gabi bv Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Daca vom avea iarna ca anul trecut nu va fi nevoie de pregatiri pentru iernat. Iarna trecuta ne-am dat la Comarnic. Nu prea a fost zapada pe acolo. Asa ca eu nu-i fac nimic.....desi poate ar trebui pentru ca tija pe care mi-au bagat-o in tibie ma va tine pe tusa inca vre-o 2 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Am dat toba jos in urma unui mic accident din care a iesit cam sifonata(sa rupt o clema), o-ringurile trebuiesc schimbate? sau se pot folosi cele vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 poti sa le folosesti si pe cele vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Ms. pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bencze_andy Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Poate sa-mi spună cineva care este diferența dintre lanțurile O ring Âşi Z ring ? http://www.store.commoto.com/store-chains-...s-c-16_323.html Eventual ce combinație îmi recomandați de pe saitul de mai sus pt. enduro. (lanț+pinioane - 450 Exc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) Poate sa-mi spună cineva care este diferența dintre lanțurile O ring Âşi Z ring ? http://www.store.commoto.com/store-chains-...s-c-16_323.html Eventual ce combinație îmi recomandați de pe saitul de mai sus pt. enduro. (lanț+pinioane - 450 Exc) Intre O ring si Z-ring difera forma garnituri de guma din interiorul zalelor de lant. La z-ring garnitura este ca o bucla (de aici si numele de z ring) la o-ring este o garnitura rotunda de guma. Z-ring este o tehnologie mai nou fata de o ring. Tine mai bine in interiorul niturilor de lant "untura". Cauta ambalajele de al lanturile Regina cu O ring si Z ring - explica prin schite cel mai bine diferenta. Daca pinionul de spate il alegi de otel (mai greu dar tine mult) iti recomand lantul cu z-ring. Asta presupune ca faci un sezon plin din primavara pana in iarna cu un set de pinioane si lant. KTM are alternativa cu otel pe dinti si rest aluminiu - dar e PORTOCALIU !!!!!! e prea mult BLING pentru motorul meu , detaliu personal, am eliminat tot ce e culoare portocalie de pe motor - acum e alb cu albastru- pana la anu il vreau alb cu verde.- daca ar fi gri as merge cu el . Daca esti freak si conteaza fiecare gram (la mine deja e boala - o tratez cu bere iarna- ca sa am scuza sa imi fac motorul si mai usor in primavara - dupa filozofia de viata - pui un kilogram pe tine - dai jos de pe motor jumate ) atunci mai mult ca sigur pinionul spate il alegi de aluminiu, iar asta pe mine ma tine jumate de sezon. Tinand cont de regula de aur - lantul se schimba tot cu cele doua pinioane - rezulta doua lanturi pe sezon. Asa ca eu merg cu lant fara o-ringuri sau z-ringuri. Ce rost are sa am lant bun cand pinionul este muci,. Asa ca optez pentru pinioane noi, cel de spate de aluminiu si lant clasic fara o-ring sau z-ring. Mai e si mitul cu temepratura produsa de frecarea lantului - unii susntin ca z-ringul reduce temperaturam, altii ca lantul fara o ringur. DAr nu prea vad unde sa conteze la enduro. Editat Decembrie 5, 2008 de Nomad_shop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bencze_andy Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Merci mult, cred că rămân la varianta cu pinioane de oțel cu lanț cu z ring Âşi încerc să slăbesc 2-3 kile Acuma am o ring pe motocicletă Âşi nu Âştiam dacă pot să folosesc Âşi z ringul. Merci încă odată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elzorab Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 (editat) ..motorul asta e ptr HARD enduro..daca vrei sa mai iei pe cineva cu tine vinde-l si ia-ti un LC4 ..nu stiu cum vreti sa stati 2 pers pe exc..trebuia sa te gandesti inainte sa iei modelul asta si bineinteles sa intrebi la ce se foloseste exc-ul ... teoretic poti sa faci vreo adaptare..dar este ca si cum ti-ai lua un porsche si ai constatat ca nu ai loc sa iti iei 6 persoane ca in dacie...no offence.. Ok, am inteles. dar macar ma puteti indruma de unde sa imi cumpar o finala Ackrapovic?? super tare cu riscul de a fi considerat un retard pentru ca postez ceva care nu mai este de noutate dar mi-am facut timp sa citesc aproape tot ce aiti scris aici de la inceput si am observat trecerea periodica de la agonie la extaz dar asta cu exc si lc4 este chiar foarte tare ...."teoretic poti sa faci vreo adaptare".. un atas ceva poate poate .... sunt nou venit in gasca ktm si nu vreau sa supar pe nimeni dar asta chiar a fost buna.... Editat Decembrie 9, 2008 de elzorab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Sa-mi fie cu iertare, pun si eu o intrebare aici, ca la ,,coltul LC8-istilor" slabe sanse sa imi raspunda cineva. In iarna asta motoreta mea intra intr-o revizie totala, ca la anu' are multi, multi kilometrii de mers. Printre alte operatiuni, vreau sa ma ocup si de ambreiaj. Mai precis ... de comanda lui. Am cumparat un kit de reparatie pentru pompa de ambreiaj si un slave cylinder, nou. Ce sa intamplat ? Asta vara am ramas fara lichid de ambreiaj si ca sa ies din rahat am pus ulei mineral cu care m-am dat in continuare fara probleme. .... pana acum ! Din cauza temperaturilor joase, uleiul se face vascos si maneta ambreiajului revine destul de greu, pana se incalzeste motorul (si implicit uleiul din instalatia de ambreiaj). Ce intrebarea am. Cu ce sa spal interiorul pompei de ambreiaj si conducta ce o leaga de cilindrul receptor de la motor, astfel incat sa curat complet uleiul mineral bagat asta vara ? Exista vre'o solutie speciala, sau pot sa spal pur si simplu cu benzina ? ... apoi sa suflu cu aer ? Merge cu ,,Decarbusol" ? ... solutie din aia de curatat carburatoarele la vechile Dacii. Mult'am fain ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 cel mai indicat este sa cureti instalatia cu ulei adica bagi noul ulei si il recirculi de vre-o 3-4 ori,asta poti sa o faci cu o pompa de vid sau daca nu ai poti folosii un furtunas transparent de 30-50 cm pe care-l "mufezi"la aerisitor si tragi cu gura,tragi tot uleiul,il pui din nou in rezervor si tot asa de 3-4 ori,pui ulei nou pe care-l mai tragi o data sa te asiguri ca este curat apoi pui ulei nou si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 (editat) salutare portocaliilor de azi se poate intra pe www.ktmclub.ro , azi e prima zi de forum ktm oficial..bine mai trebuie lucrat la el ...distractie placuta si topicuri cum va doriti..http://www.ktmclub.ro/forum/index.php Editat Decembrie 10, 2008 de piti_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 iti spun ce ii fac eu cand o "culc" ptr. iernat:-spalat bine -uns lant -wd-40 pe la toti rulmentii si bucsile care se vad(roti,bascula..etc etc) -golit benzina rezervor si carburator -dat bateria jos -suspendata pe elevator(poti folosi si un butuc -schimbat antigel -schimbat bujia(nu e neaparat dar eu asa fac) -schimbat ulei si filtre -husa peste ea..si c-am atat Stati nu dati cu pietre daca vedeti avatarul si va zgarie pe retina dar vreau sa il intreb pe atillas daca e adevarat ce mi-a soptit mie o pasarica despre un drivetest pe la vara.Daca da atunci cand?Abia astept. Si ontopic: de ce "golit benzina din rezervor" si nu "facut plinul si adaugat stabilizator"??? si de ce wd-40 doar pe la rulmenti si bucsi , fara cap piston(pistoane) sau interior toba(tobe) dupa incalzire prealabila ,si infundat gura toba(tobe) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 16, 2008 Autor Share Postat Decembrie 16, 2008 Stati nu dati cu pietre daca vedeti avatarul si va zgarie pe retina dar vreau sa il intreb pe atillas daca e adevarat ce mi-a soptit mie o pasarica despre un drivetest pe la vara.Daca da atunci cand?Abia astept.Si ontopic: de ce "golit benzina din rezervor" si nu "facut plinul si adaugat stabilizator"??? si de ce wd-40 doar pe la rulmenti si bucsi , fara cap piston(pistoane) sau interior toba(tobe) dupa incalzire prealabila ,si infundat gura toba(tobe) eu asa am invatat,pe cap piston nu am nevoie de nimic fiindca folosesc la 3 din 5 schimburi metabond ca aditiv in motor(cine foloseste stie exact de ce nu pun WD pe piston)iar de treaba cu esapamentul nu am stiut..nu am citit nicaieri ca trebuie infundat esapamentul..eu oricum tin motorul intr-o camera perfect uscata dar un dop in esapament nu ii strica asta e clar.stiu ca benzina in 2-3 luni de pauza isi pierde din proprietati de asta nu las benzina niciodata in rezervor sau carburator. off topic..da va fi drive test,dar s-ar putea sa fie mai la toamna si asta ptr ca au fost unele dubii cu privire la afacere(in conditiile economice actuale),dar treaba merge inainte si sper sa vad cat mai repede in valcea steagul alb/albastru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 stiu ca benzina in 2-3 luni de pauza isi pierde din proprietati de asta nu las benzina niciodata in rezervor sau carburator. pai d-aia ziceam eu de stabilizator pt. benzina.Nu stiu daca e ok sa stea carburatoarele uscate. off topic..da va fi drive test,dar s-ar putea sa fie mai la toamna si asta ptr ca au fost unele dubii cu privire la afacere(in conditiile economice actuale),dar treaba merge inainte si sper sa vad cat mai repede in valcea steagul alb/albastru.. crede-ma ca vom fi muuuuulti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 24, 2008 Autor Share Postat Decembrie 24, 2008 va urez sarbatori portocalii cu capre noi castigate la promotii colgate,namol pe sea,frunze in casca si mii de multumiri ca existati..si sa ne vedem sanatosi in mai la sibiu la enduro-maniaco-depresiv 4.. -colinde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 de craciunul asta am schimbat si eu culoarea, asa ca bine v-am gasit. trompeta in cauza un 300 six days `07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dany_ashk Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Va salut domnilor si va intampin si eu cu cateva nelamuriri care imi fac viata la noroi mai grea putin. Am achizitionat un KTM EXC 250 1996 2T asa de hobby si totul bine si frumos in afara de o bujie schimbata nu mam atins de el, DAR dintro data nu mai vrea sa porneasca sau mai bine zis de cand a venit frigul, t face sa pedalezi pana nu mai poti. Cum ar trebui sal pornesc??????????? (pedala,gaz,soc....sai fac focul laga ea )...)??????? Pe timp rece are vreo smecherie????? MS si astept cateva lamuriri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Eu pe a mea reusesc sa o pornesc tragand socul dand prima pedala pana jos incet fara sa porneasca dau drumul la pedala apas pana la jumate incet si dau tare de la jumate in jos daca nu porneste continui sa mai dau la pedala imediat dupa ce revine de obicei porneste...Daca tot nu porneste scos bujia o incalzesc un pic in maini la bricheta la aragaz in fct de posbilitai si porneste imediat . Bafta la datul pe frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dany_ashk Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Thanks Vladutz .......iam venit de "hac" ...bujia are un foarte mare rol la jucariile astea ...si na p frigu asta e de inteles uneori de ce apar mici probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Foarte bine, ma bucur ca am fost de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 taddy blaszusiak ne arata cum se intoarce motoreta la inghesuiala. Nu incercati asta acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 2, 2009 Autor Share Postat Februarie 2, 2009 taddy blaszusiak ne arata cum se intoarce motoreta la inghesuiala. Nu incercati asta acasa faza asta am vazut-o live la andi fazecas inainte de a urca pe miorita acum 2 ani la cursa EMA.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 faza asta am vazut-o live la andi fazecas si eu la Laci Olah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 taddy blaszusiak ne arata cum se intoarce motoreta la inghesuiala. Nu incercati asta acasa Hai Ionutze, ca nu-i kiar asa MARE branza cu 2t-ul...vorbesc serios. Incearca si o sa vezi(dar atentie la calcaneu )....la cat esti tu de ghinionist...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 3, 2009 Autor Share Postat Februarie 3, 2009 Hai Ionutze, ca nu-i kiar asa MARE branza cu 2t-ul...vorbesc serios. Incearca si o sa vezi(dar atentie la calcaneu )....la cat esti tu de ghinionist...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.