Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Am mai intrebat si pe forumul KTM (mersi piti inca odata), dar cred ca aici ar putea da mai multi un raspuns. Deci:

 

Cat trebuie sa fac rodaj daca am schimbat segmentii si supapele de admisie la motor (400exc 2006)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi Petrica. Tocmai mi-ai confirmat ceea ce stiam si eu, asa ca inseamna ca mai am cel putin 1,5 ore de bagat. Pana acum am facut 215km in 1,5 ore numai in regim de rodaj. Daca ar fi sa calculez dupa benzina consumata iasa mai mult de 3 ore de functionare, pt ca nu mai are consum mare in stilul asta de mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

medie de 143km/h :laugh:

Cred ca e un nou record mondial. Pot sa te ating? :laugh:

Nu tataie! Tu ramai sa te uti cum faci si la proba de trial.

Si nu rade ca poate omul a mers supermoto sau a pus motorul pe rampa de Dynotest :-?

Editat de MacLeod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

medie de 143km/h :laugh:

Cred ca e un nou record mondial. Pot sa te ating? :laugh:

Ai dreptate... E posibil ca ceasul ala care arata orele sa fie stricat sau sa nu mai fie firul la locul lui si deci sa nu inregistreze bine. Pe de alta parte poate fi vina la kilometraj. Dar ce sa-i faci, daca atat te duce mintea pe tine, sa o tii numa in mistouri in loc sa dai un sfat ca batran endurist ce te crezi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum am facut 215km in 1,5 ore numai in regim de rodaj.

Am verificat ieri hourmeter-ul si firul era cum mi-am imaginat, adica departe de fisa de inductie. Deci nu a mai inregistrat orele. Pe bord am 290 km la o viteza medie de 55km ora (numai asfalt si forestier) deci ar trebui sa am aprox 5 ore de mers. Pana vineri apuc sa fac rodajul de 2 ori :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de ore de functionare...

Langa etrierul de frana fata atarna mandru si falnic firul care da comanda la ceas.Este rupt.Partea cu filet este ramasa langa etrier...Se mai poate face oarece?

Pai daca ti-a mai ramas fir legat de senzorul din etrier at nu trebuie decat sa-i faci legaturile la loc sau sa-l prelungesti daca ti s-a scurtat. Si eu l-am agatat odata si s-a rupt - i-am refacut legaturile si a functionat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
salutare ,

 

la un motor in 4 timpi (EXC 450 din 2004) cand ar trbui sa schimb bujia ?

gasesc si eu de vanzare butuc roata fata si spate ?

merci !!!

 

Teoretic trebuie sa o schimbi odata la 30 ore, cel putin asa da in carte la al meu si nu cred ca e diferit la tine. Pe de alta parte daca vezi ca iti face pb care te duc cu gandul la bujie, cel mai bine e sa o dai jos si sa o verifici. Daca trebuie schimbata o schimbi, daca nu o poti lasa pe aia ca tine si mai mult de 30 de ore. Dar ii las pe altii sa spuna cum trebuie sa arate o bujie buna (vezi ca mai sunt pe undeva pe aici, explicatii despre bujii).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

O intrebare domni Ktm'isti:D

 

Am nevoie de un piston pentru un KTM gs din 1990. Piston cu diametru de 77. Oare merge si piston de exc,sx, daca are tot aceleasi masuri? Stie cineva unde pot gasii asa ceva?

 

Sa ma ierte soso ca am postat ceva despre gs pe un forum de exc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare domni Ktm'isti:D

 

Am nevoie de un piston pentru un KTM gs din 1990. Piston cu diametru de 77. Oare merge si piston de exc,sx, daca are tot aceleasi masuri? Stie cineva unde pot gasii asa ceva?

 

Sa ma ierte soso ca am postat ceva despre gs pe un forum de exc :laugh:

 

 

esti sigur ca e 77mm? din ce vad eu nu este nici un piston ktm cu acel diametru. am pe stoc kit de piston pentru ktm 250 gs/mx din 90 pana in 94, iar diametrul este :67.5mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti sigur ca e 77mm? din ce vad eu nu este nici un piston ktm cu acel diametru. am pe stoc kit de piston pentru ktm 250 gs/mx din 90 pana in 94, iar diametrul este :67.5mm

E o motoreta gs de 350 din 90 cu plasticuri de exc de 2006. Din pacate, nu e a mea, e a unui prieten. O sa-l intreb inca o data daca e de 77. Eu sper sa fie cel bun de 67, pentru ca ma intereseaza si pe mine sa isi faca ktm cat mai repede, ca si eu il testez :laugh:

Mesaj completat

E masurat, de 77 trebuie. Deci, piston de KTM GS din 1990 350cc are cineva?

 

O alta varianta ar fi motor intreg de ktm(nu stiu daca se potriveste de exc pe cadru de gs) in 2 timpi. Cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o vede Teo pe asta cu cadru portocaliu nu mai doarme la noapte :laugh:

Pai atunci sa-i dam linkuri catre hi-res photos:

http://www.ktm.com/fileadmin/systemdata/do...-f_350_srgb.jpg

http://www.ktm.com/fileadmin/systemdata/do...0_left_srgb.jpg

http://www.ktm.com/fileadmin/systemdata/do..._persp_srgb.jpg

Dar eu nu inteleg ... de ce ai pune protectii la discurile de frana fata/spate la un motocrosser?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar eu nu inteleg ... de ce ai pune protectii la discurile de frana fata/spate la un motocrosser?

 

Probabail pentru ca se mai ciocnesc intre ei. Honda a avut mereu protectie la discul fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema cu racirea la 200 exc, mai exact cam fierbe fara motiv.

Care pot fi cauzele?

Pompa de apa poate fi stricata?- nu stiu cum arata dar mi-au spus altii mai priceputi ca nu are treaba.

Termostatul?

Vre-o garnitura pe undeva?

Ce trebuie sa probez si cum? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pompa de apa este stricata inlocuieste ce trebuie !

sau nu stii ce-i stricat ?!

Mesaj completat

daca pompa de apa este stricata inlocuieste ce trebuie !

sau nu stii ce-i stricat ?!

daca nu stii care-i cauza incepe cu verificarea termostatului apoi pompa de apa

vezi schema!

post-42772-1258303544_thumb.png

post-42772-1258303602_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema cu racirea la 200 exc, mai exact cam fierbe fara motiv.

Care pot fi cauzele?

Pompa de apa poate fi stricata?- nu stiu cum arata dar mi-au spus altii mai priceputi ca nu are treaba.

Termostatul?

Vre-o garnitura pe undeva?

Ce trebuie sa probez si cum? :crack:

 

salut.

 

un prieten a patit exact la fel cu un 525. dupa multe cautari a gasit problema, BUSONUL DE LA RADIATOR.

 

incearca sa schimbi busonul si poate ca scapi ieftin si usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...