezmembreaza un zx7r care are aceiasi etrieri si repartitorul ala de care ai spus tu

dar nu stiu ce sa fac daca se merita sa o mai umplu iara de lichid defrana

furtunele sunt stoc la zx7r

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pompa de frana este nisin radiala de la un zx10 2005

si cat costa futunele si de unde le pot cumpara

problema este ca si discurile sunt cam uzate

 

mersi pentru sfaturiiiiii dar pe criza asta mai greu cu bani

au un prieten care dezmembreaza un zx7r care are aceiasi etrieri si repartitorul ala de care ai spus tu

dar nu stiu ce sa fac daca se merita sa o mai umplu iara de lichid defrana

furtunele sunt stoc la zx7r

 

multumesc

e o diferenta considerabila de la furtunele de serie la cele after-market<apropo, multam EMILE pt ele sunt super pe langa ce aveam>si un lucru pe care cred ca-l stie toata lumea este aerisirea<trebuie insistat mult si lichid nou daca se poate> ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pompa de frana este nisin radiala de la un zx10 2005

 

multumesc

 

Ma scuzati ca intervin pe topicul vostru, dar vreau sa precizez ca zx10 2004- 2005 vine cu pompa normala + ca toate zx10 au niste basini de pompe.

 

Puneti ceva serios de la brembo, bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scuzati ca intervin pe topicul vostru, dar vreau sa precizez ca zx10 2004- 2005 vine cu pompa normala + ca toate zx10 au niste basini de pompe.

 

Puneti ceva serios de la brembo, bafta !

 

post-2278-1250145070_thumb.jpg asta nu cred ca e o pompa normala si sigur este mai buna decat aia de stoc de busa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, dar zx10 2004-2005 nu are pompa radiala, si chiar daca ar avea, ar fii o basina de pompa,asta incerc sa-ti zic.. eu am zx10 2004 si i-am pus pompa radiala de la un triumph daytona 2008 .. si de abia abia parca e mai tzapana frana.

 

Stock vine cu pompa normala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-2278-1250145070_thumb.jpg

Degeaba schimbi pompa,daca nu schimbi si furtunele.De si sint intarite cu o plasa de otel,tot se dilata sub presiune.Eu am pompa originala,combinata cu furtune racing,discuri Braking,si nu am motiv sa ma pling de frine.

post-4388-1250151029_thumb.jpgpost-4388-1250151166_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara de frane mai aveti si alte probleme? am un prieten cu un r1 de 2008 si ma anuntat ca la bucuresti daca nu schimbi jumatate din piesele de pe mobra cu piese rizoma n-ai facut nimic, adica nu prea esti bagat in seama. EU PROPUN CA IN ATLASUL DE MITOCANIE URBANA SA INTRE SI motocicleta DE TERASA ! vad ca nu se face diferenta intre motociclist si posesor de motocicleta ! iar daca se sarfoieste un pic topicul cei interesati de frane vor gasi cele mai competente explicatii discutate cu cateva luni in urma ! parerea mea BUCURATI-VA DE VIATA SI FOLOSITI MOTOCICLETA IN SCOPUL PENTRU CARE A FOST CREATA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gino - nu stiu de ce te-ai suparat asa, sau asa mi-a parut mie. Mobra o potzi schimba dupa bunul plac si buzunar, nu tre sa fie Bucuresti, Constanta sau Iasi ca sa o modifici. Treaba cu Busa ca sufera la frane e justa si se stie, ceea ce se discuta aprins este obtinerea dupa buzunarul fiecaruia a unui sistem de franare cit mai bun. Sper sa nu fi inteles eu gresit ceea ce ai vrut sa zici.

 

Cat despre suportii de top case - imi inchipui ca sunt multi doritori, acum domnul Goarna trebuie sa ne spuna daca ne poate ajta cu fabricare in Ro si cam la ce pret asta in cazul binenteles daca se poate.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar ca sistem de franare va recomand sistemul de franare al migului pe portavion ! poate va satisface !

Mesaj completat

Gino - nu stiu de ce te-ai suparat asa, sau asa mi-a parut mie. Mobra o potzi schimba dupa bunul plac si buzunar, nu tre sa fie Bucuresti, Constanta sau Iasi ca sa o modifici. Treaba cu Busa ca sufera la frane e justa si se stie, ceea ce se discuta aprins este obtinerea dupa buzunarul fiecaruia a unui sistem de franare cit mai bun. Sper sa nu fi inteles eu gresit ceea ce ai vrut sa zici.

 

Cat despre suportii de top case - imi inchipui ca sunt multi doritori, acum domnul Goarna trebuie sa ne spuna daca ne poate ajta cu fabricare in Ro si cam la ce pret asta in cazul binenteles daca se poate.

 

Numai bine

nu m-am suparat ! doar ca atunci cand am studiat fenomenul moto si m-am hotarat sa iau parte si eu am avut alte sperante si alte asteptari ! e normal sa intereseze sistemul de franare pentru ca din punctul meu de viteza e vital. eu pana nu am invatat sa franez nu am accelerat! si chia daca am accelerat placerea o vad pana la 150 km/h. in rest ce sa zic eu am inceput cu busa. accidente grave nu am avut in aproape 15000km si 2 ani. am urcat si pe alte motociclete dar la capitolul confort si placere nu m-au satisfacut. forumul e bun sa ne ajutam si poate sa si recomandam unele lucruri. dar cand se fac polemici ma enervez! preferam sa vad discutii despre drumetii, locuri vizitate si alte chestii care sa-ti aduca bucuria plimbarii cu motociclete ca la capitolul in care se merge cu peste 250km/h si iese vaca in 10 m sansele de spravietuire sunt mici sau poate se deschide parasuta! in rest ce sa zic o vara frumoasa si poate ne-om intalni si vom avea ce povesti !

Mesaj completat

iar ca sistem de franare va recomand sistemul de franare al migului pe portavion ! poate va satisface !

Mesaj completat

 

nu m-am suparat ! doar ca atunci cand am studiat fenomenul moto si m-am hotarat sa iau parte si eu am avut alte sperante si alte asteptari ! e normal sa intereseze sistemul de franare pentru ca din punctul meu de viteza e vital. eu pana nu am invatat sa franez nu am accelerat! si chia daca am accelerat placerea o vad pana la 150 km/h. in rest ce sa zic eu am inceput cu busa. accidente grave nu am avut in aproape 15000km si 2 ani. am urcat si pe alte motociclete dar la capitolul confort si placere nu m-au satisfacut. forumul e bun sa ne ajutam si poate sa si recomandam unele lucruri. dar cand se fac polemici ma enervez! preferam sa vad discutii despre drumetii, locuri vizitate si alte chestii care sa-ti aduca bucuria plimbarii cu motociclete ca la capitolul in care se merge cu peste 250km/h si iese vaca in 10 m sansele de spravietuire sunt mici sau poate se deschide parasuta! in rest ce sa zic o vara frumoasa si poate ne-om intalni si vom avea ce povesti !

post-38435-1250169448_thumb.jpg

post-38435-1250169469_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar ca sistem de franare va recomand sistemul de franare al migului pe portavion ! poate va satisface !

;)

ai probleme mari frate si nu pot sa ma abtin sa-ti spun ca esti un pic frustrat

pacat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hei hei usurel usurel nu mai ambalati motoarele si fiecare pe banii lui face ce vrea

si eu daca aveam mai multi bani si eu puneam cine stie ce pompe, discuri ,tobe ,mansoane etc ca vorba aia la busa ai cele mai multe piese after market de unde alege

eu de ex

am pompa frana standard cu furtune spiegler cu banjobolt direct din pompa si discuri stoc, am avut discuri spiegler dar trancaneau la gropi de radeau prietenii de mine ca merg cu caruta asa ca am revenit la discurile originale si totul este ok din punctul meu de vedere

oricum frumoasa busa ta GINO negru mat si cred ca te primesc baietii pe dorobantii in gasca lor cu asemenea culoare in trent

;) peace

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moooa, poi daca va bateti p'aici imi trece gandu' sa m-arunc pe autobusa si raman cu taxiu' meu....ca-n partea ailalta la la astia cu lame-n flacari e ok lumea....

Editat de betzigash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da da struguri sunt acrii

eu cred ca astepti sa fac eu rost de banii sa iau k9 si sa-ti vand busa asta ieftin ;)

glumesc

oamenii nu sunt rai pe aici dar au motoare rare la fel ca si personalitatea lor si este normal sa iasa scanteii

dar cand se intrunesc dispare armura si ies km de povesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gino imi este prieten si este super om. Fiecare are dreptul la parerea lui. Unora nu le plac franele de Busa, altora da ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara de frane mai aveti si alte probleme? am un prieten cu un r1 de 2008 si ma anuntat ca la bucuresti daca nu schimbi jumatate din piesele de pe mobra cu piese rizoma n-ai facut nimic, adica nu prea esti bagat in seama. EU PROPUN CA IN ATLASUL DE MITOCANIE URBANA SA INTRE SI motocicleta DE TERASA ! vad ca nu se face diferenta intre motociclist si posesor de motocicleta ! iar daca se sarfoieste un pic topicul cei interesati de frane vor gasi cele mai competente explicatii discutate cu cateva luni in urma ! parerea mea BUCURATI-VA DE VIATA SI FOLOSITI MOTOCICLETA IN SCOPUL PENTRU CARE A FOST CREATA !

 

 

Sal, Gino sint de acord cu tine si eu am inceput pe busa!

Si eu merg cam tot in stilul tau cateodata!

Tot doi ani am si eu, poate mai putini km, cat despre frana eu nu am schimbat nimic inca, vreau sa-i pun un banjobolt pe fata sa distribuie direct la ambele roti!

Cam atat, in rest m-am obisnuit cu ea si nu am probleme cu frinele( sper sa nu am niciodata)!

 

DAR unii oameni stau pe langa autostrada si alte drumuri care mai pot fi confundate cu piste, mai au si o experienta poate de invidiat si daca le mai rup dintii din cand in cand la motoare, tre sa se mai si opreasca si de aia cred ca sint asa ingrijorati!

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.backfocus.ro/Metabond/metabond.htm Stiu pe cineva care foloseste asa ceva in motor.Ce parere aveti?

Mesaj completat

Ca sa ma fac inteles.Eu mi-am luat busa pentru ca am 190cm si 115kg si inainte am avut sportiva de 1000 si mi-a rupt mijlocul in 2 ani de alergat,ani in care am facut aproape 30000km cu ea.Am vrut ceva sport-touring si am avut de ales intre zx12 si busa.Despre zx 12 nu stiam prea multe,dar este supercunoscuta fiabilitatea kawasaki.Am vrut sa incerc si una si alta.NU am avut ocazia sa incerc un zx12,dar posesorul initial al acestei buse o avea pe post de bibelou de 2 ani si mi-a dat cheile si a zis sa ma dau o zi cu ea si sa vad daca imi place.Pretul a fost foarte atractiv,iar unul dintre motivele care m-a facut sa il iau a fost ca stiam motorul de nou si toata povestea lui.Pretul,evacuarea de peste 1000e,numarul de km mic au fost motivele care m-au facut sa iau decizia.Modificarile le-am facut ulterior din nevoie sau din placere.Nevoia am simtit-o atunci cand am constatat ca nu suntem vazuti sau auziti.Am modificat toba si am pus xenon-acum se aude si se vede.Cauciaocele sunt o alta prioritate-am schimbat pana acum 2 seturi noi,iar primul set l-am dat jos exact ca la carte-spatele mai avea 1,3-1,5 mm de carne.Am schimbat si fata care se uzase un pic neunifom-nu stiu de ce pentru ca echilibrasem rotile.O alta necesitate au fost franele.Am luat-o treptat.Am incercat variantele mai ieftine.Placute de calitate-Brembo.Nici o schimbare.Aveam furtune Lucas race cu derivatie care au costat 200 euro si am hotarat sa le schimb cu unele directe.S-a dovedit ca modificarea lor cu furtune directe Hel a fost foarte mica.Asta pentriu ca au ajuns la Kelu care le-a pus pe gsxr si se pare ca isi fac bine treaba.Am schimbat discurile cu cele Spiegler de la Nasu-la mine zornaiala nu se aude din cauza tobei care acopera tot.Iar schimbarea a fost minima.Apoi a urmat pompa radiala.Schimbarea a fost totala.Caucioaca moale a inceput sa isi faca treaba.La fiecare modificare cate putin si se pare ca s-a facut mult.M-am urcat zilele acestea pe o busa cu frane de serie si am fost foarte dezamagit.Nu mi-am facut franele sau modificarile pe care le am pentru terasa.Daca era asa o umpleam de Rizoame,ori eu nu am nici mansoanele schimbate sau capetele de ghidon.Strict util-protectia de buson rezervor am pus-o ca fusese inainte unul si s-a deslipit si arata urat rau cu urme de lipici ce nu le-am putut curata niciodata,parbrizul l-am schimbat ca cel aftermarket este mai ridicat si vad ceasurile mai bine si am o protectie sporita la curentul de aer,crashpadurile este lesne de inteles de ce sunt pe motor,delimitatorul mi-a dat cuplu,ardere completa,consum scazut de carburant,functionare mai buna motor,bordul a fost o placere personala-fac alergie la lumina portocalie pe fond negru.In plus motoreta mea nu e ferchezuita ca a altora care stau toata ziua la spalatorie si cu carpa si polish pe ea.Pe mine ma intereseaza sa am lantul intretinut corespunzator si uns bine pentru ca nimic nu mai este ca originalul,uleiul cat mai bun si la nivel,caucioacele in regula si rezervorul plin.Si nu prea imi arde de stat la terase pentru ca de obicei sunt echipat corespunzator si nu imi arde sa ard in suc propriu.

Mesaj completat

Scuzati repetitia din final!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am drumetit toata vara,dar nu a fost interesat nimeni-turul tarii,mare,munte,Vama.Ca si realizarea unei intalniri de buse dealtfel.Nu mai trebuie sa te mire nimic.Suntem pe cont propriu doar,nu?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am drumetit toata vara,dar nu a fost interesat nimeni-turul tarii,mare,munte,Vama.Ca si realizarea unei intalniri de buse dealtfel.Nu mai trebuie sa te mire nimic.Suntem pe cont propriu doar,nu?!?

ai pus punctul pe I cu siguranta! chiar daca avem personalitati diferite, moduri diferite de trai ca sa nu mai spun problemele datorate serviciului care difera la fiecare eu cred ca minim 2 zile de comunacord s-ar gasi! pantera poate sa confirme ca am ramas profund impresionat cand am participat la intalnirea anuala a posesorilor de cielo la costinesti. conservari da ce stiau sa se distreze ! BRAVO LOR CU AM TOT CONSIDERENTUL PENTRU CEI CARE STIU SA SE SACRIFICE SI SA GASEASCA UN MOMENT LIBER SA SE INTALNEASCA MIERCURI SEARA LA ARC ! PS. DE LA FOCSANI NU FAC MULT SI EDRUMUL BUN ASA CA O SA INCERC SA AJUNG SI EU INTR-O MIERCURI ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emylyo - iti recomand metabondu - il folosesc de vreo 3 ani pe diferite mobre implicit pe busa.

eu merg un schimb cu metabond unul fara. Ados in ulei 200 gr. ii taie sunetele inalte si merge mult mai usor motorul sau mai tacut rotund si mai frumos.

Copii plec 1 sapt in concediu... ne vedem apoi.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am o defectiune profesionala

si nu cred in minuni

cred intr-un ulei de calitate

cred intr-un schimb inainte de termen

cred in fiecare filtru nou la fiecare schimbare de ulei

cred in incalzirea motorului inainte de suirea si plecarea cu el

nu cred in duralube ,metabond sau alte tehnologii furate de la N.A.S.A. ,N.A.T.O sau ori ce alta tehnologie secreta scapata din mainile savantilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gino - nu stiu de ce te-ai suparat asa, sau asa mi-a parut mie. Mobra o potzi schimba dupa bunul plac si buzunar, nu tre sa fie Bucuresti, Constanta sau Iasi ca sa o modifici. Treaba cu Busa ca sufera la frane e justa si se stie, ceea ce se discuta aprins este obtinerea dupa buzunarul fiecaruia a unui sistem de franare cit mai bun. Sper sa nu fi inteles eu gresit ceea ce ai vrut sa zici.

 

Cat despre suportii de top case - imi inchipui ca sunt multi doritori, acum domnul Goarna trebuie sa ne spuna daca ne poate ajta cu fabricare in Ro si cam la ce pret asta in cazul binenteles daca se poate.

 

Numai bine

 

ce mai mare problema e timpul

o sa ma apuc sa fac un suport

si va anunt cand e gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce mai mare problema e timpul

o sa ma apuc sa fac un suport

si va anunt cand e gata

 

 

CAND E GATA LICITAM !!! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...