Sari la conținut

Forumisti Morti


-Sir Daniel-
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ma gandesc la un prieten, care s-a dus acum 2 ani, in noaptea de inviere, am mers impreuna la biserica, am luat lumina, si am plecat fiecare spre casa lui, el spre deosebire de noi s-a dus la casa Domnului, la separat sotia si copilul lui care era inca in pantecele mamei. Il admiram nespus de mult, si ma bucuram ca am altfel de prieteni, avea o viata perfecta. acum sper ca acolo unde e ii e mult mai bine. Un lucru bizar mi s-a intamplat insa, la un an diferenta, la locul accidentului, am oprit sa ii duc lumina, motorul sa oprit singur, am zis ca de la frig...pe urma....cand am dat sa plec..nu mai pornea..am inceput sa injur...am luato pe lg el spre casa...la 10 m de la locul accidentului am apasat start..a pornit motorul. Am inghetat mi-am facut cruce si am plecat. Ma gandesc cu groaza la ziua de ieri cand am alergat ca un nebun daca avea rost...daca viitoare o sa merg incet...

Parca prietenul lui ar fi vrut sa-i dea un semn.., am dat-o in superstitii, mare pacat.Dumnezeu sa-l ierte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu ii doresc nimanui sa ajunga sa se vorbeasca despre el in "accidente"(R.I.P. etc.)... Da... si intradevar acest forum te invata multe... dar totusi reactia pe moment e total diferita fata de ce ar "trebui" sa faci tu in momentul ala ca sa te salvezi.... sincer eu nu am motocicleta desi imi doresc foarte mult ... dar nu stiam absolut nimic despre ele, doar asa= uite ce tare e aia, ce sunet are... cred ca are ceva pizd.. pe langa el... in rest 0 . dupa ce am intrat pe acest forum am realizat ca ceea ce ziceam in randurile de mai sus nu face nici 0,0001 % din ceea ce inseamna o motocicleta, si cum o conduci, ce riscuri sunt implicate, ce sacrificii sunt implicate, ( asta cu sacrificiile o stiu si eu :) am stat 3 luni sa imi strang bani de o casca + ochelari + manusi) si doresc sa multumesc acelora care m-au invatat cate ceva si le port respect fata de ei ! (scuze daca am aberat putin, sau poate putin mai mult :D) ma mai descarc si eu :)

Editat de Zapacitul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte de a citi pe motociclism stiam cam in ce imprejurari se produc accidentele cu conserva, care se aplica mult mai "usor" si la moto. dar pe langa astea de conserva, apar si situatii care, o sa radeti, sunt destul de "specifice" motocicletei. si ma refer la situatiile din trafic. si nu am invatat lucrurile astea numai din rubrica accidente, ci si din rubrica incepatori si altele... cine vrea sa invete ceva de aici, din experienta cumulata a celor care fac asta de ani de zile, invata. intru pe accidente cu cateva luni inainte de a-mi lua permisul si motorul. si asta ca sa ma "sperii". este atat de frumos sa bagi mana in gaz si nici nu trebuie foarte mult timp sa ajungi la viteze exagerate pentru localitate, dar, mai ales, pentru drumurile caca si soferii care, desi ai acelasi permis de conducere ca si ei, cred ca esti altceva. pe motociclism am invatat de ce trebuie sa fii ponderat si calculat, mult mai calculat si prevazator atunci cand esti pe o motoreta. de asta prefer sa merg preventiv.

un dobitoc cu cielo, intr-o zi, dupa ce ma depasise, la semafor mi-a zis ca el nu escorteaza motociclisti. se referea la viteza mea de 60 la ora pe o strada cu doua benzi, dar jumatate din fiecare era ocupata de masini parcate jumatate in strada, jumatate pe trotuar, iar eu am ales sa merg cu 50-60.. si prefer cazul in care ma injura un dobitoc ca il tin in spatele meu cu 60 la ora decat cazul in care spune politiei "nu l-am vazut, avea peste 200 la ora".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, @barthez anul trecut, acum si @viriliu

 

:)((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((amandoi mergeau bine si erau tineri si....nu meritau:((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crezi ca moartea ... o merita vre-un motociclit??? sau nu numai

Din moment ce te urci pe motor stii la ce riscuri te expui .Nu e chiar o comparatie dar sa ne gandim si la "fumatori".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crezi ca moartea ... o merita vre-un motociclit??? sau nu numai

Din moment ce te urci pe motor stii la ce riscuri te expui .Nu e chiar o comparatie dar sa ne gandim si la "fumatori".

Sunt conservar, fumator.si acu motociclist! Am sanse, nu? toti o sstim,darmcand suntem calare, mai bagam mana in gaz, iar seara langa familie, reflectez ca nu merita!

Maine o luam de la capat. scapa cine are zile! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot scrie la mine la profil ca cel mai activ am fost la accidente (mi-am dat si eu cu parerea aiurea, deh), sa spun ca eu am citit si am ramas cu ceva. In PRIMA zi de mers cu motorul m-am grabit un pic sa prind un semafor, s-a facut rosu cam brusc (pentru mine :) ) si am calcat cam tare frana spate. S-a blocat roata, desigur si am vrut sa iau picioru' de pe frana, da' mi-am adus aminte (da, in fractiunea aia de secunda) 'daca blochezi spatele, nu lua piciorul de pe frana pana te opresti'. Asa am facut. N-am picat, da' am mers câÂş / târâÂş vreo 5 metri.

de ce nu e e bine sa eliberezi frana daca blochezi roata spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca e foarte posibil sa intrii intr-un voblaj. Stiu eu :)

si io de ce nu am intrat niciodata in 11 ani?

ok, cum e cu frana de fata?

pe asta e bine sa o eliberezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce voblaj ma ? Si cel care a patit faza cu frana spate si si-a adus aminte bla bla a inteles gresit. Daca ti se blocheaza spatele, e logic sa lasi frana ca sa deblochezi roata, dooh. Ceea ce probabil el sau cel de la care a invatat a vrut sa spuna este ca daca iti fuge spatele MULT, repet, MUUULLLTTTT, cand va prinde aderenta din nou te va arunca peste motor, in fata lui (highside). Nu e bine sa franezi cand iti vobleaza. Daca iti vobleaza fata, teoretic e bine sa accelerezi ca sa descarci fata, daca pui frana ai cazut sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce voblaj ma ? Si cel care a patit faza cu frana spate si si-a adus aminte bla bla a inteles gresit. Daca ti se blocheaza spatele, e logic sa lasi frana ca sa deblochezi roata, dooh. Ceea ce probabil el sau cel de la care a invatat a vrut sa spuna este ca daca iti fuge spatele MULT, repet, MUUULLLTTTT, cand va prinde aderenta din nou te va arunca peste motor, in fata lui (highside). Nu e bine sa franezi cand iti vobleaza. Daca iti vobleaza fata, teoretic e bine sa accelerezi ca sa descarci fata, daca pui frana ai cazut sigur.

corect!

dar el zice ca stie el....... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum am mai spus si pe alte topicuri, va rog sa nu mai dati sfaturi daca nu sunteti siguri pe ceea ce spuneti. Poate ca nu realizati, dar unii pot s-o pateasca rau din cauza unor sfaturi de genu'. Daca eu mergeam maine cu 120, si blocam spatele, si ma luam dupa sfatul tau, oare ce se intampla cu mine ? Sincer, nu cred ca tineam spatele drept pana opream. Dupa ce cadeam, ziceam Slava Domnului ca mi-am adus aminte ce a zis pe forum, ca daca nu faceam asa, cine stie ce se intampla...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum am mai spus si pe alte topicuri, va rog sa nu mai dati sfaturi daca nu sunteti siguri pe ceea ce spuneti. Poate ca nu realizati, dar unii pot s-o pateasca rau din cauza unor sfaturi de genu'. Daca eu mergeam maine cu 120, si blocam spatele, si ma luam dupa sfatul tau, oare ce se intampla cu mine ? Sincer, nu cred ca tineam spatele drept pana opream. Dupa ce cadeam, ziceam Slava Domnului ca mi-am adus aminte ce a zis pe forum, ca daca nu faceam asa, cine stie ce se intampla...

se poate considera ca, in aceste conditii, singurele sfaturi pe care le poate asculta cineva ar trebui sa provina din propria sa experienta, inteligenta si logica. sfaturi de genul calca frana, blocheaza roata, fa aia da drumul la frana, fa ailalta, baga mana in gaz, astea se pot simti numai pe propria-ti piele. de aici incolo intervine inteligenta, pentru ca un om cu cap pe umeri va experimenta cat de bine ii raspunde la comenzi si cum se comporta in anumite scenarii bolidul pe care il conduce, insa, este pur si simplu normal si, aici intervine logica, sa faci aceste mici experimente pornind cu viteze mici si solicitari lente, apoi, treptat, dupa ce stapanesti temeinic ceea ce ai experimentat pana acum, sa se treaca la viteze din ce in ce mai mari si solicitari mai dure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi aduc aminte de un baiat... Robert TXA parca se numea... :)

Da, anul trecut pe 25 iunie venea de la mare cu costumul de ginere pentru ca avea nunta peste 7 zile.

 

La 180 a dato pe o roata, a pierdut controlul si ... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si io de ce nu am intrat niciodata in 11 ani?

ok, cum e cu frana de fata?

pe asta e bine sa o eliberezi?

 

 

Eu am intrat in voblaj la a doua iesire a mea cu motorul. Ma indreptam vertiginos catre scuarul din Victoriei, cred ca am trecut milimetric pe langa bordura redresarea realizandu-se in ultimul moment. Noroc cu carul ! De senzatie nu mai vorbesc. Nu-mi amintesc exact cum am facut in momentul ala,dar parca nici eu nu am franat. Oricum la cat de haotic mergea motorul cred ca mi-era mai degraba ca o sa pice peste mine si cred ca si de aia imi era frica sa franez.

Tin sa precizez ca eu nu am montata saracie d-aia de amortizor de ghidon ( pe care unii o considera importanta, altii nu!). Poate d-aia.

 

 

Deci cine n-a avut, nici sa nu-si doreasca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am intrat in voblaj la a doua iesire a mea cu motorul. Ma indreptam vertiginos catre scuarul din Victoriei, cred ca am trecut milimetric pe langa bordura redresarea realizandu-se in ultimul moment. Noroc cu carul ! De senzatie nu mai vorbesc. Nu-mi amintesc exact cum am facut in momentul ala,dar parca nici eu nu am franat. Oricum la cat de haotic mergea motorul cred ca mi-era mai degraba ca o sa pice peste mine si cred ca si de aia imi era frica sa franez.

Tin sa precizez ca eu nu am montata saracie d-aia de amortizor de ghidon ( pe care unii o considera importanta, altii nu!). Poate d-aia.

 

 

Deci cine n-a avut, nici sa nu-si doreasca :)

 

Si eu tot pe la inceput am mers cu 2 prieteni la o plimbare. Era seara si nu aveam mai mult de 80, pe un drum judetean. La un moment dat cel care era primul (eu fiind ultimul) a intrat intr-un voblaj puternic din cauza unor "valuri" de asfalt. M-am blocat uitandu-ma la el, asteptand sa se loveasca de pamant cand am simtit ca incepe sa joace tot motoru sub mine. N-am avut timp sa schitez nimic. Mi-a smucit de cateva ori ghidonul in maini si dupa aia s-a redresat. Nu stiu daca se numeste noroc sau ce o fi fost dar am scapat amandoi. Eu, cel putin, nici nu am avut timp sa ma sperii, ce sa mai accelerez sau sa pun frana sau alte manevre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...