Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal,cum spunea si Alex_450EXC,sx-ul este de motocross si exc-ul este de cross enduro,aparent nu se vad diferentele dar ele exista intocmai enumerate de Alex :putere, suspensii, cutie,alta roata spate etc....deci nu-i pt enduro mai repede pt supermoto .

Eu am un sx 520 si e inmatriculat si din propria experienta e un calvar la enduro fata de un exc,dar asta iti da un plus de ,,funny" daca te tin incheieturile :))

 



........si nu ai destula adrenalina cu un exc

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În talon scrie exc dar mama lui de fabrica la facut sx ca si celelaalte marci si modele de motocross sunt inmatriculate tot pe enduro ex:crf 450 r /crf 450x,yz 450 f/wr450 f etc fiindca la noi nu sunt omologate dar asta nu inseaamna ca nu poti sa inmatriculezi sunt destule in circulatie cel putin crf-uri,

sx-uri inafara de al meu nu am mai vazut si chiar eram curios sa vad daca mai sunt ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha. Asa stiam si eu. Deci ilegalitatzuri....

Nici in alte tari nu se inmatriculeaza cross-uri. Ca si cum as lua mobra lui Rosi si as inmatricula-o drept R1.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nu neaparat lipsa ventilatorului,dar verifica termostatul daca deschide/inchide ,ar fi prima proba,dupa care mai vorbim.

Multumesc pentru sfaturile date! Pana la urma s-a dovedit a fi capacul de la radiator. Avea garnitura ciupita/iesita de sub capsa din mijloc.

 

Pentru cei care au termocupla si nu le functioneaza termocontactul puteti luat de la piese auto cod: 1.850.146, de la Volvo 340-360 1.3L, 1.4L din 1987/1988, sau Porche 928 5.4 gts 1991.Pret ~ 50-55 Ron

855803.jpg

Editat de crz-one
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai idee si la ce temperatura deschide??? ca asta stoc vad ca imi deschide ventilatorul in jurul la 70 grade, ceea ce ma enerveaza la culme... Acum mi-am pus buton la el dar anul trecut consuma bateria in draci

Pentru cei care au termocupla si nu le functioneaza termocontactul puteti luat de la piese auto cod: 1.850.146, de la Volvo 340-360 1.3L, 1.4L din 1987/1988, sau Porche 928 5.4 gts 1991.Pret ~ 50-55 Ron

855803.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea stoc ar trebui sa inchida circuitul pe la 100 grade si sa-l deschida la 92-93. Esti sigur ca il inchide pe la 70? Mi se pare mult prea putin.

Eu am una de Honda Transalp pe Husky (are fix aceleasi specificatii) si imi porneste ventilatorul din an in paste, cand frec o urcare de o innebunesc. Iar termocupla e pusa corect, la iesirea apei din motor, acolo unde apa are cea mai mare temperatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Intreb posesorii de KTM EXC 200, 250, 300, (doar 2T) cate ore ati mers maxim cu un piston pana sa crape sau sa-l schimbati, cu intretinere corecta?

Am auzit despre exc 300 ca duce peste 200 de ore cu piston original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb posesorii de KTM EXC 200, 250, 300, (doar 2T) cate ore ati mers maxim cu un piston pana sa crape sau sa-l schimbati, cu intretinere corecta?

Am auzit despre exc 300 ca duce peste 200 de ore cu piston original.

eu la 300 am schimbat primul piston la 135h si cred ca mai ducea mult dar nu am vrut sa risc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dus pistonul la 150-160 ore doar partea mea (mai fusese utilizat si de predecesorul cam 20-30 ore). Apoi am demontat totul si m-am dus la Dementor sa-i intreb ce cota de piston imi trebuie. Spre surpriza mea, mecanicul de acolo mi-a spus ca pistonul si cilindrul arata surprinzator de bine, si ca imi recomanda sa schimb doar segmentii.

Deci: atentie ce ulei bagi in motor. La o utilizare hobby, cu ulei de 70-80 lei/litru, ajungi la 200 ore fara stres.

In conditii de curse se schimba treaba, acolo la maxim 100 ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dus pistonul la 150-160 ore doar partea mea (mai fusese utilizat si de predecesorul cam 20-30 ore). Apoi am demontat totul si m-am dus la Dementor sa-i intreb ce cota de piston imi trebuie. Spre surpriza mea, mecanicul de acolo mi-a spus ca pistonul si cilindrul arata surprinzator de bine, si ca imi recomanda sa schimb doar segmentii.

Deci: atentie ce ulei bagi in motor. La o utilizare hobby, cu ulei de 70-80 lei/litru, ajungi la 200 ore fara stres.

In conditii de curse se schimba treaba, acolo la maxim 100 ore.

 

nu as face acest lucru niciodata , sa schimb numa segmenti , mai ales la orele astea , e 150 de euro un kit piston , nu as risca sa imi puste ceva pe acolo care ar putea face daune serioase/scumpe , daca ar fi sa ii schimb as schimba segmentii pe la 60-70 de ore de mers hobby. Eu am mers aproape 200 de ore pe pistonu original pana am mi-a scazut dramatic compresia deodata. De atunci in jur de 120-150 de ore un schimb de piston , asta in caz ca nu crapa ceva intre timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tx, asa voi face de acum inainte.

Adevarul e ca, dupa schimbarea segmentilor, simteam eu o compresie mai mare la picior, dar parca nu se ridica la nivelul compresiei de atunci cand achizitionasem KTM-ul....si in nici un caz la nivelul compresiei pe actuala mobra. Mi s-a parut mie un pic ciudat al momentul respectiv, dar am spus ca o sti mecanicul ce o sti, de-aia lucreaza la Dementor.

 

Intrebare: la 2T se alezeaza cilindrul? De ce exista mai multe cote de piston? Eu stiam ca doar se reface nicasilul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt scule speciale(comparatoare de cilindrii) de masurat cu care se masoara cilindrul , se gasesc pe ebay , tolerantele sunt date in carte (cateva miimi ) , o metoda rudimentara este cu o lera lunga dar care nu mi se pare eficienta.Alta metoda , care daca ai un pic de simt poti sa iti dai seama daca are uzura , daca dai jos chiuloasa , primii1- 2-3 mm din nikasil sunt ca noi pentru ca acolo nu ajung segmentii , poti sa dai cu degetul prin acea zona sa vezi daca in zona unde freaca segmentii si in zona unde nu freaca exista vreo diferenta de nivel( ca si cand pui mana pe niste discuri de frana uzate de la masina , au o buza acolo pe margine ). Daca toleranta este prea mare se crapa pistonul mai mult ca sigur pt ca are joc

Editat de vargoneti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni... ma intrebam daca dezmembreaza careva un ktm dupa 2008 ( nu cel de 125 care tocmai a fost furat) ca ma intereseaza si pe mine o piesa de la prinderea de ghidon dupa cum se poate vede in poza atasata. Daca are cineva pe acasa sau dezmembreaza careva doar partea de jos pe care se pune ghidonul sau completa sa nu ezite sa ma contacteze. Nu veniti cu preturi de dementor va rog...

post-54838-0-79484100-1395673838_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...