black_jesus Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 (editat) Lipseau 3 distantiere de la telescopul cu pricina.Mi a facut deja un prieten la strung pt fiecare telescop la grosimea necesara. Editat Ianuarie 30, 2014 de black_jesus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 ce chit de lant sa iau pt un 450 exc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 depinde ce vrei sa faci cu el... pt strada e bun 15/48 pt enduro e pun 13/52 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akimotomaniak Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Sal,cum spunea si Alex_450EXC,sx-ul este de motocross si exc-ul este de cross enduro,aparent nu se vad diferentele dar ele exista intocmai enumerate de Alex :putere, suspensii, cutie,alta roata spate etc....deci nu-i pt enduro mai repede pt supermoto . Eu am un sx 520 si e inmatriculat si din propria experienta e un calvar la enduro fata de un exc,dar asta iti da un plus de ,,funny" daca te tin incheieturile ) ........si nu ai destula adrenalina cu un exc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 SX inmatriculat? Asa scrie pe talon? KTM SX? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akimotomaniak Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 În talon scrie exc dar mama lui de fabrica la facut sx ca si celelaalte marci si modele de motocross sunt inmatriculate tot pe enduro ex:crf 450 r /crf 450x,yz 450 f/wr450 f etc fiindca la noi nu sunt omologate dar asta nu inseaamna ca nu poti sa inmatriculezi sunt destule in circulatie cel putin crf-uri, sx-uri inafara de al meu nu am mai vazut si chiar eram curios sa vad daca mai sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) Aha. Asa stiam si eu. Deci ilegalitatzuri.... Nici in alte tari nu se inmatriculeaza cross-uri. Ca si cum as lua mobra lui Rosi si as inmatricula-o drept R1. Editat Februarie 6, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) baieti, de unde pot sa cumpar niste handguard-uri de aluminiu pt un excf din 2008? pe piesektm.ro nu am gasit... aveti vreo sugestie? bafta! Editat Februarie 14, 2014 de Roberte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 proracing , fmracing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 cauta pe google, o sa gasesti de la cele mai ieftine pana la cele mai scumpe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) nu neaparat lipsa ventilatorului,dar verifica termostatul daca deschide/inchide ,ar fi prima proba,dupa care mai vorbim. Multumesc pentru sfaturile date! Pana la urma s-a dovedit a fi capacul de la radiator. Avea garnitura ciupita/iesita de sub capsa din mijloc. Pentru cei care au termocupla si nu le functioneaza termocontactul puteti luat de la piese auto cod: 1.850.146, de la Volvo 340-360 1.3L, 1.4L din 1987/1988, sau Porche 928 5.4 gts 1991.Pret ~ 50-55 Ron Editat Februarie 24, 2014 de crz-one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Ai idee si la ce temperatura deschide??? ca asta stoc vad ca imi deschide ventilatorul in jurul la 70 grade, ceea ce ma enerveaza la culme... Acum mi-am pus buton la el dar anul trecut consuma bateria in draci Pentru cei care au termocupla si nu le functioneaza termocontactul puteti luat de la piese auto cod: 1.850.146, de la Volvo 340-360 1.3L, 1.4L din 1987/1988, sau Porche 928 5.4 gts 1991.Pret ~ 50-55 Ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 scrie in tabel: inchide circuitul la 87 gr.C (porneste vent) si deschide circuitul la 82 gr.C (opreste vent) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Cea stoc ar trebui sa inchida circuitul pe la 100 grade si sa-l deschida la 92-93. Esti sigur ca il inchide pe la 70? Mi se pare mult prea putin. Eu am una de Honda Transalp pe Husky (are fix aceleasi specificatii) si imi porneste ventilatorul din an in paste, cand frec o urcare de o innebunesc. Iar termocupla e pusa corect, la iesirea apei din motor, acolo unde apa are cea mai mare temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Intreb posesorii de KTM EXC 200, 250, 300, (doar 2T) cate ore ati mers maxim cu un piston pana sa crape sau sa-l schimbati, cu intretinere corecta? Am auzit despre exc 300 ca duce peste 200 de ore cu piston original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Intreb posesorii de KTM EXC 200, 250, 300, (doar 2T) cate ore ati mers maxim cu un piston pana sa crape sau sa-l schimbati, cu intretinere corecta? Am auzit despre exc 300 ca duce peste 200 de ore cu piston original. eu la 300 am schimbat primul piston la 135h si cred ca mai ducea mult dar nu am vrut sa risc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Eu schimb pistonul pe la 100 h ca sa nu risc sa imi deformeze cilindrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Am dus pistonul la 150-160 ore doar partea mea (mai fusese utilizat si de predecesorul cam 20-30 ore). Apoi am demontat totul si m-am dus la Dementor sa-i intreb ce cota de piston imi trebuie. Spre surpriza mea, mecanicul de acolo mi-a spus ca pistonul si cilindrul arata surprinzator de bine, si ca imi recomanda sa schimb doar segmentii. Deci: atentie ce ulei bagi in motor. La o utilizare hobby, cu ulei de 70-80 lei/litru, ajungi la 200 ore fara stres. In conditii de curse se schimba treaba, acolo la maxim 100 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 la mecaniucul ce ti a spus sa schimbi doar segmentii la 200 ore sa nu te mai duci niciodata @bikeru...la tine e alt ritm de utilizare decat la mircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Am dus pistonul la 150-160 ore doar partea mea (mai fusese utilizat si de predecesorul cam 20-30 ore). Apoi am demontat totul si m-am dus la Dementor sa-i intreb ce cota de piston imi trebuie. Spre surpriza mea, mecanicul de acolo mi-a spus ca pistonul si cilindrul arata surprinzator de bine, si ca imi recomanda sa schimb doar segmentii. Deci: atentie ce ulei bagi in motor. La o utilizare hobby, cu ulei de 70-80 lei/litru, ajungi la 200 ore fara stres. In conditii de curse se schimba treaba, acolo la maxim 100 ore. nu as face acest lucru niciodata , sa schimb numa segmenti , mai ales la orele astea , e 150 de euro un kit piston , nu as risca sa imi puste ceva pe acolo care ar putea face daune serioase/scumpe , daca ar fi sa ii schimb as schimba segmentii pe la 60-70 de ore de mers hobby. Eu am mers aproape 200 de ore pe pistonu original pana am mi-a scazut dramatic compresia deodata. De atunci in jur de 120-150 de ore un schimb de piston , asta in caz ca nu crapa ceva intre timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Tx, asa voi face de acum inainte. Adevarul e ca, dupa schimbarea segmentilor, simteam eu o compresie mai mare la picior, dar parca nu se ridica la nivelul compresiei de atunci cand achizitionasem KTM-ul....si in nici un caz la nivelul compresiei pe actuala mobra. Mi s-a parut mie un pic ciudat al momentul respectiv, dar am spus ca o sti mecanicul ce o sti, de-aia lucreaza la Dementor. Intrebare: la 2T se alezeaza cilindrul? De ce exista mai multe cote de piston? Eu stiam ca doar se reface nicasilul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Nu se alezeaza decat la modelele foarte vechi, in schimb se uzeaza, deasta sunt cote de reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Si cum estimezi uzura? Pistonul nou are diametrul 66 virgula ceva, acel ceva depinzand de cota. Cilindrul, la masuratoare, trebuie sa fie cu cate sutimi mai mare decat pistonul? Editat Martie 21, 2014 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) sunt scule speciale(comparatoare de cilindrii) de masurat cu care se masoara cilindrul , se gasesc pe ebay , tolerantele sunt date in carte (cateva miimi ) , o metoda rudimentara este cu o lera lunga dar care nu mi se pare eficienta.Alta metoda , care daca ai un pic de simt poti sa iti dai seama daca are uzura , daca dai jos chiuloasa , primii1- 2-3 mm din nikasil sunt ca noi pentru ca acolo nu ajung segmentii , poti sa dai cu degetul prin acea zona sa vezi daca in zona unde freaca segmentii si in zona unde nu freaca exista vreo diferenta de nivel( ca si cand pui mana pe niste discuri de frana uzate de la masina , au o buza acolo pe margine ). Daca toleranta este prea mare se crapa pistonul mai mult ca sigur pt ca are joc Editat Martie 21, 2014 de vargoneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Salutare oameni buni... ma intrebam daca dezmembreaza careva un ktm dupa 2008 ( nu cel de 125 care tocmai a fost furat) ca ma intereseaza si pe mine o piesa de la prinderea de ghidon dupa cum se poate vede in poza atasata. Daca are cineva pe acasa sau dezmembreaza careva doar partea de jos pe care se pune ghidonul sau completa sa nu ezite sa ma contacteze. Nu veniti cu preturi de dementor va rog... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.